Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Dat is heftig! Maar dat maakt je niet minder dankbaar of een slechte moeder hr. Totaal niet!
    Het is beetje balanceren, hoe je het beste alles kan doen. Daarvoor heb je dus je verlof ;)
    Wil je nog steeds 40 uur gaan werken in de week?

2. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Nee.. ik twijfel ook over m'n baan. Ze bieden me daar niet de mogelijkheid om minder uren te gaan werken. Enne.. ik heb dus vorige week dinsdag de stoute schoenen aangetrokken en gesolliciteerd bij een andere organisatie ie een parttime functie voor intercedent open had staan enne direct de dag daarna gebeld en uitgenodigd voor een sollicitatie.. Ben heeeeel benieuwd! :) Heb er zin in en als ik dan 32 uur kan werken.. zou heel mooi zijn.

3. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Wow Bo! heel goed van je, ben trots op je!
    Nou ze zijn erg geintereseert als ze zo snel al wat laten horen!
    (dat speelt ook nog mee, is ook weer een punt waar je je druk over maakt misschien ;))

Zou wel fijn zijn voor jou 32 , ja zeg expres voor jou, want ik moet er niet meer aan denken hahahah! erg he?

4. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Jaaaa goed hè? Hoop dat het wat wordt en zo niet, dan kijk ik toch verder. Het is toch best zwaar, 40 uur.. en als m'n werkgever daar niet flexibel in is (en dat is ie niet, kijk maar naar tijdens m'n zwangerschap) danne.. ga ik lekker op zoek naar iets anders.. heb nog tot maart, hihi..

Jaaaawell Rach, je moet ook aan jezelf denken, stel dat je strakies nog een kindje krijgt.. dan ga je toch ook minder werken? Of bedoelde je dat niet?

5. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    ach ik doe lekker 20, vind het wel jut. Al ben ik nog niet geheel terug hr! Doe het nice and easy!
    Dat is ook de reden dat ik niet meer terug ga naar mijn 32 uurs-contract. Ik wil meer genieten van mijn volgende zwangerschap. En ik ben het afgelopen jaar gestresst tot op het bot geweest. Dat doen we niet meer haha!
    Moet wel heel erg wennen hr, van mijn team bestaande uit 9 collega's zijn er nog maar 3 over van voor mijn verlof, de rest is allemaal nieuw! Echt heel raar. Maar ik ben echt een kreng was er vorige week en er had een kindje geknoeid en ik zat net met een slapende baby op de arm. Dus ik zeg: 'Euh! zou je dit eventjes willen schoonmaken? op tafel daar ligt wel een doekje'. Ik hoor het mezelf zeggen en denk... oh mijn god! kom ook even binnen vallen! hahahaha
    Zit te denken om maandag half, dinsdag en woensdag heel te werken. lijkt me wel mooi. en jij?

6. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Dat van mij is een beetje afhankelijk van Ed. Hij wil één dag in de week ouderschapsverlof nemen.. We willen dan om de dag kdv... dus maandag, woensdag en vrijdag b.v. ..

Jaa als je gestressed bent moet je echt niet meer gaan werken hoor (hoor mij dit zeggen, ik ben de stresskip zelve, hahaha) ..

7. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Nou hopen dat dat allemaal lukt met de baas! En dat jij ook snel ander werk vind bij een baas die wat flexibeler is!

hahha je zou eens je eigen advies moeten opvolgend ;)

Oh meiden heb nog nooit zoveel pijn gehad van mijn ongi... en zoveel bijna een rivier!
    auw auw auw ik heb liefdevolle aandacht nodig van mijn verkering :(

8. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Och, verrot he, ongi pijn.. Ik ben het nog niet geworden en wordt het ook niet totdat ik stop met bv denk ik... Moet je lekker een warm kruikje maken en je verkering even lekker bellen :D Helpt echt.. vooral dat bellen hihi

9. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    hahah nee laat ik hem maar niet bellen, want voor het zelfde geld issie bezig met iets tactisch ;) haha je weet nooit met die waarnemers he!
    JA thee'tje erbij kruikje er bij!

Willen jullie Chloé trouwens dopen of iets, heeft ze een peettante/oom?

Meiden we zijn bij de 100! joehoe! wat is er veel gebeurd he in 100 bladzijdes. Al kwam ik er later bij, want Bo jij bent er mee begonnen (gelukkig).
    Op naar de volgende 100!

10. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Haha.. krijg je ook altijd op je flikker als je op verkeerde tijdstippen belt? :p Jaa 100 bladzijden.. er is ontzettend veel gebeurd.. Op naar de volgende 100 .. en wedden dat er in die bladzijden net zo veel gebeurd? :D Goed idee toch van mij? :p

11. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Geweldig goed idee haha. Nee ik bel hem nooit, ik laat me altijd bellen ;) haha dus krijg nooit op mijn flikker. En als ik op mijn flikker zou krijgen dan issie nog niet klaar met mij haha maar dat gebeurd nooit hr.
    Ben je alweer beetje happy-peppy meis?

12. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Dames gefeliciteerd met de 100 bladzijdes, dat er nog maar velen mogen volgen.
    @Eliesja gefeliciteerd met je zoon.
    Dames nog even en jullie mogen je mannetjes weer in jullie armen sluiten. Fijn zo voor de kerst he ;)
    Ik moet volgende week donderdag m'n eerste uitstrijkje :confused:
    Kan iemand mij vast erop voorbereiden?
    De laatste keer dat ik met m'n benen wijd lag, en met een vreemd gezicht erboven is lang geleden, en toen kon het mijn geen bal schelen.
    Nu ben ik wel een beetje zenuwachtig denk ik :(

13. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hey Bo, Het komt allemaal echt wel goed hoor ;) Het is gewoon een kwestie van wennen. Misschien zal je de eerste maanden nog wel niet uitgaan, maar al snel zal Chloe minder bv drinken, waardoor je aanmaak ook minder word.. en kan je er weer een avondje tegenaan ;) Neem desnoods een heel pakje zoogcompressors mee in je tas hihi

Je kan inderdaad bv ook invriezen he, of wat ik deed.. van die kant en klare 1voedingpakjes van bv nutrilon thuis houden. Altijd handig voor als je ineens wat later thuis komt of de kleine ineens extra wilt drinken! Of neem de kleine mee, geef je haar tijdens het shoppen gewoon even een voeding in zo een pashokje of op de wc ;)

Ik snap heel goed wat je bedoelt hoor! Ik heb wel een beetje hetzelfde.. Alex kan gaan en staan waar hij wilt en ik moet altijd rekening houden met de kleine.
    Maar om deze reden weet ik ook heel goed dat het allemaal echt wel mee gaat vallen! ;)

In het begin zat ik vaak ook te stressen wanneer iemand vroeg of ik ergens heen wilde.. "o maar hoe ga ik dat dan doen met de kleine en de voedingen en en en" Maar al snel word je daar makkelijker in en krijg je wat meer schijt aan andere als het op afkolven/voeden/etc buitenhuis gaat ;)
    Afkolven vond ik altijd wat moeilijker, inderdaad..dat ding maakt een pokkeherrie :(, maar probeer het eerst met de kleine zelf.. Wanneer je met haar in de stad ben heb je op een gegeven moment zoiets van 'ja ey, zij moet toch eten :p !?' En dan wordt het zelfs leuk om haar in een achterkamertje of wc ofzo te voeden.. want én jij ken van de kleine genieten met haar intieme momenten én van je eigen leuke tijd!

Snap je een beetje wat ik bedoel? ;)

14. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Mensi,
    Waarvoor wordt er een uitstrijkje gemaakt? :eek:

15. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Nou dames 100 blz is al heel wat ben er nog maar net maar vind het wel erg gezellig.

@ Bo ik lees dat je laptop het weer doet dat is fijn . succes met de sollictatie.

@ Elisje Beter laat dan nooit je zoontje is geloof ik nu nog maar een uurtje jarig maar toch van harte gefeliciteerd. En jeetje wat rot van je deur en dan blijken je sleutels gewoon in je zak te zitten je kon jezelf vast voor je hoofd slaan.

Dames nog even en dan zijn jullie mannetjes weer thuis. Ik word donderdag door die van mij opgehaald omdat we met al zijn collega's gaan eten s'avonds . Gelukkig ben ik donderdag en vrijdag vrij want ik had het niet zo zien zitten om na mijn werk nog helemaal naar Apeldoorn te gaan . Maar het is wel altijd gezellig met zijn collega's er zijn er zelfs een paar bij waarmee ik zelf nog gewerkt heb toen ik bij de landmacht zat haha ( lang geleden )

Nou Rachje we kunnen een clubje oprichten ik ben namelijk ook ongi geworden vandaag en ook niet zo als normaal . Zat ook helemaal niet in de planning was het namelijk vorige week al tot donderdag. heb toen vrijdag mijn spiraaltje eruit laten halen en de dokter vertelde me toen dat ik waarscheinlijk niet weer ongi zou worden tot de volgend cyclus . Had hij het even mooi mis zeg . Voel me nu een beetje slapjes. Nu maar hopen dat het snel over is maar heb echt geen flauw idee meer wat mijn lichaam nu uitspookt haha. Nou dan kan ik mijn banner ook maar beter weer aanpassen klopt er weer niets van . Of misschien kan ik hem maar beter weg halen totdat ik weet hoe mijn lichaam werkt.

Ik bel mijn vriend ook niet meer zomaar als hij aan het werk is . haha heb een keer heel hard iets door de telefoon geroepen maar toen zat de generaal achter in de auto dus die kon mooi mee genieten haha . Het was niet heel schokkend maar toch nu stuur ik eerst een smsje en meestal belt hij dan terug wel zo makkelijk.

16. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    haha nou ga maar niet bij mijn clubbie busster! Want ik heb straks nog bloedtransfusie nodig als het zo door gaat, ik heb echt nu gewoon weer kraamverband in. Voel het gewoon lopen en kreeg vanavond visite(van mijn collega en een moeder van mijn werk haar dochtertje is 14 uur later geboren dan Jaylie* dus wij hebben heel veel met elkaar) dus ik om 8 uur schoonverbandje in en echt een MEGA VERBAND VOOR DE NACHT! Ze waren weg om 1 uur ik begon al bijna te lekker alles vol! Ja sorry is echt heel smerig maar ik schrik me een hoedje. Dit kennen we niet! Maar elke keer als ik opsta verlies ik zowat een halve liter! Durf niet eens meer naar buiten bang dat ik door lek. Dus nu lig ik met mijn pampertje aan in bed (misschien pay-back omdat ik maar anderhalve week gevloeid heb na de bevalling haha). man oh man is niet normaal. Hoe is het met jou ongi busster? ondanks dat het nu alweer is, nog andere verschillen?

@Meetie, hoe was je avondje uit meis? lekker genoten?

@Mensi, ja wat voor uitstrijkje? baarmoederhalskanker bevolkingsonderzoek?
    Dat doen ze tegenwoordig toch standaard vanaf een bepaalde leeftijd? nee geen ervaring mee... iig succes....

Joehoe nog een half nachtje alleen en dan is mijn schatje weer thuis. Jippiejajee! Kan er gewoon niet van slapen en heb vroeg(nouja 8.45 is niet echt vroeg maar voor mij wel) mijn wekkertje gezet want anders ben ik morgenavond weer zo klaar wakker.

God uiteten met de collega heb ik in geen jaren meer gedaan! 'Vroeger' toen Jordy is Seedorf zat deden ze dat wel en toen hij net terug in 't Harde kwam. Maar etentjes doen we niet meer aan. Jordy piept er altijd onderuit hahaha!

Nou meiden slaap lekker! en tot morgen knuffies

17. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    goedemorgen lieve meiden !

haaaaaaaaaaa kan nog net even meevieren dat we op de 100 zitten...zooooooooo das snel gegaan he hahahah
    heb m al koud staan..wel alcohol vrij natuurlijk hahahaha

OP NAAR DE 200 !!!!

Er zijn zo telezen een hoop nieuwe ontwikkelingen dus 2008 word een mooi jaar....ook voor rach want die word dan weer zwanger !..zeker weten !
    Nieuwe baan, nieuwe baby's , ja ..dat beloofd wat!

Hier weinig temelden..behalve dat ik mega jeuk aan mijn billen heb...oke niet echt smakelijk zo op de vroege ochtend....en ik ben zo bang dat ik wormpjes heb ofzo .....heeft Kenny ook gehad een paar jaar geleden..zooooooo ransig !
    Hoe kom je eraan he?..beter..hoe kom je eraf !
    En ik weet niet of er medicijnen zijn ervoor die je tijdens de zwangerschap mag gebruiken, en het idee dat er wat krioelt ..ohhhhhhhhh..word er nu al panisch van !
    Kan het ook helaas niet nakijken omdat we een ja hoe zeg je dat...val pot hebben ...hehhhhhhhh ...sorry hoor..ga jullie er niet verder mee vermoeien hahaha
    sorry, sorry, voor de details......maak me wellicht druk om niets...en is dit weer zo'n vage bij verschijnsel van het zwanger zijn....maar toch...het idee........

tot laterrrrrr, ga even de jongens klaarmaken voor school !

18. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Nou Rachje inderdaad van jou clubje wil ik niet lid worden . Nou verlies ik wel meer bloed dan toen ik het spiraaltje nog had maar zoveel als bij jou gelukkig iet zeg . Succes ik hoop voor je dat het snel over is want als je niet eens naar buiten kan is het helemaal niks . Vind het wel raar dat ik meer bloed maar dat het 10 x minder pijn doet . Met het spiraaltje had ik altijd krampen maar daarvoor met de pil voelde ik werkelijk niets. Nu voel ik eigenlijk weer niets was dus ook een onaangename verassing gister op mijn werk toen ik naar de wc ging.

Tja en dat uiteten met de collega's doen we gelukkig ook niet te vaak hoor maar hier kon John ook niet onderuit. De generaal ( zijn baas) heeft het geregeld en hij moet zijn vrouw en mij ophalen en naar het restaurant brengen . Vind het ook zo sneu om john er in zijn eentje heen te sturen want alle partners komen. Hoop dat het wat is .

19. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hoi, Rachje is bloedde na de bevalling ook wel meer, maar als je het echt veel vind zou ik de HA even bellen.
    Ja het is voor het bevolkingsonderzoek klopt, maar jullie zijn allemaal jonger als ik, ikke ben al 31.
    Vorig jaar kreeg ik geen oproep, en dat jaar ervoor was ik zwanger.
    En omdat ik in feb al 32 word heb ik eens ff aan de bel getrokken, blijkbaar waren ze me vergeten.
    Nu moet ik dus volgende week.
    Hoop wel dat het meevalt.
    Steven is verkouden en hij heeft niet eens geslapen, ga zo maar ff een stukje rijden misschien valt hij dan nog in slaap.

20. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hier een rustige dag.. Kerst shopping gedaan.. Ed en ik hebben besloten cadeautjes voor elkaar te doen omdat we de afgelopen twee jaar elkaar ook geen verjaardagcadeautjes hebben gedaan, haha.. Of Ed was er niet of we waren op vakantie en zijn we gewoon maar uiteten gegaan enzo.. Dus nu kunnen we het goed maken, haha.. :)

Raaachhhh je mannetje komt thuis! :D:D Of issie al thuis? Ed zei dat de bus rond 1800 uur aan zou komen ofzo.. Mijnes is nog niet thuis.. weet ook nog niet of ie komt.. :'( Chloé heeft een huiluurtje.. met traantjes en al.... Zo sneu! Maar heb alles gedaan wat ik kon... moet haar maar even laten..

Deel Deze Pagina