Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hee meiden!

Moi is weer online! Pff.. wat een gezeik zeg met die laptop, vreselijk! Maarre.. hier gaat alles goed! Vanochtend met Chloé naar het consultatiebureau geweest voor 't eerst. Ze vond het maar niks.. die koude handen van de arts over haar lichaampje. Ze is nu 52 cm.. (4 cm gegroeid) enne 4515 gram.. Gewicht zat boven het gemiddelde en lengte er onder, hahah.. Dus we hebben een klein propje. Verder kerngezond! :p

Rach, wat lees ik.. Ben je maybe zwanger?!?! :D :D :D Elies, hoe is het met de buik.. zat de foto.. Ziet er goed uit! Diaan, Meetie, Mensi enne Busster (toch?) ook alles goed met jullie?

Heb heerlijke dagen achter de rug samen met Ed.. we zijn eindelijk weer eens aan elkaar toegekomen. Had een mooi lingeriesetje gekocht afgelopen donderdag ..dus toen ie thuis kwam was ie heel happy ( :p ) ..haha.. Hier is het libido weer maximaal gestegen enne daar maken we flink gebruik van haha..

Rach, wat k*t dat Jordy zich zo naar voelt.. Wil hij toch echt niet met die mevrouw praten waar jij ook mee praat? Volgens mij is dat wel goed.

Nou, ik zal regelmatig ff checken!

2. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    haha nee schat ik kruip over de grond van de buikpijn en bloed als een rund haha maar vind het niet erg hr, want ik heb besloten dat we naar DISNEY gaan! en wil natuurlijk wel over in he ;)

Dus hier zit het libido ook weer tot aan het plafon, alleen dat wordt niet wat op die manier. Maar ach ik heb nog een hele hoop trucjes. Ook hier een mooi setje lingerie gekocht. Maar die moet ik nog maar bewaren, tenzij het vannacht besluit te stoppen.

Nee jordy gaat miss met iemand praten binnen defensie, die snapt toch beter hoe het wereldje werkt en ik heb vandaag mijn laatste gesprek achter de rug bij die vrouw, dus ben al lekker aan de poets geweest en het gaat er warrempel op lijken! Ik ben de goeiste!

Wat fijn dat met chloé alles goed is, en wat is ze gegroeid hihi. Heel goed hr, liever beetje extra dan dat ze heel erg terug zou vallen na de bevalling.

hahaha eindelijk ben je weer terug, we hebben je gemist hr!

3. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Gatsieee... toch ongi?! Hmm.. Maarre Disney, dat is super.. Daar heb ik ook wel zin in.. maar dat zal de eerst komende jaren nog niet gaan gebeuren. Gisteren kwam het besef dat we gewoon echt niet meer de vrijheid hebben die we eerder hadden. We zaten thuis en verveelden ons een beetje. Ik had wel zin om naar de kerstmarkt in Bremen (duitsland) te gaan.. Dat is voor ons een 200 km rijden ofzo.. Maar ja, dat kan gewoon niet.. omdat Chloé niet zo lang mee kan.. nog niet althans..

Tja, het is even wennen.. maar je krijgt er natuurlijk wel iets heel moois voor terug.. :D

Goed dat Jordy toch met iemand gaat praten.. het is zo heftig allemaal geweest dat moet je gewoon goed verwerken.. Ed zei al dat ie 'm een paar keer was tegen gekomen.. Hij moet morgen weer naar de kazerne.. nog 2 daagies en dan vacaaaanceee.. :D Jordy ook?

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wanneer gaan jullie Rachje, naar Disney?

5. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hey meiden,

@Bo, fijn hoor dat je dr weer bent en hopen dat je lappie het blijft doen.. ;)
    Zo die Chloe doet het ook goed heur!
    Ja die vrijheid dat is iets waar je in moet groeien, je kan niet meer spontaan in de auto springen en 200km gaan rijden.... ;) maar als Chloe wat ouder is dan is het ook wel eens lekker om haar bij een oma en opa te brengen en ff lekker saampjes erop uit te gaan! Gewoon doen hoor....

@Rach, dus je bent echt ongi nu, dan idd maar beter, want het is natuurlijk wel erg leuk als je overal in kan in Disney, wanneer ga je?
    Voor jou nog 1 nachtje!

en de rest van de meiden hoe is het met jullie?

Hier gister weer een verschrikkelijke dag gehad...
    Moest gister van alles doen en het was koud buiten en had buikpijn en ik moest Alyssa overal mee naar toe shouwen en mijn oudste van school halen en daarna nog boodschappen doen en toen op de terug weg in de auto naar huis, had ik het weer helemaal gehad, zat er weer zo doorheen.. :(
    We komen bij huis aan en ikke alles binnen gezet, ook alyssa in de gang, mijn oudste was nog buiten en ik vroeg hem of hij nog wat kerstkaarten bij de buren in de brievenbus wilde doen, dus ik hem uitleggen, waar enzo, wij stonden dus samen buiten vlakbij de deur, doet Alyssa de deur ineens dicht.. :confused: Zo ik raakte in totale paniek, wist me geen raad meer, werd helemaal gek, ik bij de buren, niemand thuis, ik aanbellen en toen kwam er 1 buurtje naar buiten en vroeg wat er was, ik helemaal huilen, mijn dochtertje zit alleen binnen en ik kan dr niet meer in...
    Dus ik ga met mijn handen in mijn jaszak, zitten me sleutels in mijn zak.. :oops: zooo op dat moment ging er weer van alles door me heen, stommiteit en geluk door elkaar, ik snel naar binnen en toen kon ik niet meer, heb echt gejankt zeg...

Later mijn man nog aan de telefoon gehad en die heeft me weer ff moed ingesproken...
    Gelukkig nog maar 2 nachtjes.. :D

Vandaag ff lekker zonder kids, ben vrij, moet woensdag en donderdag werken... dacht ik vanmorgen ff lekker terug te gaan naar bed, nou heb van half 9 tot bijna 11 uur alleen maar liggen rillen, kon gewoon niet slapen, snap dr echt niks van, ben hartstikke moe.. :rolleyes: vannacht weer zo slecht geslapen.. :(
    Als mijn man straks thuis komt dan ga ik denk ik maar 2 weken weg, naar een rusthuis ofzo.. :) ;)

Zo ff cadeautje halen voor Luke-je, want hij is vandaag alweer 8 jaartjes geworden.. de grote kleine knul, gister kwam die huilend naar beneden, voel me niet lekker, buikpijn, hihi hij was natuurlijk heel zenuwachtig voor vandaag..hihi

liefs van mij

6. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Gefeliciteerd Elies! :D Wat heb je voor Luke gekocht?

Als je mannetje straks terug is zou ik lekker even de rust nemen hoor... Genieten van je zwangerschap, want achteraf heb ik 't idee dat ik te weinig heb genoten en veeeeel te weinig rust heb genomen. Die negen maanden gingen veel te snel voorbij, echt.. Mis het nog steeds..

Hoelang duurt et nog voordat Harold terug is?

7. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Bedankt Bo, moet het cadeau straks ff halen, maar hij wil een Wii spel, mario galaxy...
    ja hij weet al precies wat hij wil heur hihi..

Ja idd ff genieten van de zwangerschap, ben alweer 7 weken en heb nog steeds geen benul, leef echt op een automatische piloot! Wil gewoon zielig zijn klachtjes hebben en pijntjes en dan wil ik lekker verwend en vertroeteld worden.. :oops:

Hij komt donderdag, ben echt blij man...
    ben het zoooo zat!

8. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    ooooh elies toch meissie! wat een chaos weer. tis zonde. heel goed dat harold je moet in heeft gepraat want je doet het super! Maar die kleine druif vraagt nu heeeeeeel veel van je. over 7 weken voel je je een stuk beter en vanaf dan kan je lekker genieten! Nog 2 nachtjes en is je man thuis kan hij je lekker vertroetelen! Ik heb het ook nodig, eerlijk ik beval liever dan dit. De pijn trekt helemaal naar mijn boven bonen...
    Was wel lief jordy smste me gisteravond: Ik ga slapen schatje, weltrusten, want als ik dan morgen wakker word kan ik tegen je zeggen: morgen kom ik thuis! hou zielsveel van je meisje, dikke kus.

oooh smelt smelt smelt... wat kunnen ze toch lief zijn he?

@Bo, ja lieverd das nu eventjes een 'luxe'probleem. Is puur nog gewoon wennen aan elkaar en situatie is heel normaal ondanks dat je er zo'n mooi wondertje voor hebt terug gekregen is het niet erg om dat zo eens te denken of te voelen.

Jordy moet donderdag en vrijdag nog, jaaa moet ook gebeuren he... maar goed hij slaapt huis. Tis zonde hij ligt daar nu met -17! hahahaha

9. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Oh shit bijna vergeten!

GEFELICITEERD MET LUKE! wat gaat de tijd snel he?

10. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ach wat een lief sms-je rach... *smelt helemaal mee..

11. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Heb op dit moment heel erg last van mijn banden en rug, pff, nu al...
    Heb echt ook het idee dat het van de stress is..

12. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Dank je Rach, ja time flies... ;)

en dat kunnen we nu wel zeggen, ze komen bijna naar huis! whoehoe..

13. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    ja zou zomaar kunnen meissie, tis zonde! Nog even 2 dagen volhouden en dan is je mannetje er weer. En anders misschien toch nog even iemand vragen die je kan helpen?

hele dikke knuffel van mij!

14. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    zat er trouwens bewust zoveel jaar tussen luke en alyssa? of is dat gewoon hoe het uit kwam?

15. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Gelukkig ben ik vandaag alleen en morgen werken en dan donderdag ook werken en s'avonds is mijn schatje er weer, dus moet nu wel lukken hoop ik..

Niet bewust, maar Luke heeft een andere papa, dus het kon niet anders, ken mijn man in mei pas 3 jaar.. :oops:

Ga ff boodschapjes doen...

Laterss

knuff

16. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    oooooooh ik snap hem! nouja snap wel waarom je gaat blozen jouw man is een hunk hahaha ;)
    Ziet luke zijn pappa nog wel of is harold een pappa voor hem? als je het vervelend vind moet je gewoon zeggen hr, ik ben namelijk heel nieuwsgierig.

pas 3 jaar? haha al 3 jaar ;) jordy en ik zijn ook nog maar 3,5 jaar samen hr. En hopelijk nog 96,5 jaar meer hahahaha

17. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hey dames :D

@Elies,
    Wat leuk dat je buikie al groeit!
    En nog 2 nachies he ;) Het zit er al weer bijna op!
    Lekker dat je vandaag even vrij bent, zo te horen ken je die rust wel even gebruiken ;)
    En wat een hilarisch verhaal! :) Ik heb hier samen met Alex er echt om gelachen hahahaha We zagen het al helemaal voor ons hihi

Gefeliciteerd met Luke!

@Rach,
    Vervelend zeg dat je zoveel pijn hebt! Maar je hebt wel geluk dat je daar maar 2-3 dagen last van heb! Is het al wat minder?
    Morgen komt Jordy al weer thuis he :D Jammer dat hij nog twee daggies moet werken, maar ach, daarna twee weken vakantie ;)
    Wat een lief smsje trouwens! Doen je altijd goed :D

Veel plezier met jullie hete nachten, Rach en Bo! 8) hihi

@Bo,
    Ja het is een beetje passen en meten, nu jullie een kleintje hebben, maar er is nog steeds vrijheid hoor ;) De kleine gewoon meenemen of gebruik maken van vrijwillige oppassers :p
    Je bent nog harstikke jong, wel van blijven genieten he ;)

18. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Nou, ik was net in tranen... Ik voel me zo schuldig maar ik mis m'n vrijheid zo.... Ed kan in principe gaan en staan waar hij wil.. Chloé is afhankelijk van mij. Het kwam na aanleiding van dat hij zei dat ie morgen op de kazerne binnen blijft ofzo omdat er één of ander feestje is (?!?).. Ik voelde me even zo lullig. Hij kan lekker een lolletje hebben (wat ik 'm natuurlijk wel gun, is hij er ook even lekker uit.. ) maar ik kan nog geen 3 uurtjes weg.. Afgelopen zaterdag was ik met een vriendin aan het winkelen.. Ik stond net in een pashokje mezelf in maatje 36 te wurgen (ja, het past echt weer.. *trots*) toen Ed belde. Het gekolfte melk was niet genoeg en ze bleef maar huilen, of ik direct naar huis kon komen. Natuurlijk kwam ik direct, maar de middag was al weer helemaal voorbij.. en m'n dinnetje ging ook weer naar huis, want ja.. ik moest voeden.

Ik voel me zo schuldig dat ik zo denk.. maar het zit me echt dwars. Ik ben gewoon niet een persoon die je aan huis moet kluisteren... Ik voel me dan gewoon echt doodongelukkig. Begrijp me niet verkeerd, ben dolgelukkig met Chloé.. maar ben zo gek van het thuis zitten en dan te bedenken dat ik nog tot begin maart moet.. Please laat iemand zeggen dat deze gedachtes normaal zijn?! Natuurlijk kan iemand oppassen, maar alsnog moet ik gewoon kolven overal... Een normaal avondje kan gewoon nooit.. en ik zie mezelf al zitten met m'n lawaaierige kolfapparaat op het toilet van één of andere hippe lounge club.. (serieus, wat maakt dat ding een lawaai :confused: )

19. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    ach meissie, dat is compleet normaal! Het is een drastische verandering. Niet meer zwanger (toen kon je zowat nog gaan en staan waar je wilde) een kleine in huis, bevallen,hormonen,kolven,voeden,sociaal leven en natuurlijk Ed haha. Je werkt niet nu, je bent full-time moeder. Dat vraagt een hele boel!
    Gun jezelf wat tijd er mee, het komt wel weer dat je wat meer vrijheid kan maken. Anders maak je eerst voorraadjes kolfmelk (mag je in vriezen he).
    Dat is handig voor situatie's die je net beschreef, ze kwam te kort. Daarbij zal ze ook moeten wennen aan een fles ipv borst. Je kan best structureel ergens een voeding flessen. Dan weet jij waar je aan toe bent en Chloé ook.

Snap best wat je bedoeld, Chloé is niet zozeer afhankelijk van Ed en kan hij best doen wat hem zint. Terwijl jij dat niet kan. Dat heeft denk ik tijd nodig. moet je eens na gaan hoeveel er veranderd is. Iedereen moet wennen aan nieuwe situatie's.
    En soms wil het niet zoals jij wilt, even overheen kijken meissie hoe moeilijk ook.
    Weetje hoe ik het altijd bekijk? er is geen roze wolk, maar er zijn roze buien die komen en gaan. Dus denk alsjeblieft niet dat dat raar is meis! Je bent compleet normaal! Blijf er wel over praten met Ed. Hij mag wel weten hoe jij je voelt en daar mag hij zich ook aan aan passen.

dikke knuffel meis!

20. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ben blij dat jij het allemaal en beetje voor me kan relativeren. Er is idd veel veranderd en het is ook zo heftig.. Ben ook net een wandelende hormoonbom. Bleghhhh

Deel Deze Pagina