HOOOOOOOOOOOOO STOPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP...lees dit echt met verbazing hoor! @ Bo...jij hoeft niet teveranderen meis..is een gewoon natuurlijk proces..je bent een moederrrrrrrrrrr! hebt andere prioriteiten gekregen.., tuurlijk voel je je onzeker..tuurlijk heb je minder zin en kan je niet optimaal genieten als er een kleine een deurtje verder haar longetjes uit haar lijfje loopt tegillen..is niet meer dan normaal..het komt echt vanzelf goed..is een kwestie van wennen en plannen, net wat Rach zegt...balans vinden....en dan gaat het straks net zo natuurlijk als ABC.. Ja mannen gaan er anders mee om..staan er dan toch meer vanaf..jij hebt haar in je buikje (waar ik nou nog steeds jaloers op ben hoe strak hij er uit ziet...zucht...) gehad , en hij heeft een tijdje langs de zijlijn gestaan..hebben een ander beeld van het hoe en wat het allemaal zal gaan....geef m de tijd, praat er met hem over, leg uit hoe jij je voelt, maar ook dat je hem wil begrijpen....blijf communiceren.....maar verander niet...want dit ligt niet aan jou meis...
Diaan had/heb jij het ook zo koud? Sinds dat ik weet dat ik zwanger ben loop ik giga te rillen, ga denk ik maar ff in bad, beetje warm worden.. brrrrr
Wat heerlijk dat zou mijn man nooit zeggen, die denkt dara niet eens bij na.Hij geeft wel een opmerking als ik m'n haar niet los heb, of als ik in zijn ogen de verkeerde schoenen aan heb.
Kappen nou! ! ! ! ! ! Jeetje zeg.. hebben jullie niets te doen?! Ik probeer hier al die volgekletste pagina's door te komen en zie ik in mn ooghoek weer een popupmelding dat er nóg een reactie is geplaatst! Zo kom ik er natuurlijk nooit.. Dus.. even mondjes dicht.. of uh.. vingertjes van het toetsenbord! Dan ga ik even in alle rust lezen, ok! Hihi (grapje he )
@bo heb je toevallig het oei ik groei boek gelezen. Daar staat een hoop nuttige dingetjes in over je baby en zijn ontwikkeling. Ik ben er zelf in aan het lezen ter voorbereiding en vind het reuze interesant. Mits ik natuurlijk bij het boek kan komen, want mn mannetje vind het boek ook reuze interesant en is me steeds voor. Vanacht blijft ie binnen slapen en heeft ie het boek meegenomen. zucht. Die van mij is weer heel anders dan jouw man. Die van mij is super enthousiast, dat is ook wel vermoeiend. Hij houdt het in baby winkels langer uit dan ik. Misschien komt het ook wel door de leeftijd we zijn al wat ouder dan jullie en hebben voordat we elkaar leerde kennen alles gedaan en gezien en genoten van het jong zijn. We merken nu dat we echt beginnen te settelen. We waren allebei van die verstokte vrijgezellen. en nu huismussen. Probeer toch samen een weg te vinden en hem zoveel mogelijk erbij te betrekken. Misschien voelt ie zich wel buiten gesloten of zo. succes
Lieve lieve Bo20 Het ligt idd niet aan jou, jou beebje is er nog niet eens zo lang, moet je dan nu de super model mama al weer uithangen die elke dag sex wil [-X nee hoor wijffie, het komt allemaal wel weer goed. En jou mannetje mag ook niet zeggen dat je dochter schreeuwt in z'n oor, jou mannetje is gewoon een beetje jaloers op je dochter, want alle aandacht gaat naar haar toe. Ga eens een avond met elkaar uit eten, en bespreek dit goed, laat merken dat je hem nog wel heel lief en aardig vind, vergeet die kusjes niet wat je vroeger deed En ga op tijd naar bed, niet te laat want dan ben je idd al moe. Oja nog een tip van mij; laat je man lekker bezig gaan met luier verschonen enz, niet mee bemoeien, als hij er niet uitkomt geeft hij wel een gil...Anders krijgt hij het gevoel dat hij niks goed kan doen. Komt allemaal goed hoor En je mannetje kan nou eenmaal niet verwachten (of jij zelf) dat je een paar weken na de bevalling alweer het Pam model hebt niet waar? Kost allemaal tijd, veel bewegen.Ik was 20 kilo aangekomen, en er waren er na een jaar 18 weer af, die andere 2 krijgt m'n man er cadeau bij, m'n buik is ook niet super strak maar mag niet klagen. Komt goed, komt goed; RELAX take it easy @Eliesja bedoelde je met hoe gaat het met Steven, met het eten? de ene keer eet hij veel, de andere keer duwt hij alles weg, snap er niks van. Maar vanavond eten we macaroni en dat vind hij erg lekker. Trouwens Bo20 mijn man deed eerder ook wel eens oordopjes in als Steven huilde s'nachts. Vind ik ook zo stom.Maar ja........... mannen he? Trouwens dat je mannetje sex enz op het net kijkt, achter zulke dingen moet ik ook niet achter komen, want dan is mijn vertrouwen wel weg, zeg het dan gewoon eerlijk dat je dat leuk vind, en doe het dan ook waar je vrouw bij is, als je als man een beetje gevoel in je donder hebt, en lef hebt. Daar kan ik nou echt niet tegen hoor!
oh meid..hou op schei uit...heb het nog nooit zo koud gehad...en mijn buik volet ook alsof ik de hele dag buiten heb gestaan zonder kleding....(zal ik de buurt niet aan doen hoor hahaa) Lekker badje wil nog wel eens helpen....sokken aan in bed..
Lieve lieve meiden, hardstikke bedankt. Ik begon al enorm te twijfelen aan mezelf.. Ben blij dat ik het even van me af heb geschreven, als ik jullie niet had.. We moeten idd ook samen maar een keer lekker om de tafel, flesje rosé erbij.. als in the old times We kunnen er wel over praten, maar we moeten er ook wat mee doen.. Ongetwijfeld kan ik hem daar bij helpen. Hmmzz @ Mensi: idd.. hij heeft nog nooit eerder zulke fratsen uitgehaald en nu ik op m'n onzekerst ben haalt ie zulke dingen uit.. Hij heeft het sindsdien nog niet weer gedaan.. Nou m'n dochter en ik gaan even een shopsessie houden.. opzoek naar de schoenen en het hesje! Tot over een uurtje of twee!
Eh nee, dat bedoelde ik niet , steven had toch 3 luiers in korte tijd verziekt 1 volle met plas, 1 met ontlasting, de andere weet ik ff niet meer.. , maar wat heb je m gegeven dan? Macaroni is hier ook favoriet, kunnen ze ook zo makkelijk zelf eten.. Wil Steven ook zelf eten? Alyssa wil echt alles zelf doen, anders krijst ze de boel bij elkaar.. Soms als je bv macaroni hebt is dat best een nadeel, alles ziet rood.. Dus wat ik dan doe is een beetje kale macaroni in een bakje en die mag ze zelf doen en een bakje met de echte macaroni zet ik bij mezelf neer en geef haar steeds een hapje ervan en dat doe ik eigelijk wel met alles, 2 bordjes neerzetten, 1 voor mij en 1 voor haar, anders krijgt ze zo weinig binnen..
Bo, shopse en hopenlijk slaag je.... Je bent een sterke meid en het komt zeker allemaal goed, ff een stevige babbel houden... succes
Diaan, idd die dingen doe ik dus ook, alleen niet echt charmant in bed, maar hier schijt hoor, want ik mag mijn ijsklompjes noooooit bij mijn man opwarmen, dan maar de sokjes.. Dacht altijd dat zwangeren het altijd warm hebben, kan me herinneren dat ik het altijd warm had bij de zwangerschap van Alyssa, maar ben alweer gerustgesteld, thanks
Heb nu een zwangerschapsbroek aangetrokken, ben ik niet wat te vroeg? Vind het zelf wel al vroeg, maar ja heb al buik en ik pas m nog maar net Straks ligt tie weer in de kast, pas ik m niet meer... Meetie, heb je alles al gelezen meis? Ik tik wel door hoor, hihi
Leuk Bo20 lekker shoppen gezellig. Trouwens leuk stel zijn jullie, en zo slank nou dat komt echt wel goed met jou lijntje hoor maak je nou maar niet druk. Zijn jullie Nederlandse? @Eliesja ow dat van die luiers...ik heb een geheugen als een vergiet kweet niet hoe het kwam, hij had waarschijnlijk vannacht niet veel geplast, en toen kreeg hij een schone luier en daarna een fles melk, en toen ik Frank wou uitzwaaien was de hele kinderstoel nat, de luier zat goed om, misschien heeft z'n piepie scheef gezeten hij zei al steeds BHA BHA ja hele romper kletsnat en koud. Och zielig he? En s'morgens poept hij altijd, maar gister deed hij dat ook net daarna toen ik hem net had verschoont, scheelt je ruikt het zo dus hup maar weer op het aankleedkussen. Heb hem dus niks speciaals gegeven. Steven wil zelf eten ja, als je je ermee bemoeid word hij boos. Ja Steven heeft ook z'n gezicht altijd rood van de macaroni, maar mijn eigen gemaakte is nog niet zo erg als die potjes van de olvarit.
idd als je ze net hebt verschoont staan ze alweer in een hoekje te schijten...boefjes.. Hier valt er altijd heel veel naast, dus niet alleen de toet onder, maar het halve huis.. En dat is nou een nadeel van die tripp trapp stoel, passen niet onder de tafel, maar net ertegen, waardoor er ruimte onstaat tussen tafel en kind.. maar ze zit ook altijd van die prak bewegingen te maken, waardoor alles door de kamer vliegt, dus denk dat niks helpt, mischien maar in een tentje zetten...
hahah..moet zo lachen over die volle luiers..Marvin presteerde het steeds tedoen als we op het punt stonden om weg tegaan, als ik m dan op de fiets hees..rook ik m al.....dus hup weer naar binnen ..alles weer uit..pffffffffff...(nu ik er over na denk ...waar ben ik aan begonnen... ) @ Bo..shopse he..jurkje is prachtig...niet tedicht bij de bruid gaan staan..valt ze gegarandeerd in het niets Ik ga zo even aan de gang...zou ik al doen..maar word steeds afgeleid.. :^o met jullie stukjes hahahah Als alles meezit komt Jac zo thuis..is al vanaf 02:00 vannacht aan het werk..dus er zal weinig pit meer in zitten hahahahah kom straks wel weer ff buurten... (ga zo eerst de kachel op standje sauna zetten...heb het ook zoooooooooooo koud... )
euh sas, denk niet dat dat verder uitmaakt leeftijd. En ook niet hoe de mannen tijdens de zwangerschap zijn het is de tijd erna dat er zoveel veranderd. Onze mannen zijn ook enthousiast alleen ze moeten er ook aan wennen. @ meetie al bij gelezen haha. Shop ze bo. Ik ga vast kado kopen voor m'n nieuwe tweede troetelkind kus
Nou zat er nu maar standje sauna op, pfff, kom net et bad uit, lekker op temperatuur en heb et nu gewoon alweer bevriezend koud... Zo vanaf 2.00uur al aan het werk, die zal idd wel erug moe zijn! mijn duifje is nu pas wakker, dus ga dr maar ff halen en dan zo de oudste halen van school, boodschappen doen en dan is het weer tijd om eten te maken.. latersss
ja hier is ik weer ff! Gelukkig meetie je bent weer bij. Mijn dinnetje had om 10 uur 4 cm ontsluiting en om 13.00 kwam de vk weer, maar nog niks van gehoord... SPANNEND! ps: met de arbo-arts ging het goed. hij had alle begrip er voor!
oh fijn meetie dat je hem er mee hebt geconfronteerd! altijd fijn om te weten hoe en wat. Dat is ook alles wat ik vraag. Hij kwam vanmiddag thuis en vertelde me meteen dat hij christel had gesmst (die vriendin dus). Dat kan ik op prijs stellen. Sorry meiden dat ik zo afwezig ben...