Hihi tegelijk gepost. Maar inderdaad wel fijn dat hij je dat verteld Het is gewoon fijn om op de hoogte te zijn en niet te hoeven twijfelen waarom hij iets achterwege houdt. Hehe, ik begin mezelf een beetje eng te vinden.. Eerst kletsen jullie elkaars oren van de lijven. Ik kom en BAM stil .. dus.. hahaha Ik hou het maar op slechte timing
hahah, nee hoor lieverd...is nu een beetje hectisch hier..Jac is net thuis...wist zich nog net over de drempel tesleuren en ligt nu in croma op de bank....ondertussen zijn allebei mijn mannetjes uit school en moeten straks trainen..pfffff..dat is pas stressen..ze hebben het altijd over heerlijk ontspannend dat sporten voor kinderen....!, maar ze vergeten erbij tevertellen dat het voor de mama's rennen en vlieggen is!...op tijd eten..zorgen dat alles compleet is qua kleding...kenneth gaat gerust met 1 schoen naar het veld..zucht.... Dus meissie....ga even vliegen...eten in elkaar flansen...en je ziet me straks weer verschijnen hahhahah
@ Meetie Jeetje je had het er over dat de dames niet zo snel moesten zijn maar jou stuk tekst was anders ook behoorlijk lang Ik ben maar eventjes weg geweest voor wat boodschappen en naar de kapper en jullie zijn weer een heel stuk verder . Fijn dat het meisje op Alex z'n hyves niks te beteken heeft . Maar je hebt gelijk om er naar te vragen dat doe ik bij John ook hoor als ik zoiets lees. @ Bo Is je shop sessie geslaagd heb je een paar schoenen en iets voor op je fantastische jurkje kunnen vinden @ Rachje Gelukkig snapt die ARBO arts hoe je je voeld hoef je je daar ook niet meer druk over te maken. Heb je al een leuk kado gevonden voor je vriendin ? En trouwens je hebt alle recht om afwezig te zijn je hebt hele spannende dingen aan je hoofd @ Eliesja en Diaantje hebben jullie het nog steeds koud? @ Sas Rachje heeft gelijk het maakt volgens mij ook niet zo veel uit hoe oud je bent en hoe gesetteld je bent ik ken stellen van in de 30 die er nog steeds een los bestaan op na houden maar er zijn ook stellen van net in de 20 die al helemaal huisje boompje beestje zijn . Ik denk dat het meer door je karakter komt als je leeftijd.
Jaaa.. ik kwam even bijlezen, maar nu begint m'n meisje honger te krijgen! Ik zal zo m'n verhaal even doen! Tot zooooo.. Rach, is ze al bevallen?!?!
JAAAAA IK BEN BEETJE 'TANTE'! om 6 over3 vanmiddag is mijn vriendinnetje mamma geworden van een jongentje. Nils (naam van de pappa) Jay(van Jaylie*) Jeremy (dat is dus de roepnaam). 49 cm en weegt rond 3500. Jordy en ik gaan strakjes met zijn tweetjes kennismaken met het kereltje. Nu zijn eerst de opa's en oma's!
oh wat leuk..gefeliciteerd meis...ga maar lekker genieten straks ! enne......begin al iets op tewarmen..hihiih
Gefeliciteerd Rachje wat mooi een klein ventje en wat ontzettend lief dat ze hem naar Jaylie* vernoemd hebben. Ga straks maar even lekker genieten van dat beebje in je armen.
@Rach, gefeliciteerd! ! ! ! ! ! Wat leuk die naam zo! Veel plezier op kraamvisite! *knuffel @Diaan, Hihi ja praktisch gezien sport je net zo mee met die mannen Is het nog gelukt om Kenneth met twee schoenen aan het veld op te laten rennen? haha @Bo, Wat een schattig jurkje meis Is het nog gelukt je outfit compleet te krijgen? Haha voedse @Busster, Hihi ja ik probeerde in 1x een reactie op alles wat jullie hebben gekletst te geven Dat viel inderdaad erg lang uit haha Wat bijzonders laten doen bij de kapper? Ik moet ook maar weer eens langs gaan binnekort.. Ja, vond het wel een beetje eng om het Alex te vragen, wist niet wat voor een reactie ik kon verwachten. Maar het viel toch harstikke mee en luchte erg op
@ Meetie. Nou ik heb niet echt iets bijzonders laten doen heb het gewoon laten knippen en een spoelingkje er door . Mijn haar was zo lang dat het tussen mijn rug en de stoel vast zat als ik het los had. En spoelinkje is ook niet echt anders als wat ik normaal voor kleur heb normaal ben ik al rood maar nu heb ik het iets donkerder en warmer laten maken normaal vind ik het een beetje fel. Heb het ook maar weer in laagjes laten knippen want inmiddels was dat al lang niet meer te zien van de vorige keer. Ben benieuwd of John er morgen iets van zegt je weet hoe mannen zijn die zien zulke dingen meestal niet.
Haha nee inderdaad, of ze vragen het wanneer je helemaal niet naar de kapper bent geweest.... Ik wil mn haar een keer bruin verven.. maar dan zal ik het eerst moeten bleken ben ik bang En dan nog maar hopen dat alles goed gaat, volgens plan.. en als het dan uitgroeit moet ik het weer zwartig verven Zal een duur geintje worden..
ja schoenen wel..nou missen we weer een scheenbeschermer....... pffffff word daar zo moe van ........
Het is ook altijd wat he met die jongens Alex kent er ook een houtje van hoor.. Gaatie met een grote handdoek weg, komtie terug met een heel klein minihandoekje Of heeft hij ineens twee verschillende sokken aan, waaronder dus een van iemand anders does.....
Nou, daar ben ik weer! GEFELICITEERD 'tante' Rachaël.. hihi. Ik ben overigens geslaagd! YES! Heb zwarte lak pumps gehaald en een kort blazertje met idd de pofmouwtjes. Niet bij de H&M maar bij Steps. Mooi dat het jurkje is goedgekeurd! ... Hijs toch niet overdreven? Ik ga morgen naar de kapper, las hier ergens iets over geverfde en geknipte haartjes. Ik laat morgen m'n haar weer verven en nieuwe extentions zetten.. Heb sinds ik zwanger was geen extentions meer gehad.. en nu weer wel! Het wordt weer flink verlengd! Tot m'n middel ongeveer..
Spannend meis! Je bent jezelf wel lekker aan het verwennen zo te horen En ik vind het jurkje helemaal niet overdreven hoor! Hoeveel pumps heb jij trouwens? Ik lees elke keer dat je wéér nieuwe erbij heb haha!
@ Bo inderdaad ik ben even naar de kapper geweest was ook wel nodig na meer dan een jaar en aangezien ik dit weekend een feestje heb dacht ik ach waarom niet. Was wel grappig want de kapster is ook een vrouw van een militair ( van de kmar ) dus lekker zitten babbelen. En nee je jurkje is zeker niet overdreven.
Jaa.. idd.. Ik heb een bonus gehad aan het einde van het jaar en heb al m'n verdiende centjes in ons huis en Chloé gestopt, dus mocht van Ed (en van mezelf..) m'n welverdiende bonus lekker aan mezelf spenderen.. hihi.. Hoewel Ed en Chloé ook flink verwend zijn hoor. Dat heb ik altijd, als ik geld over heb dan moet iedereen wat krijgen.. haha.. Ik heb een enorme schoenen tic, heb ruim 50 paar ... Eigenlijk een kleding tic in het algemeen. Vriendinnen zeggen ook altijd (omdat wij een kleedkamer hebben..) of ze even bij mogen winkelen..
owww dat vind ik zo gaaf he..zou het heel graag willen...zit op een rot lengte..tekort voor een staartje..telang om er iets leuks mee tekunnen...maar vind het zo duur.... wat ben jij nou zoal kwijt voor een leuk koppie haar? en hoelang blijft het zitten dan?
@ Busster: Dat is wel even lekker hè, je laten vertroetelen door de kapster.. Hier overigens even met Ed gepraat. Hij toonde begrip.. maar eens kijken hoe het ons nu vergaat. Het voelt in iedergeval beter..