@Rach, Hihi nou veel plezier onderwijl! @Mensi, Nou ja fijn.. fijn.. ligt er aan hoe je het bekijkt haha Vind het zelden 'fijn' om ongesteld te zijn! Heb vanmiddag ook lekker met een kruik gezeten, heeft gelukkig goed geholpen! Mijn buikpijn is al heel wat minder Zo, ik ga nu even mn series kijken op net5! geweldige zender hihi. Tot snel meiden!
moet de 16de ongeveer ongi worden. ach maakt me ook niet zo heel veel uit. Oktober vind ik ook een mooie maand hahahah
Ik heb inderdaad een dubbel gevoel. Als ik realistisch kijk, komt een tweede ons gewoon niet goed uit.. We zijn gewoon nog niet klaar voor een tweede, plus als Alex weer op uitzending gaat, dan moet hij weer alles missen! Maar ik vind eigenlijk dat ik er niet over mag oordelen. Een kleintje is een Godsgeschenk waar je blij mee moet zijn! En dat zou ik ook zeker zijn! Ik voel me dan ook schuldig dat ik erover durf na te denken. Dat ik aan negatieve kanten denk van zoiets geweldigs. Alsof ik zo verwend ben en een kind krijgen niets is.. Dat ik gewoon kan zeggen 'nee dankje, maybe next time'.. terwijl er zoveel mensen zijn die niet van dat geluk kunnen genieten of waarbij er problemen zijn. Of wat als het daarna niet meer lukt of er iets gebeurt waardoor een tweede kindje er niet meer in zit.. Dan sla je jezelf toch voor je kop.. en wat zijn we dan ook egoistisch! We waarderen gewoon niet dat moois wat op ons pad komt. Of in ieder geval niet genoeg. Daarom was ik ook zo opgelucht dat de test negatief was! Nu hoef ik er niet over na te denken en hoef ik me ook niet schuldig te voelen dat ik me zorgen zou maken! Zucht.. even een wat diepere gedachte.. hihi.. Nou, ik ga nu echt naar bed! Anders word ik natuurlijk nooit beter Tot snel! Droom fijn!
Zo ben net terug van mijn werk maar kan nog niet slapen heb ik altijd als ik zolang heb gereden ben wel moe maar nog te onrustig om te slapen. Vandaag even met mijn leidinggevende gesproken over het voorval in mijn bus. Hij had nog helemaal niets gehoord en dat terwijl de leidinggevende van dienst donderdag avond hem toch echt had moeten mailen over wat er gebeurt is . Nu ben ik niet alleen boos op het bedrijf maar ook hij omdat er vanalles mis is gegaan. Jammer genoeg kreeg ik vanmiddag van John te horen dat hij de baan die hij zo graag wilde niet gekregen heeft . Hij is de tweede keus , balen dus. Alleen als de eerste keus van het bedrijf niet door de medice keuring komt en als ze er financiel niet uitkomen heeft hij nog kans. Nou dat word dus gewoon weer brieven schrijven. @ Meetie Fijn dat je er weer bent maar wat vervelend dat je je zo rot voelt beterschap in ieder geval. @ Rachje gelukkig was er niets erfelijks met jullie mooie meisje en heeft ze zoals de gyn zegt niet te lang stress gehad. Hoop dat ze snel een heel lief en mooi brusje voorzichzelf uitzoekt en naar jullie stuurd. @ Eliesja ben benieuwd naar je buik foto @ Mensi ben jalours hoor lekker vakantie geboekt . Weet nog niet of wij dit jaar gaan vorig jaar zijn we niet geweest omdat we in april zijn verhuisd en ik daar mijn vrije dagen bijna allemaal aan had op gemaakt . Wel zijn we in oktober een weekje naar denemarken geweest maar was niet echt een lekker lange vakantie net genoeg om even bij te komen maar echt uitgerust was ik er niet van.
Toen wij bij de 1e controle van de VK zaten zei de vk ook of je nog testen wouden laten doen, vruchtwater punctie enz. Niet dat het nodig was, maar misschien omdat we dat wouden. We hebben het er thuis over gehad, maar als je dan een negatieve uitslag krijgt moet je beslissen wat je wilt. Dat leek ons heel moeilijk. Dus besloten we voor geen testen. M'n schoonzus stuurde een kaartje om te feliciteren, en schreef daarop; God zoekt een kindje voor je uit, dat bij je past. En dat vond ik zo mooi, ik dacht ja dat is ook zo, het zal allemaal wel goed komen. Met de 20 weken echo was alles goed, en ik was daar ook niet bang voor.Toen we in de auto zaten en terug reden was het eerst wat Frank ze; ik ben blij dat alles goed is. Hij was er best bang voor, terwijl ik daar veel relaxter onder was. Maar ik snap wat je bedoeld, er zijn mensen die geen kindje kunnen krijgen.Maar ik snap best dat je opgelucht bent dat je test negatief was. Bij een evt 2e zou ik ook veel banger zijn, omdat je dan past echt beseft dat gezondheid toch wel heel belangrijk is. Maar goed ik hoef daar nog niet over in te zitten, mijn man spreek niet over een 2e, pas zei hij zelfs kijk dat is nou eens een leuk huis, 2 slaapkamers precies wat we nodig hebben Ik zit daar best wel mee.Had het ook niet verwacht, en vind het ook geen leuke gedachte. Reden als; ons land is kapot, en het kost geld vind ik zo stom. Maar goed ik hoop dat hij binnenkort wel bij draaid
ik vind het een mooie gedachten van jou meetie. Het is ook niet erg dat jij je opgelucht voelde, zoals het voor mij niet erg is om soms jaloers te zijn op andere mamma's. Je bent er nog niet aan toe en dat kan. En soms komt het toch net als bij Elies. Weetje er gebeuren dingen die niet uit te leggen zijn. Maar je krijgt nooit meer op je bordje dan je aan kan. Een kindje zoekt zijn ouders uit waarvan hij kan leren en zij van hem en het is een geschenk. En dat is de fout die de meeste mensen maken, bijv. eerst carierre en dan kindjes. Maar wie zegt dat het lukt? Er wordt vaak vanuit gegaan dat het allemaal komt zoals het in de planning staat. Maar als er iets niet te plannen valt is het dit wel. @mensi: wil je man helemaal geen tweede? of wil hij er nu geen? @busster wanneer is jouw nod? misschien gaan we tegelijk op? Wel jammer van die baan maarja wie weet komt er nog iets moois op je pad? @BOOOO IK MIS JE WAAR BEN JE? oeh echotime vandaag! laat je het weten diaantje? Jordy is vandaag weer gaan werken, voor het eerst sinds oefening. Blegh vind het nu al saai. Zelf had hij ook geen zin hij wilde liever bij mij blijven, dus ik zei: ga ik wel mee naar je werk. Maar dan kwam er helemaal geen werk uit zijn handnen dus geen goed plan. Haha nu ik dit typ herriner ik me in eens dat ik best wel vaak mee ging naar zijn werk. In het allereerste begin toen hij terug kwam uit Irak zat hij nog in Seedorf. En als ik dan weekje vakantie had ging ik gewoon de hele week mee en zat ik op zijn kamertje hahaha. Kwam die tussen de middag naar zijn kamer om met me te eten. Nu komt het ergste wij sliepen met zijn 2en op zo'n *piep*eenpersoonsbedje. Maar goed leuke tijden, leuke tijden.
Hihi ik ben blij dat jullie me begrijpen. Ik weet ook zeker dat als de tijd daar is God inderdaad het juiste kindje brengt en dat het allemaal wel goed komt. Gelukkig ken ik daar nu met een gerust hart op wachten hihi Busster, het is inderdaad schandalig hoe het allemaal loopt op je werk. Ik begrijp dat je je daar echt boos om maakt, dat zou ik ook doen. En wat jammer van John's baan. Hopenlijk vind hij snel iets anders wat hij leuk vind! Mensi, Wil je zelf wel al een tweede? Als het je dwars zit moet je er gewoon met hem erover hebben hoor Misschien denkt hij gewoon niet zo ver in de toekomst en weet hij niet dat jij dat al wel doet? En hebben jullie verhuisplannen dan? Rach, Ik begrijp wel dat veel meiden eerst hun opleiding willen afmaken voor ze aan kinderen beginnen, zodat ze een basis hebben waar ze later op verder kunnen bouwen. Maar ik zou nooit wachten tot mijn 40e of een kindje weg laten halen omdat het zogenaamd in de weg zou staan! Dylano kwam ook tijdens mn HBO-opleiding.. nou daar ben ik dan maar mee gestopt en ik sla gewoon even een ander pad in, maak gewoon even een omweggetje en het komt wel goed. Uiteindelijk is het mn gezinnetje dat ik wil. Leren kan altijd nog, maar een tweede Dylano krijg je nooit meer.. Stel ik had hem weg laten halen.. ik zou mn hart verscheuren als ik wist wat ik dan had gemist! Hij is echt mijn alles en gaat ook voor alles! Hihi ik ben ook een keer met Alex mee gegaan, maar mocht eigenlijk niet.. dus zit je inderdaad de hele dag beetje in dat kamertje haha en dat bedje is inderdaad echt fuckin klein! En dan lig je daar sochtends met allemaal mannen over de vloer haha Maar wel grappig, omdat je er niet uit mag kwamen ze je wel eten brengen enzo luxe hoor hahaha
morgen meiden... pffff wat een klote nacht gehad...kon de slaap niet goed vatten...denk dat ik gewoon spanning voor de echo heb ...nouja..Jac komt zo lekker al naar huis...nouja..zo....rond een uurtje of 12....gaan we verder met de kamer van Marv..even wat rotzooi naar de stort brengen en daarna een vloertje uitzoeken voor op zijn nieuwe kamer en voor de babykamer... Leid een beetje af moet je maar denken... Weetje het is zo dubbel...ik kijk er naar uit vanavond...maar ook tegen op....stel dat.... Nougoed....niet meer aan denken....laten we er vanuit gaan dat alles honkiedorie is...en dat frummel goed met de beentjes wijd ligt zodat we kunnen zien wat hij/zij is... jullie horen het wel vanavond...weet niet hoelang zoiets gaat duren ...moet er om half 7 zijn..zodra ik thuis ben laat ik het weten oke? Nog even een vraagje over de vakantie...eigenlijk willen we ook wel op vakantie van de zomer...puur voor de jongens...in juli ofzo...maar ben als het goed is eind Mei bevallen...is het dan verstandig om op vakantie tegaan ? De planning is Center Parcs Duitsland of ergens in Nederland..... Wat zouden jullie doen?
oh en Rach, fijn dat de uitslag van Jaylie's placenta voldoening gaf...oke..je krijgt haar er niet mee terug...maar bied wel hoop voor de toekomst toch? Wedden dat ze al druk aan het uitzoeken is ?
tja weetje wat ik denk diaantje? die kleine drinkt, poept, huilt heus wel door waar jullie ook zijn. kennissen van mij gingen gewoon na een maand met de kleine na italië. al vind ik dat toch beetje teveel van het goede. Ik zou zeggen als je er zelf vertrouwen in hebt ga er voor! Ja spannend he vanavond? wat kl*te dat je zo slecht hebt geslapen! pf zonder nachtrust word je dag niet veel vrolijker. @meetie: hahaha ja toch grappige dingen zoiets. Jordy deelde toen zijn kamer met die vriend waarvan hij mij heeft ingepikt hahaha dus die kwam soms wel eens binnen wandelen op vrijdagochtend. want dan was hij terug van oefening. Ja zijn echt verrotte bedjes, maar goed dan doe je dat. Hm jordy gaat vandaag kijken naar zijn loopbaandinges, want zijn stoel loopt af eind februari. Hij kan gewoon nu op voor kapitein hahaha. Maar als hij die functie krijgt bij de waarnemersopleiding blijftie gewoon luitenant. Hoop dat hij zich beetje red vandaag. Trouwens ik was heel druk aan het dromen en toen zei ik ineens hardop JAYLIE toen ik wakker werd. hahaha weet niet waarover het ging, maar kan het wel raden
Haha ik ben ook vaak bij John geweest op zijn werk maar ja toen was ik zelf nog militair, maar ook toen mocht het niet want hij zat op een hele andere kazerne als ik . In het begin sliep ik bijna ieder nacht bij hem in dat veel te kleine rot bed en dan ging ik s'morgens heel vroeg onder de douche en snel weer naar mijn eigen kazerne om daar te werken . Gelukkig sliep John alleen. @ Rachje volgens mij gaan we inderdaad bijna gelijk op ik zou volgens wat ik uitgerekend heb met mijn banner over 7 dagen kunnen testen maar ik denk zelf eigenlijk pas de 17de. Weet het niet zo goed omdat met het spiraaltje eruit laten halen mijn cycles verschoven is. Weet ook niet of het hetzelfdwe blijft. Voel me wel een beetje vreemd maar ja dat zegt nu dus eigenlijk helemaal niets mischien is het alleen zo omdat mijn lichaam moet wennen dat het spiraaltje er niet meer zit. maar hoop nauurlijk iets anders. @ Meetie Ik snap best dat je zo dacht over een eventueel tweede kindje al zullen er heel veel vrouwen zijn die graag een kindje willen die niet zullen begrijpen dat je er zo over denkt . Zoals jullie allemaal zeggen en kindje word op de juiste tijd naar de juiste plek gestuurd ik geloof dat dat geen toeval of geluk is maar zoals het lot het bepaald , het kindje en jij zijn voor elkaar bestemd.
oh daar ben ik ook van overtuigd hr! De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Vandaag een jaar geleden testte ik positief, pf alweer een jaar geleden! Kwam gister even tot de conclusie dat ik in 1 jaar tijd 5 levensjaren minimaal ouder ben geworden. Ja ik moet de 16de ongi worden, ik neem mijzelf voor niet testen tot het bloedde toch echt niet komt. Test namelijk nog al laat positief. En vind het jammer geld als ik dan alsnog ongi word. hoop zo van niet, bloed zoveel Ook ik ben niet zeker van een stabiele cyclus hr. Vorige maand 26 dagen, deze maand? who knows. Joehoe brusje kom maar, pappa en mamma zijn er klaar voor! zou dat helpen denken jullie?
@Diaan, Wat kut dat je zo slecht geslapen hebt, je dag begint dan meteen rot he. Maar gelukkig gaan jullie leuke dingen doen vandaag! De echo zal vast ook goed zijn hoor meis! Er is toch nog niets gebeurd wat jou aanleiding geeft om te twijfelen? Maar ik begrijp je wel hoor, het blijft natuurlijk spannend. En niet te vergeten leuk, leuk om weer even naar je kindje te kunnen spieken hihi En ik ben benieuwd naar de uitslag! En ik denk dat alleen jij kan bepalen of 1,5 maand te vroeg is om op vakantie te gaan.. Hoe voelde je je na 1,5 maand bij de vorige bevallingen? Als jij er gewoon tegen aan kan, dan zie ik geen reden om thuis te blijven hoor! En centerparks is toch wel ingesteld op familie.. dus dat zal geen problemen leveren.. Italie ofzo is inderdaad weer een ander verhaal Maar ja, zoals ik zeg, als je het zelf aan kan dan waarom niet? Zoals rach zegt.. hij of zij poept slaapt en huilt toch wel, waar je ook bent hihi Mensi, wat bedoel je precies?
Hee meiden! Sorry, sorry, sorry dat ik zo'n tijd niets van me heb laten horen.. Ik was zó druk de hele tijd! Ben namelijk flink aan het solliciteren. Heb donderdag een sollicitatiegesprek voor een functie als Accountmanager Binnendienst.. Ben benieuwd hoe dat gaat! Die andere die ik laatst had, heb ik afgeslagen, ze konden me geen nieuwe uitdagingen bieden.. en ook in een later stadium niet minder uren. Ik zie dat jullie al heeeel wat hebben afgekletst, heb natuurlijk weer heel wat gemist. @ Rachje: Allereerst: ik mis jou ook hoor! Enne, wat fijn dat er niks gynetisch mis was met Jaylie*! Het is dubbel hè? Aan de ene kant wil je volgens mij wel weten wat er exact mis gegaan is en aan de andere kant ben je opgelucht dat er niets mis is met jou/ jullie.. Nou ja, hoe dan ook; Jaylie* mag nu wel snel en brusje gaan uitzoeken voor jullie hoor! Ach.. en oktober is ook mooi of november.. hihi.. zoals ik! @ Mensi: Wat vervelend dat Steven onder het mes moet! Hoop dat alles weer goed komt.. @ Diaan: Fijn om te horen dat alles goed gaat en wat een cute pakje zeg! @ Meetie: Ik snap enerzijds wel dat je wat opgelucht was, dat je niet zwanger bent.. Jullie zijn er misschien gewoon nog niet weer aan toe. Dat zou hier precies hetzelfde zijn op dit moment.. Rach.. ben het helemaal met je eens. Waarom eerst carrière en daarna kindjes? Zoveel vrouwen doen dat.. terwijl het écht prima te combineren valt hoor.. Ik ben ook nog jong en wil ook echt nog carrière maken, succesen boeken, laten zien wat ik in m'n mars heb.. Maar waarom zou dat niet kunnen met Chloé erbij? Misschien komt het ook, omdat mijn moeder net zo'n vrouw is. Ze heeft een super goede baan en drie kids.. Het is druk, maar prima te combineren.. en ik moet zeggen dat zij echt m'n voorbeeld daar in is.. Ohh jaa.. die nachten op de kazerne! Hier net zo, hahaha.. Gezellig wat drinken in bar.. (ben je de enige 'echte' meid dus kun je wel nagaan...) en dan twee bedden tegen elkaar aan die als twee persoonsbed functioneren. Tijdens het seksen er dan tussenin vallen omdat door al het wilde gedoe de bedden uit elkaar schoven, hahaha.. - Ja, leuke tijden! Hier gisteren naar de verloskundige geweest voor nacontrole en alles was goed. Ze vond Chloé zo'n prachtkind *trotse moeder, haha..*
@Rachje, Hihi ik denk het stiekum wel helpt hoor Onderschat je mentale krachten niet! hihi De tijd gaat hard he.. Ben benieuwd of je ongesteld wordt.. Ik zou ook gewoon afwachten, vooral omdat je toch niet zeker bent of de test wel al zal werken.. Hihi best spannend of niet? Dat je weet dat je zwanger gaat raken maar niet zeker bent van de wanneer..?
he er is iets fout gegaan zie ik ineens allemaal hhhh tjes staan haha dacht al zoiets mijn pc blijft soms even steken en dan werkt niets en dan begin ik maar in het wilde weg op de toetsen te tikken nou ja
@ rachje Ik heb mezelf ook voor genomen pas te testen als ik niet ga bloeden denk dat als ik de 18de nog niet ongi ben ik s'avonds een testje ga doen als John thuis is . Zal vast helpen trouwens . Brusje voor Jaylie* kom maar snel je pappa en mamma zijn er klaar voor !