Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Eh nu?
    Morgen dan?
    donderdag dan? ;)
    Ben gewoon erug nieuwsgierig hoor, wil het graag weten haha
    :)
    Ja Bo hoe is het meis?

2. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    hahaha ja, ff met jordy overleggen. Hij wilt wachten tot het weekend. Maar ik weet het zelf nog niet.
    haha miss durf ik helemaal niet testen :oops:

3. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Jaaa Rach, als ik dat zo hoor ben je zwanger hoor! Dat had ik ook.. zulke pijn! Hier idd een ongi, netjes na 28 dagen! :D Laat volgende maand een spiraaltje plaatsen, vanochtend met de ha over gehad.

De crematie was heel mooi, maar wel heel emotioneel.. We hebben goed afscheid kunnen nemen, dat was een lekker gevoel.

Ohh ik heb buikjepijn, vreseijk, auw!

4. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Och lieverd, hier een kruikje voor je buikje!
    Wat fijn dat je nu zekerheid hebt over je cyclus! Netjes hr 28 dagen! Lekker op rit.
    Fijn dat je mooi afscheid hebt kunnen nemen, weet zeker dat ze vanaf boven glimlachend naar beneden kijkt naar de mensen die haar een laatste groetje wensen.
    Toch is het altijd verdrietig he?

haha laten we hopen dat jullie allemaal gelijk hebben, laat ik het nog maar 1x roepen: JOEHIE JAYLIE KOM MAAR OP MET DAT BRUSJE, PAPPA EN MAMMA ZIJN ER KLAAR VOOR!

5. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Zal ik je meehelpen? "Jaylie, schenk papa en mama snel een mooi, lief en gezond brusje!"

Zal het helpen?

Ik ga mijn poepselewoepsie in badje doen.. :)

6. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    hahaha dankje je bent een schatje. Geef je je tuttenbel een lekker kus van mij?

denk wel dat het helpt hr ;)

7. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Mijn ventje was ook weer aangeslagen door het nieuws over de 2 omgekomen millitairen we zijn alletwee bang als we zulk nieuws horen of we ze mischien kennen .

@ Bo Hoe was het afscheid van je opoe , was het mooi ?

@ Mensi 18 wat veel hoop dat de bevruchting goed gaat lukken en jij dus binnen kort tante word. Jij dus last van ongi hier is nog niets te bekennen. Mag verlopig ook wel weg blijven denk dat rachje er hetzelfde over denkt.

@ Sas Handig he marktplaats kan je nog best veel leuke dingen voor weinig vinden.

@ Eliesje jullie hadden en mooie boom hoor, haha wel laat het is al bijna pasen haha. Jullie muur ziet er trouwens netjes strak uit nettjes gedaan hoor

@ Rachje bij jou dus ook nog geen ongi ik ga ook pas van het weekend testen hoor als er dan nog geen last heb van ongi. Hier geen pijnlijke boobs ( klinkt toch wel een beetje alsof je zwanger bent ) of zo voel alleen soms een klein steekje net onder mijn navel. Maar wat ik al eerder schreef ik ga er eigenlijk niet van uit dat het meteen de eerste keer raak is. Hoop het natuurlijk wel . Ik Ga voor ons duimen.

8. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hey meiden!

Ja ik was even van mn mannetje genieten hoor ;) Daarnaast was mn schoonzusje hier ook gisteren.
    Jeetje wat hebben jullie weer veel gekletst hihi

@Mensi,
    Wat een leuk idee om naar zo een overdekt speeltuin te gaan!
    En ben benieuwd of er een bevruchting plaats vind! Wel fijn dat ze dit woensdag al te horen krijgen! Lekker snel :D Je laat het ons weten he!
    Hoop niet voor der dat ze last krijgt van die lege blaasjes..
    En wat lief van je dat je even langs gaat met een kadootje. Vond ze zeker wel leuk?

@Josien,
    Gelukkig is mn mannetje gewoon in Nederland!
    Ik hoorde het trouwens, van die twee militairen. Ik krijg er ook steeds weer de kriebels van. Heb het echt met de nabestaanden te doen! Ik hoop ook dat zulk ellende ons bespaart blijft meiden :rolleyes:

Ben zó benieuwd of Alex nu wel of niet mee gaat dit jaar! Hij moet deze maand beslissen.. Maar hij weet het nog echt niet.

@Rach,
    Hoef het vriendje van je zusje 'maar' 8 weken op uitzending? :eek: Wel balen dat hij moet! Waarom krijgt hij het ook pas zo laat te horen?

En wat gek joh, dat je lichaam zich zo zwanger gedraagt! Ben benieuwd of het dit keer echt zo is. Als Jordy tot het weekend wil wachten, dan zou ik ook even wachten. Ben wel harstikke benieuwd hoor ;)

Wij duimen mee hoor! :D

@Bo,
    Sorry van je betovergrootmoeder. Fijn dat het een mooie uitvaart was.
    Wat fijn dat je ongesteld bent! En handig dat je een spiraaltje laat zetten, hoef je de volgende keer niet meer bang te zijn wanneer jullie 'stout' zijn geweest hihi ;) (we denken even niet aan Elies haha)

@Sas,
    Leuk dat je buikje al begint te groeien!
    Wat vervelend dat je mannetje naar Afghanistan moet. Is dit zijn/ jouw eerste uitzending?

@Eliesja,
    Hij moest vandaag inderdaad eigenlijk weer weg, maar hij is thuis gebleven. Geen idee eigenlijk waarom. Heb er ook niet naar gevraagd.
    Hij drukte de wekker van mn telefoon vanochtend steeds uit en mn telefoon gaat maar een aantal keer af. Dus ik zei nog van, ik weet niet of hij straks nog afgaat hoor, waarop hij een beetje sago reageerde van 'weet ik'. Dus heb hem maar gelaten. Hij is er daarna zelf ook niet meer over begonnen dus ik laat hem maar even..

Wat fijn dat je van je zwangerschap begint te genieten!

Haha wat leuk dat je nog een foto van je boom liet zien :p Hij ziet er mooi uit hoor! Wij hebben uiteindelijk maar geen boom genomen, ze hadden hier alleen maar hele dure en nog lelijke ook, volgend jaar weer een kerst ;)
    Mooi je muur trouwens!

Zo, over een half uurtje ga ik weer achter de tv hangen :D Even een reeks series kijken op net5 met twee vriendinnen hihi
    Heb het lekkers al in huis gehaald!

9. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Profiel; aangepaste titel ;)

10. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    @Rach20 wanneer moet je ongi worden? vanaf die dag kun je testen.
    Maar ik las dat je geloof ik laat test?
    Welke dag teste je bij Jaylie? zou ik nu ook weer die dag aanhouden ;) Als je zere borsten hebt is wel een echt zwangerschapverschijnsel.

En ik lees dat @Busster ook heeft.

@Bo20 hopelijk heb je het na vanmiddag een plekje kunnen geven.

@Eliesja nog even geduld voor de echo, erg he dat wachten, ik ben ook iemand met weinig geduld.

@Meetie en de rest; m'n schoonzus vond het erg leuk dat ik langskwam met Steven.
    Ik had voor haar een klein boeketje laten maken met 20 rose roosjes.
    Voor m'n zwager celebrations chocolaatjes.Hij heeft ook z'n best gedaan!
    Ze heeft Steven een boekje voorgelezen.Ze had pijnstillers voor de pijn, had even geslapen, vond het leuk dat we er waren, en nu maar wachten en hopen! en meer kun je niet doen.
    Uiteraard hou ik jullie op de hoogte.

11. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hoi dames!

Lief Rachje, heb je al getest?!?!?! Ik ben gwn zenuwachtig voor jou.. wanneer moet je officieel ongi worden of ist nog onregelmatig?

Vandaag heeft Chloé haar eerste twee vaccinaties gehad. Brullen natuurlijk.. maar ze reageerd er tot nu toe normaal op. Heb haar voor de zekerheid wel een zetpilletje gegeven, maar m'n tut doet het goed!
    Ze was ook prima gegroeid! Inmiddels sinds haar geboorte 10cm erbij, dus nu 58.. en ze weegt dik 5 kg.. :D Een mooi, gezond meiske dus!

Ik heb aankomende dinsdag twee sollicitatiegesprekken; bij Creyfs uitzendbureau en bij Start People. Ben errrrg benieuwd hoe dat gaat. Dit loopt via een werving en selectiebureau en mijn contactpersoon had aangegeven dat ondanks ik zo jong ben een een hectisch gezinsleven heb, het prima aan zou kunnen. Ik had haar zeer positief verrast en ze vond dat ik zeer stabiel en volwassen overkwam. Dusss.. ben heeeeel benieuwd! :D
    Het gaat om de functie als Intercedent, wat ik dus nu ook ben.

12. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    haha nee schat nog niet getest denk dat ik morgen test. Heb momenteel cyclus van 30 dagen. Dus dat is morgen de 30ste dag.
    Nog steeds geen teken van de duiveltjes maar wel van zere tieten.
    @mensi hahaha ik testte pas 3.5 week overtijd positief ;) daar ga ik niet op wachten deze keer hahaha!

@lief Bo'tje, fijn dat je tutje het zo goed doet! Wil haar echt nog keertje bewonderen hr!

13. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Je bent van harte welkom hoor! Je hebt nog 15 minuten (of was het 20?) vasthoudt tijd, hahah.. En omdat jij het bent, zelfs nog wat langer.. :p

14. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    hahaha! is goed, zal jordy is vragen wanneer, lijkt me erg leuk!
    Phoe bof ik even! 20 min en langer vasthoudt tijd en jordy dan?

15. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Oh Rachje wat spannend....
    Voel je je zwanger?

16. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Mensi, wat spannend! Morgen de uitslag!

@Bo,
    Ah.. zielig is dat he! Zo een hele naald in die kleine beentjes.. en je moet zelf nog kijken hoe je kindje 'pijn' lijdt :( Vind het elke keer wel even slikken hoor hehe :oops:
    Gelukkig heeft ze nog geen bijwerkingen, dat is mooi!

En wat spannend van je sollicitaties! Ik hoop dat je snel een leuke baan vind meis!

@Rach,
    Oeh wat spannend, morgen al! :eek: Ben benieuwd meis! Mijn vingers staan nog gekruisd hoor! :D

17. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Ja klopt morgen weten ze of er en evt hoeveel eitjes er zijn bevrucht.

Zielig he die 1e prikken in je beebje, ik weet nog dat ik zelf bijna moest huilen.Ik nam altijd een flesje warme melk mee als troost.

18. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hey hey,

vandaag weer heel hard gewerkt.. ;)

Mensi bedankt meis, heb m aangepast...
    Erg leuk wat je hebt gegeven, spannend nu hoor...

Bo, fijn dat het een mooie uitvaart was...
    Ach.. altijd erg rot die prikjes, ik geloof dat ze van die eerste prikjes meestal weinig last krijgen, hopen maar.
    Spannend weer een sollicitatie, nou hopenlijk heb je snel de baan die je graag wil...

Meetie, weet je al wrom hij thuis is gebleven? Of is hij inmiddels al vertrokken? Wel fijn extra dagje thuis.. ;) Jullie GEEN kerstboom? Hopenlijk dit jaar een betere boom te krijgen..

Busster, dus jij heb verder nog geen klachtjes? Spannend hoor, jij gaat dus wel het weekend testen?

Rachje, morgen testen? YESSS hihi, ben zo benieuwd, de symptomen zijn ernaar, hoop het zo voor jullie..
    Moet morgen eerst werken, doe je het in de ochtend?

Hier weinig nieuws verder...
    ga nog ff wat administratie doen en dan ff bankhangen en dan naar bed..

trusten meiden
    liefs elies

19. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Bo wat zielig je kleine meisje met zo'n groote naald geprikt, maar fijn dat ze er tot nu toe normaal op reageerd . Vast een sterk meisje net als haar mama. Succes alvast met solliciteren dinsdag spannend hoor.

@ nog een nachtje slapen en dan hopelijk goed nieuws voor je schoonzusje.

Grrr hier steeds meer pijntjes in mijn buik en denk dus dat ik morgen of overmorgen wel ongi word. Hoop voor jou Rachje dat het bij jou niet zo is .

20. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Jammer Busster had wel erg leuk geweest, maar zolang de duivels er nog niet zijn kan het nog steeds...

Deel Deze Pagina