Jeetje meiden ben ik even een dagje werken en nu begin ik te lezen wat jullie allemaal geschreven hebben terwijl ik rondjes reed in mijn bus haha . In Amsterdam was het gelukkig mooi weer moest zelfs mijn zonnebril op doen om het allemaal nog een beetje te kunnen zien zo scherp was de zon. Ben blij dat ik weer thuis ben want het was erg vermoeiend vandaag , veel vervelende passagiers. Toen ik thuis kwam stond er ineens een groot kertspakket op de eettafel was John ( zo heet mijn vriend) stiekem even thuis geweest. Hij was toevallig in de buurt . Jammer alleen dat ik er dus niet was. Maar hij is vanavond weer thuis gekomen voor het weekend , morgen gaan we namelijk samen naar een bruiloft. mijn ventje zit dus nu al lekker thuis op de bank. ( gun ik degene die hun ventje nu moeten missen ook ) dus ga ik zo naar beneden. Oja voor degene die het vroegen hij heeft gesolliciteerd naar een functie als prive chauffeur. ( dat is hij nu eigenlijk ook maar dan bij de landmacht voor een generaal) . @eliesja wat fij dat je even hebt kunnen uitrusten en bij tanken @rachje wat vervelend van die koffie zou er niet aan moeten denken dat ik daar last van krijg leef zowat van dat spul Vind het trouwens ook maar idioot dat het zoveel moet kosten om je te verzekeren en dat je dan pas die medicijen krijgt
Ha ha Nog even iets heb net de verlanglijstjes voor kerst van mijn famillie gekregen via de mail. ( wij geven elkaar met kerst ipv met sinterklaas kado's) Mijn moeder vraagd een kleinkind maar dat mag ook voor de volgende kerst schreef ze. Ik hoop dat we haar wens in vervulling kunnen brengen .
Hoi hoi, Lag er gister dus weer lekker vroeg in en ben blij dat ik dat dus heb gedaan, want Alyssa kwam dus weer om 4 uur vannacht... Dus ja Meetie Alyssa is er weer sinds woensdag al... Verder vergeten een foto te maken van mijn kerst vensterbank, vanavond ff doen dan maar... Rach, nog 6 nachtjes.. \/ Dus in theorie zou het kunnen, nou mischien dan toch, want je walgt nog steeds van de koffie en verder, geen klachtjes? De 18de dus ongi worden, nog 4 dagen dan, oh toch wel spannend.... Busster, ach wel lief van je moeder zeg, wordt het dan haar eerste kleinkind? Zo mijn boefje O ligt alweer dus ik ga ook ff een tucje meepakken... liefs elies
mogguh meiden ! bijna weekend! moet nog ff terug lezen hoor..jullie kleppen heel wat af.. Zag de vraag wat ik voor werk doeen of ik de kleine al voel....weet alleen ff niet van wie precies hahaha Ben eigenlijk 100% afgekeurd door mijn ziekte, maar kan niet stilzitten , werknemers wilden me niet hebben , dus heb het heft in eigen handen genomen en ben een opleiding nagelstylist gaan doen, maar vind dat meer een hobbie dan werk hahha Kan ik lekker vanuit huis doen , in mijn eigen tijd.... Door mijn verhuizing ,moet ik helaas weer overnieuw beginnen met mijn salon op tebouwen, en nu met de zwangerschap ligt dat even stil..professioneel gezien...maar de planning is om straks weer mijn salon te her-openen. daarbij doe ik vrijwilligers werk voor een jongeren afdeling (van 16 tot 36 jaar) die onderdeel is van de reumabond, afdeling gelderland www.theyoungconnexion.nl Ik (samen met een groepje collega's ) organiseer infoavonden , over reuma en zwangerschap, erfelijkheid , werk en wao, medicijnen etc..nouja..alles wat jongeren met reuma willen weten Tevens organiseer ik leuke familie uitjes voor reumajongeren en hun gezin, workshops etc....heel leuk, maar neemt ook heel veel tijd in beslag hahaha Over frummel....jazeker dat ik m voel swingen aan de navelstreng..lachen hoor ( al word ik er soms ook misselijk van....) Vanmorgen ..nouja...vanacht 4:00 schrok frummel wakker van de wekker van Jacques, zo grappig..echt bokken..alsof hij gewoon pissed was dat ie wakker werd gemaakt hahahah
@busster wat leuk van je mamsje! hahah zal dan ook blijf verrast zijn wanneer jullie het mooie nieuws mogen gaan brengen! @diaantje, ja is tarzan drukjes? wat denk je eigenlijk dat er in je buik woont? jongen of meissie? Tuttebel of snottebel zoals je zoon zou zeggen @elies, haha joehoe nog 6 nachten! haha nouja vind het eigenlijk niet zo heel spannend nog. Denk ook niet dat ik rond de 18de al test, aangezien ik laat positief test. weet ook nog niet wanneer wel, ja wanneer ik niet ongi word hahaha als ik het wel word hoef ik niet te testen, helder ben ik he? Meiden ik heb een nieuw filmpje gemaakt voor jaylie* hij staat op mijn hyves, dus mochten jullie de kans krijgen om hem te bekijken, graag! Was wel zielig was er gister heel de avond mee bezig, had hem af en bekeek hem ging nick (jordy's broertje) ineens heel hard snikken. Had geen rekening met hem gehouden, echt heel sneu! Toen hebben we maar even geknuffeld... en mocht hij de rest van de avond beslissen wat we keken op tv. aaaaah zielig he? ik ga ff mijn gekookte eitjes op peuzelen tot snellie!
He lieverd, heb net het filmpje gekeken..snikken hier aan deze kant hoor... Wat een mooie woorden, en zo sterk..... (om op je vraag terug tekomen....nee op dit moment gaat het heel goed hoor met de reuma...maar dat hebben reumapatienten vaak tijdens de zwangerschap....de klap komt daarna pas...ach..we zien wel..)
oh dat is minder, dat wist ik niet. Gelukkig dat het nu goed gaat meissie. Misschien valt het wel mee? daar hopen we in iedergeval op! Ja sterk is mijn mannetje he, ben ook heel trots op hem....
hoi hoi, Hey diaan, dus alles gaat goei daar, beterrr en ook met de kleine zo te horen.. Idd mooi en lief dat je dat allemaal doet... Rach, ik ga zo ff kijken op hyves, weet nu al dat ik het dus niet droog hou... ach je bent wel lief voor zijn broertje hoor en wat hebben jullie gekeken? ben nu kippenpoten aan het braden, weet gewoon niet meer wat ik allemaal moet eten hoor, heb eigelijk nergens trek in.. Ben ook weer zooooo moe! Ben echt aan het aftellen nu hoor, nog bijna en dan nog maar 5 nachtjes te gaan.. Rach snap dat je er niks van verwacht, dan is het alleen maar een nog grotere verrassing! Nou ga ff naar mijn kippetje.. knuff
En hier van onze droom, een openhaard... (dit is dus een dvd, zelfde effect eh bijna dan, alleen geen warmte)
aaaah wat lief elies, ja hele trotste pappa! Wat ziet het er gezellig uit bij jullie zeg! heel knus! hahaha ja wij wilden ook wel een open haard dus nu maar een nephaard met bio-ethanol. oook heel gezellie hr! Oeh heb bij de overburen frietjes gegeten, ben er zo misselijk van dat ik hoop dat het binnen blijft. het zit me heel hoog. blegh!
Ga morgen naar mijn schoonzus en blijf daar ook eten, frietjes en ben ook erg benieuwd of ik het binnen krijg, ben het eten beetje beu...heb nergens trek in, niks smaakt... En zij weten nog helemaal van niks en ik heb het idee dat ik al een mega pens heb.. Is de visite er nog Rach?
haha nee geen visite lekker lui op de bank! eerlijk gezegd ook wel even fijn.... slaap ook goed! *klopt af* kan je een foto maken van je buik? gaan we het volgen offie al dik wordt heb je de kip binnen kunnen houden?
Ook lekker, straks als de kids op bed leggen, dan heb ik ook weer ff rust, heerlijk... Eh is beetje moeilijk om een foto te maken nu, kan het niet zelf en ik ga het nog niet aan mijn zoontje vragen want die weet nog van niks.. ga dr volgende week mee beginnen.. Ja de kip is gelukkig binnen gebleven, et smaakte wel aardig gelukkig... Heb een vreselijk opgeblazen gevoel nu, ble, daardoor voel ik me best ellendig... maar goed, zo lekker uitrusten...
haha ja als de kids op bed liggen, ff tijd voor je zelf. Ben blij dat de kip binnen wil blijven. Is de schok helemaal weg? Hoe sta je er nu tegenover?
Nou de eerste ligt en is stil.. hoop vannacht ook.. [-o< Wordt alleen nog een beetje naar van die baklucht! ja ben er inmiddels aardig aan gewend, alleen af en toe dan betrap ik mezelf erop dat ik het niet in de gaten heb, van de week heb ik macaroni gegeten en vind er een gebakken eitje helemaal bijhoren, vooral als die eidooier nog helemaal dun is, maar ik schrok ineens en bedacht me dat ik dat niet mocht hebben... dat soort momenten heb ik soms nog wel eens... Verder ben ik erg benieuwd hoe mijn man in levende lijve reageert, weet dat hij het leuk vind maar wil zijn koppie erbij zien... Bijna nog maar 5 nachtjes..
Heb jij je mannetje inmiddels al een minuutje gehoord? Hoorde net dat wij zondag weer een poging gaan wagen om te chatten, anders effies bellen.. En dinsdag bellen we sowieso, want dan is luke jarig!