Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hey meiden...

ook hier ff snel een berichtje. Ook hier erg druk druk druk..

haha ik sluit me ook aan bij het gourmetten, heb de eerste ook ge-gourmet.. ;) , maar het is gewoon ook erg leuk en gezellig om te doen...

Haha meetie wat vond Alex van het cadeau-slipje? ;)

Zo meiden jullie zijn allemaal weer lekker verwend...

Slaap heeeeel veel en heb me deze dagen niet echt vol gegeten, heb nog steeds last van me maag en trek in niks, maar eet wel genoeg hoor! ;) * bewijs is mijn dikke buikje. ;)

Mensi beterschap voor de kleine.

Verder
    een hele fijne en liefdevolle jaarwisseling en dat 2008 heel veel goeds brengt.

liefs elies

2. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Ook ik wil jullie voor vanavond en natuurlijk voor 2008 al het moois en alle liefde van de wereld toe wensen. Dat er maar lieve en gezonde baby's geboren mogen worden en dat we maar snel zwangermogen worden . Succes!

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Gelukkig en gezond 2008.

4. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren

veel liefs ....

5. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hee meiden! Een heeeeeel gelukkig, gezond en voor Rachje een vruchtbaar jaar! Mogen jullie beebs allemaal lekker gezond worden en blijven! :)

Hier een gezellige oud & nieuw gehad. Er waren vrienden bij ons en ik had gekloft, wat betekende dat je mij onder de tafel vandaan kon vegen, hahah.. Na 10 en half maand geen alcohol meer te hebben gehad was het wel te merken.. hahah.. HOOFDPIJN vanochtend! :p Chloé heeft lekker doorgeslapen... ze deed het zo goed! *trotse mamma* Hoe deden jullie kids het?

Eergisteravond flink geschrokken.. Chloé was al de hele dag huilerig, wat zeg ik.. ze was de hele dag ontroostbaar aan het krijsen.. Ik haar 's avonds in bad gedaan... ik dacht een lekker warm bad, waarschijnlijk wordt ze daar wel moe van.. maar nee hoor, nog meer krijsen. Uiteindelijk de temperatuur gemeten, flinke verhoging! :confused:
    Ik de huisartsenpost gebeld welke ons verzochten direct langs te komen.. Chloé helemaal na gekeken, maar ze konden zo met het blote oog niets zien. Dus zijn we doorgestuurd naar de kinderarts die avond.. Hij had d'r ook nog even onderzocht; maar kon ook niks zien. Wel waren haar oortjes heel gevoelig.. maar omdat de oortjes nog zo klein zijn, kon ie er niet goed inkijken.. Nog even bloed afgenomen, gelukkig daar ook niets mis mee.. Ze heeft dus wat paracetamolletjes meegekregen en het gaat nu toch wel wat beter, gelukkig!

Je schrikt dan toch hè, omdat ze nog zo klein is....

Nou ik ga mezelf bij elkaar rapen want had met m'n ouders afgesproken... Fijne dag nog iedereen!

6. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hihi wat leuk dat je van je oud&nieuw heb kunnen genieten bo! En wat goed van Chloé!
    Wij hebben Dylano om kwart voor 12 eruit gehaald, kon hij heel verbaasd naar al het vuurwerk kijken hihi. Hij heeft zelf ook sterretjes gehad, zo schattig :)
    Ik hoop dat derest het ook leuk heeft gehad?! :D

Gelukkig had chloé niets ergs! Ik kan me voorstellen dat het een eng moment was!

@Eliesja,
    Alex heeft hem nog niet gehad. Ik had mijn lingeriesetje op internet besteld en het had een verzendtijd van 10 dagen :s Dus hij zal nog even moeten wachten. Hij zal een deze dagen wel binnen komen! :D Ben benieuwd hoe Alex gaat reageren hihi

Hoe gaat het met de eetlust? Heb je verder nog zwangerschapkwaaltjes? :eek:

Ho ho.. ik ben nog niet ongesteld geworden.. Maar door de bv is het nog wat ongeregeld. Laatst was ik het een paar weken lang heel lichtjes.. Dus het kan zijn dat ik het nu gewoon weer oversla.. Daarnaast, was ik het voor dylano altijd onregelmatig, dus misschien dat ik het nog moet worden.. Maar na de bevalling kwam het toch wel steeds op de 22e of 25e.. En dat is het nu al geweest! :(
    Ik ga zometeen dus even een testje halen, want ik word gek van die onzekerheid!

7. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Oehh spannend Meetie! Laat je het even weten?

8. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    en en en ?..meetie? heb je al getest ?

9. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    En Meetie weet je al iets of heb je nog niet getest ?

Mensi hoe gaat het met je kleine zieke ventje is hij al weer wat opgeknapt?

Bo is chloe al weer wat beter ? Was vast even schrikken

10. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Dames gelukkig nieuwjaar, weet niet of ik dat al had gedaan.
    Steven heeft de 6e ziekte.
    Dus daarom had hij koorts en was hangerig.Nu gaat het veel beter, meer eetlust en drinklust, soms nog wel een beetje zeurderig, maar dat ben ik ook wel eens ;)
    Meetie je houd ons wel in spanning?
    En de rest van de meiden, lekker bijgekomen met jullie mannen?

11. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    lieve meiden
    beetje laat maar toch:

GELUKKIG NIEUWJAAR Dat alle onze dromen uit mogen komen in 2008!!!

Fijn om te lezen dat jullie jaarwisseling goed is verlopen! Hier ben ik heel trots op mezelf, ik heb geen 1x gehuild met oud en nieuw! terwijl ik normaal gesproken altijd de hele dag huil. Goed he?

@Bo, wat schrikken zeg, gelukkig niks aan de hand en wat goed van d'r dat ze door heeft geslapen! hahaha jaaaa ik mag van mezelf even niet meer drinken tot dat ik ongesteld geworden ben en als ik dat niet word is het over met de rose'tjes ;) haha kan niet wachten!

@Meetie, spannend zeg! potverdikkie meiden kunnen jullie mij niet even wat hcg'tjes sturen ik wil ook bij het clubbie! hahaha

@Mensi, beterschap met je mannetje. Heel veel kinderen hebben op het moment 6de ziekte of waterpokken. Hoop dat hij er snel vanaf is. nog sorry voor het geluidsoverlast ;)

@Eliesja, hoe is het met jou en het buikie? maak je snel weer foto'tje? Geld trouwens ook voor jou diaantje! FOTO!

@Diaantje, hoe is het met jou en tarzan? hahaha issie al wat rustiger? wat denk je eigenlijk dat het wordt? jongen of meissie? wil je dat trouwens weten?

@Busster, nou 2008 is begonnen meid, aan de honkeponk hahaha grapje, nouja eigenlijk niet maar het is grappig bedoeld hahaha. Dat het een vruchtbaarjaar mag worden.

Ik heb weer wat raars met mijn lichaam ik heb 31 dec t/m 2 jan een beetje bloed verloren, met zeurende buikpijn en ontzettend zere liezen. Nu is het weer over... raar he?

Weet je wat trouwens gek is? Dat ik minimaal pas in september opnieuw mamma kan worden. Een jaar na Jaylie*. vind ik gek, duurt nog zolang...

zo he he ben weer bij!

12. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hey meiden,

Zo jullie hebben dus een leuk uiteinde gehad!

Bo, heerlijk om weer eens teut te zijn he? hihi.
    En wat schrikken van je kleine meissie, gelukkig dat er niks aan de hand is. Goed gehandeld hoor, door gelijk naar de ha-post te gaan.

Meetie, en en?

Mensi, ach de 6de ziekte, minder hoor, gaat het al wat beter?

Rachje, ben ook zeer trots op je hoor meis! ;)
    Voor jou ook best spannend dus, het was dus niet echt een ongi, zoals de laatste keer?
    En wat bedoel je met na een jaar pas zwanger worden? Mag je dus niet nu alweer zwanger wroden dan?

Busster, wanneer heb jij je NOD?

Diaan, hoe gaat het met jou buikkie?

Hier gaat het wel aardig, de eetlust is nog steeds hetzelfde, weinig trek en een raar gevoel in mijn maag, beetje misselijk! Erug moe... :( en vreselijk emotioneel en sjaggie, dus ben niet echt gezellig. :oops: Heb ook heel veel last van een opgeblazen gevoel en heb een buik van iemand die 6 maanden is, schaam me rot zeg, ben net 9 weken.. :oops:
    Zal binnenkort weer eens een fotootje maken.

Volgende week 4 dagen werken.. :confused: Beetje erg veel maar jah is niet anders.

Fijn weekend meiden

liefs elies

13. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    zit nu trouwens aan een Sunday ijsje met chocola en nootjes, nou dat gaat dr nu wel in..hihi

bye

14. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Eliesja lekker ijsje zeg. maar brr ik heb het vandaag de heledag koud gehad en moet dus nu even niet aan een ijsje denken. Ga mezelf daarom zo maar even verwennen met een warm bad met ontspannende olie. Mijn NOD dag is rond 17 januari maar ik weet het niet helemaal zeker omdat mijn lichaam een beetje anders werkt als ik gewend ben . Door het verwijderen van mijn spiraaltje werd ik ineens weer ongesteld terwijl ik dat net geweest was en ook langer en meer dus even afwachten ( nou ja hoop natuurlijk dat ik niet meer ong word want dan was het in een keer raak we hebben er in ieder geval flink op los geklust :oops: )

Ik was vanavond helemaal pissed want ik ben vandaag voor het eerst bedreigd in mijn bus, grr word weer kwaad als ik er aan denk . Zal jullie niet met het hele verhaal vermoeien maar deze meneer wou me slaan en dood maken omdat ik ergens stil ging staan waar het volgens hem niet toegestaan was.Tja en dat is tegenwoordig genoeg om iemand te willen slaan.( moest het ff kwijd )

@ rachje laat 2008 idd ons vruchtbare jaar worden

15. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hooi!

@ Elies: Lekker toch, zo'n mooie buik! Kun je het trots aan iedereen laten zien! Bij mij zag je het pas echt met 20 weken ofzo.. hihi..

@ Rach: Jaa.. als je zwanger wilt worden moet je de roseetjes even laten staan idd.. Maar ach; dat is prima te doen, toch? Het is voor het goede doel! Ben je het nieuwe jaar een beetje goed in gegaan? Was zeker een speciaal moment.. of niet? Hoe is het nu verder met jou en Jordy?

@ Busster: Spannend meis! Nog even afwachten dus.. en voor Meetie hetzelfde.. Weet je al wat?

@ Mensi: Wat vervelend de 6e ziekte! Wat houdt dar precies in?

Hier gaat alles z'n gangetje. Ed en ik zijn een paar keer stout geweest en hebben gesekst zonder condoom.. wel voor het zingen de kerk uit, maar toch.. Ik baal enorm.. Want m'n lichaam doet al een tijdje raar.. Vervelend gevoel in m'n buik enzo...
    Hoop niet dat ik weer zwanger ben (zal toch wel niet.. ). Het is natuurlijk prachtig, maar ben er écht nog niet weer aan toe..

16. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    hahaha lieve bo, stout hr ;) weetje wat het is. Je doet al zolang zonder condoom dat het gewoon vreemd is om het met te doen. En raar voelen, je kan je nog wel 9 maanden zwanger voelen. Ik had het de eerste maand niet en de tweede wel na de bevalling.
    haha tja over sex gesproken, ik reken niet uit wanneer ik vruchtbaar ben want wij seksen als pubers hahahaha :oops: We zien het wel.
    Ik had jordy trouwens ook verrast met een setje. Maar mijn vent vind het alleen mooi hij wordt er niet geiler van. Wat een openbaring he? dat dacht ik altijd namelijk haha
    Tja oud en nieuw, ging wel goed. Om 12 uur heb ik net als vorig jaar gezegd: 'Misschien zijn we volgend jaar niet meer met zijn 3en'. (vorig jaar was het natuurlijk niet 3en maar 2en)
    Het gaat wel heel goed hier. Gister ff mini huiltje gehad. Ik ben me af gaan vragen wat ik had kunnen merken dat het niet goed was. En dat is dus niets. Niet dat ik me schuldig voel. maar meer omdat ik het hoop te herkennen volgende keer.
    Gelukkig is Jordy altijd in de buurt om me een peptalk te geven. Kwam eigenlijk allemaal een beetje door dat we maandag naar de gyn moeten voor de uitslag.
    met Jordy gaat het ook wel goed. Maar ja het gaat altijd goed met hem als hij thuis is, als hij moet werken gaat het minder.
    Trouwens zullen we nog een keer wat afspreken?

@Elies, ah tis zonde meis, hoop dat je je over paar weken beter voelt! hahaha ik ben echt benieuwd naar je buikje hr! Tja ijs had ik ook een tik van tijdens de zwangerschap.... hhmmm in verwachting van een meisje?
    Nee mag nu wel gewoon zwanger raken, maar ik kan hoe dan ook pas na Jaylie* 'verjaardag' bevallen. Dus is het een jaar na Jaylie* voor dat ik weer kan bevallen. Zo bedoelde ik het.

@Busster, wat belachelijk! ik krijg daar de kriebels van! wat heb je toen gedaan?

17. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Hallo lieve dames
    Heb geen vraagtekens, m´n toetsenbord doet vaag.
    Maar goed....

"Eliesja ja met Steven gaat het prima, weer beter de middagslaapjes gaat minder, dus ik heb hem nu in de kinderwagen buggy voor de middagslaapjes, gaat ook wel weer over en hij komt vanzelf wel weer in z´n bed.
    Sávonds gaat het wel goed hoor, maar die periodes gaan wel weer over.Hij vind het lekker in die wagen dus ik laat hem er lekker in slapen tussen de middag.
    Show je buik ff ben zo nieuwschierig..

"Busster wat naar dat je je bedreigd voelde, heb je de politie nog ingeschakeld, er zit toch z´n knop op het dashbord.

" Bo20 6e ziekte krijgt je kindje eerst 3 dagen hoge koorts hier was het 39,6 en daarna krijgt het 1 a 2 dagen vlekjes op rug en buik en dan is het weer over. Als je googeld lees je precies de verschijnselen.
    Oh oh die Bo20 en haar mannetje wel stout ja.
    Wij hebben dat ook gedaan naar de bevalling, m´n mannetje haat condooms en hij zei zo van dat kan toch niet zo snel weer zwanger worden.
    Toen ik een paar uur later ineens nadacht, wat als het nu wel zo is, wat dan... toen heb ik de dokter gebeld met een smoes dat het condoom was geknapt en wat ik moest doen :oops:
    ik moest de morning after slikken, maar ik vond het wel erg want het was immers onze eigen schuld, m´n man vond het ook erg want hij had me immers zo ver gekregen om zonder te doen.
    Maar goed je maakt wel eens een fout, en we waren stout, maar dat gebeurd ook echt nooit meer...
    En nu dan... wacht je gewoon af... Bo20

"Rachje20 hoor je dan maandag hoe het met jou gaat, of nog een uitslag van Jaylie.Kan me voorstellen dat je een jaar lang vind duren, het klinkt ook lang.Maar meid het zal jullie jaar worden, komt allemaal goed.

18. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    HOI,

Meetie, weet je al wat, je laat ons wel in spanning heur! ;)

Rach, ik snap m nu helemaal.
    En ik zelf denk trouwens dat het idd weer een meisje gaat worden...

Bo, jij stouterd, hihi.

Busster, he gatsie, dat het om zoiets moet gebeuren zeg, tegenwoordig... :evil:

Mensi, gelukkig dat het al beter gaat.

Ben nog steeds super down en denk dat ik vannacht ook verkeerd heb gelegen, heb een hele stijve nek, voel me er gewoon helemaal niet lekker door.. :(

Heb af en toe echt momenten dat ik helemaal niet zwanger wil zijn.. :oops: hoop dat dat niet blijft of erger wordt...
    Voel me gewoon helemaal niet lekker in mijn vel zitten, kan niet blij zijn, zo voelt het...
    Met oud en nieuw hebben we het ook aan mijn oma van 89 jaar verteld, nou haar reactie was alles behalve leuk. En waar begin je aan, echt stom van jullie, bla bla, nou motten ze nu tegen me zeggen zeg, was er echt ondersteboven van, ben super emo...

Hoop echt dat het allemaal overwaaid hoor..

Zo brammetje eten.

van het weekend zal ik een foto maken.
    We zijn nu druk met de muur stucen. Ik wil er een kleurtje op, maar wilde de muur eerst glad hebben. Dus erg druk en rommelig nu hier!

doei doei

19. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Tsss waar maakt dat mensje van 89 zich druk om.
    Is toch leuk als je weer overgrootoma word, dat moet je ook maar afwachten of je dat ooit nog weer word.
    Niet leuk zo'n reactie.
    Ik kan daar niet goed tegen, ik zou er ook meteen wat van zeggen...
    Je mond houden en slikken is niet goed hoor, gewoon zeggen wat je dwars zit, leef je veel fijner ik weet er alles van.
    Ik vind het in ieder geval wel leuk voor jullie :D

20. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Bo Wat ziet je meisje er lief uit op de foto naast je banner

@ mensi inderdaad wij hebben in de bus een knop die je kan gebruiken als er iets aan de hand is dus ook als je bedreigd word , daarvoor moed je bus aangemeld zijn bij een centraalpost en dat was juist het probleem ik reed in een nieuwe bus ( net uit de fabriek dus nog vol kinderziektes ) en op een of andere manier was het niet mogelijk om contact te krijgen zodat ze me konden komen helpen er is dus geen politie bij geweest maar gelukkig was er een oplettende collega die zag dat ik problemen had en die is me komen helpen samen met een passagier uit zijn bus heeft hij die man mijn bus uit gegooid. Het vervelende is dat deze idioot een van de laatste mensen in mijn bus was op een meisje van een jaar of 16 na en daar kreeg ik natuurlijk ook geen hulp van die rende snel naar buiten toen ik mijn deur open deed. tja . Ben nog niet eens zo boos meer op die man maar meer op het bedrijf waar ik voor werk dat de bus niet werkt zoals het zou moeten en dat ik daardoor in de problemen kwam.

@ eliesja jeetje dat is ook een rare reactie van je oma .

Deel Deze Pagina