Bwahahahahaha Bo ik zie het al helemaal voor me En wat goed dat Chloé het zo goed doet! En zulke complimentjes horen we graag he haha Want JIJ hebt tenslotte dat prachtkind gemaakt! En je hebt gelijk hoor! Je kan best carriere maken met een kleine. Natuurlijk zijn er banen waarbij dat wel wat lastiger wordt.. Maar ik denk ook wel dat wij het voordeel hebben dat wij nog echt jong zijn. Stel je wilt chirurg worden en je krijgt een kindje op je 26e.. dan heb je bv net je studie niet kunnen afronden en je bent ook al wat ouder wanneer je alles weer wilt oppakken.. vooral als je meerdere kinderen wilt. Dat wordt gewoon wat lastiger. En mensi, steven moet onder het mes?
haha wat zijn jullie schatje! Nou het gaat helemaal goed komen met een brusje! hahaha @Bo eindelijk, gelukkig gaat alles goed! Had Jordy al gevraagd dat als hij eventueel ed tegen kwam of hij vroeg of er niks ergs was. hahaha maar gelukkig niet. Nou hele trotse moeder haha! Het is toch ook een poppetje. Haha en ik heb nog 15 minuten vasthoudt tijd hahaha! bof ik even! Nou niks geen 2 bedden tegen elkaar, wij sliepen gewoon op 1. Krap joh, maar ja sliep toch zowat op hem dus veel plek hadden we niet nodig! hahaha! Wat spannend dat je aan het solliciteren bent! hoop dat je snel iets moois vind. @ meetie, wachten is niet mijn ding. Heb veel geduld op sommige gebieden maar op dit gebied niet. het moet nu. Maar ja gelukkig heb ik het beetje kunnen laten gaan. @busster, nou ik denk dat ik ook maar wacht volgende keer dat ik ga testen tot jordy er is. vorig jaar was hij zijn broertje naar huis aan het brengen, omdat zijn broertje mij naar huis had gebracht omdat ik zo ziek was dat ik niet kon rijden. En toen had ik maar eens getest, ja hr zwanger. Ik huilend jordy op gebeld, die helemaal van de wereld reed hij door elk rood stoplich gewoon door. De rest van de week is hij trouwens niet meer op aarde geweest. hahaha dus wacht maar tot hij veilig thuis is. Jij bent dan nog stouter, gewoon bij je mannetje blijven slapen op de andere kazerne Moet trouwens wel zeggen dat sommige militairen wel echt lomp zijn. Ik moest keer mee naar afsluiten van de 41ste(?) afdeling. Dus al die kereltjes komen zich voorstellen aan mij, maar dat zijn echt van die bananen die dan vragen:'euhm dus u bent mevrouw de luitenant?' en dat ook serieus menen. hahaha wat een drollen. En van die stoere verhalen... ow ow ow, ik kan daar echt naar zitten kijken en zeggen: je lult! Nou ik heb 1x iets gehad dat was wazig. Jordy is pc geweest in Irak. Dus met de medaille uitreiking moest hij een speech geven. Eind van de speech komt er zo'n flapdrol naar me toe en zegt doodleuk tegen ZIJN moeder: 'Nou mam dit is de vriendin van de luitenant' . Die moeder ook heel enthousiast: ik heb veel over je gehoord. Noouuuu mijn bekkie viel open, ik dacht: mijn god waar ben ik in beland. Das toch raar?!?!? hahahaha
Hahaha.. Ja, zo gaat dat hè, bij die mannen. Toen ik daar op de kazerne kwam leek het wel zo'n opgegeilde bende bij elkaar. Raaaaar... Destijds had ik een vriendin die geen vriend had. Ik zei al tegen haar.. Als je even een ego-dip hebt, moet je naar die kazerne, is je zelfvertrouwen direct weer op peil, hahah.. Dat is echt zo erg. Ja... alles gaat goed! Ed is gisteren weer begonnen te werken. Hij kwam terug met een lang hoofd; "ik ben toe aan vakantie", was het enige wat ie kon uitbrengen, hahaha..
trouwens bo, wat heb je nog gedaan na die stoute praktijken? wanneer denk je dat je ongi moet worden?
HAha jullie hebbn het helemaal door die militairen zijn soms echt lompe figuren en als er een vrouw in de buurt is zitten ze er met zijn alle kwijlend naat te kijken. Maar voor je ego inderdaad soms wel even lekker . Toen ik nog militair was moest ik altijd lachen als ik naar schaarsbergen ging samen met een collega ( ook vrouw) dan gingen we expres in de eetzaal vlak bij de kassa zitten vielen die mannen bijna om met hun dienblad in de hand en maar achterom kijken omdat er vrouwen waren haha. Waar ik werkte viel het wel mee daar waren redelijk wat vrouwen maar toch aan aandacht niets tekort . Maar rachje je hebt gelijk als je dat zo mee maakt denk je echt waar ben ik in beland. @bo Je hebt alle recht om trots te zijn hoor. Ze is toch ook prachtig.
hahaha ja! die vallen echt bijna over hun eigen kwijl. hahaha maar vooral afgestompt raken ze na een oefening jordy moet al 2 dagen weer wennen aan de gewone wereld, hebben die van jullie dat ook?
Dames Steven hoeft NIET onder het mes, denk dat Bo20 over het verhaal van m'n neef en hun baby heeft gelezen, hij of zij moet nl na de bevalling meteen geopereerd worden. @Rachje20 Frank wil nu geen 2e, maar heeft al wel gezegd hopelijk nog wel een keer.(diep in z'n hart wel, heeft hij van het zomer uitgesproken)Maar ik ga het er niet meer met hem over hebben, hij denkt nl dat, een keer nu metteen is Hij is wat dat betrefd nogal vaag, en ik heb het hem waarschijnlijk te vroeg gevraagd, maar ja vragen staat vrij toch? Wij kennen best veel kennissen die met een 2e kindje pech hebben, bijna blind aan 1 oog, een allergie, een huilbaby, een imuunsysteem stoornis, geopereerd aan een nier. Frank zegt ook vaak dat hij daar heel bang voor is.Misschien denkt hij daar daarom liever niet aan? IK zou het erg jammer vinden (vooral voor Steven) als hij altijd alleen zou blijven. Jullie zullen gek op kijken als ik nu vertel dat Frank zelf 4 zussen en 3 broers heeft, en het bere gezellig vind met feestjes enz. Ook afstand doen van al die lieve babyspullen lijkt me niks, ze liggen lekker nog op zolder. En Frank weet volgens mij ook niet dat je 9 maand zwanger bent, en ook nog eens moet afwachten wanneer je zwanger word. Die denkt geloof ik dat er na het er over hebben er de volgende dag meteen een baby is Bij Steven werd ik pas na 96 dagen ongesteld, na het stoppen van de pil. Ik word in Feb al 32 jaar, dus ik heb zelf zoiets van, van het zomer, najaar stoppen met de pil. Als Frank dit leest schrikt hij zich een hoedje! Voordat Steven er was moest ik ook steeds vragen; wanneer krijgen wij een kindje? als antwoord kreeg ik dan vaak; Dat weet ik ook niet.Tot dat ik het er goed met hem over heb gehad, en toen vond hij het ook wel heel leuk. Met trouwen en ten huwelijk vragen kwam het ook van mijn kant. Waarom gaat hij mij nu niet eens een keer verrassen? Vind dat zo jammer he? krijg ik meer het idee dat ik overal maar om moet zeuren. Nadeel aan mijn man, voor de rest is hij lief hoor. Noemt Steven ook vaak grote vent, over 6 maanden word hij 2 jaar, misschien gaat Frank dan wat sneller nadenken. FRANK PLEASE @Meetie ik heb het er al een paar keer met hem over gehad, en merk dat dit niet helpt. Kreeg advies van moeders hier op het forum, niet meer over hebben, dat werkt beter.Maar dat is wel moeilijk hoor! Verhuisplannen hebben we niet echt, maar we kijken wel eens naar huizen, en we fietsen pas over de camping en zagen zo'n recreatie woning.Vandaar dus zijn reactie groot genoeg met 2 slaapkamers. Ik heb dan meteen zoiets; jij antwoord niet het antwoord wat ik wil @Rachje20 toevallig is een man van m'n nichtje ook op uitzending geweest naar Irak, en zat toen ook in Seedorf. @Diaantje, persoonlijk zou ik niet met een heel klein beebje naar Italie gaan, maar CP is toch perfect! en als ze zo klein zijn slapen ze ook nog lekker veel, dus in de kinderwagen, hobbelen en genieten! Dames hebben jullie nog tips dan wat ik moet doen? of kan zeggen? Zelf zou ik het leuk vinden als Steven 3 is, dat hij dan een broertje of zusje krijgt. Sorry voor m'n lange story maar moest het even kwijt
John gaat eigenlijk bijna nooit op oefening en als hij gaat steld het weinig voor , dat krijg je met zo'n luizen baantje zoals hij Als ik op oefening was kwam hij met de generaal wel eens kijken naar hoe mijn cie het deed en dan nam hij altijd lekkers voor me mee . Was hij lekker fris gedouched en zat ik onder de viesigheid omdat ik al een week in het bos was. Maar kan me inderdaad van mijzelf herinneren dat ik ook even nodig had om weer te wennen. Vooral mijn taal gebruik en de manier waarop ik op dingen reageerde was heel anders veel groffer als normaal dus eigenlijk helemaal niet leuk.
@ Busster: Hahah.. Ja, het is zo apart... Terwijl als je die mannen afzonderlijk zou tegenkomen ze geen aandacht voor je hebben. Ze stoken elkaar gewoon op.. @ Rachje: Wij hebben nog geen actie ondernomen.. Moet als het goed is, als mijn cyclus weer normaal is, volgende week ongi worden.. Begin 'm wel te knijpen, maak mezelf weer paranoïa natuurlijk.. Voel weer van alles. Hoest met jou ongi? @ Mensi: Ooohhh sorry! Verkeerd gelezen..
@ mensi gelukkig hoeft steven niet onder het mes ik dacht al dat ik het verkeerd begrepen had maar het gaat dus toch echt over het beebje van je neef. Wel zielig zo'n kleintje waar meteen vanalles mee moet gebeuren. Ik kan je eigenlijk niet echt een tip geven over hoe je het moet aanpakken met een 2de kindje maar bij john helpt het inderdaad om er zelf een tijdje niets meer over te zeggen . Zo wou ik graag gaan samen wonen maar hij nog niet heb het toen een tijdje laten rusten kwam hij ineens aan met een folder met huisjes die hem wel leuk leken . Zo was het eigenlijk ook met het beginnen aan kinderen 2 jaar terug wou ik er aan beginnen maar was hij er nog niet klaar voor en nu wou ik het weer uitstellen bleef hij maar aandringen dat ik naar de dokter moest . Eigenlijk had hij ook wel gelijk hoor want ik verzon steeds dingen waarom het niet kon , bv omdat we eerst moesten verhuizen en dat ik eerst een andere baan wou etc etc maar ja dan komt het er dus nooit van .
Ochh Mensi, hoop dat je mannetje nog bij draait. Niets is frustrerender dan ergens heel erg naar verlangen maar het niet kunnen krijgen. En 32, dat kan toch nog prima? Ik zou niet weten hoe je hem kan overtuigen..
oei mensi, dat is wel heftige reactie van je man. Snap dat jij zoiets hebt van: tja straks is het te laat. het is zo moeilijk om het er niet over te hebben terwijl jij het heel graag wilt. Nouja wie weet? Tja hier is jordy ook niet altijd even attent. Maar kindjes krijgen was wel echt zijn beslissing. hij kwam er mee. Trouwen is meer mijn ding. Maar hij wilt dat wel. alleen jammer geld. Al vonden wij kindjes krijgen belangrijker dan trouwen. Hoop dattie snel bij draait mensi! @busster, heel persoonlijke vraag hr, maar hoe heet je eigenlijk? als het niet wilt vertellen ook goed hr! haha dus niet alleenmannen hebben daar last van maar ook vrouwen hihi grappig.
@bo, nou ik ook en busster. wanneer ongeveer denk je? trouwens je kan je ook gewoon zwanger voelen zonder het te zijn, ontzwangeren noemen ze dat. Had ik ook de tweede maand na Jaylie* weet je nog? Tja ik voel me echt vreemd, overgeven, haaruitval, pukkels bloed verlies gehad 11de dag van de cyclus, maar gister inwendige echo niets bijzonders te zien. Of kan het nog denk jij?
Bo20 en Rachje20 ja ik kan er maar 1 ding op zeggen; De tijd zal het leren Frank zei het overigens wel op een grappige manier;" dat weet ik ook niet", hij was niet negatief, maar hij was er denk ik nog niet aan toe. En ik allang............. bij sommige mannen moet je nou eenmaal veel HEEL VEEL gedulkd hebben, en laat ik dat nou net niet hebben
neem aan dat jullie getrouwd zijn? een kennis van mij had tegen haar parnter gezegd: trouwen of nog een kindje? en hij wil absoluut niet trouwen dus hebben ze nu een derde kindje erbij hahaha
@ rachje mijn echte naam is Bregje dat mag je gerust weten. (zal je wel even toevoegen als vriendje op hyves als je wil) lees net dat mensi al getrouwd is wie is er nog meer getrouwd en wie niet ? John en ik nog niet hij wil dat pas als we kinderen hebben . Ga nu weer lekker werken gister had ik geen zin maar vandaag wel hoor.
Werk ze, hier is het droog dus dat is voor jou ook fijn. Groetjes Mensi de zus van een busschauffeur.