Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    hahaha ja gek is dat he? ik heb het andersom dan dnek ik dat ik iets niet mag hebben terwijl dat gewoon weer mag haha!
    Ja ben ook benieuwd hoe hij reageerd!

Nee en nu is mijn batterij leeg en de lader kapot dus nu kan ik mijn mobiel niet op laden dus ook niet meer smsen.. maar ff een nieuwe kopen denk ik!
    Hij kon ook niet bellen omdat hij het nu druk heeft... helaas maar ja...
    nog plannen voor het weekend?

2. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Oh minder, idd maar snel een nieuwe halen, maar hij heeft zijn gsm dus helemaal niet bij zich?

Morgen ga ik Luke naar mijn moeder brengen, hij wilde ook gaan logeren, daarna gaat Alyssa slapen en daarna naar mijn schoonzus, daar eten, op tijd naar huis en dan bankhangen. Zondag heb ik eerst een afspraak bij die Reiki vrouw en daarna niksen en waarschijnlijk met manlief chatten of bellen en dan komt mijn mams Luke weer thuis brengen.. en dan is het weer maandag en dan nog maar 3 nachtjes.. ;)

Jij verder nog plannen?

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Eliesja je kunt ook een foto maken in de spiegel.
    Wij willen buik zien :D
    Rachje ik denk dat je zwanger bent.. heb een voorgevoel.

Vanmiddag verjaardag van m'n oma, thuis gegeten, Steven in bad gedaan, en naar bed.
    Frank heeft een uitje met z'n werk, hij mocht crossen door het bos in een Landrover en daarna stamppot eten, die zal straks wel meteen gaan douchen.
    En ik heb een koortslip bha naar..
    Nou dat was het weer, fijn weekend allemaal. ;)

4. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hey mensi, ja dat zou idd nog wel kunnen..
    Ik zal morgen proberen een buikfoto te maken..

hmm minder van die koortslip!
    Nog leuke dingen doen dit weekend?

Fijn weekend ook!

5. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Morgen eerst Steven naar m'n moeder brengen, Frank gaat s'morgens klussen.
    En haalt daarna Steven weer op.
    Ik moet de hele dag werken.
    Zondagmiddag verjaardag van Frank's nichtje.

6. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Nou Fijn weekend meiden...

liefs elies

7. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Zo! Ik heb mezelf weer even door jullie tekst heen geslagen hoor! :D

@Eliesja,
    Ik heb die oude ladyfoon.. met spiegeleffect zegmaar, die camera.. dus das makkelijk foto's van jezelf maken :p Of anders gewoon je camera helemaal uitzoomen en dan op de gok een tiental schieten.. zal er vast wel een goeie tussen zitten! :) Of timer...
    Hihi, we moeten en zullen je buikie zien! :)

Wat ziet je vensterbank er gezellig uit! Zo ook je openhaard :D hihi!
    Wij hebben wel een echte openhaard, maar die staat nooit aan... Dus ja, welk kan je dan beter hebben!? haha

Wat vervelend dat je steeds zo moe bent, hoe gaat het met de misselijkheid? Of heb je daar geen last van?

En je mag geen ei eten tijdens je zwangerschap? :eek:

@Busster,
    Hahaha wat een lief kado vraagt je moeder! Alleen wel erg kortdag voor deze kerst! :)

@Diaan,
    Wat leuk wat jij allemaal doe zeg! Vooral ook dat jij het zelf zo leuk vindt, dat is natuurlijk erg belangrijk!
    En haha wat grappig dat je kleintje wakker schrok! Zo te horen heeft hij nu al karakter.. dat gaat wat worden! :p

@Rach,
    Ben benieuwd! Maar laten we inderdaad maar eerst afwachten of je straks ongesteld word.. En anders is Jordy er ook weer, kunnen jullie hard aan de slag voor de komende maand! :D
    Haha echt grappig, psychisch doen we hier allemaal met je mee!

Wat lief/zielig van zn broertje.. Ik ga zometeen ook het filmpje even kijken! Ik bereid mezelf vast voor ;)

@Bo,
    Kom terug..! We missen je.. :cry:

Donderdag komen de mannen toch terug? :eek: Na vandaag nog maar 4 daggies alleen! :D

Hm leuke dingen dit weekend.. Alex is nu naar zn voetbal, hij komt pas vanavond laat thuis omdat ze daar gaan gourmetten met zn allen. Wanneer hij thuis komt lost hij mij af. Ik ga dan meteen weg. We gaan een vriendin haar verjaardag vieren door uit te gaan :)
    Nou morgen boodschappen doen en een kerstboom halen! :evil:
    Alex en ik kregen een beetje mot gisteren dus die kerstboom ging niet door :cry: Maar morgen halen we er écht een anders... anders.. ja weet ik niet, maar ik wil gewoon mn kerstboom :)

8. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    hahahaha meetie schattig hr dat jullie allemaal mee doen!
    Oh oh gezellig he mot met elkaar, hebben jullie het wel goed goed gemaakt ;) vind ik altijd het leukste, zou bijna reden genoeg zijn om ruzie te maken hahaha nee hr dat niet.
    Maar soms moet ik heel crea zijn om mijn zin te krijgen... jaaa gek genoeg heb ik vaker 'zin' dan hij. Nouja hij altijd op rare tijdstippen als we toch al in bed liggen.... mannen.... zucht....

het wordt nu wel echt tijd voor die boom hr meetie, wel of geen boom! trouwens dat je echte naam he? zeg je het zoals het er staat? zit dat me ineens te bedenken...

Ja haal de kleenex maar uit de kast hr ;) weetje wat ik het mooiste vind, jordy stond daar en hij sprak het naar mij toe... (het stuk duurt veeeeeeeel langer vanaf dat ik zwanger raakte maar ja moest ff in knippen hahaha) en ik was zo trots op hem. Is het enige moment geweest waarop ik niet moest huilen toen. Hoe hij vol trots over zijn dochter en mij sprak (heb ik er ook uitgeknipt maar op een gegeven vertelde hij over dat ik echt mocht persen zegt: 'Je had een nek die was dikker dan mij, dat is opzich al knap' en ik moest zo hard lachen vond het zo grappig!

Over de zwangerschap zei hij: "jij dacht dat het een meisje werd, en ik moest natuurlijk meteen denken aan een jongen. Na de 20 weken echo wisten we dat je gelijk had en dat we een meisje kregen. Dan denk je dat je nog zo graag een jongen zou willen op dat moment maakt het je niks uit en ben je net zo gelukkig met een meisje. Maar ik had 1 voorwaarde GEEN ROZE. Dat is niet gelukt. Ruim niet gelukt. Stond de babykamer te verven, roze. geboortekaartje, roze. je was de kleertjes aan het wassen en je riep me naar boven het wasrek helemaal roze!" Ik moest zo lachen, want dat is ook nog echt waar ook hahahaha.

*zuch* kmis hem...

9. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Ho ho.. zit weer te snotteren..
    Wat zei Jordy nu precies op het eind?
    Was echt een mooie speech..
    Heb ook je andere filmpje weer gekeken..
    Ik heb even weer geen woorden meer..

10. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    hij zegt:"We zijn heel erg trots geweest en we hebben alles er uit gehaald wat er in zat/zit. Maar het is dubbel, ik ben trots ben vader geworden van de mooiste dochter die er bestaat, en toch weet je dat je haar los moet laten..... maar het blijft van mij...."

11. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Haha, ja dat niet-roze is hem niet gelukt nee. Maar inderdaad zo lief wat hij zegt! .. Sorry.. ben nog steeds even op zoek naar mn woorden..

Vraag me af wat mn broertje denkt.. die logeert hier en die ligt in de woonkamer nog in bed.. hoort hij mij ineens zo snikken.. Ik probeerde het nog stil te doen, maar mn snotterige neus kon ik moeilijk laten lopen.. hehe..

Meetie is mijn echte naam ja :) En je spreekt het inderdaad precies zo uit als je het schrijft :) Dus niet moeilijk denken op zn engels ofzo (Mietie) wat veel mensen doen.. :p En het is ook geen meetje.. (ja sommige mensen maken de raarste uitspraken.. je ziet toch een i staan ipv een j? denk ik dan :p)

Hihi ja we hebben het goedgemaakt hoor ;) En ik begrijp wat je bedoel met dat dat leuk is :p Is altijd weer een fijn moment
    Alex heeft soms ook rare tijdstippen hoor :confused: midden in de nacht, wanneer je je ogen gewoon niet meer open kan houden.. hihi

12. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    hahahaha ja ach beetje snikken is niet erg hr... maar snottebellen houden we niet van ;)

OH dus het ligt niet alleen aan mijn vent. hahaha

Gewoon meetie, apart eigenlijk zeg! nog nooit gehoord. hihi.

Ga je alleen op stap vanavond met je vriendinnen?

13. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Echt mooi.. ook mooi dat hij het zo vol trots allemaal kan zeggen! Valt me echt op.. vaak breken mensen al na de eerste drie woorden zegmaar.. maar dit is echt heel anders!

*veegt ze snel weg.. Snottebellen? :-s hihi

Je bedoelt of Alex mee gaat? Nee ik ga alleen met mn vriendinnen. Alex gaat haast nooit met mij mee ergens heen eigenlijk.

Bijft Jordy zn broertje bij jou thuis tot Jordy terug is?

14. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    bijzonder he? na jordy komen mijn moeder en zijn beste vriend die amper wat kunnen zeggen... ook ontzettend mooi. Maar daar ga ik wel van huilen... dus dat kijk ik maar niet!

GEzellie met de dames, ga je ook wel eens met alex iets doen?

Nee nick is lekker bij zijn ouders met zijn vriendinnetje. Die komt miss begin volgende week wel. haha het is jordy's broertje maar hij is paar maand ouder dan ik ben hahaha grappig he?

15. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Haha dat heb ik ook met Alex zn zusje. Hoe oud is Jordy?

Dus je bent nu eventjes alleen thuis?

Zeker gezellig. Ik doe ook wel eens wat samen met Alex, maar dat komt niet zo vaak voor.. hij heeft vaak geen zin ofzo.. weet het niet.. sinds zn laatste uitzending is hij wat minder.. enthousiast ofzo.. ik weet niet precies, hij wilt er niet over praten, dus ja.. beetje moeilijk..

Heeft Jordy (en derest van de mannen hier) geen last van die o zo leuke banen van hun?
    Ik krijg bv ook regelmatig te horen, wanneer ik iets probeer uit te leggen ofzo, van 'Jij hoef mij niet te vertellen hoe het leven in elkaar zit hoor, daar weet ik alles van af!' of dergelijke opmerkingen..

16. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Jordy 24 en word in juni 25(vind ik grappig, istie gewoon 25 hahahah!) en alex?

Nee moest hij eens proberen meetie, kreegtie me toch een tik naar de kop, waar je u tegen zegt.
    haha nee hr, jordy is er klaar mee met zijn werk. Hij is totaal niet enthousiast meer en gemotiveerd.
    Maar vaak na oefening kwam hij heel afgestompt terug, met zijn k*topmerkingen. De eerste dag moeste we altijd aan elkaar wennen hahaha.
    nou niet meer, hij heeft een behoorlijke klap gehad sinds jaylie* en dat heeft hem heeeeeel erg veranderd. Hij wilt nu alleen maar thuis zijn.

Vervelend he, als ze er neit over willen praten?

Ja ben ff alleen thuis, ook wel lekker hr! hihi ben niet meer bang want ik heb de remedie gevonden om te slapen hahaha

17. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Alex is ook 24, word de 22e 25 :) Klinkt grappig he haha

Maar zeker iritant dat ze er niet over willen praten. Vooral als hij in zo een kutbui is.. ik kan me er zo om frustreren dan :(
    Maar wel fijn dat Jordy er nu heel anders tegen kijkt, volgens mij is het wel een positieve verandering of niet?

Maakt je huisie trouwens nog steeds zo een herrie?

18. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    haha ja klinkt gewoon grappig 25! oh ff onthouden dan feliciteer ik je!

Ja hele positieve verandering, het is net alsof je elkaar weer opnieuw leert kennen incl. de bij behorende vlindertjes... hij zegt ook vaker ik hou van je als eerst of soms als je het niet verwacht.
    heeel lief... gek he en dat vanwege een verdrietige gebeurtenis. leven is maar raar.

Haha weet niet ofhet huis geluid maakt want ik slaap met mijn koptelefoon op en daardoor hoor ik alleen de piano en natuur geluiden en een doekie over mijn ogen dus zie ook nog eens niks.. heeeeerlijk!

19. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Haha ok ;)

Ja het leven is echt raar.. Maar wel fijn dat er altijd twee kanten zijn, niet alleen een negatieve maar ook een positieve!

En dat klinkt wel erg relaxed, hoe jij gaat slapen :) Maar dan lig je wel de hele nacht op je rug, of niet? Of zet je je koptelefoon en doekje af, wanneer je op het punt staat in slaap te vallen?

Dylano is het er niet meer mee eens, dat ik op de computer zit :) Ik ga mezelf maar weer even nuttig maken haha

Tot later!

20. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Nee kan gewoon op mijn zij liggen en val dan in slaap en op gegeven moment word ik beetje wakker doe ik de koptelefoon eraf en ga ik verder slapen...
    Maar ja heb toch liever mijn mannetje naast me! Slaap het allerbeste!

Is goed meissie tot later.

Lieve bo hoop dat je snel weer internet hebt! we missen je!

Deel Deze Pagina