Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meetie

Meetie Fanatiek lid

50 paar! :confused: Jeetje hahaha Nou dan zal je wel nooit het probleem hebben dat je geen bijpassende schoenen hebt! Heb je dan niet juist het probeem dat je niet ken kiezen welk paar je dit keer aan wilt trekken? :p
    Allemaal stilletto? :eek:

2. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Bo Ik heb mijn twee vrije dagen helemaal aan mezelf besteed en dat is voor de verandering wel eens lekker . Niks geen huishouden of verplichte bezoekjes aan weet ik veel wie maar alleen de sauna en de kapster heerlijk.

Fijn dat je met Ed hebt kunnen pratenen dat je gevoel nu beter is want een minder blije mama is ook een minder blije baby

3. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    @ Diaan: Nou.. Ik koop meestal echt haar bij een afro shop.. Dat kun je in alle kleuren en haarstructuren krijgen, ook in elk gewenste lengte. Vervolgens neem ik het mee naar m'n kapper.. en die vlecht het er voor me in. Ik ben er dik twee jaar geleden mee begonnen.. Ik was op vakantie in Spanje en wilde naar de kapper, daar zag ik het staan.. en heb toen voor het eerst extentions genomen. Maar goed, hun techniek was compleet anders als die van ons. Ze plakten eerst een rij haar over je eigen haar en vervolgens gebruikten ze ijzeren ringetjes om de extentions te bevestigen. Dat heb ik geweten.. m'n haar was echt KAPOT. Vreselijk.. Heb zitten janken, zo dun was m'n haar toen het er uit moest... en vervolgens bleef ik achter met een klit waar je u tegen zit.
    Later naar een darkhair shop gegaan.. (www.247hair.com) .. En zij gaven me heeel veel advies. Ik wil bijv. geen wax gebruiken, dat vind ik vies en als het eruit groeit is het ook niet zo mooi..

Ik betaal voor het haar (ca. 2 meter haar..) waar je wel 6 rijen van kan maken.. 120,- .. en voor het zetten 25 euro per rij.. en ik doe er drie.. Dus dat is in totaal 195,-... Blijft bij mij, als ik het goed verzorg, zo'n 4 maanden mooi... Het haar kun je steeds weer gebruiken, dus ziet het er nog mooi uit, kun je het weer opnieuw laten invlechten..

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    @Rachje gefeliciteerd dat je tante bent geworden!

Hier voor m'n schoonzus en zwager toch nog een lichtpuntje;
    Ze komen in aanmerking voor ISCI, hoe vaak weet ik niet, maar nu hebben ze weer een beetje hoop.

Iedereen een fijn weekend gewenst.
    Vanmiddag is m'n man vrij en gaan we ook even kijken naar kleren.

5. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    oh meid, dat is fantastisch!, en zoveel goedkoper dan hier....denk dat ik maar eens jouw richting uit ga...mag je me helpen kleurtje uitzoeken.... ;)

6. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hoi hoi,

jullie hebben weer lekker gekletst!

Rachje, meis van harte gefeliciteerd met het (beetje)tante zijn, leuk een knul, mooie naam ook! Hoe gaat het met je buikje?

Busster, dus lekker 2 daagjes verwend, heerlijk toch... al ongi trouwens?

Bo, mooi je bent geslaagd en wat lees ik 50 paar schoenen :confused: , sjesus das wel een hoop! Fijn dat je toch nog ff hebt gepraat, ben benieuwd, anders gewoon weer om die tafel heen heur.. ;)
    Spannend je haar, wel foto maken he, ben wel erg benieuwd!

Meetie, goed van je dat je het hebt gevraagd van dat meisje op hyves, is voor jou ook een last minder, anders ga je je zelf alleen maar gek lopen maken. Gelukkig dat hij weer wat aardiger doet!
    Dylano toch niet aan de race he?

Diaan, whaha heel herkenbaar met dat sporten, mijn oudste voetbalt ook en hij traint tegenwoordig op de dinsdag en de donderdag, pfff hoe bedoel je gekkenhuis :( Dinsdag ben ik sowieso al heel laat, dus als mijn man er niet is dan kan hij al niet...

Ja ben inmiddels al aardig opgewarmd, alleen begin het nu alweer wat koud te krijgen..

Heb net appeltaartje gebakken, hmmm ruikt erg lekker, is alleen beetje mislukt, want mijn vorm is te groot en had dus te weinig deeg, dus heb een open appeltaart... ach als tie maar smaakt! ;)

7. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Mensi, hopen dat het een succesvol lichtpuntje is, wanneer gaat dat gebeuren?

Ga je voor jezelf shoppen? Veel plezier en ook een fijn weekend!

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    JAAAAAAAAAAAAAAA,

hij smaakt heerlijk! ;)

9. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Waarschijnlijk gaan ze beginnen na hun wintersport, want anders is over +- 2,5 weer een punctie en ze gaan 8 feb weg.

Ja ik wil 2 leuke truitjes?shirtjes kopen, Frank wil graag een broek en een gestreepte trui.
    Voor Steven wil ik alvast kijken naar maat 22 van schoenen.
    Altijd beter met korting dan straks over een paar maand 60 of meer euro te gaan neerleggen ;)
    Als ik m'n collega moet geloven hangt er nog van alles, we zullen zien.
    Meestal slaag ik beter als ik ga onder het motto; misschien zie ik wel wat leuks.
    Als ik er naar op zoek ga, dan vind ik het meestal niet.

10. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=77915

Als ik iemand nog een plezier kan doen?

Mijn moeder snap ik soms echt niet..
    Ze nodigd ons uit om daar een keer boerenkool te gaan eten.
    Maar doorde weeks is dat lastig, Frank gaat er liever ook niet eerder vrij voor nemen, en we moeten dan ook nog een half uur naar haar toe rijden, dus vroeg ik of het niet op zondag kon.
    Kunnen we s'middags eerst nog even wandelen en thee drinken,
    en dan op tijd eten en dan naar huis.
    Maar daar moest ze nog even over nadenken, ze heeft nl sinds 2 weken een vriend, en anders zag ze hem niet :(
    Ze gaat er dan zaterdag's heen, en is zondag's weer thuis.
    Nou ja wie is er belangrijker dan? het was haar idee van het eten,
    alleen voor ons komt dat op een zondag nou eenmaal beter uit.

11. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hahahaha geniet je lekker van je appeltaart? :p

@Bo, Wat fijn dat jullie het wat hebben uitgepraat!

@Busster, Lekker hoor zo twee daagies voor jou zelf alleen! Groot gelijk heb je.

@Mensi, Wat fijn dat ze in aanmerking komen! Wanneer vind het plaats? :eek:
    Veel plezier met shoppen!

@Elies, Haha nee hoor, Dylano is niet aan de race. Hij had alles gewoon lekker bewaart voor mama. "Vind ze vast fijn!" dacht hij :| hihi
    Wat vervelend dat je het de hele tijd zo koud heb joh! Je eet wel goed he? :eek:

12. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Slim van je dat je er nu al voor ga kijken, scheelt inderdaad met die kortingen.
    Erg is dat he! Loop je er de pleuris naar te zoeken en wanneer je het niet meer nodig hebt, kom je het ineens overal tegen! :confused:

Wat leuk, maak je zelf die mustjes?

En wel apart van je moeder ja. Ik kan wel begrijpen dat ze ook tijd met hem wilt doorbrengen. Waarom nodigt ze haar vriend dan niet ook uit?

13. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    @Meetie ik weet niet wanneer ze ICSI gaan doen.
    En de mutsjes maak ik idd zelf ;)

En zelf zou ik het niet leuk vinden als die man al kwam eten, ik bedoel ze heeft net 2 weken "wat" met hem, en kent hem ook nog niet zo lang.
    Heb nu al zoveel mannen gezien onderhand dat ik denk, word maar eerst echt serieus, daarna wil ik wel z'n man ontmoeten.
    Tis niet dat ze elke week een ander heeft hoor, maar heb er al wel een stuk of 8 gezien, en ze wil er niet meer samen wonen en/of trouwen.
    Ik denk dan, hoe serieus ben je dan?
    Ze is vast in haar 2e jeugd.
    Als m'n vader dat allemaal wist :cry: hoop niet dat hij het vanuit de hemel ziet, zal hij niet op prijs stellen.
    Maar goed ieder zijn huisje; zijn kruisje :(

14. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hey hey,

ja ik heb genoten van mijn stukkie appeltaart, zou dat hele ding wel op kunnen vreten haha

Gelukkig is dylano niet aan de poepperitus! ;)

Mensi, ja ik ken dat ook wel, dat als je iets nodig hebt je niet slaagd en als je geen geld hebt, want ja ik heb natuurlijk altijd wel wat nodig, hihi ;) maar dan kan je dus echt niks leuks vinden...

Dus na 8 februari, hoe lang gaan ze weg?

Ga ff mijn oudste weer weg brengen, ben nu echt zo'n taxi.. :(

15. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Lekker appeltaart druk mij ook ff een stukje door je computer ;)
    Ze gaan maar een weekje skieen.

16. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hihi pass mij dan ook maar een stukkie :D Als je toch aan het uitdelen bent!

Hihi veel rijplezier! Ach het houdt je in beweging ;)

Mensi, o ik snap wel dat je dat dan liever niet hebt! Maar dan kan ze inderdaad wel een avondje vrijprikken voor jullie, vind ik. Want je zegt dat ze zaterdag dan al naar hem toe gaat, dan kan ze zondag vast wel een uurtje eerder weg. Dus niets, dan kan ik hem niet zien.. ;)

Sorry van je vader..
    Misschien gelooft je moeder er niet in dat er misschien wel nóg een grote liefde voor haar rondloopt. Vandaar dat ze het een beetje op deze manier doet?

17. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Ze is idd erg blij met haar vrijheid (die ze al 12 jaar heeft)
    nou ja het zou mijn keuze niet zijn.

18. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Mensi, idd vast in haar tweede jeugd, denk dat je haar maar moet laten doen en als jij die nieuwe man niet wil leren kennen, dan is dat natuurlijk ook jou keuze...
    Eh dat stukje, eh past niet...
    Dus komen jullie m maar lekker halen.. ;)
    Oh en hij is zoooo lekker.... :D

mijn mannetje is alweer thuis, heerlijk, hoef ik straks niet meer taxi-tje te gaan spelen... ;)

doeiiii

19. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Oh pas dan maar op Elies! We komen eraan! :evil:

O wat lekker dat hij al weer thuis is :D Maak daar maar lekker misbruik van hoor haha

De mijne ligt nog lekker lui op bed :) We zijn vannacht/vanochtend pas rond 5 uur ofzo naar bed gegaan hihi Dus hij mag van mij wel lekker uitslapen 8)
    Ik ga hem zo denk maar even verassen met onbijt op bed ;)

Zit zelf even al mn papieren te hersorteren. Het paste niet meer in de map.. pff wat een pokkewerk zeg :|
    Nou, ik ga nog maar even verder, dan ben ik er van af!

Een fijn weekend allemaal!

Oja iemand vroeg wat er dit weekend op de planning stond. Wij hebben morgen een feest van Alex zn opa en oma, die vieren samen hun verjaardag en geven een feest :D

20. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    :confused: zo laat Meetie, wat hebben jullie in hemelsnaam gedaan?
    Kom maar op... ;) appeltaart staat klaar....

Mijn man ligt nu lang uit op de bank, dus daar heb ik ff niks aan...

Maar dat klinkt lekker, een verlate lunch voor op bed!
    En jij was zeker alweer vroeg op?

Deel Deze Pagina