Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hij vind soms van niet.
    Ik weet gewoon niet alle betekenissen van woorden, en ben gewoon niet zo op de hoogte van ministers enz.
    Ik interresseer me gewoon voor andere dingen.
    Wat hij precies met m'n moeder bedoeld weet ik niet, hij vind haar naief.
    Ik kan zelf met iedereen mee praten, en als ik iets niet weet vraag ik dat gewoon.
    Hij heeft z'n zelfkennis omhoog gehaald door lezen, en nu vind hij denk ik dat we op lijn moeten zitten.
    Heb net op een site gelezen wat voor reacties mensen geven, als je man geen 2e wil.
    Je moet je erbij neerleggen, of kiezen om weg te gaan.
    Nou weggaan zou voor Steven nog erger zijn.
    Dus ik zal me er maar bij moeten neerleggen.
    Hopelijk doet m'n man dat dan ook, als hij het eens ergens niet over eens is.
    Ik hou van hem, maar door dat verdriet gaat er wel een procent af.
    Als hij het over een paar jaar wel wil, weet ik niet of dat nu zijn mening is, of dat hij het doet voor mij.

2. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ mensi Wat vervelend dat hij zo tegen een 2de kindje is zeg , het zo voor steven inderdaad veel leuker zijn als hij niet alleen bleef maar dat ziet hij dus duidelijk niet. Raar als hij zelf uit zo'n groot gezin komt. Ik moet trouwens ook altijd janken als ik ergens mee zit en ik baal er dan nog meer van als John dan doet alsof hij he niet merkt, Gelukkig komt dat tegenwoordig nog maar weinig voor maar je hebt soms van die periodes toch . John kan er ook heel boos om worden als ik ga janken , wat is dat met die mannen zeg.

Hoop dat Steven je dag vandaag een beetje leuker maakt als dat hij begonnen is want dat heb je wel verdiend.

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Dank je lief van je, Steven was net aan het lachen toen hij m'n tranen zag.
    Maar gaf me ook een kus, zo lief...
    Frank heeft gezien dat er vroeger geen geld was, er waren geen vakanties enz, misschien daarom dat hij Steven alles wil bieden.
    Maar ik leg me er maar bij neer, misschien is dat het verstandigste op dit moment, pff heb er al weer buikpijn van!
    Ik ga zo lekker naar buiten met Steven, even afkoelen.

4. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Die kleintjes voelen dat prima aan he als je jezelf niet helemaal OK voeld , heb gemerkt met mijn kleine neefje en nichtje dat ze zich dan liever gaan gedragen en je steeds kusjes geven echt heel lief. Gelukkig kan je wel van Steven genieten en lijkt het me inderdaad verstandig om het proberen naast je neer te leggen hoe moeilijk dat ook is. Ga lekker naar buiten en laat alle negatieve gedachten even lekker uit je hoofd waaien ( het waaid er hard genoeg voor ) Sterkte meid

5. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Ja ga ik zo doen! dank je.

6. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @mensi, stuur je mannetje een brief met daarin jouw gevoelens en argumenten voor een 2e kindje. Begin je brief dat je wil dat dit niet tussen jullie in komt staan en dat je het op deze manier doet, omdat je het niet kan vertellen zonder te huilen. Als jij dan bent werken kan hij die brief op zn gemak lezen en er over na denken. En als jij dan thuiskomt dan is zijn bij hem ook de 1e emoties gezakt en kunnen jullie er rustig over praten. Een militair denkt toch altijd wat anders zeker als ie al eens uitgezonden is geweest. Daar zien ze een hoop ellende en kwaadheid in de wereld, en dat werkt toch door. Ze willen dan alleen nog maar het beste voor hun gezin en ze berschermen tegen de boze buitenwereld.
    Die van mij is best een beetje bang dat als straks de kleine er is, dat hij nu anders gaat denken over het werken bij defensie en op uitzending.
    Succes ermee.

7. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Welkom Sas7! Jouw mannetje zit ook bij defensie? Mijn vriend was ook bang dat hij er anders over zou gaan denken, maar dat is niet zo. Hij heeft nog steeds zin om op uitzending te gaan, al dan wel niet met een dubbel gevoel. Logisch, hij moet nou zijn kleine meid achterlaten. Toch kan ik daar prima inkomen, het is zijn werk en hij traint natuurlijk niet al die tijd voor niets. Ik gun het hem wel, al heb ik het zelf er best moeilijk mee.

8. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    och mensi, wat een vervelende situatie! Ik zou ook niet weten wat het beste is in dit geval. Snap je wens heel goed en zeker omdat hij nooit stellig heeft gezegd: ik wil er maar 1.

(ff voor de duidelijkheid je bent geen militairsvrouw toch?)

Tja gelukkig is de kleine man wel lief voor zijn mamma! Miss is een brief schrijven een goed idee.
    Weetje de wereld wordt alleen maar erger als wij geen geluk zaaien. Nou ik ben druk aan het zaaien en jordy nog harder ;) haha hopen over 9 maanden te oogsten. haha grapje.
    Een betere wereld begint bij jezelf toch?

@Bo fijn dat ed niet veranderd is in dat opzicht. Jordy namelijk wel. Hij is er klaar mee. En dat is ook niet makkelijk hr. Hij vind zijn gezin prio 1 en hij wilt ook absuluut niet meer weg. Hij heeft teveel moeten missen van mij en vooral van Jaylie*.

Oh meiden ik heb weer een buikpijn en mijn buik is opgezet niet normaal!

9. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Dank je voor de tip, alleen m'n man is geen militair, ik schrijf mee in dit topic, omdat de dames gezellig zijn. ;)

10. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Heb hem al een keer mijn wens op papier gezet, en verstuurd via digitale kaart.
    Hij zei alleen dat ik het mooi had opgeschreven, maar eerst zei hij niks hoor, ik moest er zelf een antwoord uit trekken.

Ben in ieder geval nu wel uitgewaaid, heb een uur met Steven gewandeld.
    We hebben samen paardjes brood gegeven.
    Steven zit nu voor nijntje, straks werken van 18.00-20.00.
    Hoop dat m'n man ook goed heeft nagedacht, en ben benieuwd of hij z'n eigen gesmeerde brood lekker vond ;)

11. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Rachje, misschien toch een wondertje deze maand?

Ik ga snel: mijn poppetje ligt te huilen van de honger!

12. Meetie

Meetie Fanatiek lid

O mensi wat kut zeg! Hoop dat je je nu wat beter voelt? Ik herken het echt goed wat je vertelt! Ook van dat huilen, Alex wordt daar ook telkens zo boos om, alsof ik me daardoor beter ga voelen!
    Maar ja, je wilt inderdaad niet een tweede krijgen 'alleen omdat jij dat zo graag wilde!' Alsof het een liefdadigheidsactie is. Ik denk ook dat jullie het daarom beter even kunnen laten bezinken.
    Wel kut dat hij redenen noemt als olie enzo. Zoals Sas7 zegt (welkom trouwens! :D) heeft de mijne ook een andere kijk gekregen door 'al die ellende' op de wereld. En hij heeft ook moeite dat wat los te laten tijdens zn keuzes. Alles moet maar weer zo negatief worden bekeken. Ik krijg ook telkens weer te horen dat ik in een eigen (droom)wereldje zit, niets wat ik zeg is waar, ik weet niets van het leven blablabla. Gelukkig heb ik de mijne laatst zover gekregen dat hij in is gaan zien dat hij wel erg negatief is, dus ik hoop dat we daar wat aan kunnen gaan werken!
    Ik hoop dat de jouwe zich ook weer wat meer op de zonnigere kant van het leven kan focussen en inziet dat een tweede ook wel erg leuk is!

Gelukkig kan Steven je wel weer opvrolijken! Wat een schatjes zijn het he! Ze voelen het inderdaad goed aan en gaan zich dan liever gedragen, gaan ze je kusjes geven enzo. Als we onze kleintjes niet hadden he! ;)

13. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Ja precies, ben blij dat Steven er is ;)
    Zo het werk zit er al weer op, morgen avond nog 3 uurtjes.
    Nou weltrusten voor straks allemaal, en bedankt voor jullie lieve woorden! O:)

14. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @all yep mn mannetje is ook enthousiast militair. Enneh krijgt het nu ik zwanger ben op zn heupen. Alles moet goed geregeld zijn. Dusseh over anderhalve week gaan we trouwen. Ik heb wel alles mogen regelen, want hij was op oefening. Das altijd zo. Als er dingen stuk gaan of er moet is geregeld worden, dan is ie net op oefening. Maar ja ik ben een zelfstandige meid, dus ik red het wel. Het is geen grootse bruiloft, want dat wilde we niet. Enneh in 4 weken tijd is dat ook niet te regelen. grijns.

15. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Hey meiden...

@ sas7...welkom meis..en natuurlijk alvast GEFELICITEERD !, ja is altijd zo he..dat de mannen dan op oefening zijn..hier was dat net zo...nouja..is nu eigenlijk nog steeds zo...bedenk ik me net hahahaha
    Hoe dan ook...hoop dat het een geweldige dag voor jullie word..en wij zeggen dan ook altijd..klein maar fijn hahah (zijn ook getrouwd met alleen ons oudste zoontje en de getuigen erbij.. de volgende dag onder een genot van een kopje koffie verteld aan de rest van de familie hahah)

@ mensi..lieverd, wat vervelend allemaal, zeker als bij jou het gevoel zo sterk is .
    Hoop dat hij toch van gedachten veranderd...kijk maar naar ons ;) ..wilde het eerst bij 2 houden...onder andere ook door Alex's argumenten...(oke..wat de olie betreft...gaat mij ook iets tever....)...en op een dag keken we elkaar aan en was het bingo .....ik hoop het voor je meis
    Al moet er denk ik wel gepraat worden..communicatie is het aller belangrijkste...zeker als er " het uit mekaar groeien " etc er ook nog tussen staat....
    Tot die tijd...kom maar lekker je hartje luchten hier en geniet lekker van Steven..

Hier alles lekker ...zitten nog steeds op een [​IMG]hier hihihi

ben al lekker aan het rondneuzen naar meisjes kleding....heerlijk hahahah

16. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Sas7 welkom gefeliciteerd met je zwangerschap en alvast met je aanstaande huwlijk. Zoals diaantje al zei klein maar fijn trouwen is toch helemaal niets mis mee. Waar werkt je vriend ? En wat dat regelen betreft tja dat is nou eenmaal zo als je de vrouw van een militair bent ik zit hier ook altijd op mijn vrijedag op de loodgieter etc te wachten haha alsof wij niets beters te doen hebben . Maar ja anders word het niet gemaakt of vervangen dus we zullen wel moeten he.

17. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Rachje en diaantje leuk dat we nu ook hyves vriendjes zijn maar eh nog ff geen opmerkingen over beebjes daar haha want wil nog even stil houden dat we druk aan het proberen zijn . Mijn moeder vraagd me nu al vaak genoeg wanneer ik nou eindelijk die spiraal laat verwijderen en ik maar roepen dat ik nog naar de dokter moet haha ze moest eens weten dat haar dochter zo'n liegebeest is

18. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    @sas gefeliciteerd met je zwangerschap, maak er iets moois van leven is te kort om er niet van te genieten! En natuurlijk je aanstaande huwelijk! Idd klein maar fijn.
    Ik heb t er nog eens over gehad met Jordy, hij wilde pas trouwen wanneer Jaylie kon lopen. Dat zie ik nog niet zo snel gebeuren dus is het wachten op een volgend tuttebelletje/snottebelletje en dan nog eens anderhalf jaar haha. We zullen zien!

Pf meiden rol net uit m'n bedje, ben me moe! Niet te zuinig! Vanmiddag even koppie laten zien op m'n werk. Blegh. Kan nog wel een dutje gebruiken!

@Mensi, fijn dat uitwaaien geholpen heeft! Tja denk dat het nu afwachten is. Wel vervelend hr.
    Gisteravond even een onderonsje gehad met m'n dochter. Ze was even heel dichtbij me en heeft eventjes m'n buikje verwarmd met liefde. Ben echt niet goed in orde. Dus was super fijn beetje verlichting.
    Vanavond maar weer even Char kijken haha!

@busster je hebt gelijk dat je je Mond houd anders krijg je hele tijd: is het al zover? echt irri! mondje dicht hr.

Blegh moet volgende week woensdag naar de arbo-arts en donderdag naar de uwv-arts of andersom. Mag ik weer fijn m'n verhaal vertellen jippie!

19. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Goeimiddag dames,
    Nou man is nog niet de ouwe, en zegt alleen het nodige, niet echt leuk.
    Hoop dat hij mij eens een keer begrijpt, maar goed het zal wel los lopen.
    Hij heeft voor de ruzie 1 ding gezegd wat hij graag wou;
    Een hond als Steven wat ouder is :rolleyes:
    Ik ga er in ieder geval niet meer naar vragen, want straks is het ook nog zo dat hij zegt; jij wou zo graag een 2e.
    Ik weet nog een punt waarom hij die reden van geen 2e wil.
    Wij hadden vrienden hij was ook militair, en ze kozen bewust voor 1 kind, hij noemde ook de reden, we kunnen haar alles geven wat we willen, en ik zie overal zoveel ellende.
    Toen heeft m'n man meteen in dat gesprek gezegd, ja dat is zeker waar.
    Heeft hem waarschijnlijk z'n ogen geopend.
    Want toen Steven net was geboren was hij diegene die zei nee de meisjesnaam verklappen we niet, die bewaren we.
    Raar dat die gedachten na 1,5 jaar ineens kan omdraaien :(
    Weet wel dat mocht hij ooit zeggen ik wil graag een 2e.
    Mijn antwoord dan is;
    Denk er eerst maar eens heel goed overna, en dan vraag het nog maar eens.
    Anders denk ik dat hij het voor mij doet, en dat is nooit goed.
    Trouwens het lijkt me best fijn om je man eens te moeten missen, weet je dat; als je bij elkaar bent; dat je het dan goed hebt, ben je volgens mij dankbaarder.
    Maarja hij is geen militair, maar een half jaar vind ik te lang hoor ;)
    Hij moet ook maar eens beseffen dat je 1x leeft, dat je blij moet zijn dat je gezond bent, en dat je niet alles moet geloven wat er geschreven word AMEN.

M'n schoonzus heeft morgen weer een echo om te kijken hoeveel eitjes er zijn gerijpt.
    Ben benieuwd ze had in november een overstimulatie dus kon de IVF niet doorgaan.Ze heeft nu wel weer buikpijn maar niet zo erg als de vorige keer.

20. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Goeimiddag dames,
    Nou man is nog niet de ouwe, en zegt alleen het nodige, niet echt leuk.
    Hoop dat hij mij eens een keer begrijpt, maar goed het zal wel los lopen.
    Hij heeft voor de ruzie 1 ding gezegd wat hij graag wou;
    Een hond als Steven wat ouder is :rolleyes:
    Ik ga er in ieder geval niet meer naar vragen, want straks is het ook nog zo dat hij zegt; jij wou zo graag een 2e.
    Ik weet nog een punt waarom hij die reden van geen 2e wil.
    Wij hadden vrienden hij was ook militair, en ze kozen bewust voor 1 kind, hij noemde ook de reden, we kunnen haar alles geven wat we willen, en ik zie overal zoveel ellende.
    Toen heeft m'n man meteen in dat gesprek gezegd, ja dat is zeker waar.
    Heeft hem waarschijnlijk z'n ogen geopend.
    Want toen Steven net was geboren was hij diegene die zei nee de meisjesnaam verklappen we niet, die bewaren we.
    Raar dat die gedachten na 1,5 jaar ineens kan omdraaien :(
    Weet wel dat mocht hij ooit zeggen ik wil graag een 2e.
    Mijn antwoord dan is;
    Denk er eerst maar eens heel goed overna, en dan vraag het nog maar eens.
    Anders denk ik dat hij het voor mij doet, en dat is nooit goed.
    Trouwens het lijkt me best fijn om je man eens te moeten missen, weet je dat; als je bij elkaar bent; dat je het dan goed hebt, ben je volgens mij dankbaarder.
    Maarja hij is geen militair, maar een half jaar vind ik te lang hoor ;)
    Hij moet ook maar eens beseffen dat je 1x leeft, dat je blij moet zijn dat je gezond bent, en dat je niet alles moet geloven wat er geschreven word AMEN.

M'n schoonzus heeft morgen weer een echo om te kijken hoeveel eitjes er zijn gerijpt.
    Ben benieuwd ze had in november een overstimulatie dus kon de IVF niet doorgaan.Ze heeft nu wel weer buikpijn maar niet zo erg als de vorige keer.

Deel Deze Pagina