Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Sas7,
    Hey meis, gefeliciteerd met je zwangerschap en je komende huwelijk! :D Irritant he, dat je man telkens weg is wanneer er iets geregeld moet worden, maar ja dat heb je met een militair ;)
    Vanwaar willen jullie trouwens binnen 4 weken trouwen? :eek:

@Diaan,
    Hihi en hoe reageerde je familie toen op jullie stiekume huwelijk? :p
    Ja ja meis, je bent al over de helft :D Hoe staat het met het kamertje? Wanneer gingen jullie dat fiksen?

@Busster,
    Verstandig dat je het verzwijgt :p Je moeder zal wel verrast zijn haha

@Rachje,
    Die tijd gaat snel genoeg voorbij hoor ;) Dylano werd ook van de een op de andere dag 1 jaar :) En dan heb je ook nog een bruiloft te regelen, voor je het weet sta je daar voor het altaar! hihi wat een leuk vooruitzicht trouwens

Wat bedoel je precies over Jaylie?

Wat vervelend dat je weer langs die mensen moet. Krijg je steeds een andere man dan, heb je geen vaste arbo-/uwv-arts?

@Mensi,
    Ah meis, das nooit leuk wanneer zo een ruzie nog een beetje doorsuddert. Hopenlijk wordt alles weer snel normaal! En het is helemaal vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent. Ik begrijp dan ook goed je twijfel al wiltie ineens wel een tweede.
    Hebben jullie het er nog over gehad, waarom hij vind dat jullie uit elkaar aan het groeien zijn?

Nou ja, fijn is het natuurlijk niet om je mannetje te moeten missen ;) Maar je hebt wel een beetje gelijk hoor. Je waardeert alles meer. Het is wel 'leuk' om dan naar die dag uit te kijken dat hij weer thuis komt en dan kapot te gaan aan de zenuwen en huilen van blijdschap dat je hem weer in je armen kan hebben hihi
    Maar ja, eerlijk gezegd begin ik zn baan helemaal zat te worden.. heb het momenteel even helemaal gehad.. hij belde gisteren om te zeggen dat hij toch niet thuis kwam, omdat hij 'geen zin had om zolang te rijden'.. had echt zin om het helemaal tegen hem uit te schreeuwen dat ik het zat was en gewoon wilde dat hij thuis kwam enzo :rolleyes:
    Misschien komt het omdat ik nog steeds niet lekker ben en ook nog eens ongesteld.. dat ik emotioneler ben, maar tja.. ik weet niet. Wou gewoon dat hij elke avond thuis kon zijn enzo.. en niet telkens maar weer weg moet zijn en dan ook nog die oefeningen en uitzendingen.. Wil gewoon dat hij ons leven mee kon leven..

Wat spannend voor je schoonzus! Hopen dat het dit keer wel kan :)

2. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Zo he jullie hebben echt veeeeeel gekletst! Andere keer maar bijlezen,

hier ff snel de buikfoto van 10 weken!

\[​IMG]

Vind et zelf een vreselijke nijlpaarden buik... :(

Morgen weer een echo, duimen maar dat dan nog alles goed is.

Als ik morgen tijd heb laat ik het weten.

liefs elies

3. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Net ff snel gezocht naar hoe de echo ging van diaan, meis van harte, een meid, wat leuk zeg na twee jongens! Heb gelijk hihi. Succes met het zoeken naar een mooie naam, komt vast goed..

Hier nog ff een foto van mijn twee rakkers...

ga dr weer vandoor..

4. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hhi al een aardig buikje :D Toch leuk juist? :D
    Veel succes morgen, zal vast wel goed komen ;) We willen wel de foto's zien he!
    Wat een grappige foto trouwens haha met die roze brillen! Die zijn toch van die reclame? :)

5. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    eliessss...prachtig buikje meis..echt waar...voor je het weet tol je ook van de bank af hahahah

6. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    @Meetie tis alweer beter, er word weer gesproken, maar heb niet gevraagd wat hij met die zin bedoelde, komt nog wel een keer.
    Ik zoek wel een goed moment.

@Eliesja nijlpaardenbuik? nou dat valt toch ook wel mee?
    Ik vind hem leuk, mooi puntje zit eraan.
    Hoe oud is je dochter nu?

Zo weer terug van het werk, en zo maar naar bed.
    Weltrusten allemaal xxx.

7. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ eliesje weet niet over welke nijlparden buik jij het hebt maar dat kan je toch echt niet zeggen over je buikje op de foto . Heel mooi hoor.
    Wat grappig trouwens je rakkers met die roze brillen,

Het zal mijn week wel niet zijn deze week op de bus nu had ik weer ruzie met een passagier omdat hij niet wou betalen grrrr hij ging helemaal door het lint ik was een K*t wijf volgens hem tja en dan mag ik dus niet terug schelden en dat is zo moeilijk , leuke baan heb ik hoor maar ze zouden die bussen eens een weekje niet moeten laten rijden door amsterdam dan worden we weer meer gewardeerd . Bah . Maar gelukkig zijn er zo af en toe ook wel leuke passagiers bij kreeg vandaag namelijk ook een hele doos bonbons van een dame in mijn bus. Lekker hoor maar heb ze maar niet mee naar huis genomen maar uitgedeeld aan de nachtploeg anders eet ik me er ziek aan :oops: . Dacht dat vrouwen van chocolade houden maar die mannen kunnen er ook wat van voor ik een keer met mijn ogen kon knipperen was de hele doos leeg . Ga nu maar even genieten want ik heb 3 dagen achter elkaar vrij dat gebeurt me bijna nooit .

8. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wij hadden ons opgegeven voor een reunie binnenkort van Frank's kant.
    Krijgen we gister een mail.
    Kost 40 euro p.p van 14.00-18.00 :confused: :confused:
    Kinderen van 2-12 betaalden 19.95
    Frank's zus heeft dus 3 kids, dus die zou dan zo'n 140.00 kwijt zijn voor een middagje.
    Is toch gewoon te gek.
    Wij hadden pas familiedag kostte 30.00 p.p voor de hele dag.
    Nou Frank gaat alleen en ik blijf bij Steven, of m'n moeder past op Steven want het is op een zaterdag en dan moet ik werken.

Ik ga zo even naar het dorp boodschapjes doen, met de auto want het zijn er teveel voor onderin de kinderwagen, en het regent.
    Vanmiddag naar m'n moeder (als ze beter is) ze past even op Steven, ik krijg bij een kennis van haar een massage van een uur.
    Altijd lekker ;)

Iedereen alvast een fijn weekend.

9. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @meetie, wij moesten zo snel vanwege de verzekering bij zorgzaam. Staat in de kleine lettertjes dat je wel officieel bij elkaar moet zijn. Effe gebeld en als we het voor eind jan geregeld zou zijn, dan was het geen probleem.
    Ik weet trouwens hoe je je voelt. Ik laat ook regelmatig een traan of loop te mopperen op zn baan als ie weer eens wegmoet of weer een feestje heeft. Want volgens mij bestaat defensie uit weg moeten of feestjes, normaal doen kennen ze daar niet. grijns. maar ja hij houd van zn baan en ik heb liever een vrolijke vent die wel eens weg moet, dan een chagerijn op de bank omdat ie het niet naar zn zin heeft. En van de week kwam ie met steeds meer oefeningen terug voor de komende maanden, dus hij krijgt het nog druk op zn werk en thuis hou ik hem wel bezig met een babykamertje. Ik vind het alleen erg dat hij met oefening is als ik uitgerekend ben, en dan zit ie nog ergens bij Berlijn ook. Maar defensie stuurd voor de zekerheid met die oefening een KP auto met chauffeur mee, omdat ik dan op ploffen sta en nog een collega van mn mannetje. Als er dan iets is, is ie binnen een paar uur thuis. Toch wel netjes van defensie. Maar ja, dat is pas over een half jaar en het is en blijft defensie, dus het kan nog tig keer veranderen. Ik weet niet beter, want mn vader zat bij de marine, dus ik ben er mee opgegroeid.

10. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Mensi,
    Fijn dat het weer beter gaat tussen jullie :thumup:
    En wat duur. Je zou maar een groot gezin hebben..
    Lekker hoor! Free massage van een uur! :D *duwt je stiekum van de massagetafel en neemt zelf plaats.. hihi

@Busster,
    Jeetje, sommige mensen zijn echt raar he! Maar fijn dat er ook een aardige lady in de bus zat, die doos bonbons maakt het wel weer goed :) hahaha
    En ja, mannen houden stiekem net zo veel van chocola. Ze gebruiken ons gewoon als excuus om het ook te mogen eten!
    Geniet van je vrije dagen meis!

@Sas,
    O ok, op die manier. Wel spannend, vind je het niet eng al zo snel? :eek:

Ja inderdaad, het is eenmaal zijn werk en werken zal hij toch moeten (helaas :p). Ik ga hem ook niet dwingen iets te doen wat hij niet leuk vind. Ik hoop stiekem wel dat hij snel een andere baan neemt hihi maar tot die tijd zal ik me maar moeten vermannen. Gelukkig red ik het ook wel in mn eentje en ben ik echt wel trots op wat hij doet, maar dat neemt niet weg dat ik hem liever wat vaker zie..
    Maar ja, ik voel me al wat beter. Het is ook al weer vrijdag, vanmiddag komtie weer thuis gelukkig 8)

Wel rot dat hij op oefening is wanneer je uitgerekend bent. Maar hij zal vast wel op tijd terug zijn!

Wat is trouwens je leeftijd?

11. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Tja sas zo beleefd iedereen het anders. Ik ben er ziek van. Ik was uitgerekend Jordy niet thuis, ik kon niet eens mijn eigen schoenen aantrekken.
    Nou weeen begonnen, heeft op een klein uurtje gezeten anders was hij er niet eens geweest toen de vk vaststelde dat Jaylie's* hartje niet meer klopte. Hij wil gewoon niets meer missen, eerste echo gemist, 20 weken echo gemist.
    En daar kunnen Bo en Diaantje over mee praten.
    Toen ik nog zwanger was vond ik het ook niet zo erg. Tot dat je beseft; he je kan dus idd echt niet teveel missen.
    Maar wel leuk zo'n spoed bruiloft!

@Meetie, haha bedoelde toen ik nog zwanger was hebben we afgesproken: als jaylie* kan lopen trouwen we. Maar goed dat is nu niet meer van toepassing dus wachten we op de tweede. Snap helemaal dat het je hoog zit. Ongi, ziekjes en vent weg. Mijn vent belde gister op waar ik was, hij was al thuis en het huis was zo leeg zonder mij... vond ik wel heel schattig!

@Elies, oh meid ben jaloers op jouw buikie! Vind hem prachtig! (Jij ook na de 13 weken ;))
    Ik duim knettertje hard voor jullie frummel!
    Wat een lekkere dingen zeg! Waarom zijn jouw kids zo mooi bruin! Jijzelf trouwens ook haha!

Hier redelijk goed nieuws, Jordy mag solliciteren op een baan bij opleidinginstituut in 't Harde voor een kapiteinsstoel. Hij blij, ik blij. Komt per maart vrij en eind februari loopt deze stoel af. Dus zou mooi zijn. Gelukkig genoeg keuzes!

@Bo, ja wie weet toch deze maand?!? Zou wel heel leuk zijn. Ik weet het standaardpraatje, maar voel me wel echt anders. Als ik niet zwanger blijk te zijn hoop ik op mijn blote knieen dat ik dit niet elke maand mee moet maken!

12. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Rach,
    Bedoelde eigenlijk wat je zei over jullie onderonsje :oops:
    En wat lief van Jordy! Wat een schatje hihi
    En wat houdt die baan in, waar hij naar kan solliciteren? :eek:

En betreft het veel missen, Sas.. Alex heeft de laatste maanden van mn zwangerschap gemist incl de bevalling.. Hij zat in Afghanistan en er ging van alles mis met de vliegtuigen etc.. Hij kwam pas twee dagen na de bevalling eindelijk thuis..
    Tijdens de zwangerschap vond ik het net zo erg.. Hij kon niet zien dat mn buikie echt rond werd.. kon de kleine niet zien bewegen.. Moest alles zelf regelen en er alleen van genieten..
    Net als de eerste maandjes van de kleine heeftie moeten missen, omdat hij na zn twee weken verlof weer terug moest.

13. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    @ Sas7: Idd... ze missen van alles. Gelukkig was mijn mannetje wel bij de 20-weken echo en de eerste echo.. Ook tijdens mijn bevalling was ie op oefening in Duitsland.. Geloof me, zodra jij belt dat het begonnen is raced zo'n crash auto met volle vaart terug naar huis. Ed was hier binnen 2,5 uur en heeft alles nog meegemaakt. Ook ik was zo bang dat hij alles zou missen..
    Inderdaad, defensie heeft veeeel feestjes. Er is altijd wel wat. Elke oefening hebben ze wel een bbq of iets in die geest.. Maar ja...

@ Rachje: Ed heeft dinsdag een gesprek bij de verkenners.. Hij wil van functie veranderen, omdat hij nu te weinig uitdaging ziet. Heeft hij dan een gesprek met Jordy? Off...
    Hoop ook zó voor jullie dat het raak is! Ik heb er gisteren een testje tegen aan gegooit, twijfelde zo.. maar: niet zwanger! Eerlijk gezegd wel een opluchting, wil nog lekker genieten van Chloé eerst..

@ Elies: Wat een lieve kids! Erg leuk, die roze brillen!

Weten jullie ook wanneer je kunt beginnen met baby zwemmen? Lijkt me zo leuk!

14. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Oooooh haha ja, leek net of ze op mijn buik lag! Werd heel warm en de deken ging niet zo makkelijk omhoog met in en uit ademen. Dat bedoelde ik met onderonsje haha

Wist ik helemaal niet dat hij eigenlijk alles had gemist, je spant de kroon meid. Snap dat het allemaal ff niet lekker zit. Maar idd lekker vrijdag, manneke vanmiddag thuis. Hangt Dylano ook meer aan jou dan aan Alex?

Dan kan hij manschappen opleiden tot iets (wat weet ik allemaal niet) en dat is iets wat hij graag wilt. Geen oefening/uitzendig voorlopig.

Eigenlijk hebben wij maar een 'raar' bestaan als militairsvrouw. Zo blijkt maar weer achter elke sterke man staat een krachtige vrouw. haha trouwens, hebben jullie ook de broek aan thuis?

15. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    @ Meetie: heeft ie de bevalling ook gemist?!? Wat k*t zeg! Wie was er dan bij je met de bevalling en voelde je je niet vreselijk?

16. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hahah.. Rach! Jaaaa ik denk dat ik wel aardig de broek aan heb :oops:.. Ben ook erg dominant en veeleisend. Geen makkelijke dus.. haha.. Edwin zegt wel eens: ik wilde dat er voor jou een gebruiksaanwijzing bestond, haha..
    Meestal gebeurt wel wat ik wil.. Zoals met ons interieur, draaaama was het .. en het is toch geworden zo als ik wilde. haha

17. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    @lief Bo'tje, hopen dat je snel ongi wordt! Ik waag mij nog niet aan een test voor de 16de. Heeft bij mij geen nut. Zou toch leuk zijn als die positief was.
    Haha snap dat je eerst lekker van Chloé wilt genieten, zou ook wel heel snel zijn.

Hmm nee denk niet dat hij met Jordy een gesprekje moet, zal Jordy straks eens vragen als die luierik uit zijn nest rolt.

Oef weer buikjepijn! :(

18. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    hahaha ja zie het al helemaal voor me! Ik heb ook wel aardig de broek aan. Wil nog wel luisteren naar eventuele op of aanmerkingen maar als ik iets niet wil gebeurd het niet of komt het er niet hahaha
    Al zijn wij het wel vaak eens over dingen. Hij vind het fijn dat ik de meeste beslissingen maak. Hij moet al zoveel beslissen op het werk.

Nou ik heb 1x meegemaakt bij een andere eenheid waar Jordy toen zat. Was echt zo'n mannetje, kijk mij een stoer zijn. Die stond boven op een plateau en die moest dus naar de overkant slingeren ofzo. Best hoog boven de grond. Puntje bij paaltje durfde hij, hebben ze zijn vriendin gebeld. Die ging tekeer: En als je nou niet maakt dat je aan de overkant komt blablabla. En dat mannetje: oh oke, ja oke, ja sorry. hahahahaha daar ging zijn imago, hij is daarna wel geslingerd hahaha

19. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    haha ik denk dat je als militair vrouw thuis altijd de broek aan hebt. Hier werkt het in iedergeval wel zo . Krijg het wel eens te horen van andere mensen dat het wel erg duidelijk is wie er bij ons de ''baas'' is . Tja op zijn werk luistert hij naar de generaal en thuis ben ik gewoon de generaal. :) Gister belde ik even met john toen ik aan het werk was wou hem vragen of ik hem op moest halen omdat hij normaal altijd met de trein of met een collega naar huis komt maar kreeg ik te horen dat hij pas laat klaar was met werken bah nu komt hij pas rond half 9 thuis hij moet met de generaal naar een medaille uitreiking dan nog hem naar huis brengen en dan pas hier naar toe. Gelukkig dan met de KP ( mag eigenlijk niet maar ok ) Hij dacht dat hij dat al gezegt had maar was hij dus mooi vergeten . Hebben we wel vaker dan kom ik heel laat ergens achter omdat hij dacht dat ik dat al lang wist maar daar hebben we het dan helemaal niet over gehad. Heeft hij het wel op zijn werk besproken maar niet thuis handig is dat.

@ meetie Jeetje wat vervelend zeg dat hij zoveel heeft moeten missen . lijkt me best zwaar om al die mooie dingen zoals het bewegen van je kindje in je buik en de bevalling alleen te moeten beleven want je kan het niet even over doen.

20. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Bo,
    Wat fijn, dat jij fijn vind, dat je niet zwanger bent. Nu kan je inderdaad nog even lekker genieten van Chloé ;)

Nou ja, ik wilde eigenlijk niemand anders behalve Alex bij mn bevalling.. Maar uiteindelijk is mn moeder er toch bijgebleven. Ik dacht juist dat zij wel de laatste zou zijn die ik erbij wilde hebben, omdat ze soms nogal verkeerd uit de hoek ken komen.. dacht dat ze bv zou gaan snauwen als ik zou huilen ofzo.. maar ze deed het juist perfect :confused: En ik moest toch iemand hebben waar ik tegen kon duwen? hihi
    En toen de voorweeën begonnen was ik wel bang.. Maar toen het echte werk begon stond ik er helemaal niet meer bij stil eigenlijk, was met mn gedachte alleen maar bij de kleine. Heb heel even tussendoor wel moeten huilen, maar ja, ik moest er gelijk weer tegenaan. Er waren even belangrijkere dingen ;)

Ik weet niet vanaf welke leeftijd je kan babyzwemmen, ik zie overal een andere leeftijd, maar volgens mij is Chloé wel oud genoeg hoor. Je moet anders maar even bij jullie zwembad(site) kijken voor informatie.

Wel knap dat je dat aandurft hihi. Ik ben paar maandjes terug pas voor het eerst met Dylano het water ingegaan haha. Ik vond het enger dan hij geloof :) Niet voor mezelf dan haha maar was zo bang dat hij weg zou glippen ofzo! Ik hield hem echt met twintig handen vast :) Maar het viel gelukkig wel mee. Misschien dat als het weer wat lekkerder weer wordt ik ook wel met hem ga peuterzwemmen?

Weten jullie trouwens óf er babyzwembandjes od zijn en waar je die kan krijgen? :confused: Want zelfs in het zwembad hadden ze alleen voor grotere kindjes.. Gelukkig had ik zo een band waar hij in kon zitten bij me, maar dat vond hij maar niets..

@Rach,
    Ah zo hihi. Snap dat je dat een fijn moment vond ;) Wel leuk dat jullie toch nog zo een sterke band hebben samen.

Nou ja, het was niet mn bedoeling om de kroon te spannen hoor :oops:

Dylano hangt inderdaad meer aan mij. Tenminste, je merkt echt wie de vaderrol en moederrol heeft.. Dylano luisterd echt véél beter naar zn vader, maar als hij lekker wilt knuffelen of getroost wilt worden, dan komtie naar mij.

O dat klinkt wel als een betere baan ja 8) Het is ook in de buurt? zowiezo wel lekker dat hij binnenkort nergens heen hoeft!

Nah, ik heb niet echt de broek aan thuis hoor. Volgens mij gaat het bij ons wel redelijk op. Alex is ook erg koppig en ondoordringbaar, dus dat levert wel eens problemen op. Als mij iets niet zint ken ik daar namelijk ook lang op doorzeiken. hihi

Deel Deze Pagina