Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Zo dammmm, wat een lap tekst heb ik door moeten worstelen, kan niet eens ff uitrusten..hihi... ;)

Zo die dagen waren heerlijk zonder Alyssa.. :oops:
    Ben alle dagen lekker vroeg naar bed gegaan en heb wel aardig geslapen, alleen nog steeds zo vroeg wakker, maar dat ligt aan de zwangerschap.. :(

Geloof dat ik nu al een erge zwangerschapskwaal heb en dat is vergeetachtigheid..
    Wat hebben jullie ook alweer allemaal geschreven.. :( *denk denk

Rach, in ieder geval jammer dat je mannetje ook niet al naar huis
    mocht..
    Nu gaan wij samen maar aftellen, vandaag nog een week..
    Weet je meis er zijn altijd ergere dingen in de wereld, maar wat ik dan altijd denk en zeg is dat jij dat toch niet voelt, maar wat je wel voelt is het verlies van jullie mooie dochter en het verdriet van je mannetje en natuurlijk je eigen verdriet en dat is dan voor jullie toch het ergste wat er is gebeurt!? Jullie doen het echt fantastisch en vind jullie zo lief voor elkaar... 2008 is echt jullie jaar!
    Trouwens jammer dat je mams weer weg is, maar gelukkig heb je toch nog een logee, gezelli!

Diaan, mensi en Busster, wat een leuke lieve boompjes hebben julie!

Ik geloof dat ik en meetie de laatste zijn om onze boom te showen!

Bo, lekker gezellig gehad bij je mams dus, maar vandaag the big day toch, je mannetje komt naar huis! Heerlijk hoor..
    Wel fijn dat het lekker gaat met chloe, ritme is altijd goed voor zo'n kleintje...

Busster, ik had ook een spiraaltje en het er uithalen is goed te doen, paar keer kuchen en hij is eruit! Ik voelde er helemaal niks van.. succes en wel lekker dat je mannetje mee gaat...
    Waar solliciteerd hij nu voor dan?

Meetie, wat kan je dat weer lekker uitleggen haha :) over je borsten..
    Denk dat Dylano ze gewoon helemaal leeg heeft gezogen.. ;)
    En is je mannetje nog steeds ziek, mischien inmiddels ook al thuis?

Nou verders weet ik het echt niet meer hoor... :oops: :oops:

Diaan, hoe is het met je buikje?
    Ik moet zeggen dat ik al een paar dagen vrij weinig voel, merk niet eens dat ik zwanger ben..
    Hoe was dat bij jou in het begin? Veel klachten, behalve de reuma enzo?
    Heb bijna een echo dus dat stelt me wel weer wat gerust..
    Stom he eingelijk is het heerlijk dat je geen klachten hebt, maar juist als je geen klachten hebt dan maak je je toch weer ongerust!

Oh ja mensi, ik heb idd nog een zoontje van bijna 8...
    trouwens mooie foto's in je album!
    En een heel ondeugend ventje heb jij zeg, moeders ff weg en gelijk aan de ballen..haha... de boef.. ;)

Nou hier dus nu ook een hele lap tekst...

Oh de post, ff kijken wie er nu weer wat heeft gestuurd!

kusss

2. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Oh heb trouwens wel de raam , althans de vensterbank versierd, zal daar vanavond wel ff foto van maken... toch alvast iets! ;)

Zo net ff CZ (zorgverzekeringen) gebelt om te vragen hoe zij zitten met de vergoeding voor de medicijnen voor ADHD, nou alleen als ik 181 euro in de maand ga betalen dan wordt het voor 100% vergoed..
    En nu praat ik dan wel over bv Concerta, want Ritalin wordt sowieso vergoed.. echt belachelijk hoor! zoveel geld!

Dus daar moet ik ff met mijn mannetje overhebben...

Vanavond trouwens weer bellen! :D
    Hoe vaak bellen jullie met jullie hubbies Bo, Rach?

Oh nee Bo-tje mag vandaag lekker weer genieten van haar mannetje...
    :) wanneer komt hij of is hij er al?

Ga ff wat eten...

3. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    hahaha dingen die je vergeet tijdens de je zwangerschap komen niet meer terug hr! hahaha

Wat fijn dat je lekker hebt kunnen uitrusten, is belangrijk voor jou en je gezinnetje!
    Ben je al helemaal schrik vrij meissie?

Is goed dan tellen we samen af! Jordy kan nu aankomende 4 dagen helemaal niet meer bellen alleen diep in de nacht of heel vroeg 's ochtends, vanwege zijn oorlogvoering. Maar heb hem wel gezegd dattie mag bellen. Al is het een minuutje.
    Ja hij is heel lief voor me, hij is sowieso een stuk zachter geworden sinds Jaylie* geboren is.
    Heb je jouw hubbie al gesproken?

Belachelijk dat het zoveel geld moet kosten. Die zorgverzekeraars zijn niet goed wijs hr! En al helemaal voor dit soort medicatie!

hihi ben net wakker, lekker uitgeslapen en gedroomd over mijn schatjes. Soms in mijn dromen zijn we wel eens samen, Jordy, Jaylie en ik. Dat zijn de mooiste :D

4. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ja was heel fijn dat uitrusten, gewoon wetend dat ik niet hoef te luisteren of ik ze hoor s'nachts, want dat heb ik heel erg als ze er is...en vrij normaal denk ik..

Dat is minder, maar wel fijn dat hij je toch wel s'nachts laat of vroeg kan bellen, al is het effies zijn stem te horen..

wij gaan vanavond pas weer bellen, heb hem het laatst afgelopen zondag gehoord..

lekker hoor dat uitslapen, dat is voor mij wel erg langgeleden.. ;)
    Oh wat een heerlijke droom zeg, geloof ik graag dat dat de mooiste droom is!

Hoe tellen we af, nog 6 dagen of toch maar 7, hoe laat komt die van jou?
    De mijne land pas om 4 uur s'middags in Eindhoven en aangezien het altijd enorm druk is met file denk ik dat ik m pas s'avond zie, ach ik moet die dag toch werken dus lekker afleiding..

Hmm zit nu aan de gabakken aardappelen.. :oops:

liefs elies..

5. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    oooh lekker ik heb nog een gehaktbal die ik nog op kan peuzelen. Menselieve, ik word soms zoooo misselijk van de koffie. Soms helemaal niet en ik ben er gek op zal ik je vertellen! Maar gister dacht ff dat ik ging overgeven. Gelukkig zakte het weg! Ook gevoelig bij mijn schaambot. Denk dat ik volgende week weer ongi moet worden dat mijn hormoontjes beetje op hol zijn...

Euhm 6 nachten nog alleen slapen? Voor de 7de nacht is hij er wel weer denk ik, niet dan?

Oh wat heeerlijk even tijd voor jezelf he, hoe gaat het trouwens met je reiki?

6. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Busster,
    Nee precies, dat nummer legt gewoon precies de nadruk op die gevoelens waar je niet aan wilt denken.
    Waarnaar solliciteert je vriend? Want dat heb ik geloof even gemist.

@Rach,
    Wat jammer dat Jordy nog niet naar huis kon. Mag hij dan misschien na die 4 dagen oorlog, of mag hij pas volgende week naar huis?

En oja, jullie hadden veel gemaild! Ik dacht even aan van die papieren brieven. Maar dan kan je er inderdaad een hoop leuks mee doen! Desnoods gewoon uitprinten of zelf bewerken tot een boek.

Wat leuk dat je zwager :)D) je moeder af komt lossen!

@Elies,
    Ja wij zijn inderdaad de laatsten met onze boompies hihi. Ik heb gisteren ook maar vast het een en ander aan decoratie gehaald. De eerste kerstlichtjes staan in huis! hihi :D Ik ga zometeen mn kaarsenplateau enzo nog wat opkersten met decoratie. Ik kreeg vannacht trouwens een smsje van Alex dat hij vannavond naar huis komt! :D Waarschijnlijk gaan we morgen dan onze boom halen! Kan niet wachten haha

Alex voelde zich trouwens al wat beter, dus hij is gewoon op de kazerne gebleven. Hier thuis lag mijn broertje alleen plat op zn bed en Dylano is ook niet helemaal toppie :( Dylano heeft de afgelopen twee dagen zowat niet gegeten en gedronken.. heeft gespuugd, is aan de dunne.. echt zielig :( Maar ja.. het gaat nu geloof wel al wat beter met hem!

Wat lekker dat je even van je rust heb kunnen genieten!

Stom he, dat ze medicatie niet standaard altijd vergoed hebben! Het is toch iets wat je echt nodig hebt! Ik snap zulke dingen niet hoor..

(Tip: Ik open trouwens vaak 2x het forum, zodat ik in het ene venster mijn reactie kan plaatsen en in het andere venster alle reacties van jullie nog eens door kan lopen ;))

7. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Zo ik moest laatst Alex ook ophalen bij eindhoven! Ik moest er anderhalfuur over doen.. ik deed er 3,5 uur over! Stond gewoon de eerste 1,5 uur vast in Den haag zelf :s Alex was natuurlijk allang geland :s Stondie de hele tijd buiten te wachten met nog een gast die werd opgehaald door iemand uit Den Haag, die dus ook in de file stond :p
    Maar derest van de rit kon ik wel zo goed als in 1x door rijden hoor :eek:

Ik had chocopops gegeten :D

8. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Lekker toch gebakken aardappelen,je moet jezelf goed verwennen!
    Zorgverzekeraars zijn idd duur, wij hebben Amicon en betalen 225,- en we hebben dan pakket 2.
    Oja als je iets niet meer weet wat iemand heeft gemaild, kun je als je een nieuw bericht typt gewoon naar beneden scrollen, en lees je alle mailtjes van die pagina, zo doe ik dat altijd, ik kan ook niet zoveel tegelijk onthouden hoor.

Zo ik heb net een italiaanse bol met gesmolten kaas en pizzasaus naar binnen gewerkt.En ik heb net een appel kruimeltaart gebakken.
    Dus die ga ik ook zo nog even proeven.
    @Eliesja heb jij wel eens gehad dat Allysia niet in de autostoel wil?
    Bij Steven was het net weer zover, had paar boodschapjes gedaan, zet ik hem in de stoel, gooit z'n kont omhoog en draaid zich zo om.
    Grr ik druk z'n been dan omlaag en zo krijg ik de gordel vast, maar dit doet hij altijd bij mij die dondersteen.
    Zaterdagmorgen breng ik Steven naar m'n moeder.Frank heeft een klusje, hij gaat de auto van m'n oom spuiten.En hij vind zaterdag daar wel een ideale dag voor.Vroeger had hij echt veel van die klusjes, nu nooit meer. Nou ik ga weer eens even verder met lezen.

9. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Bedankt voor de tip meetie!

Ach dus dylano is ook ziekjes, beterschap en een dikke knuff..

Heerlijk dat je ventje lekker naar huis komt, heerlijk hoor en volgens mij ben ik dan de laatste met mijn boom! :( ;)

Ik hoop idd dat hij lekker kan doorrijden als hij naar huis komt, zijn broer gaat hem ophalen..

Rachje, ja idd nog 6 nachtjes alleen...hoop wel dat hij de 7de er is,,,maar daar gaan we wel vanuit! ;)

Met de Reiki gaat het goed, ben de 3 weken gepasseert, waarin je jezelf Reiki moet geven en we hebben as zondag weer een afspraak, om te kijken hoe het is gegaan..ben benieuwd..

Mensi ik heb het 1 keer gehad dat ze niet wilde, zo zeg dat was echt ff ellendig om dr dan er in te krijgen, gelukkig daarna niet meer gehad, heb het wel in haar buggy, et kreng, dan wil ze dus niet meer dr in en dan glijd ze zichzelf er zo uit...

Dus jullie smikkelen ook wat af, oke dan ga ik zo maar aan mijn chocoletter beginnen, moet ook een keer op he.. :D

;)

10. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Rach zou het kunnen dat je mischien zwanger bent?
    Ik had dit dus met Alyssa ook erg, met de koffie...
    Nu drink ik al een tijdje geen koffie meer dus nu heb ik dat niet...
    Zou het?
    Wanneer moet je ongi worden?

11. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Dankje!

Hihi, Dylano kent er soms ook een houtje van hoor.. Inderdaad die bibs omhoog en dan glijdt hij er zo uit..

Zo, het is al de hele dag mooi weer! Mooie helderblauwe lucht, onbewolkt en vollop zonnig! Ik ga zometeen maar eventjes aan de wandel met de kleine :D Zal hem vast ook wel goed doen, wat frisse lucht.

Tot later meiden!

12. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hmm stuur eens wat hierheen dan meetie, tis hier heel grijs!

13. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Alyssa is ook niet helemaal lekker, heel erg verkouden, loop er echt met een zakdoekje achteraan, al die drellen, ble en hoesten, maar nog ondeugend zat dus, het valt mee zeg ik dan altijd! :)

14. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Gelukkig is Steven dus niet de enige die zulke fratsen uithaald.
    De appeltaart is goedgekeurd ;)
    Het weer hier...zonnig en blauw fris weer.
    Straks ook ff aan de wandel naar de bieb.
    Ik woon in de buurt van Rachje20,(4 dorpen verder).

15. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hmm appeltaart, dat gaat er hier ook wel in... ;)

Zo de oudste van school halen en gaan verzinnen wat we gaan eten vanavond..

Vanavond er weer op tijd in denk ik, wordt nu alweer beetje moe..

16. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Wij eten macaroni, lekker makkelijk.

17. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ja is makkelijk, maar dat heb ikke dinsdag al gegeten...denk dat het pizza wordt vind de oudste wel erg lekker en Alyssa trouwens ook!

eet smakelijk straks mensi!

18. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
  19. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    phoe meiden wat een geklets weer haha ik was ff bij de buuf nakletsen over gisteravond. Maar heb al heel wat bij moeten lezen! hihi

@ Meetie wat fijn dat je mannetje alweer lekker naar huis komt. Fijn is dat! Haha heb je ook eindelijk een boom straks ;).
    Zijn trouwens hele mooie liedjes, zelf vind ik 'Red, White and Blue' van Brian McKight het mooist.
    Nee jordy mag pas echt volgende week naar huis. Jammer hr maar niks aan te doen.
    Het heerst wel he die ziektekiemen... blegh!

@Busster ik werk trouwens in de kinderopvang. Of nouja tegenwoordig drink ik daar alleen koffie (als ik er niet misselijk van word).

@Eliesja, het zou wel kunnen in theorie natuurlijk. Zou ook erg leuk zijn. Maar dan moeten we nog sowieso tot de 18de wachten en ik testte vorige jaar pas heel laat positief. Als het deze maand raak zou zijn ben ik weer in dezelfde periode uitgerekend dat zou grappig zijn... is afwachten.

@mensi, welke kant 4 dorpen verder hahaha?

20. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Mensi,
    Geef mij ook maar een puntje hoor 8)
    En nee hoor Steven is niet de enige! haha

@Eliesja,
    Is Alyssa weer thuis? Of zit ze nog bij je moeder?
    Ik weet nog niet wat we gaan eten.. Het wordt in ieder geval simpel aardappelen groenten en vlees ;)

@Rach,
    Bah ja, al die bacillen maar weer.. Gelukkig krijgen ze mij niet te pakken :evil: *klopt af.. hihi
    Hm.. dat nummer ken ik niet, ga zometeen maar even downen!

@Diaantje,
    Hoe gaat het met je buikie? :D Groeitie nog? Voel je de kleine al bewegen? :D

Deel Deze Pagina