Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    haha nou dan wachten we nog een dagje extra hihi.
    Het is alleen nog ff wachten op gezinsuitbreiding, maar die komt hr meiden. Jordy en ik gaan voor een groot gezin! Grappig jordy wilde er altijd maar 2 kindjes. Wat babies wel niet te weeg brengen bij mannen he? Smelt er altijd van...

2. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Jaa... leuk is dat hè? Ed wil ook nog een tweede.. Maar hij wil nog wel 4 of 5 jaar wachten.. Dat zien we nog wel ;) :p

3. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hey Busster, welkom! ;) Wat leuk dat jullie voor een kindje gaan!

@Rach,
    Ja het was echt compleet een verassing! We hadden helemaal nog geen plannen voor een kindje, we gingen dan ook nog maar 4 maanden. Maar hij was nog even gewenst hoor! ;)
    En ik ben echt benieuwd wanneer je weer zwanger raakt! :D Het is jullie echt zo gegund! Ik kan niet wachten tot die dag dat je daadwerkelijk die 4 testen in je handen hebt! :D
    Hoeveel kindjes willen jullie eigenlijk?

@Bo,
    Wat fijn dat je nog een nachtje bij je ouders blijft. Zo te horen doet dat jou en de kleine wel goed! (En kunnen wij uiteraard nog een dagje langer van je genieten :p haha)
    Wanneer kom Ed nu thuis?
    Echt zo schattig trouwens die collage! Leuk gedaan :D
    Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar je haar! Ik wil mn haar ook al een lange tijd in meerdere tinten verven, maar volgens mij is dat best prijzig, of valt dat wel mee? :eek:

@Elies,
    Wat fijn dat je moeder Alyssa heeft kunnen overnemen. Geniet maar lekker van de rust, het zal je vast goed doen!
    En de Xenos ken ik wel hoor :D Ze hebben daar echt zulke leuke dingetjes!

Wij krijgen misschien pas in 2010 ons tweede schatje :( ..
    Alex gaat misschien op uitzending in de winter van 2008. Tot dan mag ik in ieder geval niet zwanger raken, anders moet hij weer alles missen en dat wilt hij dus echt niet!

4. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    nee snap ik wel meetie. Helemaal gewenst maar complete verrassing. Leuk hr!
    Dat duurt nog wel eventjes, snap dat hij niet zoveel meer wilt missen. Wilt jordy ook niet meer.
    Hij was net even gaan wandelen met zijn muziekje en dacht even aan onze kleine meid. Hij zei dat hij even alleen met d'r wilde zijn. En dat het fijn voelde maar toch ook niet omdat hij niet bij me kon zijn... wat een schatje he?

Ooooh als ik het voor het kiezen had zou ik wel de complete tafel vol hebben tijdens het eten. Maar denk zoiets van 4 á 5 dat is incl. Jaylie* Want ze blijft onze eerste! Maar goed dat is fantasie. Al zou ik er nog maar 1 bij krijgen vind het best als ik ons wondertje maar houden mag! Dan ben ik al gelukkig...

haha als ik die 4 posi-testen in handen heb zwangeren jullie allemaal met me mee he?
    En met bevallingen puffen we weer met iedereen mee, werkt wel trouwens Bo en ik hebben mooi bevallingen achter de rug ;)

5. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    @Eliesja Steven krijgt geen verdere onderzoeken, ik geef hem eerst maar geen slagroomchocolade vla meer.
    Xenos is wel een leuke winkel.
    Goed dat je het hebt gezegd tegen je moeder, ben je je ei ook kwijt.
    Lief dat ze Alyssia mee nam, kun jij lekker uitrusten..
    Je hent toch ook een zoontje, die al wat ouder is? Of heb ik het nu helemaal fout?
    Ik werk bij de zeeman, ook z'n sprulletjes winkel, vind er altijd wel wat!
    Zaterdag weer 2 leuke hoeslakens en een dekbedovertrek voor Steven gekocht, in het groen met konijntjes erop.

@Busster welkom, het is hier gezellig.

@Bo20 ik had ook de Medela klof de elektrische, fijn apparaat.
    Ik gebruikte het omdat ik erge kloven had, en Steven zoog erg krachtig.
    Zo konden m'n tepels wat rusten, was altijd trots als het flesje vol melk zat :p

@Meetie ik moet ook nog wachten op een evt 2e hoor.. m'n man moet er nog niet aan denken.Ik vind het zelf ook wel een apart idee, maar een 2e Steven lijkt me helemaal super, zo wie zo vind ik het voor het kind ook leuk, je hebt altijd iemand om mee te spelen.
    Of om ruzie mee te maken ;)
    Ik mis nu nog niks, eerst maar even lekker van Steven genieten.

@Rachje20 trouwens over grote gezinnen; m'n man heeft 4 zussen en 3 broers, hij is zelf nummer 7.
    Wel gezellig hoor met verjaardagen enzo, alleen zegt hij zelf dat hij vroeger nooit op vakantie ging, en alles draaide om geld.Z'n moeder naaide zelf alle kleren.

Zo de boom staat :) ik maak morgen wel een foto.Hij is erg mooi geworden, heb ook een mooie volle boom vind ik, ik ben erg secuur met het uitzoeken van een mooie boom.
    Mijn man is autoschadehersteller voor als jullie dat nog niet wisten.
    Ik ken wel iemand die ook een half jaar naar Afganistan moest (de man van m'n nicht) Toen haar man weg was dec'06--mei'07 hebben wij woorden gehad dus ons contact is verbroken.
    Heb na z'n thuiskomst nog wel contact met hem gehad via de mail.
    Het is jammer dat we nu geen contact meer hebben, maar het was haar idee om er een punt achter te zetten, juist op het moment dat ze me wel nodig had, maar die beslissing heeft ze zelf genomen.

6. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    tja mensi bedoel ook geen elftal. wil mijn kids alles bieden wat ik heb, maar laten we beginnen met 'n leven...

7. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Och Rach... Jij bent/ wordt een fantastische moeder! En je weet dat jij er niks aan kon doen hè, wat er tijdens de bevalling is gebeurt.. Want je klinkt zo schuldig meis.. Je wordt een hele goede moeder enne we gaan idd weer lekker mee zwangeren en mee puffen, dat helpt écht! Wij hebben heerlijke bevallingen gehad.. Zou 'm zo weer over doen... Jij niet?

Hebben jullie dat ook, nu je een kindje hebt dat andere dingen veel minder belangrijk lijken?

Elies, de Xenos ken ik! Haal er vaak kaarsen en andere prularia.. :p Ook Chloé kroonluchtertje komt daar vandaan.. Vriendin van mij werkt ook bij de Zeeman Mensi, in Haren (prov. Groningen). Ze is daar filiaalleidster en neemt ook altijd van alles mee.. :p

8. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    ik voel me soms ook wel schuldig, ondanks dat ik er niks aan kon doen, maar het doet me zoveel zeer om de mensen om me heen verdriet te zien hebben en mijn mannetje in het speciaal. Soms vind ik het erger voor hem dan voor mij, had hem zo graag onze dochter willen geven. Dat hij verdriet heeft gaat soms door merg en been.
    Hij is zo onzettend trots op ons meisje en als jullie hem hadden gezien dan lijkt het wel of hij niks anders is geweest.
    Waar is je moedergevoel wanneer het je niet verteld dat er wat mis is met je kleintje?
    Het is mijn lichaam dat gefaald heeft. om welke reden komen we pas 7 januari te weten. De uitslag is wel binnen maar ben nog niet aan de beurt... m'n gyn zal wel op wintersport moeten.
    Zou de bevalling nog wel 100x over doen, maakt me niks uit, als de uitkomst er van zou veranderen dan...

Ja ik vind de meeste dingen onbelangrijk dat is ook niet goed hihi, je hebt gewoon iets moois mee gemaakt wat het andere doet vervagen. En daarbij heb je denk ik ook geen tijd om je over kleine dingentjes druk te maken

Ja ik wist wel dat je bij xenos werkte, nog van toen ik mijn bijzettafeltjes had gekocht ;)

9. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ik begrijp je volkomen. Als andere mensen verdriet hebben denk je: kon ik dat maar wegnemen of dat verdriet bij je eigen nemen. Want je denkt dan dat je het zelf allemaal wel kan verwerken en wegstoppen zodat de mensen om je heen weer gelukkig zijn. Ik kan me dat heel goed voorstellen.. Maar lieverd, je moet niet denken dat het heeft gelegen aan jou lichaam anders had Jaylie het niet 40 weken en 1 dag uitgehouden. Soms kunnen er gewoon onverklaarbare dingen gebeuren. Wat ik al eerder zei, dingen gebeuren nooit zonder reden.
    Jordy blijft trots hoor, dat weet ik duizend.. wat zeg ik.. een miljoen keer zeker. Hij is trots op de prestatie die jij hebt geleverd, trots op jullie kindje en nu vast super trots op de manier waarop jij er mee omgaat. Dat kan niet anders! En ik kan nu zeggen dat een bevalling en een kindje krijgen idd iets met mannen doet. Of het nu nog hier, op aarde is of in de hemel bij de sterren.. Ze blijven trots.

Overigens STOM dat je nóg langer moet wachten op de uitslag als die al binnen is. Pff... Hoewel ik denk dat het voor jullie gevoel niet veel meer uitmaakt, of wel?

10. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    aaah dat is lief. Weet ook wel dat het niet aan mij lag hr en dat jordy trots blijft. Ik ook op hem.
    Idd niets is zonder reden, het was haar plaatsje niet. Het was goed volgens haar, je had haar gezichtje moeten zien toen ze net geboren was. echt alsof ze er vrede mee had. Het is super speciaal!

Nee het maakt niet zoveel meer uit. Ze heeft 'pech' gehad. Zolang het maar niet genetisch is. Alleen dan is het binnen dan denk je, geef het nieuws nu maar dan zijn we er van af. Maar ja jordy is toch pas rond de 20ste terug. Dan is het jaar bijna voorbij. op naar een beter jaar :D

11. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Jaa.. dat is ook zo. Denk niet dat het iets genetisch is. Het was gewoon echt bad luck, één op de zoveel mensen overkomt zoiets.. Ik las er een heel stuk over laatst in een zwanger tijdschrift. Er kunnen zoveel oorzaken zijn die geen consequenties hebben voor Jaylie's broertje of zusje.. (zusje zei je tante toch? :p)

Meissie, 2008 wordt jullie jaar.. :D

Chloé ligt lekker te slapen... had haar een speentje gegeven.. Lijkt zo grappig. Ze heeft echt zo'n klein Indisch neusje en dan zit er zo'n mega ding onder.. :p

12. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    haha wat schattig! leuk he zo'n pinda-neusje ;)

nou het geslacht had me tante niet verklapt. Maar word een kereltje. Eerst een zoon daarna 2 dochters lijkt me wel leuk! Tenminste dat denk ik haha vind het allemaal goed eigenlijk. Maar ben er van overtuigd dat we wel echt eerst een zoon ontvangen :D (daarom wil jordy ook groot gezin, hij zou graag nog een dochtertje erbij willen).

13. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ik had bij Chloé ook echt sterk het gevoeld dat het een jongetje zou worden en het was toch echt een meisje. Ik zou nog wel graag een jongetje erbij willen hebben.. Lijkt me ook leuk. Hoewel twee meiden.. hmm.. :p
    Ik had het met Ed over wat voor vriendje(s) ze later zou krijgen en wat voor studie ze zou gaan volgen enzo.. gewoon fantaseren zegt ie: "Als ze er ook maar één keer over nadenkt het leger in te gaan krijgt ze van mij een schop onder d'r kont rechtstreeks de schoolbanken weer in" .. hahaha.. Zegt genoeg, denk ik zo.. :p

14. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    @Rachje het word echt jullie jaar, ik wens jullie alle goeds toe en heel veel geluk.Zit soms gewoon met een brok in m'n keel te lezen hoe jij er over praat.Lijkt me echt heel moeilijk...
    Dat lijkt me echt het allerergste om je kind te verliezen, het is toch iets van je samen.Maar je kunt er niks aan doen, het gebeurd.
    Er zijn zoveel dingen niet eerlijk op de wereld !
    Het is inderdaad waar dat Jaylie er heel vredig bij ligt, gewoon net of ze slaapt ze ziet er mooi uit.Het is niet eng om te zien.
    xxx Mensi.

15. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    @ mensi, vind het heel lief dat je met ons meeleefd. Denk zelf niet dat dit het ergste is wat je kan overkomen. Ik kan nog veel ergere senario's bedenken. Maar dat maakt voor ons verdriet niks uit. dit is voor ons erg op dit moment en wij moeten er mee leren omgaan.
    En wil zoveel mogelijk mensen bereiken. zodat ze eens gaan nadenken over dingen in hun leven en dingen die ze zeggen. Want veel mensen zijn ontwetend en die zeggen de domste dingen en dat doet zeer. Maar wij zijn niet in de positie om de verkeerde woorden te kiezen. Daar word je op afgerekend.
    Maar moet wel zeggen dat er vooruitgang in zit. We gaan er gewoon voor (wanneer hij thuis is dan)

16. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    M'n ouders hebben een schoonmaakster en die was er vandaag ook. Ik was helemaal trots en liet Chloé natuurlijk zien.. Deze mevrouw is een jaar of 45 geloof ik nu.. en heeft geen kinderen. Ze schoot in eens helemaal vol en werd ontzettend emotioneel. Wat bleek, ze was met 38 jaar al in de overgang gekomen en had haar man nog niet zo lang daarvoor leren kennen. Ze kon dus geen kinderen meer krijgen, terwijl zie die wel altijd had gewild. Ze vond het dus pijn doen dat bij de één alles zo gemakkelijk gaat terwijl zei dus geen kinderen meer kan krijgen. Ik besefte me vanochtend ook in één keer hoe gelukkig en bevoorrecht ik/ wij eigenlijk zijn. Natuurlijk wist ik dit al wel, maar heb er minder bij stil gestaan... Eigenlijk mogen we blij zijn dat we gezond zijn, partners hebben met wie we gelukkig zijn en die er samen met ons voor willen gaan. Moet je voorstellen dat je helemaal geen kinderen meer zou kunnen krijgen, terwijl de wens zo ontzettend groot is... Ik sta er te weinig bij stil, omdat alles goed gaat.. en dat is ook logisch, maar af en toe moet je inderdaad beseffen dat het ook anders zou kunnen zijn.

17. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Trusten dames! Ik ga mijn poppetje nog even voeden en dan heerlijk.. slapen! :)

Tot morgen!

18. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Rach,
    Ja Jordy is echt een schatje ;) En hij is terecht trots op jullie. Het is inderdaad moeilijk om een dierbare te zien lijden, maar zo te horen zorgen jullie echt wel goed voor elkaar!
    En jij bent echt nergens schuldig aan hoor! En het zegt ook echt niets over je moedergevoel! ! ! Je moet echt niet denken dat je lichaam of jij gefaald hebt.. Het heeft kennelijk zo moeten zijn.
    Ik vind het echt vreselijk rot voor jullie. Maar ik weet zeker dat jullie er goed uit komen en snel gelukkig worden met een tweede schatje!
    Ook ik moet steeds weer slikken. Ookal bestaan er meer rotte situaties op de wereld, ik vind het echt erg dat jullie dit heeft moeten overkomen. Sorry

Op naar 2008 ;)

@Mensi,
    Ja ik kan me het ook nog niet zo goed voorstellen hoor, om twee van die hummels te hebben. Ik heb precies hetzelfde. Het idee dat ik een tweede kindje heb vink best eng, betwijfel ook wel of ik dat aankan. (En nog 20 andere redenen hehe) Maar gewoon het idee om een tweede Dylanokindje te krijgen geeft me echt zoveel kriebels! Dan ga ik het liefst nog hetzelfde moment aan het werk! :p Het is gewoon zo een schatje! haha
    Maar inderdaad, eerst nog even lekker van Dylano zelf en dit leventje zo genieten! ;)
    Klinkt trouwens leuk die dekbed! En ben benieuwd naar je boom ;)

@Bo,
    Wat is jouw/jullie komaf eigenlijk? En van derest van de meiden?

Ik vond jou, Elies, er inderdaad ook buitenlands eruit zien :oops: Inderdaad al had je turks gezegd, dan had ik het geloofd :oops: hehe..

En je waardeert door zulke momenten inderdaad meer het geluk dat je zelf hebt. Ik ben er ook echt van bewust hoeveel geluk ik heb met Dylano en alles. Dat hij gewoon gezond is en dergelijke. Dat is helemaal niet zo vanzelfsprekend als het lijkt.

Slaap fijn Bo!

Hm.. mn mannetje is ziek :( Hij kreeg vannacht al last van zn buik en ging vannochtend al niet lekker de deur uit. Maar nu heeft hij de hele dag op de kazerne op bed gelegen met buikpijn, koppijn, kotsen, etc! Vind het echt kut dat hij daar zit ipv gewoon lekker thuis. Wil hem lekker bij me hebben zodat ik goed voor hem kan zorgen enzo.. Vind het niet leuk voor hem dat hij nu daar alleen in zn koude kleine bed ligt..
    Hij kijkt morgen aan. Als hij nog hetzelfde voelt komtie weer naar huis.. Ben benieuwd. Het idee dat hij naar huis komt is natuurlijk wel leuk, maar hoop vooral dat hij zich morgen weer beter voelt!

Misschien dat ik morgen maar even langs de winkels ga.. wordt tijd dat er wat kerstelijkheid in huis komt! Ik kan natuurlijk wel al wat decoratie halen! Zal wel niet veel zijn, het geld komt pas de 23/24e.. lichtelijk te laat voor kerstinkopen :(

.............. het is 10 over 12! ! ! ! En Dylano slaapt nog :whistle: haha sorry, viel me even op :D O en hij heeft er vandaag nóg een kiesje bij gekregen! Hij heeft er nu ineens al weer 4!

Hehe, maar goed, ik heb nu wel weer genoeg gepraat ;) Ik ga ook maar zo naar bed! Slaap fijn dames, morgen weer een dag ;)

19. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Goedemorgen lieve meiden,

Weer een nieuwe dag vandaag...

@Bussster..welkom meis..hoop dat het heel gauw raak is !

@ Bo ...lekker eventjes tot jezelf komen bij je ouders...meid, nu is het allemaal nog nieuw , wennen om in ene met z'n tweetjes tezijn..komt goed meis...straks gaat alles vanzelf!
    Je doet het super hoor !
    @rachje...lieverd niet twijvelen hoor, wat er met Jaylie is gebeurd kon jij niets aan doen, is een wrang iets in het leven...wat groter is dan wij...en wat we nu welicht niet begrijpen, maar wellicht een doel heeft in jullie leven...
    Gun het tijd, praat er over..jullie tijd komt sneller dan je denkt en brengt straks een prachtig broertje of zusje voor Jaylie
    @meetie....nee mijn man is " gelukkig" geen militair meer, is er nu een paar jaartjes uit..spreekt 2 keer per jaar een weekendje af met zijn oude buddies van toen (moet er wel bij zeggen dat hij de enigste is die gewoon thuis slaapt..en dan de volgende dag weer terug gaat hahahah...hij kan en wil niet zonder me slapen..lachen he hahahaa) ..echt een hele hechte groep, ook de vrouwen ....maar daar houd het lekker mee op....
    Ik vind het heerlijk dat hij nu echt elke dag thuis komt..gisteren was hij zelfs al om 15:30 thuis..wat een luxe heb je dan he ...hij is nu vrachtwagen chauffeur...had een opleiding planner in het leger gedaan, maar vind het feit dat hij lekker alleen in een cabine zit , na zoveel jaar bij elkaar op een kamer tehebben gelegen, wel errug lekker....
    En laten we eerlijk zijn..financieel is het leger ook niet alles hoor, jac verdient nu stukken beter dan in het leger....en dat terwijl je zoveel weg bent...
    Ja een uitzending verdiende "leuk" ...maar dan was je ook een half jaar weg toch!
    Wij zijn er financieel zo veel meer op vooruit gegaan toen hij het leger uit was..dus ons hoor je niet klagen hahahah
    Hoop trouwens dat je mannetje snel opknapt..of lekker naar huis mag gaan !
    @eliesja....lekker ff uitblazen meis, echt je rust pakken...is w.s al een hele opluchting dat je het verteld hebt....en nou lekker genieten !

hier dan mijn kerstboom...

ben er nog niet helemaal tevreden mee..moet echt wennen aan dit huis..vind de plaats waar hij nu staat eigenlijk niets....dit huis is stukken groter..dus heb eigenlijk meer spullen nodig om het nog gezelliger temaken hihihihi.morgen nog even naar het tuincentrum in beuningen...hebben ze vast nog meer leuke spullen voor de kerst hahahahaha

20. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Haha wat lief dat hij zelfs in dat weekendje toch thuis slaapt!
    En dat valt inderdaad vet tegen, wat salaris betreft bij het leger! Ja met uitzendingen verdien je wel lekker.. maar zoals je zegt, dan is hij ook weer een half jaar weg met al het ellende dat daar bij komt kijken! Ik heb hem liever thuis hoor :oops:
    Rijdt je man gewoon lokaal of moet hij ook wel eens naar het buitenland?

Woei, nog een boom! Ik krijg steeds meer zin in een eigen boom! :D In tuincentra hebben ze inderdaad een hoop leuks! Daar zal je vast wel iets tegenkomen!

Deel Deze Pagina