MIJN MANNETJE IS EINDELIJK TERUG OP KAMP! ben zo blij, heb vannacht gewoon niet geslapen. Het was zijn sergeant die overleden is maar hij is nu ff naar een ceremonie ben benieuwd hoe het met hem gaat!
Tja, zal best heftig zijn... Over die loonsverhoging enzo: geldt dat alleen voor soldaten? Of ook voor andere militairen? Wordt vaak door elkaar gebruikt he, militairen of soldaten? Best irritant, want niet elke miltair is soldaat... Snap het niet meer.
@ Lenthe: Het is voor al het defensie personeel.. @ Jamayra: Ik wilde dat ik al zo ver was! Kan niet wachten om ons kleine opdondertje in m'n armen te houden.. hihi @ xxRianxx: Fijnnnn! Wel erg dat het zijn sergeant was, maar gelukkig dat met hem alles goed is. Ik hoop dat hij goed wordt begeleidt daar en wanneer hij thuis is door de geestelijke verzorging..
nope nog geen gerommel...helemaal niets eigenlijk...ben net bij de verloskundige geweest...als er volgende week nog niets is word ik donderdag gestript. wat houdt dat eigenlijk in? weet iemand dat.... ik had namelijk om 11 uur een afspraak maar werd pas om half 12 geholpen...geen tijd om alles te vragen...want ik moest jamayra om 12.45 weer ophalen groetjesss
Toevallig heb ik dit in mijn 9 maanden boek gelezen.. hihi.. Strippen is een massage waardoor de bevalling wordt opgewekt.
ik heb even gegoogled.... "Soms besluit een gynaecoloog of verloskundige om te strippen om zodoende een poging te doen een inleiding te voorkomen. Bij strippen maakt de gynaecoloog of verloskundige met de vingers de baarmoedermond los van de vliezen en kan het gebeuren dat de baarmoedermond hierdoor ook rijp wordt. Vaak volgen dan de weeën zodat er toch nog een natuurlijke bevalling in werking treedt. Strippen kan ietwat vervelend/pijnlijk zijn en het geeft absoluut geen garantie tot bevallen." ik hoop maar dat het vanzelf opgang komt... groetjes
ach ik heb nog de tijd toch...ben pas drie dagen overtijd...hoop wel dat de bevalling zich na zaterdag aandient...jamayra heeft zaterdag om 13.00 haar eindpresentatie van ballet...wil daar toch wel bij aanwezig zijn... even iets heel anders... dat van die salarisverhoging en extra uitzend toeslag. is dat al zeker? en wie bepaald dan of het doorgaat of niet? ohh ja, en ik heb iets leuks gevonden (voor de mensen met een relatie in afghanistan.) bij de wereldwinkel heb je "vredesduifjes" met een briefje erbij waar je dan zelf een boodschap op kunt zetten. ik heb het voor mijn vader opgestuurd..dan wordt het pakketje weer wat voller. op den duur weet ik niet zo veel originele dingen meer te bedenken. groetjes allemaal.
Mijn vriend vertelde het de dag voordat het nieuwsartikel verscheen.. Dus ik denk dat het intreed. Waarschijnlijk met terugwerkende kracht vanaf januari dit jaar.. Maar goed; eerst zien, dan geloven.
Idd je heb nog wel even, althans het kan nu gebeuren en het kan nog even duren en idd hopen dat het dan niet op die dag begint! Wij waren die bewuste dag nog op een verjaardag en ik ging rond 0.00 weg en mijn man zei nog moet ik niet mee gaan, ik zei nog zo nee joh en drink maar gewoon het gebeurt toch niet vandaag! nou hij was rond 3.00 uur thuis en hij lag nog geen half uur (met zijn dronken kop) toen me vliezen braken(althans achteraf bleek het een hoog klein scheurtje te zijn geweest) haha we hebben daarna geen oog meer dicht gedaan, heeft nog wel een dag geduurt hoor eer alyssa geboren is!
hahahaha zal je gebeuren, dat je man dronken naast je ligt. hahahah ik lig in een deuk ik zie het al voor me...
Jeetje wat een leuk topic is dit...had ik moeten weten toen ik zwanger was van mijn zoontjes. Mijn man was toen ook beroeps, geen zwangerschap bewust meegemaakt( ging weg als ik nog "plat" was en kwam weer terug als ik een tonnetje was )maar gelukkig wel op tijd terug voor de bevallingen hahah Wat heb ik me soms alleen gevoeld in die tijd,veel mensen begrepen ook niet hoe het was..dus vind het TOP om tezien dat er speciaal een topic is voor vrouwen van militairen . Voor alle meiden die inmiddels zwanger zijn ..GEFELICITEERD!, geniet er met volle teugen van!..voor de geen die nog flink aan het oefenen zijn ..HEEL VEEL SUC 6 ! groetjes Diana
ja dat is ook wat ik zo fijn vind hier...dat we weten van elkaar hoe het is... een beetje herkenning vinden bij een ander. groetjess
Welkom Diaantje .. ook al is je mannetje geen beroeps meer ben je meer dan welkom om lekker mee te kletsen hoor Je weet ook waar we het over hebben.. Lijkt me heftig als je mannetje het allemaal niet bewust heeft meegemaakt.. Ik vind het toch een heel avontuur, een zwangerschap haha..
mijn man komt vandaag al thuis, maar alleen niet om een leuke reden... zijn vader ligt al tijdje in het ziekenhuis en het gaat op het moment heel slecht. dus die is nu in het ziekenhuis. wel beter dat hij gewoon in nederland is..
ja inderdaad... we zitten hier niet echt op de praatstoel..in het begin waren er ook veel meer meiden...weet ook niet waar ze gebleven zijn.