@ Meetie. Ja idd wel erg kort dag he. haha. @ Rachje ik heb ook even op je hyves gekeken omdat ik zag dat jullie het daar over hadden . Wat heeft Jotdy mooi gesproken. Wat zijn die mannen toch vervelend he dat ze nergens over willen praten , John heeft dat ook twerwijl ik precies weet als hem iets dwars zit want dan praat hij inzijn slaap en hij ligt s'nachts ook te knarsen tanden. Na zijn uitzending naar afghanistan had hij het heel erg dat praten kon er alleen geen touw aan vast knopen maar het ging wel over tanks wapens en dat soort dingen . John is trouwens wel veel ouder als jullie mannetjes hij is namelijk al 33 maar je ik ben geloof ik ook wat ouder dan sommige van jullie. Heb trouwens goed nieuws John en ik zijn gisteren naar de huisarts geweest en die heeft mijn spiraaltje verwijdert dus nu kunnen we het echt gaan proberen Gelukkig deed het er uit halen helemaal geen pijn was er een beetje bang voor omdat het inzetten wel heel veel pijn deed en ik toen bijna flauw viel
hahah wat dachtje busster? bijna 2008? haha gelukkig deed het geen zeer. ik hoop dat het een vruchtbaar jaar wordt! En vooral veel 'klus'plezier hahaha! Yes heb een oplader voor mijn telefoon, kan ik weer smsen met mijn schatje! Hier nog steeds geen koffie(waarom koffie?!?!) arme ik, wordt nu wakker met thee. toch niet helemaal hetzelfde... verder nog plannen meiden?
@Rach, Nee inderdaad! Zonder je lover in bed is het toch heel anders slapen Gelukkig hebben ze bijna kerstvakantie! Kunnen we even wat tijd inhalen Tenminste, ik neem aan dat jullie mannetjes ook kerstvakantie hebben? Wat fijn dat je weer een oplader hebt! Nu kan je tenminste weer smsen en bellen zodra Jordy dat ook kan! En koffie is vies.. ik drink juist thee haha @Busster, Hey meis, wat fijn dat je spiraaltje er pijnloos uit ging! Alvast veel succes en plezier Helaas praat de mijne niet in zijn slaap, zou wel handig zijn Ik denk dat Alex nu ook heel erg met de vraag in zn maag zit of hij nu wel of niet mee op uitzendig gaat.. Hij moet namelijk in Januari beslissen.. Dit zal dus denk wel een grote rol spelen.. En ik merk dat hij weer te veel aan zn hoofd heeft, omdat hij dan heel wat agressiever is.. wordt sneller boos en doet veel negatiever over alles enzo.. Die 'ruzie' die we gisteren hadden ging over... omdat ik de verkeerde koffie had gezet voor hem Hij wilde cappucino en ik had normale gemaakt..Doeeessssss.....En paar dagen terug was hij boos omdat hij me een chippie aangaf, maar ik had hem nog niet vast dus viel hij op de grond.. Nou, dat geeft wel aan hoe hoog hij alles heeft zitten denk ik dan Maar we hebben wel afgesproken dat we erover gaan praten, dus hopenlijk lucht hem dat wat op en wordt ik er ook een beetje wijzer van.. Zucht.. Kon ik al zn zorgen enzo maar wegnemen..
Ach ja die mannen soms snap je er niks van..Frank kwam vanmiddag met Steven even langs m'n werk, ik ik gaf Steven een kus en pakte hem, waarop hij zei; moet je niet aan het werk? Ik denk nou ja, ik mag m'n zoon toch wel ff knuffelen. Ook had hij hem geen muts en sjaal om gedaan, was maar een klein stukje uit de warme auto, maar dan denk ik meteen zucht, z'n keelontsteking was net over. Gaf hij thuis de warm gemaakte melk aan zonder pap (wat hij altijd krijgt) en toen Steven ging huilen in bed zegt hij; je deed ook veelste druk. Waarop hij later op de bank tegen me zegt dat ik niet zo katterig moet doen Nou ja... zal wel... hij had eten gemaakt en spinazie uit de diepvries. Ik had een pak van 750gram gekocht, dat kunnen we zat op, en het slingt ook nog. Had Frank gedacht dat is veel te veel, dus de helft van het pak gepakt. Toen was er dus te weinig, zegt hij ja dat weet ik toch ook niet. Toen zei ik, als het gehalveerd had moeten worden had ik dat wel gedaan voordat het de vriezer in was gegaan. Soms denk ik wel eens ;waar gaat het over; ha ha maar goed. Fijne avond iedereen.
Ja dacht idd bijna 2008 dus waarom niet , John was thuis dus kon hij mooi mee naar de huisarts. Die man stelde me een rare vraag vond ik haha of ik mijn spiraaltje eruit wou laten halen omdat ik zwanger wou worden . Tja waarom anders. Ik had hem al een paar jaar maar het was nog geen tijd voor een nieuwe . Maar oke dat zal wel aan mij liggen haha Rachje wat fijn dat je weer een oplader hebt kunnen jullie weer sms-en Ik ken dat trouwens ook dat boos worden op eigenlijk niets , john was vanmiddag helemaal pissed omdat ik de pc had uitgezet en hij nog op internet wou. Nog voor ik hem kon zeggen dat ik dat gedaan had omdat de pc vastgelopen was werden er al een paar k*t en verd#mmes door de woonkamer geslingerd . Sorry hoor het was alleen goed bedoeld. Meetie succes met het gesprek over de uitzending enzo . Natuurlijk hoop ik voor jou dat hij niet gaat maar ik weet zelf dat ik john niet zou tegen houden als hij echt mee wil . Ik weet uit eigen ervaring dat het iets is wat je als millitair niet wil missen als je hele peloton gaat en jij niet voeld dat namelijk heel klote . Je blijft thuis bij de gene van wie je houd maar laat je maatjes in de steek. Toen ik terug kwam uit bosnie ging mijn hele peloton naar Irak . die ervaring kun je dan niet delen en dat voeld zo raar dat ik John gewoon zou laten gaan als hij voor de keus stond al zou het met pijn in mijn hart zijn .
Hihi ben dus niet de enige En ik bedoelde dat we gingen praten over waarom hij de laatste tijd weer zo rot tegen me doet En je hebt gelijk over die uitzending, dat zei hij bij die eerste ook (eerste die ik meemaakte dan), dat hij anders het gevoel heeft dat hij zn maten in de steek laat. Kan ik ook wel begrijpen. Helemaal als je bedenkt dat hij de nevenfunctie lifesaver heeft. Alex is er nog niet over uit wat hij nu beslist, maar ik heb hem wel al gezegd, dat wat hij ook kiest, ik achter zijn keuze sta. Ik kan me heel goed voorstellen dat hij meewilt. Hij vond het wel heel fijn dat ik dat zei..Ben benieuwd wat hij kiest! Moeten jullie mannetjes ook weer op uitzending? Busster, wat deed jij trouwens in het leger? voor functie bedoel ik
@ Meetie haha miscommunicatie . Maar dat hebben john en ik ook zo af en toe noddig hoor van die gesprekjes waarom er zo rot gedaan moet worden . En wat ik in het leger deed ik was vrachtwagen chauffeur op een 10 tonner ( zo'n wagen met een kraantje erop die heb je vast wel eens gezien als je op een kazerne geweest bent ) . Maar tijdens mijn uitzending was ik de eerste maand chauffeur van een tankwagen voor diesel en daarna chauffeur voor een kapitein van de marine
Kan gebeuren Hoe ben je er dan eigenlijk op gekomen om te gaan rijden in het leger? Hey meiden, Ik ga zo uit. Een fijne avond dus nog en tot snel!
Tja hoe ben ik daar op gekomen . Eigenlijk solliciteerde ik in 1999 voor een functie bij de brandweer van de luchtmacht maar om een of andere reden kon ik die functie niet krijgen Toen kon ik uit een aantal andere functies mijn keuze maken weet al niet meer precies wat in ieder geval iets met administratie of deze functie en toen heb ik daarvoor gekozen en heb er nooit spijd van gehad. Heb het heel erg naar mijn zin gehad bij de landacht maar na 5 jaar vond ik het mooi geweest. Veel plezier vannavond
BOE! hihi ben ik weer effies, wilde ff zeggen Rachje...nog 4 nachtjes! Morgen maar ff terug lezen... hier nog ff snel de buikfoto... fijne zondag nog!
WAUW wat een superbuikje, en zo mooi bruin leuk hoor! als je mannetje thuiskomt weet hij niet wat hij ziet
nou meiden, ik heb buikpijn en ik verlies iets van caramel (hm lekker) kleurig spul... dat zal wel ongi worden. Potverdikkie net als jordy terug komt natuurlijk.... schijt de duivel dan echt altijd op 1 hoop?
Hey meiden, Ff snel een berichtje! Rach, mijn moeder en ik hebben beiden in tranen gezeten hier om de afscheidsspeech van Jordy.. Erg mooi.. Hier gaat alles goed... hoop dat we deze week weer internet hebben.. snap er niks van waarom we geen verbinding kunnen maken.. :S Nou.. ik kom heel snel weer online! Mis jullie ook Dikke kus!
nou zit er eigenlijk de aankomende 9 maanden niet zitten maar goed. We hebben met jaylie* afgesproken dat als de tijd daar is ze een brusje naar haar pappa en mamma zou sturen... dus daar vertrouwen we maar op. Als dit niet doorzet test ik pas. Jordy belde net, hij zat er behoorlijk doorheen deze week. Hij verschillende momenten gehad dat hij het niet meer zag zitten en naar huis wilde. maar toch door gezet. De geestelijk verzorger had hem aangesproken en geconcludeerd dat hij er niet meer overweg kan. Hij praat er te weinig over (joh). Hij is totaal niet meer gemotiveerd. Pfff gaat recht door het hart... Trouwens elies ik mag al - 1 doen. Hij komt woensdag al thuis. maar hij moet daarna wel nog 2 dagen werken... maar we tellen gewoon af!
hey hey, Ja het is echt een blubberbuikje hoor, had al een rolletje zitten, maar nu is die dus erger.. Mijn man zal denk ik weinig verschil zien, want als ik veel heb gegeten dan is mijn buik dus ook zo..whahaha.. Oh fijn Rachje dus vor jou nog 2 nachtjes.... Hier nog 3 nachtjes.. Ach je arme schat zeg,wordt tijd dat hij weer naar jou mag he.. praat hij slecht over zijn gevoelens Rach? Nou ben benieuwd of het doorzet dan en wel jammer dat je het nu net moet worden als je mannetje terug komt.. Daar heb ik nu geen last van... Dus dat wordt donderdag een heet nachtje.. Hey Bo fijn om wat van je te horen, ja we missen je zeker, dus maar weer heel snel internet! Wel fijn nu je mannetje er weer is? Alles goed met kleine Chloe, heeft zij ook papa gemist? Ben zelf wel benieuwd hoe Alyssa weer reageert op haar papa, tijdje niet gezien natuurlijk...
@Eliesja hete nacht. @Rachje hoop voor je dat het geen gewone ongi is, wel vreemd kleurtje dan Steven heeft maar een uur geslapen, hij werd wakker met een doorgelekte luier. We gaan zo naar de Lidl een paar boodschappen halen. Vanavond boerenkool eten.
haha nee hr dames het is toch echt ongi... nou hoop dat het over is als jordy thuis komt. Ben het altijd maar 2 á 3 dagen. Vind het niet zo'n hele teleurstelling deze maand. haha weinig kans gehad. En misschien dat we wel paar daagjes disney doen, kan ik tenminste overal in hahahaha! Nou hete nachtjes houden we wel van... hahaha en hij trouwens ook wel.... Hij praat er slecht over met andere, met mij kan hij best wel wat vertellen of uiten. Ja ben benieuwd hoe ze op pappa reageert haha! en ben benieuwd hoe pappa op zijn kleine frummel reageert!