Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    volgens mij zijn ze met hun hubbie mee..;)

ik wil ook...(als hij weer weg gaat!)

nee idd geen leuke reden, het is echt wachten nu...

als er iets is of als hij meer weet dan laat hij het horen, maar kan best wel lang duren..

2. jamayra

jamayra Actief lid

8 mrt 2007
    247
    0
    0
    sociaal cultureel werker
    flevoland
    was je man op oefening?

3. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    jeetje meis dat is nooit leuk om tehoren, wens jullie veel sterkte en dat je schoonvader zich hopelijk snel iets beter zal voelen....

4. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    haat wachten...

heb jij da nie nu?

heel nieuwsgierig naar hoe je beebje eruit ziet?

mijn man stapt binnen....

laterssss

5. jamayra

jamayra Actief lid

8 mrt 2007
    247
    0
    0
    sociaal cultureel werker
    flevoland
    ik hoop dat ie goed nieuws heeft...succes..

veel liefs

6. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    meid, je weet niet beter, was al militair toen ik m leerde kennen, dus weet je dat dit erin zit..toen die tijd (95) mochten ze ook maar 5 minuten bellen per maand..hadden toen nog geen mobiel :oops: ..dus ja dan is een half jaar wel errug lang hahahah, maar veel schrijven, de echo's sturen enzo
    Weet nog wel toen hij tijdens verlof thuis was hij mijn borsten zag(van 75 B naar 85 DD :confused: .."komt dat nog goed?" hahaha ( echt goed is het niet gekomen..theezakjes :c: hahahaha)
    Maar zitten jullie mannen nu allemaal in het buitenland?..of kunnen jullie lekker samen genieten van het hele proces?

7. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Nou jamayra, niet echt goed nieuws...

het is dus een longontsteking en hij heeft in 1 long vocht zitten en omdat zijn bloed eerst dikker moest worden krijgt hij daarvoor een medicijn en dan wilde ze m met een naald zijn long leeg zuigen. dit is niet geheel zonder risico, je kan er een klaplong van krijgen en in de toestand van zijn vader kan dat dus fataal zijn.

Maar helaas ging net de telefoon dat mijn man met spoed naar het ziekenhuis moest komen want het ging nu heel slecht...

ben nu echt bang om de telefoon op te nemen..

verdorie vind het zo erg voor mijn man... :(

8. monique75

monique75 Actief lid

4 mei 2007
    407
    1
    0
    Ik ben er ook nog ! Ben niet weg hoor ! De kans dat wij weggaan is wel heel klein.
    Mijn mannetje is Marechaussee en daar zijn niet zoveel vacatures voor. Maar ja wie niet waag, toch ?

Eliesja, wat vreselijk van je schoonvader. Die onzekerheid is vreselijk...
    Wens jullie veel sterkte.

Vind het gezellig om met jullie te kletsen hier !

Groetjes Monique

9. jamayra

jamayra Actief lid

8 mrt 2007
    247
    0
    0
    sociaal cultureel werker
    flevoland
    ohh eliesja...veel sterkte voor jullie gewenst.
    ik leef met jullie mee.

liefs

10. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    @ diaantje: Wij kunnen lekker samen genieten van het proces, maar de kans is groot dat hij wel weer weg moet binnenkort.. Ik hoop dat het volgend jaar wordt want ben 1 december uitgerekend..

Mijn mannetje zat ook al bij defensie voordat ik hem leerde kennen, dus ik weet ook niet beter. En volgens mij helpt dat echt enorm..

Hij wil op zich wel de burger in, maar weet nog niet wat voor opleiding hij wil volgen binnen defensie.. Maar hij is ook echt een militair.. hij heeft ook echt hart voor de zaak.. Maar ja.. hij wil niet zo vaak meer van huis weg zijn.. maar dat is tegelijker tijd ook zijn passie..

Hij zit dus een beetje in dubio..

11. jamayra

jamayra Actief lid

8 mrt 2007
    247
    0
    0
    sociaal cultureel werker
    flevoland
    @ diaantje....hier kunnen we er ook samen van genieten. wel af en toe op oefening maar geen maanden van huis.

12. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    @BO20,
    Mijn man is nu 5 jaar uit het leger....maar is en blijft in hart en nieren een militair
    Toen hij pas in Assen moest komen voor een ere insigne zag je m weer helemaal opleven hahahah
    Meid lekker blijven genieten samen!

@jamayra...voor je het weet is ie weer thuis hoor :thumup: :thumup:

13. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hebben jullie al plannen voor het weekend?

Mijn mannetje en ik gaan waarschijnlijk morgen even naar Baby Planet of Baby Dump.. (www.baby-dump.nl) .. Weet niet of het leuk is, maar de spulletjes zijn er niet nieuw en niet zo duur!

Morgenavond een verjaardag.. gezellig! :D

14. jamayra

jamayra Actief lid

8 mrt 2007
    247
    0
    0
    sociaal cultureel werker
    flevoland
    vanavond lekker bij mijn moeder "pedicuren". morgen heeft jamayra d'r balletvoorstelling,en mijn vriendin heeft morgenavond een dansdemo. en dan wou ik eigenlijk zondag maar wat aan de bevalling beginnen.. :)

15. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    morgen hebben we een BBQ (als we niet wegspoelen.. :( ), en ook nog een vriendje van mijn oudste telogeren...heel weekend ..dus geen geklus aan deze kant ;)
    Zondag even bij mijn ouders langs..zijn net verhuisd naar een andere gemeente dus zie ik mijn ouders niet zo vaak als eerst dus lekker even een bakkie halen daar en gelijk het vriendje afdroppen..tja dan is het weekend weer voorbij! :(

16. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

heyy meiden,

ik ga dit weekend helemaal niks bijzonders doen! Met me vriend msnen! Dat ga ik doen!

@ diaantje: Hahaha jij gaat dus lekker slapen:p
    @Jamayra: Hoop dat de kleine deze daagjes nog blijft zitten!
    @Bo: Veel shopplezier!

liefs rian

17. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    @ Rian: Jullie gaan trouwen? LEUK! (of stond dat al langer in je onderschrift?)

Al plannen gemaakt?

18. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Neej, zijn gister begonnen met de plannen! Waren het al tijdje van plan maar kwam er steeds niet van ivm met de uitzending en we willen nu heel graag trouwen als hij weer terug is! Beseft toch wel hoe belangrijk iemand voor je is als hij zo ver weg is! Normaal ook wel maar nu extra, toch een bevestiging!

liefs rian

19. jamayra

jamayra Actief lid

8 mrt 2007
    247
    0
    0
    sociaal cultureel werker
    flevoland
    :whistle: gefeliciteerd leuk joh...ohh lekker plannen, nog iets moois om naar uit te kijken!

gr.

20. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    He wat leuk Rian, van harte meis!![​IMG]

Deel Deze Pagina