@mensi, wat spannend! Laat je 't weten? Lief dat jullie allemaal duimen voor ons! Nog steeds geen ongi gevoel of dat 't er aan komt. Vind 't zelf ook wel spannend. Terwijl ik me voor had genomen dat ik me er niet mee bezig zou houden. Ging goed tot de 16de in beeld kwam. Ik voel me wel anders. Zelfs best wel zwanger maar ik ben natuurlijk ook nog aan 't ontzwangeren. Dus het is nog steeds afwachten! Denk dat ik morgenochtend test, goed plan?
Hey meiden... las wat over spuitjes...zooooooo zielig...maar moet zeggen dat mijn mannen nooit gehuild hebben...ik nam ze ook altijd mee als ik geprikt moest worden elke maand...dus voor hun was het gewoon eigenlijk....maar het blijft slikken... Oh Rachje..wat spannend meis..ik hoop het zo voor jullie.. draaien overuren hier !!! hoe is het met de rest van de meiden..?...moet nog even alles terug lezen...maar komt er maar niet van...Marvin is ziek... koorts...en ligt maar teblaffen..zo vermoeiend voor dat mannetje... Ga m maar snel ff knuffelen..want niemand kan dat dan beter dan mama hahahah
tja zonder kan het nog steeds maar ik denk dat we naar de volgende ronde kunnen. zou jammer zijn maar zo vaak is het niet de eerste keer raak .
@busster, heeft elies gelijk. Geen bloed is moed is 't motto! @elies, rust lekker uit meis! Werk ze morgen maar niet te hard! Grote kans dat ik negatief test hr morgen. We zullen zien!
Oke in de ochtend, moet ik een hele dag in spannning wachten en als ik thuis kom snel mijn lappie pakken en.... JAAAA... lees dan gewoon dat je positief hebt getest.... hihi dat zou echt superrrr zijn... DUIM DUIM DUIM Ach gossie diaan beterschap voor je ventje en idd niets beters dan een knuff van mama...
Busster het is natuurlijk mogelijk, mijn eerste was gelijk eerste keer raak, de tweede gelijk eerste keer raak en deze derde spruit die had schijt aan alles die kwam gewoon...dat was raak voordat ik het wist! Zal ook duimen voor je meis... DUIM DUIM DUIM
Wat spannend allemaal, duimen draaien voor Busster en Rachje en voor m'n schone zussie. Hopelijk hebben we allemaal donders veel geluk. Groetjes xxx Mar. (mensi is niet mijn echte naam)
Alvast bedankt voor het duimen draaien nu maar hopen dat het werkt en het is wat jullie zeggen het kan altijd meteen raak zijn en tja Eliesja je hebt het bewijs is geleverd. ik draai zelf ook maar even mee voor rachje en je schoonzus
@Elies, Hm nee.. mn mannetje is nog steeds thuis. Ik heb er net nog even naar gevraagd, of alles goed was. Hij zei ja. Toen vroeg ik waarom hij thuis was gebleven, waarop hij antwoorde "gewoon, had ik zin in" probeerde nog te vragen waarom hij er dan zin in had, wat de reden was.. maar hij herhaalde steeds hetzelfde en moest toen ineens naar de wc Krijg er dus niet echt wat uit.. @Busster, Spannend hoor, ben benieuwd of je ongesteld wordt of niet! @Rach, Haha je moet zelf weten wanneer je die test gaat doen meis! Zolang je maar wel de uitslag vertelt! Ben echt zo benieuwd meis! @Diaan, Ah wat rot dat marvin ziek is! Ga hem maar snel knuffelen ja! Voelt hij zich vast al een stukje beter door @Mensi, Wat is je naam dan? Uf, onze vingers raken straks nog in de knoop van al dat geduim voor al die testjes van jullie!
@Meetie en de rest; aangenaam ik heet Marjolein. @Busster nog buikpijn? @Rachel ga jij eens even een plasje doen
Ohh Rachje ... Als nog steeds geen ongi hebt over een paar dagen, dan weer testen hoor! Houdt de moed er in!
achja, ik testte van jaylie ook pas 3 weken overtijd positief. Zolang er geen bloed is, is er nog kans. Ben nog niet overtijd mensi, het is vandaag mijn nod. thanks lieve meiden
Oh ok nou dan is er nog hoop Wat voor werk doe jij Rach? Ik ben eigenlijk de hele week thuis, werk op dond avond en zaterdag de hele dag, wel fijn hoor.
Werk in de kinderopvang in oldenzaal. Ben momenteel nog steeds 100% in de ziektewet. Zou vandaag naar de uwv-arts moeten maar die belde af. Dus morgen naar de arbo-arts *zucht*
nee ben er zeker nog het aan toe. Ik kan het me niet permiteren om onoplettend te zijn op m'n werk. Ik heb nu gewoon totaal geen concentratie. En de confrontatie met de ouders vraagt heel veel energie van me. Dus heb nog even genoeg aan koffie drinken voorlopig.
Jaa.. kinderopvang lijkt mij ook érg leuk. Totaal iets anders dan wat ik doe.. Wat hebben jullie voor opleidingen gevolgd en wat voor beroep hebben jullie? Ik zelf heb SJD (sociaal juridische dienstverlening) gevolgd met de uitstroomrichting personeel en arbeid) en doe nu nog in de avonduurtjes (tja.. momenteel ligt het even stil) communicatie wetenschappen...