Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    werk ze busster! fijn dat je wel weer zin hebt!
    ja leuk hyvesen!
    Jordy en ik zijn niet getrouwd, wilde pas trouwens als jaylie kon lopen en dat zit er niet meer in dus we zien het wel. Jordy zegt dit jaar nog, hij mocht namelijk een playstation 3 ophalen en dan zou hij met mij trouwen dit jaar. mannen....
    Maar goed ik wil niet zwanger trouwen, dus dat is beetje moeilijk plannen!

2. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    mmmmm playstation en mannen ompraten?
    Jammer Frank heeft al een playstation ;)

3. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    ik ben getrouwd ..en een 3e op komst hahaha...bof ik even ! hahaha :D

4. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hier niet getrouwd. Wel al verloofd, trouwplannen staan even in de ijskast ivm de geboorte van Chloé.. Maar we willen volgend jaar toch in het huwelijksbootje stappen!

5. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Bo,
    Echt waar!? :D Wanneer had hij zn aanzoek dan gedaan en hoe? :D Vertel! hihi

En hoe is het bij de andere gehuwden gegaan, die aanzoek? :D

6. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    @Meetie dank je met Steven gaat het nu prima.
    hij is weer helemaal beter.

Ik ben ten huwelijk gevraagd in de PC Hoofdstr in A'dam.
    In een cafe, hij vroeg eerst; zal ik het nu vragen? :)
    Maar ik vond het wel leuk en lief.
    In 2004 zijn we in Vegas getrouwd.

7. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    he meiden...was ze weer..

Alles was goed, alles er op en eran voor zover ze het hebben kunnen zien

en...

ben er helemaal beduusd van...zoooooooo blij....kan niet stoppen met :D

8. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Aaaaah wat leuk! :D Wat fijn dat alles in orde is! En..'we zeiden het toch ;) hihi' Een meisje wat leuk! Nu heb je jongens én een meisje! Toch prachig! hahahaha Ben helemaal blij voor je hihi Al was ik net zo blij voor je geweest al was het een jongetje hoor hahahaha Vind het gewoon al leuk dat je haar nu nóg persoonlijker heb kunnen bekijken hihi Het wordt nu gewoon heel wat reëeler. Nu nog een naampje, of hebben jullie die al?! :D

@Mensi,
    Vegas :eek: wel bijzonder! Was het wel een geregelde bruiloft of was het impulsief? Want je kan daar toch ook gewoon ala minuut naar binnen lopen?

9. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    WAAAAAH Diaan! Wowie! Een meisje; wat heerlijk! En alles goed gezond verder?

10. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    ja voor zover ze het hebben kunnen zien , is het helemaal gezond...geen aantoonbare afwijjking was de uitslag....kleine meid wilde niet stil liggen dus we hebben extra lang gelegen daar.......maar mij hoor je niet klagen hihihihi...heb lekker lang live kunnen kijken hahaha

Tja de naam..dat is een hele andere uitdaging...hadden zo een jongens naam...maar een meiden naam..nee ..daar zijn we het maar steeds niet over eens...is ook wel lastig hoor..4 mensen met verschillende meningen...
    Als ik iets roep ..is er altijd wel ergens op hun school een meisje die zo heet..en dat is dan net niet de meest leukste muts die je kan hebben hahahah
    Of je kan er raar op rijmen..ja DUH...waar kan je nou niet op rijmen hahaha
    Ach we hebben nog ff ...zal best goed komen hahahah

zo ga lekker naar bed....na genieten...

tot morgen !

11. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hihi, ja meisjesnamen zijn lastig, al helemaal als er vier meningen zijn ja haha.
    Ik dacht bij Dylano trouwens ook van, o daar rijmt niet veel raars op.. maar toen kwam zn overgrootopa ineens met dynamo.. en alex begon ineens met 'dylano, speelt wel eens piano..' ofzo. :( Maar goed.. als dat de ergste zijn hihi.

Haha begrijp dat je het langer blijven liggen niet erg vond :) Heb je het trouwens nog opgenomen?

Ik ga ook zo naar mn nestje, slaap fijn allemaal alvast!

12. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Diaantje , Een meisje wat leuk zo na je jongens. fijn dat je even langer van haar hebt kunnen genieten omdat ze niet atil wou liggen,

@Meetie Bedankt veel collega's hebben moeite met mijn naam terwijl hij toch niet echt heel moeilijk is maar ik luister tegenwoordig ook maar naar brigitte want dat hoor ik ook erg vaak . Meetie is toch jou echte naam ?

@ Rachje trouwen in ruil voor een ps3 in huis nou dat krijg ik niet voor elkaar John houd daar helemaal niet van. John wil ook pas trouwen als we kinderen hebben die kunnen lopen tja en waanneer dat is ? Heb er al eens aan gedacht om hem zelf te vragen maar hou het toch liever ouderwets en dat hij mij vraagd we zijn nu al zolang samen dus het word wel eens tijd haha (bijna 6 jaar). Hoe lang zijn jullie allemaal samen ?

13. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Goedemorgen!

Ja Meetie is mijn echte naam. Veel mensen doen daar ook moeilijk over, ze denken dat je het op een speciale manier moet uitspreken ofzo hihi dan krijg je meetje of zo'n engelse variant als mietie, maar ach.. als je maar een naampje heb he ;)

Zo, ik ga vandaag vol smart wachten op een mailtje van Alex! Hij zou me laten weten of hij vanavond even naar huis komt. Ik hoop het zo!
    Ik weet echt niet wat ik heb, maar ik heb het er echt ineens moeilijk mee.. Ik heb het gevoel alsof hij weer weken weg is :confused:

@Bo,
    Hoe gaatie? Voel je je helemaal thuis in het moederschap? Of voelt het allemaal nog onrealistisch? :D

14. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    WOWIE diaan! Wat super! haha had ik het ff goed met Jane! haha wat vinden de mannen?
    hoe ga je het kamertje maken?

@busster, das al een hele tijd. Ach bij ons is dat ruilen gekheid. Wij vinden geboortes van onze kids belangrijker.Alleen ik wil heel graag dezelfde naam als de rest van mijn gezin.

@meetie gek he? dat je periodes hebt dat het allemaal niet zo gaat. dat je hem thuis wilt hebben. Nouja ik mag niet klagen, mijn man is na 1 dag weer werken weer thuis. Hij is niet meer gemotiveerd. Thuis gaat het altijd wel goed maar op zn werk niet echt. Heeft ook voornamelijk met zn dochter te maken. zucht wou dat ik hem kon helpen!

@elies, hoe was jouw echo?

15. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Spijtig dat je er weinig aan kan doen he! Maar gelukkig hoefde hij maar 1 dag te werken en kon hij weer naar huis. Blijft hij nog vaak thuis?
    Wat gaat hij nu trouwens doen? Gaatie kijken voor een andere functie of baan, of wilt hij helemaal niet meer werken?

Had elies niet vrijdag haar echo? Hehe der is ineens met zoveel data gesmeten dat ik het even niet kan onthouden hoor :)

16. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Rachje haha dacht ik al hoor dat het gekheid was. Dat je dezelfde naam draagt als de rest van het gezin is voor mij ook de rede waarom ik graag zou trouwen en met of zonder papiertje John en ik horen zo ook al bij elkaar . Zie dat nu bij mijn nichtje die heeft 2 kids met haar man maar hij wil absoluut niet trouwen ze heet dus ook anders van achteren maar wat zet je dan op een kaartje famillie huppeldepup kan dus niet want daar hoord ze dan niet bij , Dat ervaart ze als storend en ook dadt ze altijd moet zeggen mijn vriend en niet mijn man mensen kijken je er toch raar bij aan.

Vinden jullie meisjes namen lastig ik weet namelijk juist wel hoe we een kindje gaan noemen als het een meisje is maar niet als het een jongen is , had eerst wel een jongens naam in mijn hoofd maar vrienden in onze vrienden groep hebben hun kleine bijna hetzelfde genoemd dus dat zou hem niet meer worden.

17. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hihi ja ik had meteen al een lijstje met jongensnamen, maar tot de geboorte toe waren we niet over de meisjesnaam uit :) Gelukkig bleek het dus een jongetje te zijn!

Het lijkt me ook wel fijn om dezelfde naam te dragen. Want zoals jij zegt met die kaartjes enzo, dat is niet leuk.. Het is de familie....en ik. Ookal noemt alex of anderen me dan wel eens van de wege (zn achternaam), of man en vrouw.. toch weet ik dat hij me helemaal niet 'erkent' heeft als zn vrouw.. Waarom wel de kleine en ik niet? :( hehe

18. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    haha oh miss ben ik in de war met die data's. Wij krijgen eigenlijk post met: Jordy, Rachael en Jaylie. Als iemand naar mevr. Leussink vraagt zeg ik gerust dat ik dat ben. Maakt me geen fluit uit. Tja net als bij de gyn. 't echtpaar oogt bijzonder solide. haha wij doen t lekker andersom eerst kindjes dan trouwen.
    oh wij zijn trouwens 3.5 jaar bij elkaar busster. daar van wonen we er 3 jaar van samen.

Jongentjes naam wisten wij ook snel. Maar ik wist heel snel een zelf gemaakte meisjesnaam en dat is m ook geworden.Wordt nog wat de volgende keer. haha. vind dr naam ook nog steeds heel mooi!

@meetiehij moest wel werken maar is niet gegaan. zal m vandaag wat extra liefde geven.

19. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    @Diaantje van harte meid, dat je een meisje krijgt, leuk hoor!
    @Meetie het huwelijk is hier rechtsgeldig, wij hebben van te voren al onze papieren hier geregeld, en kregen na 5 maand via de Amerikaanse ambasade het trouwboekje thuis gestuurd.

Ik weet niet goed hoe ik moet beginnen, maar nu heb ik in ieder geval een begin.
    Ik heb gisteravond in bed het over een 2e gehad met Frank.
    Hij gaf aanleiding want had het erover dat als Steven naar school ging, ik dan misschien wel meer ging werken.
    Toen zei ik; dat kan wel langer duren als over 2,5 jaar.
    Hij snapte volgens mij m'n antwoord niet, hij zei; ja dat maakt ook niks uit. Toen zei ik; misschien als we nog een 2e krijgen.
    Metteen zei hij; begin je daar nu weer over?
    Ik; ik heb het daar nooit over, heb er nu 2x naar gevraagd.
    Maar goed hij deed z'n verhaal, slecht met de economie, hij had gelezen dat misschien binnenkort de olie wel opraakt, en wat dan, en zo zegt hij; het word allemaal nog veel erger.
    Hij wou Steven niet verwennen maar hem wel alles kunnen bieden.
    Ik moest reeel zijn, en niet zeuren want er lag een gezond kindje in z'n bedje.
    Ik zei; ja maar jij leest teveel van die dingen, en denk ook eens aan Steven, ik zou het niet leuk vinden dat hij altijd alleen bleef.
    Toen werd er steeds gezegd, denk eens reeel na, geloof dat ik dat woord zo'n 10x heb gehoord.
    Heb ook gezegd dat over 3 jaar ik te oud was (vind ik zelf)
    Toen zegt hij; je bent nu 30?
    Ik zei; ja in Februari word ik al 32 hoor.
    Maar goed om een lang verhaal kort te maken; ik kan al moeilijk omgaan met discussies, daarom doe ik dat het liefst met de lamp uit, ik was zo verdrietig en moest huilen, nou toen werd hij helemaal boos.
    Als ik ergens mee zit moet ik gewoon janken, ik kan dat niet tegen houden, ook al probeer ik het wel.
    Werd ook nog even gezegd dat hij dacht; dat we alleen maar meer uit elkaar groeiden, en dat hij bang was dat ik op m'n moeder ga lijken.
    Ben uiteindelijk maar huilend in slaap gevallen, en werd vanmorgen wakker met buikpijn.
    Hij ging z'n bed uit, en ging notabene zelf z'n brood smeren.
    Ik ben naar beneden gegaan, en er werd helemaal niks gezegd.
    Toen heeft hij Steven uit bed gehaald, en de fles gegeven, en toen hij wegging kreeg Steven een kus, en ik ook 1.
    Nu heb ik een donders ***gevoel.
    Ik baal er zo van, balen omdat hij mijn wens niet wil laten uitkomen, en alleen maar geloofd wat er in al die stomme boekjes staat.
    Maar vanaf nu gaat ik er zelf nooit meer over beginnen, want ik wil niet dat hij straks zegt; jij wou zo graag een 2e kind.
    Ik weet ook niet wat ik moet denken.
    In m'n achterhoofd weet ik zeker dat mocht er nooit een 2e komen, z'n familie misschien wel eens gaat vragen aan hem waarom niet.
    En dan wil ik de reacties graag horen.
    Ik had gewoon liever gehad, dat hij voor Steven had gezegd ik wil 1 kind.Dan had ik vast alles meer kunnen beseffen, nu denk ik echt misschien nooit meer dit en dat.
    Hij zegt op dit moment wil ik geen 2e.
    Maar je kunt toch ook zeggen, misschien wel volgend jaar?
    Kan er nog wel om janken hoor, als hij vanavond thuis komt, moet ik werken en morgen ook.
    Gaat hij lekker zelf maar nadenken, er is gister een nieuw programma begonnen op tv (40 dgn zonder sex)
    Wou dat ik er nu aan mee deed. Klinkt misschien kinderachtig, maar dat is nu nog wel het aller laatste waar ik aan denk.
    Ik hoop dat jullie me nog een beetje kunnen opfleuren.
    Steven gelukkig wel,
    hij is tenslotte het aller-aller-aller liefste mannetje in m'n hele leven.

20. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ochh Mensi, wat een vervelend k*tsituatie zeg. Misschien gaat het ook wel slechter met de economie straks, maar een tweede kindje moet toch wel te realiseren zijn? Ik kan me niet voorstellen dat de argumenten die hij noemt de enige zijn voor het niet willen van een 2e.. en waarom zegt ie in enen dat jullie (nog) verder uit elkaar groeien en je op je moeder gaat lijken? Jullie relatie gaat toch wel goed?

Deel Deze Pagina