Schoonmama heeft zich zelf uitgenodigd bij ons as zondag, ze mailde mag ik misschien tegen 15.00 bij jullie komen en een hapje mee eten? Ze is vanaf april weduwe en wil met die feestdagen niet alleen zitten. Mag van mij natuurlijk, maar had het leuker gevonden als ze ff belde, over de mail vind ik zo eenvoudig. Maar goed, ze beld hier; al zo goed als nooit heen dus.... Ik maak wel een ovenschotel, lekker makkelijk. Wou eigenlijk gaan zwemmen met Frank en Steven maar dat doen we dan in Januari wel.
Hoi dames! Nou hier drukke dagen met de kerstinkopen. Ik was net in de C1000 hier bij ons in de stad. Mijn god, wat kunnen mensen naar doen zeg! Ik liep met Chloé in de kinderwagen om nog even wat laatste boodschapjes te halen en mensen duwen je zowat omver. Het is vechten bij het vlees, vechten bij de croissantjes en vechten in de rij bij de kassa. Wat was ík blij dat ik bij die hemelse schuifdeuren was en weer in de buitenlucht. Duwen en drukken, dat lijkt het motto te zijn vandaag. Bah, niks aan. Wij gaan morgen naar Ed z'n ouders.. en de dag ernaa naar mijn ouders. Maar morgenvroeg gaan we eerst met z'n tweetjes lekker uitgebreid (kerst)ontbijten. Gezellie! Gisteren hebben we al één cadeautje allebei uitgepakt, haha.. we konden niet wachten. Heb van Ed een elektrische onderdeken gekregen (ben namelijk een onwijze koukleum en hij vindt het niks aan dat ik met dikke flanellen pyjamabroek in bed lig.. haha..). Was er erg blij mee en hij werkt voortreffelijk. Gisteren nog wat verlate kraamvisite gehad.. Collega van Ed met z'n vriendin en een oom en tante van Ed uit Roosendaal. Was wel gezellig, maar wel druk... Hmm vanaaf lekker All You Need is Love kijken.. *zwijmel*.. Dat is echt vaste prik tijdens de kerst bij ons. Ed houdt er niet van, maar hij kijkt maar lekker mee.. haha.. Geen kerst zonder all you need.. Jullie nog wilde plannen met kerst of gewoon the usual.. ? Nou dames, fijn kerstfeest!
Ja ik ken het Bo20; mensen doen net of de wereld vergaat met de kerst. Daarom waren wij om 09.00 in de AH vanmorgen, was er nog van alles wat, en ook nog niet zo druk. Leuk he All you need, Frank is daar niet zo'n fan van. Ik ga het nog even opnemen voor m'n broer, hij vind dat wel leuk, maar moet tot 00.00 uur werken. Fijne kerstavond iedereen. O
Hoi Dames, Voor jullie allemaal fijne feestdagen , Ik moet morgen gewoon werken en dat nog wel op mijn verjaardag maar er was geen vrij meer te krijgen natuurlijk . Nou ja niets aan te doen . Nou vier ik mijn verjaardag toch al niet omdat iedereen altijd veel te druk is met de kerst maar had het toch wel leuk gevonden om samen met John wat te gaan doen . Gelukkig ben ik wel 2de kerstdag vrij en dan komen mijn zusjes (met aanhang ) en mijn moeder eten . Geloof dat mijn pa s'middags even langs komt . En dan na het eten kadotjes onder de boom uit halen . Maken er gewoon een mooie avond van . @ mensi en bo gelukkig had ik vrijdag al veel van de boodschappen gehaald en moest ik vandaag werken maar hoorde van mijn ventje dat het echt super druk was en dat er idd mensen aan het vechten waren om het laatste brood etc . Dat is toch niet normaal haha blij dat ik geen supermarkt in ben geweest vandaag.
Meiden ik wens jullie allemaal: FIJNE KERSTDAGEN Lekker genieten van elkaar en voor degene die moeten werken, werkse meiden... liefs Elies [/b]
Busster gefeliciteerd met je verjaardag. En voor diegene die moeten werken, werk ze. Fijne kerst allemaal.
Dames waar zijn jullie? Lekker onder de kerstboom? Wij hebben vanmorgen gezwommen, en vanmiddag naar een levende kerststal geweest.
hai hai, net mijn ouders weggebracht naar huis....ga zo lekker op de bank hangen (heb uitgebreid gekookt , dus ben het ff zat hahaha) Spreek jullie morgen ...
hey meiden, hoe is jullie kerst geweest? Nou hier weer heerlijk zo met het mannetje thuis, ben nog steeds helemaal blij! Nu heeft hij nog tot de 14de van volgend jaar januari vrij, ook heerlijk. En zijn jullie nog verwend? Ikke heb kleding van mijn man gehad, nieuwe broek en trui-tje met hesje er voor op en van mijn moeder een nieuwe weegschaal, ja die had ik echt wel nodig, nu geen 155 kilo meer, maar 68.9, dat klinkt beter natuurlijk.. Verder gaat het prima hier, ben nu wel heel erg moe, geloof dat de knop weer om is en ik nu gewoon moe mag zijn, mijn man doet echt veel nu, heerlijk hoor... Zo nu naar het nieuwe jaar en dat het voor ons allemaal iets heel moois gaat brengen... liefs elies
hai meiden ik meld mij ook nog ff snel! Hier ook druk druk druk geweest. Wij wilden dit jaar kerst en oud en nieuw thuis blijven. Dus dat hebben we ook gedaan, maar met als gevolg de hele familie over de vloer. Was heel gezellig en lekker oudhollands gourmetten hahahaha! We zijn ook nog even met zijn alle bij Jaylie* geweest, meisje lag er mooi bij. Moet eerlijk bekennen dat ik het geen makkelijke dag vond. Heel emo. Katten op jordy, terwijl hij er ook niets aan kon doen. We hebben al sinds maandag logeetjes dus vanavond eindelijk het rijk voor ons zelf (hoop ik). Gister lekker rustigjes aan gedaan. Morgen naar mijn schoonmoeder, die is jarig. Dus straks nog ffies kado'tje kopen. hahaha tis zonde Bo, het is verschrikkelijk! Gelukkig hebben we deze weer overleefd meiden nu alleen nog oud en nieuw. blegh geen zin. Maar goed ik ga wel aan de rose slaap ik iig goed hahahaha! Lekker he? verwend worden door de mannen? meiden ik vlieg weer even, ik meld me snel weer hele dikke kussies!
Hooi, hier ook iemand die zich vluchtig meld! Ook druk, druk, druk geweest.. hier ook lekker ge-gourmet! Het is standaard maar wel erg gezellig! Lekker verwend door m'n mannetje.. Heb schoenen gekregen (rode broke (zoals die klassieke herenschoenen) lakpumps (me likey! haha), twee geurtjes Burberry London en Christian Dior Pure Poison met zo'n chique pufje, hihi.. enne.. een lingeriesetje: http://www.hunkemoller.nl/?PageID=1379 Erg verwend dus! Jullie nog mooie cadeaus gekregen? @ Rachje: Wat mooi dat jullie met z'n allen nog even bij jullie kleine meid zijn wezen kijken. Op zulke speciale dagen is het allemaal extra emotioneel hè? Maar jullie doen het goed hoor! Thnx voor je kerstkaartje meis! Heb je de onze ook al? @ Diaan en Elies: jullie rustig aan hè, met de zwangere buikkies! Lekker dat je man toch wat dingen van je over kan nemen, kun je even weer op krachten komen Elies..
ooeh me likey Bo! erg sexy, toch kunnen mannen dat wel hahah! En je schoenen klinken heel erg leuk! Jaaaa heb je mooie kerstkaart ontvangen dankjewel! haha mijnes kwam zeker ook pas gister Ik heb van jordy de dvdbox van najib amhali gehad, haha die vind ik grappig. Jordy van mij de dvdbox prisonbreak. hebben we nooit gevolgd en wij zijn nogal van de hele dag op de bank dvdbox kijken (dat ging alleen niet bij sex and the city hahaha!) En een bedeltje voor mijn pandora. Een sneeuwpop haha wel schattig. Gisteravond lekker samen geweest.... met de voetbal op tele2. Jordy is een echte twentesupporter en het was Ajax twente. Is hij helemaal op zijn supporters-stand hahaha. Gelukkig hebben ze gelijk gespeeld anders was ik ook niet vrolijk geworden... mannen... Meiden ik moet er weer vandoor, moet nog ff wat dingentjes doen en dan naar mijn schoonmoeder want die is jarig (hieperdepiep hoera). tot snellie
He meiden ook ik heb de kerst overleeft maar moest natuurlijk werken 1ste kerst dus de 2de geen zin om uitgebreid te koken op mijn enige vrije dag ook wij zaten dus aan de gourmet . Jammer genoeg was mijn jongste zusje ziek dus die lag hier boven in bed. Heb van John een bedel armbandje gehad voor mijn verjaardag met een paar bedeltjes eraan en mijn vader en moeder hebben er ook nog een paar gegeven erg lief. van mijn zusje heb ik satijne dekbedovertrekken gehad dus dat word lekker slapen en mijn ander zusje heeft wel geprobeert een kado te kopen maar toen ze bijna bij de kassa was moest ze de winkel uitrennen om niet over de mevrouw achter de kassa heen te spugen ( arm kind had gewoon buik griep ) dus die gaat het nog een keer proberen als ze weer beter is. Zometeen weer in de auto springen om te gaan werken ik wil eigenlijk wel vakantie maar ja mijn uren zijn op. Morgen wel vrij want John en ik gaan naar Krezip in de HMH ( daar is John helemaal fan van al zolang ik hem ken ) Mooi zetje trouwens bo . @ diaantje en eliesja zjn jullie buikjes de kerst ook goed door gekomen of hebben jullie ze extra rond gegeten ? @ rachje nou jordy was mischien blij met dat gelijk spel ik kwam thuis en meneer was er echt niet over te spreken haha John is namelijk echt een ajaxied .
MEIDEN! Hier was het weer een standaard kerst hoor.. Kerstavond bij mijn moeders familie thuis, eerste kerstdag hebben we dit jaar thuis gevierd mijn broertje met zn vriendin was er en Alex zn zusje zou ook komen maar vanwege een misverstand toch niet gekomen helaas, maar we hebben óók gegourmet haha en het was erg gezellig , tweede kerstdag naar mn vadersfamilie. Heb van Alex nintendo ds gekregen met dat hersenspel Wist niet of ik er nu blij mee moest zijn of boos moest worden. Ik had namelijk eerder al nee gezegd omdat ik het veel te duur vond, en hij toch kopen he! sukkel.. haha. Van familie heb ik luchtje gekregen van bruno banani, fotolijst, oorbellen, kadobonnen van de etos, vreten (altijd welkom haha), en allemaal van die kleine dingetjes. Ik heb voor Alex een gaar kado . Ik heb voor mezelf een leuk lingeriesetje besteld waar ik hem mee ga verassen, maar daar staat wel wat tegenover Heb voor hem zo een herenslip in de vorm van een kadootje http://www.toysfortwo.nl/toys/christmas/men-39-s-string-love-gift-/prod_2815.html Je had ook ergere, strings in de vorm van een rendier of dergelijke waar zn gevalletje door de neus heen moet enzo, maar dat vond ik wel te ver gaan, gaat Alex nooit leuk vinden hihi Maar mijn kado valt een beetje in het teniet tegenover zijn kado, maar ik ging ervanuit dat wij helemaal geen kadootjes deden, dus ik dacht toch iets leuks te doen, maar ja hihi Hij zal het vast wel leuk vinden om mij weer eens in iets moois te zien! Heb dat namelijk al megalang niet meer gedaan.. zo zeker een anderhalf jaar Hihi, hier krijgen jullie lingerie als kado, ik verras mijn mannetje ermee als kado.. Ach, het resulteerd in hetzelfde BUSSTER ! Nog gefeliciteerd meid Was het gisteren trouwens nog leuk bij Krezip? Rachje, Najib is gewoon geweldig! ! ! ! hahahaha Mijn zusje is hélemaal fan van hem, ken zo zijn stukken citeren hahaha Ken niet wachten tot die nieuwe show uit komt op dvd! Bo, wat een leuk setje! Ik durf Alex echt geen lingerie te laten kopen haha ben zo bang voor met wat hij thuis komt! Maar blijkbaar zit dat bij jouw mannetje wel goed! Eliesja, hahaha een érg goed kado dus van je moeder! Ho ho.. Ben blij dat iedereen een gezellige tijd heeft. Alvast voor als ik jullie niet meer spreek: Een fijn oud en nieuw! En ik wens jullie een heel mooi en gelukkig 2008! ! ! Mogen al jullie wensen werkelijkheid worden!
Hoi Dames, Ik kom net terug van Krezip en het was echt super tof. Nu lekker ons bedje in want morgen moet er weer gewerkt worden .
Dames goeie jaarswisseling morgen. Ik heb hier een ziek jongetje helaas. Vanaf zaterdagavond 39,5 koorts, zat te trillen net in bad, en voelt zich hopeloos. Wil niet eten, heb er gelukkig 600cc drinken ingekregen vandaag. Hij heeft de hele dag bij ons op schoot gezeten. Morgen naar de dokter.