En Mensi nog geslaagd? Waar is iedereen? Ligt iedereen lekker met et mannetje op de bank? Nou de mijne is ff weg, komt zo weer terug hoor, want je hebt straks voetbal. ](*,) Dus wordt weer gezelli.. vind dr geen bal aan, aan voetbal...
Ik ben er weer @Meetie 05.00 dat is wel heeel lang geleden dat ik er zo laat in lag, jeetje... Ik ben vanavond ook alleen, m'n man heeft een verjaardag, en we hebben de laatste tijd zoveel oppas gehad dat ik m'n moeder niet meer durfde te vragen. We zijn zeer geslaagd vanmiddag. Frank heeft 2 mooie gestreepte truien gekocht. Steven een shirtje en een groene Jip en Janneke pyama van de Hema, en 2 paar schoentjes voor 30 euro.( 1 paar van 10 euro en 1 paar voor 20.00) Bij een dure schoenenzaak, alvast maat 22 en 23. Hij heeft nu 21. Had 80 euro korting, zo afgeprijsd. Ik zelf heb een wit truitje gekocht, en een appeltjes groene met capoucion heel gaaf samen voor 18.95. De pampers waren op helaas, zijn maat maar dat haal ik volgende week wel ergens in de aanbieding.
http://www.gratisi.nl/top40/enrique_igl ... _sorry.php Ik vind dit zo'n heerlijk nummer............ Busster en Rach20 nog geen ongi?
HE ik kom net thuis van mijn werk en die appeltaart klinkt lekker hoor. John ligt al lekker in bed maar ik kan nooit meteen slapen als ik thuis kom van het werk. dus snel nog even julllie geklets lezen hihi. Kruip ik zo lekker warm naast hem . @ mensi lekker geshopt dus en goed geslaagd voor weinig geld wat wil een mens nog meer. @ eliesja is jou mannetje ook al zo'n voetbal gek die van mij ook , hij heeft me zelfs zover gekregen dat ik mee ga naar de thuiswedstrijden van ajax @ meetie jeetje 5 uur vanmorgen pas gaan slapen hadden jullie een eigen prive feestje Morgen feestje van mijn werk met z'n alle naar een hotel en lekker eten en dansen haha zal me wat worden want de gemiddelde leeftijd van mijn collega's ligt toch dichter bij 50 dan bij 30 haha. John gaat ook mee maar zal hem vantevoren maar even waarschuwen dat bijna al mijn collega's me schatje of iets van die strekking noemen en dat hij daar echt niet jaloers op hoeft te zijn . Nog steeds geen ongi trouwens hier en bij jou Rachje ? John wil graag dat ik morgen nog een testje doe want zoals hij zegt alleen testen brengt ongeluk . tja we zullen zien . Maar als hij weer negatief is laat dan die ongi maar komen kunnen we tenminste eerder aan ronde 2 beginnen.
Hm, normaal lig ik er ook wel vroeger in hoor Tenzij ik uit ben geweest dan. Maar ik vroeg Alex die middag van "is er iets wat je heel graag zou willen hebben of doen waarbij je denkt van "nou, dan moet ze wel echt heel veel van mij houden!"" Hij zei eerst "niets" maar daarna zei hij dat hij de hele avond lang wilde warcraften (pc-spel). Was dan wel half-serieus antwoord, want dat is niet wat ik vroeg maar ik zeur de laatste tijd nogal dat hij te veel speelt, vandaar. Maar heb hem dus lekker laten spelen En ik wilde niet alleen naar bed, dus ben ik ook maar opgebleven hihi @Elies, Ja ik was inderdaad weer vroeg op. Ik vond het wel zo eerlijk dat ik Alex uit liet slapen, aangezien ik er zelf voor koos om ook op te blijven. En het is natuurlijk wel erg lullig om eerst te zeggen dat hij de hele avond door mocht spelen en dan de volgende dag ineens zogenaamd boos worden dat hij nog in bed ligt Hihi ik heb hier gister ook weer voetbal gekeken hoor Ik heb ook niet veel met voetbal. Uit mezelf kijk ik niet, maar vind het altijd wel gezellig om samen op de bank te hangen wanneer hij voetbal kijkt. We hadden gisteren toastjes en brownies.. dan vermaak ik me wel hoor Maar stomme is dat wanneer ik eens iets wilt kijken, dat hij echt weigert om mee te kijken Maar ja.. Of als ik hem zover krijg dat hij wel kijkt, dan stuur ik hem zelf maar weer weg omdat hij de hele tijd dan dom zit te doen en alles af zit te kraken enzo haha @Mensi, Wat leuk dat je geslaagd ben! En zoveel korting, jeetje, dat maakt het er alleen maar nog leuker op natuurlijk! @Busster, Hihi feesten met 50ers. Ach je kent ze, dus het zal vast wel leuk worden! Ik hoop voor je dat John zich niet aan de opmerkingen zal storen Dat zou natuurlijk zonde zijn, dat hij straks boos wordt op een feestje voor ook nog eens iets onschuldigs. En ik zal duimen voor je test, of dat je menstruatie snel mag komen! Veel plezier vanavond! Ik ga mezelf ook maar even gereed maken! We moeten nog een kadootje kopen voor Opa en Oma. Oe, ben vergeten Alex zn kleding te strijken hihi Ga ik dus ook nog even doen Fijn weekend iedereen!
hai meiden wat een geklets haha! zal proberen vandaag een reactie op te geven. Maar ben nu nog niet zo wakker sorry! Het zijn hele drukke dagen geweest. Donderdagavond, vrijdagmiddag en gistermiddag zijn we bij mij speciale "neefje" die naar mijn dochter vernoemd is (trots). En elke keer als ik daar ben ben ik zo blij, trots, gelukkig en elke keer als we naar huis rijden ben ik zo verdrietig. Ik ben nooit een 'waarom?'-persoon geweest. Maar dan vraag ik mij echt af: waarom was dit geluk ons niet gegund?!? Ik heb nooit kunnen bewijzen dat ik een goede mamma zou zijn. Daarbij mis in mijn meisje even extra zo hard. Dat duurt 5 minuten en is het over. Gaan we weer vrolijk verder (hoezo last van hormonen?). Heb gister ook een heel openhartig gesprek gehad met Jordy waarom hij tegenwoordig amper sex wilt. Kwam door dat hij te druk bezig is in zijn hoofd met malen. Dat het niet aan mij lag. Gelukkig dat ook weer opgelost. Ben trouwens ook nog niet ongesteld geworden, ook geen tekenen dat ik het zal worden vandaag. Is dan toch alweer 4 dagen overtijd. Denk dat ik maar 7 dagen overtijd een testje doe en als die nog positief is ga ik de dokter bellen of hij eens iets kan na kijken. Zo ik kom vanmiddag terug, ja ook hier wordt er vurig voetbal gekeken. Twente- Groningen geloof ik. Denk dat ik dan wel event tijd vind. Tot snellie
Hoi Hoi gister naar mijn bedrijfsfeestje geweest was erg gezellig. John ligt nog te slapen en dat terwijl het al om 10 uur af was maar meneer moest natuurlijk nog even voetbal en schaatsen kijken op tv dus gingen we pas na 12 uur slapen. Om 9 uur was ik al klaar wakker maar als ik zo niet tegen hem zeg dat ik vind dat hij uit bed moet ligt hij er om 1 uur nog in . Het is zo'n lui dier haha. @ Rachje volgens mij is het heel normaal dat je nu je "neefje" er is je jezelf inens gaat afvragen waarom jou dit geluk niet gegund is het is nu natuurlijk wel erg dichtbij en je bent er ook veel mee bezig door bij hem te zijn . Gelukkig kan Jordy je wel een peptalk geven. Nog steeds geen dus heb gister nog een testje gedaan samen met John maar ook die was negatief . cyclus duurd nu al 34 dagen of zou er toch wat anders aan de hand zijn en die testjes niet kloppen heb nog nooit zo'n lange cyclus gehad . Als ik volhgende week nog niet ongi ben geworden maar even naar de HA .
Hoi dames; Nou ik had gister zo leuk gewerkt, kwam ik thuis heb ik weer teveel verteld. M'n chef had iedereen een brief in z'n postvakje gelegd, als je iemand vond die bij ons kon inpakken, kon je daar een cadeaubon mee winnen. Kon oplopen tot 60 euro. Die brief hing ook in de kantine, en toen heb ik er een 0 achter gezet, vond dat zelf wel grappig. Dus ik vertelde dat aan Frank, nou hij werd boos, hij vond het een kleuterschool grap en niveau visstick. Nou ik ga me voornemen om maar niet meer alles te vertellen, want als je daar al boos om moet worden.tssss Ik vind hem de laatste tijd super snel aangebrand, kijk hij kies voor mij en krijgt z'n zwager en schoonmoeder en voor niks bij. Hun hebben een karakter, en die kan ik niet veranderen, maar ik kan daar toch ook niks aan doen? Word er soms hopeloos van. Na de bevalling had hij echt respect voor mij, nou ik weet niet waar hij het heeft gelaten, maar het is nu weg. Ook zegt hij me te vaak, dat ik de hele week thuis ben, dat hij hard moet werken. Ik heb toen wel gevraagd of hij dat niet leuk vond, maar dan zegt hij ik vind het fijn voor Steven dat je er altijd bent. Was gister echt verdrietig heb boven staan janken vor het raam, ik dacht echt waarom doet hij dit toch, tuurlijk zal ik ook best wel iets niet goed doen.Maar dan heb je de hele dag gewerkt, reuze gezellig gehad. Heb veel vrouwelijke collega's kan goed met ze opschieten, en heel veel mannelijke.Met 1 kan ik het goed vinden, hij is gewoon altijd aardig, en dan kom je thuis zeg je iets verkeerds en BOM.
hey mensi, Wat vervelend voor je meis! Heb je al geprobeerd te praten met hem waarom hij zo snel ontploft laatste tijd? Snap dat je er heel verdrietig van wordt! Is toch ook niet leuk. Zou het toch eens proberen. Dat jij het niet kan weten wat er is, zolang hij niks zegt. Succes meis kop op!
Hey meiden, Zo dit is echt lekker zo zonder kids.. Ff bijtanken, om 17.00 uur komen ze weer en dan is het over met de rust. Gister was het feestje wel aardig, alleen beetje ver rijden.. we waren niet zo heel laat thuis, geloof half 2 ofzo, vanmorgen heerlijk uitgeslapen en gegeten en daarna weer terug naar bed en rond half 12 er maar es uit.. Busster, dus het feestje was geslaagd! Hmm dus weer een nega test, jee wel gek, maar je lichaam moet ook weer wennen he.. Meetie, zo dan, tot 5 uur s'nachts een spelletje spelen, wel lief van je dat je gevraagd hebt wat hij graag wilde, maar alleen niet echt voor samen dus! Mensi, fijn dat je bent geslaagd en dat heb je goed gedaan 80 euries korting! Lijkt wel of hij jaloers is ofzo, heeft frank het wel naar zijn zin op zijn werk? Stom dat hij er zo'n poeha van maakt, leuk grapje toch. En dat jij doordeweeks thuis bent is toch voor Steven? Wel raar dat hij er ineens iets van heeft. Mischien zit dat laatste gesprek hem nog niet helemaal lekker, mischien ook maar weer eens om de tafel? Kop op he, want het is natuurlijk niet de bedoeling dat jij zo verdrietig bent.. Rachje, dus nog geen ongi in zicht, wordt idd wel erg spannend zeg... dus met 7 dagen, eh dan ga je testen op woensdag? Ben zooooo benieuwd! Ja die voetbal dat weet wat hier..haha, alleen ze hebben vrijdag verloren, excelsior scoorde in de eerste minuten al, dus dat werd lekker zappen hihi, want dat kan mijn mannetje echt niet aanzien.. Verder geen nieuws hier, heerlijk weekendje gehad! Hoe is het met de rest van de dames vergaan dit weekend? liefs elies
Als ik dat zo lees van voetbal op tv ben ik blij dat mijn mannetje er helemaal niet van houdt. Hij weet niet hoe snel ie er voorbij moet zappen. En als ze voetbal op zn werk hebben, dan vind ie dat ook vreselijk. Dat had ie als kind al. Hij heeft even op voetbal gezeten, maar vond dat niets aan tot grote vreugde van zn vader, want die hoefde niet meer langs de lijn te staan. We hopen dan ook maar dat we een kind krijgen die ook niet van voetbal houdt, want anders wordt het toch wel drama voor ons twee, want we willen geen van beide eigenlijk langs de lijn staan. En voor een heel elftal de wat te moeten doen zie ik ook niet zitten. Ik denk dat ik de eerste keer gelijk alles laat krimpen of verkleuren. Moet lukken bij mij, want een huishoudelijk prinsesje ben ik echt niet. Ik zie zelfs kans om mn mannetje zn groene vlekkenkleren te verpesten in de was. Dat vind ie heel knap van me. Nu doet ie het zelf gelukkig. Ik heb echt een hekel aan de was en mn mannetje gelukkig niet, dus dat is zijn taak in het huishouden. Te samen met de wc schoonmaken, want hij wil graag staan tijdens het plassen, dan mag ie zelf alle spetters achter de wc enzo schoonmaken. De rest van het huishouden doe ik dan wel. In het weekend maken we ons altijd 1 a 2 uurtjes kwaad en dan is het huis weer schoon en aan kant. Mn mannetje heeft ook zoiets, dat ie moet helpen, want ik werk tenslotte ook 40 uur in de week. Helpen jullie mannen ook in het huishouden?
@ Eliesja Ja mijn lichaam moet denk ik nog wennen maar toch vind ik het een beetje raar want toen ik mijn spiraaltje er 4 dagen uit had werd ik meteen al ongi. Nou ja hoop maar dat die testen niet kloppen en anders dat die ongi maar snel komt want hier krijg ik de zenuwen van . Lekker hoor even relaxen zonder je kids groot gelijk dat jullie hebben uitgeslapen na het feestje @ Mensi dat met die nul erachter zetten had ik ook gedaan als ze zoiets bij ons ophangen was dus kunnen we nu samen naar de kleuterschool Vervelend dat Frank daar zo boos over word en idd een beetje snel aangebrand . Tijd voor een goed gesprek zou ik zo zeggen. @ Sas Nou ja het huishouden komt toch voor een groot deel op mij aan . John doet eigenlijk niets uit zichzelf . Als ik hem vraag dingen te doen dan doet hij het wel hoor maar dan duurd het 10 keer zo lang of is het maar voor de helft gedaan . Vraag ik hem bijvorbeeld de was te doen kan hij rustig alleen zijn vlekken pakken in de was doen en mijn donkere was in de wasmand laten liggen want dat ziet hij gewoon niet. Stofzuigen is ook een probleem want ik doe in een keer het hele huis maar hij moet eerst nog minstens 2 sigaretjes tussendoor roken. Maar ok hij doet het wel. Maar ik moet het altijd eerst vragen . Heb ook al eens geprobeert om in het weekend hem vaste dingen te laten doen (van een lijstje op de koelkast) maar ook dat werkt niet echt . Koken doet hij gelukkig wel uitzichzelf als hij weet hoe laat ik klaar ben met werken in het weekend staat er meestal een lekkere warme hap voor me klaar als ik binnen kom.
He dames! Is ik ook even weer.. haha! Wat een verhalen.. Heb alles globaal door gelezen hoor.. Hier een erg geslaagde bruiloft gehad. En ik heb zoveel complimenten gekregen over m'n jurkje en dat ik er zo goed uit zag. Het grootste compliment was nog wel toen we binnen kwamen en Ed z'n vrienden allemaal bij de garderobe stonden te praten, ik m'n jas uit deed en één jongen zei: "Damn, wat zie jij er ontzettend lekker uit" .. hahaha.. Normaal gesproken zou ik echt zoiets hebben van.. "okée...... en nu.. ".. Maar ik kon een lachje echt even niet ondrukken en voelde me in één keer weer even super goed (wat zo'n oppervlakkig compliment je af en toe goed kan doen hè?).. Hoorde ook van iedereen dat ze absoluut niet konden zien dat ik twee maandjes geleden bevallen was. Het bruidje zag er ook erg goed uit (is inmiddels 23 weken zwanger).. Zo mooi en gelukkig met d'r dikke buikje! Het was heerlijk om er even weer uit te zijn samen met Ed en m'n dinnetjes! Toen ik thuis kwam overigens direct naar Chloé gerend.. hihi.. Ik had d'r zo gemist dat ik haar lekker bij mij heb laten slapen.. tegen me aan.. hihi.. Jullie ook allemaal een leuk weekend gehad?
klinkt als geslaagd weekend meiden! @Elies, lijkt me idd best fijn hr eventjes er tussen uit met zijn tweetjes denk ook dat dat wel goed is. En bij tanken is ook nodig! @Bo, dan maar een oppervlakkig compliment, compliment is compliment. Haha en je voelt je dan ook gewoon lekker in je vel! Haha snap dat je meteen naar je meissie bent gerend mamma bo! @Busster, haha geen bloed is moed! Was van Jaylie* ook gewoon eerste ronde na de pil zwanger. De wonderen zijn de wereld nog niet uit! @Sas, al zou onze zonen balletlessen willen en onze dochters op voetbal, maakt me geen ruk uit zolang er maar kindjes zijn! Dan maar elk weekend aan de lijn. Ik moet de meeste eer aan Jordy geven. Ik ben gewoon helemaal uit mijn doen geweest sinds ik bevallen ben. Dus het huishouden kwam meer op zijn schouders. Jordy heeft voor de verandering weer vakantie deze week. Eens kijken of we de dingen beetje beter kunnen krijgen tussen ons. *Zucht* het leven was zo makkelijk.... Niet dat is een saai leven wens. Of dat ik vorig jaar zou willen missen, voor geen goud. Hoop gewoon dat het snel beter gaat tussen ons...
Rachje dat hoop ik ook voor jullie, jullie hebben ook heel wat meegemaakt. Busster gelukkig dat jij ook een type bent voor dat soort grapjes. Ik was alweer aan het twijfelen of het nou echt zo stom was. Ik ga zo boer zoekt vrouw kijken vind het zo'n leuk programma. Welke programma's kijken jullie naar? Op zich is Frank wel weer goed te pas hoor, maar soms heeft hij idd een aanbrandingkje, hij heeft het nu wel weer leuk op z'n werk, maar ook niet altijd.Hij heeft ook een hele tijd gehad dat hij niet wist wat hij wou, hij wil wat anders doen maar weet niet wat. Dan wil hij een ander beroep, maar dan heeft hij weer zoiets van, ik weet dat ik nu elke avond op tijd thuis ben, en bij dat andere werk niet. Dan gaat hij weer twijfelen.. Krijg as zondag de hele zwangerschapsgroep inc dreumessen op de thee, doen we ongeveer elke 4 maand bij iemand anders.
hoi hoi, Sas, dat is knap idd dat je die camouflage pakken kan verprutsen haha . Vind het wel zo eerlijk dat hij meehelpt, omdat jij ook 40 uur werkt, eerlijk verdeelt toch! Mijn man helpt ook wel eens mee, meestal moet ik het wel ff vragen, maar dan doet hij het ook zeker voor me, maar ik werk niet 40 uur, dus vind het heel normaal dat ik het huishouden doe! Wat hij wel regelmatig doet is de was en koken..De zorg van de kids doen we wel altijd samen, of ik of hij dat wisselt wel eens, gaat er zaterdag uit en mag hij of ik blijven liggen en zondag ga ik of hij er uit en dan mag hij of ik blijven liggen! Busster, weet niet of dat wel zo raar is, want als je met de pil stopt, wordt je ook gelijk ongi en de mirena is toch ook met hormonen! Ach ik zou idd als je het van de week nog niet bent de ha ff raadplegen, daar zitten ze voor hoor! Bo, he meis, wat fijn dat je een leuke dag hebt gehad en ja dat je de show zou stelen dat was wel bekend, hihi. En dat complimentje is idd ff heerlijk om te horen... Rachje, wat lekker dat je mannetje vrij is en idd ff lekker saampjes tot elkaar komen en wie weet heb je deze wek ook nog eens een posi test in je handen, lekker ff genieten saampjes heur! joehoe hoe is het met meetie en diaan? liefs elies
mensi, mischien dat hem dat toch steekt, denk dat als je het toch niet echt naar je zin hebt op je werk dat je dat op een gegeven moment ook wel gaat opbreken.. het is gewoon voor jou niet echt leuk die uitbrandinkjes... Ik zit nu achter de pc, man in bad, maar op de achtergrond staat vrienden houden huis op, dat vind ik altijd wel leuke programmas, huisjes kijken... Verder weinig op tv, dus we gaan zo een film kijken, Beowolf...
Hey dames @Rach, Ik had wel verwacht dat je door je neefje aan je meisie moest denken. Daarom gaf ik alvast een knuffel Maar gelukkig duurde die momenten niet lang! En het zal vast ook niet lang meer duren voor jullie weer nieuw vreugde vinden! Opvallend dat je nog niet ongesteld bent. Ben benieuwd! En wat heerlijk dat je mannetje al weer vakantie heeft! Lekker genieten met zn tweetjes hoor @Mensi, Wat vervelend dat je mannetje zo reageerde. Ik vind het nu geen raar grapje.. Maar ja, misschien dat er inderdaad hem iets dwars zit. Ik hoop maar dat het snel over is Ik kijk meestal van die series als Ugly Betty, Grey's Anatomie, Friends, De Co-assistent, Men in trees, The Class.. Tenminste, deze series wisselen elkaar af per seizoen.. Maar maandagavond staat de tv gereserveerd voor mij en mn vriendinnen! En gaan we de hele avond die series kijken met vreten erbij 8) En wat gezellig dat je je zwangerschapsgroep nog ziet! Al die kindjes zijn natuurlijk ongeveer even oud! Wel leuk om dan elkaars ervaringen en belevenissen te horen @Elies, Lekker hoor! Zo even zonder kids. Fijn dat jullie het er ook lekker van genomen hebben! @Sas, Hihi jij blij dat je mannetje geen voetbalfanaat is! Heeft hij dan ook geen andere sport wat hij graag volgt? En ik ben diegene die voornamelijk het huishouden doet. Of die zowiezo het meest in huis regelt, aangezien hij alleen in het weekend thuis is en ik werkloos ben. Wanneer mn mannetje wel thuis is doet hij het liefst ook zo min mogelijk. Maar als ik hem iets vraag doet hij het meestal wel. En hij neemt nu ook regelmatig de kleine op zich, wat erg fijn is! Dan kan je even tijd voor jezelf nemen. Even lekker uitslapen of ongestoord alleen kunnen douchen zonder dat de kleine tandenborstels onder de wasmachine aan het proppen is En hahaha hoe krijg je het voor elkaar om die legerkleding te verpesten? Je hebt wel talent! @Busster, Haha ja dat is waar. Alex doet over huishoudelijke taken ook veel langer en dan ook nog slechter hihi. Zaterdag ging hij zelf zn kleding strijken: Een blouse en een broek.. een half uur haha @Bo, Wat leuk dat het en geslaagde bruiloft was! En zulke complimentjes doen je altijd goed Heerlijk he, er even tussenuit zonder de kleine. Is alleen maar goed! Maar je gaat ze zo missen he Groot gelijk heb je dat je haar gelijk bij je nam haha Ik ken dat Ho ho... Alex heeft nog steeds geen keus gemaakt Ben er zo zenuwachtig voor.. Elke keer als hij even met mij alleen ergens heen wilt od, dan ben ik meteen bang dat hij wilt vertellen dat hij wel mee wilt op uitzending.. Maar ergens begin ik wel het idee te krijgen dat hij niet mee zal gaan.. Hij gaat ook opnieuw proberen om bij die bsb? Arrestatieteam? te komen van de politie.. Hoorde op zn opa en oma's feest ook dat hij tegen iemand zei dat hij misschien een andere functie wilde waarbij hij de gelegenheid kreeg om te gaan leren en zo zn mavo-diploma te gaan halen.. Dus ik denk dat hij het idee krijgt om zich juist een weg úit het leger te banen ipv op uitzending te gaan. Pf ik hoop het zo Hij vroeg mij daarnet ook ineens vanuit het niets, wat ik wilde. Of ik wilde dat hij een andere baan nam zodat hij elke avond thuis kon zijn. En hij zei dat hij wou dat hij in de buurt werkte. Maar ik heb hem gezegd dat ik wel wil dat hij iets doet wat hij zelf leuk vind, anders werkt het natuurlijk ook niet. Zucht, het zou wat makkelijker zijn als hij er gewoon over praat met mij. Vind het een beetje jammer dat ik het steeds maar met van die kleine aanwijzingen moet doen. ipv dat hij gewoon verteld hoe hij er over denkt en wat hij van plan is.. Maar ja, dat hij geen prater is wist ik wel al.. Zo, is dat er ook weer uit
http://www.biopix.nl/Species.asp?Search ... Arthropoda En gister kroop deze spin door de kamer Ik was onder de bank aan het kijken naar een blokje van Steven wat hij kwijt was, met de zaklantaarn. Toen deze spin op me af kwam lopen, kon alleen maar AHHHHHHHHHHH uitbrengen, Frank heeft hem vermoord gelukkig. Pffffffffffffff krijg het er nog warm van.