Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ BO Sterkte meid morgen

2. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    @bo, heel veel sterkte morgen! Het is altijd sneu als iemand z'n tijd erop zit hier op aarde. Maar ik ben er van overtuigd dat we elkaar terug zien. Denk maar zo ze is nu bij de mensen van wie ze hield. Ja haar vriendje is ook militair. Dus ze baalt heel erg. Hij niet hij had er wel zin in weg hij. Miss heb je wel last van je ongi meis. Kan maar zo!

3. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Thnx lieverds! Jaa dat zou maar zo kunnen, dat m'n ongi er aan komt..

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    @Bo20 sterkte vanmiddag.

Mogge dames m'n schoonzus en broer moeten vanmorgen naar het ziekenhuis voor de punctie ze hebben 16 eiblaasjes gevonden, vind het zo spannend.
    Ik hou jullie op de hoogte.
    Heb buikpijn, hier ook weer een ongi :cry:
    @Rach en Busster hopelijk blijft jullie ongi heeel lang weg ;)

5. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Iemand vroeg me of ik al een buikje had. Het begint inderdaad tussen de zwembandjes door te komen. Ik kan mn eigen broeken in iedergeval niet aan. Ik heb nu van die bolle buiken broeken, maar die zakken nog wel van mn kont. Dus het is nog niet echt ideaal. Ik had gisteren een bedrukt mannetje rond lopen, omdat er weer 2 militairen gesneuveld zijn en een zwaar gewond. Hij baalde helemaal toen ie hoorde dat het door eigen vuur kwam. Tja dat zijn toch weer de momenten dat ie met zn neus op de feiten gedrukt worden. Ik loop altijd een beetje te mopperen op de vele oefeningen die die heeft, maar nu heb ik wel zo iets, goed oefenen, des te beter ben je voorbereid in Afganistan, des te meer kans op minder fouten. Het is dit jaar zijn opwerk jaar naar de missie in Afganistan. Hij moet volgend jaar maart/april die kant op.
    Van het weekend een comode gekocht via marktplaats. Die zag er nog erg goed uit en we hebben een leuke prijs voor betaald.
    Ga nu weer even werken voor de baas. groetjes sas7

6. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hey hey,

Ja sas dat was ikke, hihi, dus begint ook allemaal krapjes te worden! Wel leuk nu he!

Mijn man zat gister ook erg te mopperen, hoe dom ze wel niet kunnen zijn dat het door eigen vuur kwam, maar goed het is en blijft gewoon zwaar klote en dan zeker ook voor de nabestaanden...bah..

Bo, het zou idd je ongi kunnen zijn. Heel veel sterkte vanmiddag...

Busster en Rach al tekenen van de nod!?

Spannend mensi, 16 is toch best veel of niet?

Meetie, lekker weekend gehad met je mannetje? Is hij weer een week weg nu?

Mijn man is vandaag weer begonnen, hij had er best zin in...

ga ff wat eten...

knufff

7. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    goedemiddag dames, hier ook 'n minder vrolijk mannetje. Hij is vandaag weer thuis gebleven. Hier nog geen teken van ongi. Nee zelfs de buikpijn is weg, maar heb ontzettend zere boobies aan de buitenkanten en mega gevoelige tepels als er wat langs glijd doet 't zeer en ik krijg nu zelfs striae boven op m'n boob! Dus 't is afwachten geblazen. En bij jou busster? @bo denk aan je vandaag meis! @elies voel je je al iets beter meis of wordt je nog steeds gekweld?

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Eh hier trouwens nog een foto, (beetje erg laat) van onze kerstboom, maar had gezegd dat ik m nog zou laten zien:

;)

9. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Jee Rachje dat klinkt wel erg positief zeg, ben zo benieuwd! Wanneer ga jij testen?

Ja hier gaat het goed, voel me steeds beter geloof ik.. ;)

10. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Wij waren toch druk met de muur bezig? We hebben aan 1 kant de muur glad gemaakt en het een kleurtje gegeven, hier een foto van onze nieuwe muur:

Ben dr echt helemaal happy mee, wij hadden van dat hele groffe structuur op de muur, echt smerig, nu de andere kant nog een keer glad maken en die blijft gewoon licht van kleur...

11. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    haha mooie boom elies! Beter laat dan nooit hr! Gelukkig dat 't steeds beter gaat! Voor je 't weet kan je er zelfs van genieten ;) ja hier is de moed nog niet helemaal op gegeven. Ondanks de inwendige echo vorige week. Wel gek dat de buikpijn nu weg is he?

12. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    @Rach volgens mij ben je gewoon hartstikke zwanger!

@Eliesja ja 16 is veel hoor.

Ze hebben bij m'n schoonzus 18 eicellen gevonden, en dat is goed, ze waren ook mooi kwa kwaliteit.
    Nu moeten ze afwachten of er bevruchting plaatsvind.
    Woensdag worden ze hierover gebeld, en dan evt vrijdag krijgt ze haar IVF. Wel is het erg tegengevallen, ze heeft ondanks de verdoving veel pijn gehad.Ze heeft nu pijnstillers gekregen.De lege eiblaasjes gaan zich nu in haar eileiders vullen met vocht.Ze moet elke dag wegen, en gaat ze meer als 3 kilo boven haar gewone gewicht, dan moet ze meteen worden opgenomen in het ziekenhuis.
    Ik ga er straks even heen, even wat leuks voor haar kopen, dat heeft ze wel verdiend.

13. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Idd Rach, de hoop nog niet opgeven hoor, mischien was het allemaal wel zo klein dat de gyn het allemaal nog niet zag. En die buikpijn die komt en die gaat weer, dacht ook ieder moment oh nu ga ik het worden, maar zie ik ben dus zwanger...
    Ga gewoon verder met duimen....

Mensi, heel spannend zeg, hoop dat het lukt en dat ze geen last gaat krijgen van die lege blaasjes..
    Lief van je dat je wat gaat kopen voor haar, zal ze vast leuk vinden..

14. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    en ik geloof dat ik er af en toe (eindelijk) van kan genieten... :)

15. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    @eliesja
    Ja een cadeautje hebben ze wel verdiend, het is ook het minste wat ik kan doen toch ;)
    @Rachje20 ik heb ook buikpijn gehad hoor toen ik net zwanger was, onderin m'n buik een trekkerig gevoel, net of m'n huid uit elkaar werd getrokken.

16. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ik ga zo meteen bellen naar de vk, ben benieuwd wanneer ik mag!

Toch wel weer een spannend moment..

17. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    mensi ff vraagje, hoe krijg je een woord of zinnetje boven je avater?

Volgens mij kan ik alleen maar een foto-tje plaatsen...

18. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Nou ik mag 7 februari er naar toe. Kon helaas niet eerder...
    Maar de tijd vliegt, dus we zitten er zo!

buuf komt ff bakkie doen en Alyssa is ook weer wakkertjes..

doei doei

19. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    haha ik had ook net ff de buuf op de koffie! Ik vind 't heerlijk dat ze zo dichtbij woont. Ze heeft mij en Jordy ontzettend gesteunt en doet altijd precies wat ze nodig hebben op dat moment. Haar man trouwens ook. Beter een goede buur dan een verre vriend. @mensi, wat goed van die eiblaasjes hoop dat alles mag lukken! Wat lief van je om haar iets te geven. @elies, haha ja dat lijkt lang he maar het is eigenlijk zo. Tijd gaat vaak snel. Wat mooi je muur meis! Heel erg mooi! Nu nog de andere haha. Fijn dat je je soms al een beetje kan genieten, straks na de 13 weken zal je je nog beter voelen! Ja houdt de duimen nog maar even gekruist meiden kan het nog wel gebruiken! Aan m'n buikvel merk ik niks dat is nog steeds uitgelubberd mensi. En die buikpijn heb ik vanaf m'n eisprong gehad en nu is 't weg. Das dat is fijn. Wanneer zal ik testen? Knuf

20. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    @Bo, hoe was het afscheid meissie? hoe voel je je?

@Meetie, joehoe waar blijf je?

Deel Deze Pagina