Jij alleen weet hoe je je voelt, als je er niet aan toe bent moet je nog niet gaan werken. Laat je niet pushen, jij bent baas over je eigen lichaam! Toen ik 26 weken zwanger was kreeg ik last van harde buiken. Ik reed op vrijdag naar huis om de hond uit te laten, en zat te huilen in de auto.Ik heb thuis de vk gebeld en ze zei; kom vanmiddag maar even langs gaan we even luisteren, en je belt je werk op dat je niet meer terug komt vandaag. Dat heb ik gedaan.Met Steven was alles ok. Maandag belde m'n chef op, ik moest maar weer komen werken, want thuis zitten was niet goed voor mij. Dat heb ik woensdag's weer gedaan, maar heb toen een gesprek geregeld met de bedrijfarts en ik kwam tijdelijk achter de kassa. Heb toen ook nog ruzie met m'n chef gehad, van de bedrijfarts moest ik 6 uur minder gaan werken per week. Hij had mij maar 3 uur minder ingepland. Toen ik boos werd, kwam het uiteindelijk goed. @Bo20 ik heb VZ gedaan, maar ben al vroeg gaan werken.Ik werk al vanaf m'n 18e.
M'n schoonzus belde net geen bevruchting. De eicellen lieten de zaadcellen niet naar binnen. Waarschijnlijk nu door voor ICSI dan word de zaadcel in de eicel gebracht.Ze was erg verdrietig, het zit ze ook niet mee
Hey hey, Nou gelijk achter die pc gekropen, helaas Rachje, maar zoals je zelf al zei, je test laat posi, dus we hebben nog alle hoop! Duim gewoon lekker verder en ook voor Busster... Hoi Marjolein, , hoe kom je aan de naam Mensi? Wat jammer van je schoonzussie zeg, moet ze nu weer een maand wachten of hoe werkt dat? Meetie, jee wat is er toch toch met jou Alex, niet helemaal lekker nog? Bo, ik werk bij Xenos, maar dat wisten jullie volgens mij al... Ga zo ff sporten.. liefs elies
Hey meiden, Hihi ik kwam nog even snel het forum checken, even kijken wat de uitslagen waren! @Rach, Ah meis, wat jammer. Maar er is inderdaad nog hoop! Misschien dat de test over 3 weken alsnog positief is, anders heb je 1 week later alweer de volgende checkronde! Veel succes trouwens morgen! Arbo-artsen zijn niet de makkelijksten En luister goed naar jezelf hoor, jij weet zelf het beste wat je wel en niet kan @Mensi, Hoi marjolein Vanwaar mensi? Wat jammer van je schoonzus! Hopenlijk werkt het inbrengen van de zaadcel wel! Wat houdt VZ in? En wat lullig van je baas toentertijd! @Bo, Ik heb alleen nog mn Havo-diploma.. Heb een half jaar op de kunstacademie gezeten voor de opleiding Lifestyle & Design.. Maar moest het jaar over doen, maar bleek toen zwanger te zijn dus ben ik maar gestopt Verder heb ik 2 jaar bij c1000 gewerkt als kassiere.. tot mn bevalling. Ik volg nu een thuisstudie Sportmassage. Hoop daarna verder te kunnen leren tot therapeut.. @Eliesja, Geen idee. Geloof niet dat hij deze week nog gaat werken. Volgens mij speelt er heel wat meer in zn hoofie af dan ik weet Hopenlijk deelt hij het snel ook met mij, ken er niet tegen om het maar aan te moeten kijken.. Sportse! Moet ik ook maar weer eens op gaan pakken.. heb het de laatste twee maanden niet meer gedaan.. en de vetrimpeltjes doen hun aantocht hoor
@Mensi, Ah het is inderdaad kut voor hun! Al die moeite die ze er voor moeten doen en dan nog mislukt het.. Wel fijn dat ze even op vakantie kunnen, er even tussenuit. Ik hoop voor ze dat daarna het geluk hun weer meezit!
Ik ben helemaal loom ben vandaag namelijk de hele dag naar Vitalizee geweest in Scheveningen. Lekker bubbelen, zwemmen, kruidenbadje en zweten in de sauna . Heerlijk ontspannen. @ Mensi Wat rot voor ze zeg dat er geen bevruchting is plaats gevonden . Hopelijk kunnen ze tijdens hun vakantie hun gedachten even ergens anders op richten. @ Rachje hier ook een negatieve test ik kon mijn nieuwsgierigheid niet langer in bedwang houden want ik zou eigenlijk afgelopen maandag ongi hebben moeten worden ( als ik kijk naar mijn laatste ciclus met spiraal dan ) . Maar ok het is zo geen dus er is nog een beetje hoop . Bij jou zou het natuurlijk ook nog kunnen als je bij Jaylie* ook zo laat + teste. @ Diaantje Zoals je hier boven hebt kunnen lezen moet je je vlaggen nog even in de kast leggen maar hopelijk kunnen ze er snel weer uit ! @ Bo je vroeg wat voor opleiding iedereen gedaan heeft. Nou ik heb alleen mijn MAVO diploma . Ben daarna nog wel naar de MLO (laboratorium onderwijs) gegaan maar na 2 jaar toch bij de Landmacht begonnen dat wou ik al na de Mavo maar toen was ik nog te jong daar heb ik dus geen diploma van . Bij de Landmacht heb ik vervolgens mijn papieren gehaald voor vrachtwagen en buschauffeur. @ Eliesja lekker gesport ?
jammer busster, maar wie weet. geen bloed is moed! haha als ik er zelf maar in zou geloven. @mensi, ja wereld is oneerlijk. je snapt niet waarom het ze niet gegund is. wie weet na de vakantie nieuwe moed nieuwe kansen. @bo, ik heb na de mavo spw gedaan. doorheen gewandeld. wilde pabo gaan doen tot ik wist dat ik de kinderopvang meer mijn ding vond. heerlijk tutten. haal er heel veel uit. alleen is mijn licht gedoofd ben een matte/doffe verschijning van mezelf. heb altijd lichtjes in mn ogen gehad en niet meer daar schrikken heel veel mensen van. @meetie, wat vervelend voor jullie zeg dat hij niet kan praten. hoop dat hij het snel met je deelt. hoop dat hij er snel beetje van bij komt. heeft het denk je met zn werk te maken. @elies, ja xenos wist ik nog van mijn tafeltjes haha! moet je nog veel werken deze week? @diaan, sorry van de vlaggen. veel beterschap met marvin. ja als ze ziek zijn is mamma de beste! hier al 2 avonden ruzie met jordy gehad. gister tot in de nacht. over een vriendin van hem en smsjes. vannacht nog in bed zijn telefoon gehad. jordy versliep nog vanochtend dus die bleef thuis. ik ga 's ochtends als eerste naar beneden ligt z'n telefoon op de kast! wij weten allebei niet hoe dat kan! gek he?
@Rachje Bah dat is echt niet leuk al 2 dagen ruzie. Heeft die telefoon van Jordy ineens pootjes gekregen of wonen er bij jullie ook kabouters die alles verleggen terwijl je slaapt dat denk john hier in ieder geval . Maar ja die denkt ook dat de kabouters het huis schoon houden en wassen en strijken geloof ik.
@Busster, Oh wat heerlijk! Ik ben ook wel weer toe aan zo een daggie Kon je me niet meevragen? :x @Rach, Ja ik hoop ook dat hij me laat weten wat er is.. Ik heb ook geen idee waar het mee te maken heeft.. Wat rot dat je ruzie hebt met Jordy! Het is toch niet iets ergs he? Hoop dat het snel opgelost wordt En inderdaad vreemd dat zn telefoon ineens beneden lag!
@Rachje wat vervelend dat je ruzie hebt. Smsjes met een vriendin, oh ik zou daar ook niet tegen kunnen, gelukkig heeft Frank geen vriendin, alleen een vrouw Wij hadden net binnen een uur 3 pampers vies. 06.30 toen Steven wakker werd, maar daar zat niet zoveel in. Toen heeft hij ineens in pamper 2 heel veel geplast, en die stroomde over, alles was nat romper pyama verkleiner van de eetstoel, dus alles in de was. Heb ik hem net verschoont de 3e, gaat hij 5 minuten later poepen @busster wat lekker zo'n dag, ben vorig jaar bij de Zwaluwhoeve geweest ook lekker, wel leuk hoor naakte mensen kijken vanuit het zwembad, en zelf onder het water blijven. Is eens wat anders dan mensen kijken op een terras
ach dat is een vriendin die hij nog voor mij kent. Schijnen altijd innig vriendschap te hebben gehad en ik doe echt m'n best om er normaal over te doen (ondanks dat ze hem 2 jaar geleden op valentijsdag had laten weten dat ze meer gevoelens voor hem had, kwam ik dus ook laatst achter) en dan zegt hij: had je toch niet kapot gekregen hr. Nou dan slaan bij mij alle stoppen door. Denk ik potverdikkie! Ik doe mijn best om die 'vriendin' in huis te laten en jij zegt doodleuk: had je toch niet kapot gekregen. Dan vraag ik: praat je wel eens met haar over mij? hij zegt: ja. dan wil ik weten: neem je het dan ook voor mij op?!?! Dat soort dingen kan hij steken waar het zonlicht niet schijnt. Zo dat moest er even uit. Raadsel van de telefoon is nog steeds niet opgelost. Wel ben ik in mijn nopjes, Mijn beste vriendin belde me op om half 8 vanochtend. Dat het begonnen is. Ze had al vanaf 5 uur vanochtend weeen en toen sinds een uur om de 5 minuten. En ze deden heel zeer hahaha. Wel grappig ze is vandaag uitgerekend.
Jeee wat een verhalen! @ Mensi: Je echte naam is dus Marjolein, weten we dat ook weer! Mijn echte naam is Bobbie.. @ Meetie: Wat is met Alex, vervelend! @ Rach: Ruzie?! Toch niks ernstigs! Jaa.. vriendinnen! Ik weet er alles van. Ed had 4 jaar terug ook een vriendin.. Nou, ze eistte al zijn aandacht op. Vreselijk. Als ik hem vroeg bij mij te komen eten, zat hij al bij haar tafel. Als ik hem vroeg waar hij was, áltijd bij haar. Ik (zo bitchie als ik kan zijn) heb hem voor de keuze gesteld: of ik of haar. Ik wilde zekerheid hebben en met een gerustgevoel hem zijn gangetje laten gaan. Ben ook nogal jaloers ingesteld (net als hij overigens ).. Hier ook met ruzie uit elkaar gegaan vanochtend, niet leuk. Chloé had last van krampjes vannacht en wilde niet gaan slapen. Tot vier keer toe ik er uit, totdat ik om half 3 haar maar in bed had gepakt. Samen zijn we toen lekker tegen elkaar in bed gevallen. Om half 6 werd ze krijzend wakker. Hoger natuurlijk. Tegelijkertijd ging Ed z'n wekker. Hij zei helemaal niets en liep zo de badkamer in en naar beneden. Terwijl ie nog dik een half uur had. Normaal gesproken blijft ie altijd nog even liggen, knuffelen, praten.. Nu helemaal niks. Dus ik had hem teruggeroepen. Zegt ie.. Dat gekrijs doet pijn aan m'n oren. Hij vond dat niet leuk wakker worden.. .. Tevens vond ie dat ik haar maar in haar eigen bedje moest leggen. Alleen meneer weet niet dat ik dat tot 4x toe heb geprobeerd omdat HIJ overal doorheen slaapt. GRR! Moet even m'n frustratie uiten..
Overigens, wat apart met de telefoon Rach! Misschien Jaylie* die niet wil dat papa en mama ruzie hebben! Dat was het eerste wat in me op kwam..
Oh Rach nou als Frank een vriendin had waarvan ik wist dat ze wat voor hem voelde, nou dan mocht hij van mij er niet meer heen hoor, bha. Kan me voorstellen dat je dan boos bent hoor! Wat spannend dat je vriendin gaat bevallen, leuk kan je er lekker heen en het beebje knuffelen! Fijne dag groetjes xxx
grrrr mannen! soms kan je ze wel achter het behang plakken! Klinkt beetje zoals Jordy. Die ook heel jaloers is. Huis is te klein als ik een sms van een jongens krijg. Daarom word ik dan zo boos! Ik doe altijd mijn best, terwijl ze mijn vent wilde inpikken. En hij zegt: die vriendschap had jij ook niet kapot kunnen krijgen. Alleen de sfeer is dan altijd zo raar als hij weer thuiskomt vind je niet?
Dat is hier net zo. Toen ik zwanger was, was ie helemaal niet zo jaloers. Ik was natuurlijk ook afstotelijk met m'n dikke buik, haha.. Nu begint het weer te komen. Afgelopen zaterdag auto's wezen kijken (we willen nog steeds een nieuwe auto). Moest ik voor een proefrit de maxicosi in de auto bevestigen en er stond een groepje jonge jongens al de hele tijd te kijken. Zegt Ed: "Laat mij dat maar doen, anders kijken ze de hele tijd naar je kont" .. Hahaa.. Goeie ego booster! Ben trouwens sinds vorige week begonnen met Sonja Bakker (de aangepaste-zelfgemaakte-versie). Ik houd me aan haar richtlijnen, maar eet niet hele weekmenu's.. En al 3kg kwijt! De sfeer is dan zeker raar als ie thuis komt. Ik kan dan nog heel lang koppig doen.. Ik wil dat hij een keer zegt sorry, ik had niet zo moeten reageren.. Maar dat doet ie nooit!
@ Rachje Wat spannend dat je vriendin vandaag aan het bevallen is weet je al of het een jongen of meisje word of heeft ze ghet geheim gehouden ? Vind het ook nog steeds raar van die telefoon mischien toch echt pootjes haha. Zou het trouwens ook helemaal niet leuk vinden als John steeds met een vriendin zou sms-en die hij al kende voordat hij mij kende en die opmerking van Jordy over dat je het toch niet kapot krijgt is echt heel vals ik zou er ook kwaad over zijn. John is trouwens ook stinkend jalours als ik een sms krijg van een van mijn collega's wil hij altijd weten wat erin staat en als ik dan zeg dat het hem niks aan gaat word hij echt chagerijnig. Veel van mijn collega's zijn natuurlijk mannen dus volgens hem kan er niet veel goeds in staan. Maar als ik tegen hem zeg dat ik het vervelend vind dat hij elke maandag en vrijdag door zijn vrouwlijke collega gehaald en gebracht word van hier thuis dan moet ik me niet aanstellen . Hun twee mogen wel sms-en maar ik niet met een collega grrr als je Jordy achter het behang plakt laat dan nog een stukje open voor John kan hij er ook bij haha. @ Bo Jeetje wat vervelend ben je de hele nacht bezig geweest je meisje stil te krijgen en slaapt hij gewoon door en als ze dan krijsend bij jullie in bed wakker word vlucht meneer weg zonder iets te zeggen mischien kan rachje voor jou ook een plekje achter het behang reserveren .