goedemorgen dames, Mensi, iewwwwwww, jakkes, bah, gatver.... Dat is natuurlijk erug schrikken! Meetie, nou laten we hopen dat hij niet op uitzending gaat, dit zal hem afgelopen week wel dwars hebben gezeten, wel fijn dat hij toch aan jou vraagt wat jij zou willen, maar idd het is belangrijker wat hij wil en dat hij met plezier naar zijn werk gaat toch!? Mijn hubbie gaat volgende week zondag t/m zaterdag weer bijna weekkie weg en niet voor het werk, nee ze gaan met het kader onderling lekker skieen... ach leg me er maar bij neer, we weten inmiddels dat ze van huis weg kunnen gaan en het zij zo, heb ik ons heerlijke bedje weer lekker voor mezelf, geen gedraai en gesnurk.. Alleen ergens in april gaat hij voor 3 weken naar duitsland, das wel weer lang.. , maar dat duurt nog effies Heb ik weer, van het weekend mijn haartjes geverfd, is bij mij dus echt nodig, want ik ben al bijna een postduif, dus ik een ander kleurtje gedaan, omdat de kleur die ik altijd neem er niet was, heb normaal vlammend rood en nu iets met kastanje, leek veel op elkaar dus dacht kan best, die vrouw zei ook al dat het mischien wat donkerder zou uitvallen, maar wat blijkt dat grijze is nu dus paars.. ziet dr dus niet uit.. Hopen dat ze mijn kleur weer hebben vandaag, maar ff over doen. Hoop alleen niet dat het iets met de zwangerschap te maken heeft! Dus dat die kleur daarom zo paars is uitgevallen..? Anders moet ik ook maar eens snel een bezoekje brengen aan de kapper.. heeft de rest het weekend goed doorgekomen? groetjes
goedemorgen meiden..zit hier even met MEGA KRIEBELS....net wakker en klik doodleuk op de link van mensi..pfffffff..en ik heb dus echt een spinnen fobie...(heb een keer om 10 uur s'avonds mijn vader laten komen om een spin weg tehalen omdat Jac op oefening was........klop mijn schoenen altijd uit voor ik ze aan trek enz enz) ...dus dit was niet grappig ..zo vroeg in de ochtend heb snel gelezen, dus even korte reacties hahah - even over kleding verpesten..heb het gepresteerd om de sport kleding van Jac roze telaten worden....was niet fantastisch om tezien....maar kon er gelukkig wel de humor van in zien....slik... - Jac helpt ook bij het huishouden...soms zelfs meer dan ik doe...vind ie prima...komt ook door mijn reuma..zijn maanden bij dat ik niet zo veel kan..dus nemen hij en de jongens het over van me...ik krijg altijd de lichte klusjes ..die ze me dan ook nog komen aandragen hahaha..was opvouwen ..aardappelen schillen enzo... Maar op dit moment kan ik het allemaal lekker zelf, dus doe ik weer meer... Gistern gingen we de babykamer schilderen...dus Jac zei..als jij nou alvast begint met schilderen ga ik even stofzuigen en de bedden doen...prima deal! hahah -Tja..ik woon in een huis met mannen..allemaal gestoord van Voetbal. (alle 3 voor Ajax...en ik ben voor AZ..dus dan weet je het wel hahahaha).waaronder een mannetje met talent (naar ze zeggen )..zijn al wezen kijken van vitesse..maar Marv is voor Ajax dus die wilde niet hahahah (heerlijk he ...alsof alle voetballers alleen voetballen bij hun favo clubje hahaha) Maargoed.....vind het toch al onzin om die kleine mannetjes al zo vroeg vast teleggen...dus geen probleem hoor....eerst maar eens lekker genieten! Gisteren zijn Kenneth en Marvin naar Ajax wezen kijken toen ze tegen NEC moesten...opa en zwager hebben een siezoens kaart van Nec..dus als die tegen Ajax moeten mogen de jongens altijd mee...helemaal tegek voor hun natuurlijk...( al zitten ze wel in een NEC vak en mogen ze niet juichen van opa als Ajax scoort hihihihi..marv heeft stiekem zijn Ajax shirt aan ...om toch een rebelse gevoel tehebben denk ik hahahaha) Zo weer genoeg gekletst, moet alles nog na lezen..hou het niet meer bij hoor...hahah
ahhhhhhh paars..van alle kleuren heeft ze paars hahahah Ach wie weet zien de menden het en word het in ene een hype..je weet het niet he... (je zegt gewoon dat het op dit moment HET FASHION kapsel van 2008 is....) bij the way..weet iemand waar je grote decoratie vlinders kan krijgen die je op de muur kan plakken..liefst lime en roze... Andere muur is nog helemaal wit...vandaar...
Je hebt een talentje rondlopen dus, leuk hoor! Ja voetbal dat is hier ook favo aan het worden, althans mijn oudste en mijn man dan, want ik voel er nog steeds weinig voor, alleen als nederland moet voetballen vind ik het nog wel eens grappig om te zien. ja paars, erug charmant ook.. nee dit gaat m dit jaar niet worden hoor, ik loop echt voor lul.
Druk met de beebkamer dus, heb er ook helemaal zin in hoor, maar mijn man wil pas ergens in april/mei gaan beginnen, dus moet nog ff geduld hebben, ach tegen die tijd mag hij natuurlijk alles zelf doen, dan mag ik natuurlijk niet zo heel veel meer
goedemorgen meiden was een hele lappen testen zo op de vroege morgen! Hahaha Elies, voel je je echt voor l*l lopen he? Ik had het ook voor het eerst zelf gekleurd, maar ik had 1 pluk blond en de rest allemaal donker. Was me een partij rood geworden, schrok er van. Jordy noemde me al zijn dakduiveltje... haha maar de kleur is nu mooier. @Diaantje, oh klinkt als leuk de babykamer! Ben heel benieuwd. Haha wat schattig van Jac. oh jeej echte voetbal freaks. hahah wel stijl om gewoon zijn ajax shirt onder zijn jas aan te doen hahahaha! Geweldig! @Meetie, hm hij laat dus steeds maar beetjes los.Ze kunnen zichzelf zo opslokken in hun eigen gedachtes. Ben benieuwd wat de eindconclusie zal zijn. Hij denkt er in iig goed over na! @Mensi, ieeeeeeeeeeeh ik haat zulke spinnen, kleintjes durf ik nog wel op te staan. Maar deze bleghhh! Nou hier weer een gesprek gehad gisteravond in bed met Jordy. Ik brullen natuurlijk. Om even kort door de bocht te zijn, korte samenvattig komt het op neer dat wij voor het laatst sex hebben gehad dinsdag. En sindsdien wilt hij gewoon niet meer. Ik doe al geen moeite meer omdat ik altijd afgewezen word. Ook geen pretje. Als ik hem vraag waarom niet, wordt hij boos en zegtie: begin je er weer over, nou zit het er vandaag ook niet meer in. Het gaat met niet om dat we geen sex hebben, maar waarom we geen sex hebben. Waarom snap hij dat nou niet?
haah geen paars dus....tja..je hebt best kans dat het door de zwangerschap komt...ik waag me er in ieder geval niet aan..al heb ik 6 grijze haren ontdekt..zucht.... We zijn aan de babykamer begonnen omdat we nu overal dozen en tassen met babyspullen hebben staan..word er helemaal kriegel van..wil het af hebben en dan alles inruimen...nu nog een vloertje en daarna inrichten...kan niet wachten.. thanx voor de tip meis..ga van de week denk ik naar Arnhem om even bij de xenos tekijken..helemaal niet aan gedacht.. Wilde eigenlijk ook mooie bloemen (net als bij Rach op Jaylies kammertje) op de muur, maar heb geen idee waar ik dan moet beginnen en vind al die stickerpakketten zo duur .... Maar voel je je goed meis?
@ Rach..ik herken dat wel een beetje van Jac..was ook zo'n binnenvetter..en dan vooral toen hij op uitzending moest..kon zich niet goed concentreren..(en dat was tijdens de sex dan ook wel temerken zeg maar...)..het was zo dubbel, het was zijn werk, al zijn buddies gingen dus wilde hij natuurlijk ook mee..maar het feit dat hij ons achter moest laten vrat m ook op... Geef m even de tijd meis...laat merken dat je er voor m bent als hij je nodig heeft..maar push niet...dan komt ie vanzelf ...met wat hem nou werkelijk dwars zit....ik denk persoonlijk dat het met jaylie temaken heeft..(en wat ik nu ga schrijven is gewoon mijn gevoel he...wil niet zeggend dat het dat ook is het lieverd..) Jullie hebben het belangrijkste verloren in jullie leven wat je maar kan voorstellen.. Wellicht is hij toch bang dat als je zwanger zou zijn dat jullie dit weer zal overkomen...ook al is dat natuurlijk niet zo....gewoon het gevoel van angst... Van sex kunnen kinderen komen..dus door de boot af tehouden komen er ook geen kindjes.... Zou dat het kunnen zijn?..ik verzin maar wat hoor....
@Diaan, ja herken wel heel veel van wat je zegt. Dus je gevoel zit goed. Hij wil het te graag dat ik toch zwanger ben. Hij zegt ook dat hij weet dat het een moeilijke tijd zal worden maar hij wil het te graag. Ook voornamelijk zijn werk. Hij heeft vakantie genomen omdat hij het niet trekt. Hij gaat elke dag met tegenzin naar zijn werk. Liever gaat hij helemaal niet meer. En de uitzending waar hij mee moest gaan dat hij zijn buddies in de steek heeft gelaten. Jeremy natuurlijk, is ook een hap op je gedachten. En ik ben heel moe en emotioneel. Nou hij wil wel sex als daar kindjes van komen. Zit nu niet in mijn vruchtbare periode dus das ook niet nodig, zo denk ik dat hij denkt. Maar het heeft dan niet zozeer met de sex zelf te maken, maar meer dat hij mij niet binnen laat met wat hij denkt en voelt. Nou gister wel, maar hij wordt boos als ik zeg hoe ik me voel.
ja lieverd, het altijd moeilijk..de vrouw die (volgens de man ) haar klep niet kan houden en maar smijt met emoties..en de man die ( volgens de vrouw) maar geen gewoon normaal gesprek kan voeren zodra het over emoties gaat... Het is een middenweg vinden... een relatie hebben is werken , werken, werken....communiceren, aftasten, niet verslappen, uitdagingen aangaan, En je zal zien dat het allemaal goed komt, jullie zijn een hecht setje ....ok al lijt dat het er nu niet echt op...jullie kunnen niet zonder elkaar!
Diaan, ja gaat goed! Voel me steeds beter.. Rach, goedemorgen... nog steeds geen ongi? Mannen en praten Jullie zijn idd erg hecht en het komt allemaal wel goed, alles bij elkaar ups en downs en dan met het kindje van je vriendin, gaat je niet in de koude kleren zitten... sterkte meis knuff Busster jij al ongi?
Hoi het was niet mijn bedoeling om je te laten schrikken Diaantje. Trouwens de link doet het nu niet bij mij. Ben er niet echt bang voor, maar omdat ik gister zo schrok keek ik goed om me heen in de wc, bleeeeh.Jou buik is echt al gegroeid! Eliesja ik zou idd terug gaan naar de kapper, en een andere kleur uitzoeken, en dan uiteraard niet betalen. Rachje20 Frank vind het niet leuk als ik gesprekeen aanga in bed, ben dus niet de enige die dat doet. Maar idd net als de andere dames zeggen, hij meld zich vanzelf wel bij je hoor gewoon niet over hebben. Dus nu al een week niet meer? vind je dat weinig? hier is het ook maar gemiddeld 1x per week. Busster hoe is het met je ongi? kan het niet dat je lichaam moet ontwennen van de spiraal en dat daarom je ongi weg blijft? Ik was nl na het stoppen van de pil pas na 3 maand weer voor het eerst ongi. Zo de Lidl boodschappen zijn weer binnen 42.00 best veel gekocht, 2x groente, drinken, en nog wat prulletjes. Morgenvroeg bij een oud klasgenoot op visite die ik al in geen 15 heb gezien, opgezocht via Hyves.
jeetje dames wat een geklets. @ Eliesja O nee paars haar hoop voor je dat het idd niks met je zwangerschap te maken heeft en dat als je vandaag probeert met de kleur die je normaal gebruikt je koppie er weer mooi bij staat. Moet je binnen kort je hubbie weer missen omdat hij gaat skieen gelukkig weet je dat hij het daar naar zijn zin heeft en dat is met een oefening maar de vraag. @ Bo Natuurlijk wisten wij al dat je met je jurkje voor een goede indruk zou zorgen en wat fijn dat je door zo'n oppervlakkige opmerking een goed gevoel kan krijgen he. Snap heel goed dat je toe je thuis kwam meteen naar je meisje bent gerend en haar lekker bij je hebt genomen. @ Rachje Alweer vakantie , maar als hij het op zijn werk niet trekt is dat wel de beste oplossing . Ik herken dat trouwens helemaal dat brullen s'avonds in bed mag aan John ook absoluut niet vragen waarom we de laatste tijd zoweinig sex hebben kan me de laatste keer al bijna niet meer herinneren ( nou ja dat is overdreven maar was met mijn vruchtbare dagen en die zijn ook al lang voorbij) . Ik weet wel hoe het komt maar ja daar valt weinig aan te doen hij heeft namelijk het idee dat omdat hij alleen in het weekend thuis het dan ook moet gebeuren en omdat het moet heeft hij er geen zin in. Maar ja dat wij ons als vrouw daardoor afgewezen voelen is waarschijnlijk niet belangrijk. Hij is ook in het weekend teveel met zijn werk bezig denk ik .Maar dan in zijn hoofd want er over praten blijft voor mannen zoals die van ons jammer genoeg erg moeilijk. @ Diaantje ha ha roze sport kleding erg charmand voor een man. Heeft een vriendin van mij eens gedaan met het feyenoord shirt van haar man was de ene kant rood en da andere roze echt geen gezicht hij heeft het ook meteen weg gegooid. Ik vind trouwens dat je zoontje stijl heeft hoor om gewoon zijn ajax shirt aan te doen als hij in het vak van nec zit. John is ook helemaal gek van ajax en we hebben zelfs een seisoens kaart ga dus eigenlijk alle thuis wedstrijden mee als ik niet moet werken. @ meetie Ik ken dat strijken bij John duurd ook erg lang en dan zitten er nog kreukels in maar ik zeg niks. Ben je trouwens al wat verde rin de aanwijzingen van ALex over of hij nu wel of niet mee gaat op uitzending of blijft hij nog steeds vaag. Vervelend hoor maar hij heeft die tijd vast nodig om alle voors en tegens tegen elkaar af te wegen @ Mensi Getver wat een vies beest gelukkig was je mannetje in d ebuurt om hem te vermoorden. Ik ben niet bang voor spinnen vind ze alleen erg vies maar durf ze wel zelf dood te maken.
Ah bah Mensi! Ik zat net lekker te eten toen ik vrolijk op je link klikte! En ik hou ook al niet van spinnen.. kreeg gelijk overal de kriebels! hahaha Ik heb ook een keer heel lang met Alex aan de telefoon gezeten omdat er zo een grote spin in huis zat en ik hem niet weg durfde te halen Uiteindelijk toch maar de stofzuiger gepakt en met mn ogen dicht die stang in de richting gehouden hehe.. en FLOP, voelde hem er zo in floepen.. BAH! Ik heb altijd zo een dillema met spinnen.. ben als de dood voor ze maar dood maken vind ik weer zo zielig! @Elies, Inderdaad. Als hij dan elke avond naar huis kan, maar dan de hele avond sago zit te zijn, is natuurlijk ook niet wat we willen. O, mijn mannetje had het een tijdje geleden ook over skieën met zn werk rond deze tijd! Hij gaat denk alleen niet, heb er tenminste niets meer over gehoord.. Bah, straks weer 3 weken weg.. Gelukkig duurt het nog even Hihi paars. Ik hoop niet dat het bij het oververven nog erger wordt! @Diaan, Wat fijn dat je mannen je zo goed helpen! En nog fijner dat het nu goed gaat met je Lekker met de babykamer bezig.. begint het er al op te lijken? Haha marvin met zn ajaxshirt 8) Hij durft @Rach, Ik ben ook benieuwd En je hebt gelijk, hij denkt er in ieder geval erg goed over na! Dat is wel weer fijn, ik mag eigenlijk ook niet klagen! Heb alleen zo een hekel aan dat afwachten hihi.. Wat rot dat je niet in Jordy's gedachten kan komen! En ik begrijp dat het nogal vervelend is dat je geen antwoord krijg op de 'waarom niet'-vraag. En dat je dan ook niet tot hem door kan dringen.. heel frustrerend Maar jullie komen er vast wel uit! Zoals diaan zegt, jullie zijn zo een hecht stelletje, komt vast wel goed
@ mensi Nee nog steeds geen ongi het zou inderdaad kunnen dat mijn lichaam nog moet wennen maar de HA zei tegen me dat het meestal snel gaat als je meteen na het verwijderen ongi word je er vanuit kan gaan dat alles weer ok is. DAt is gebeurt dus nu weet ik het even niet meer wacht gewoon af en als ik volgend weekend nog geen sporen van ongi vind dan maar bij hem langs gaan.
Ik zie alex vrijdag pas weer, dus dan weet ik misschien pas meer Spannend hoor! Dat bij jou en rach de menstruatie weg blijft.. ben benieuwd wat dit betekent! Had je nog een tweede test gedaan? Dat is wel lastig ja. Dat hij geen zin krijgt omdat hij zich een soort van gedwongen voelt.. Ikzelf heb dat ook hoor.. Als ik van te voren al weet wanneer we gaan sexen, dan heb ik bij voorbaat er al geen zin in.. Besteden jullie het weekend ook volledig aan elkaar of gaan jullie ook wel eens apart weg bijvoorbeeld? Want als jullie een vast ritme/schema hebben, moeten jullie die wat breken zodat sex meer als verassing komt..? Wij sexen voornamelijk ook alleen in het weekend omdat alex dan thuis is.. maar als hij vrij heeft dan sexen we gerust elke dag. De laatste tijd heeft hij ook weinig zin, maar dat komt omdat hij dus nogal zit te malen in zn koppie..
Hahaha ja daar ben ik ook telkens bang voor! Daarom zuig ik dan ook een doek vast in de stang! En wij hebben zo een zakloze stofzuiger, dus wanneer die geleegd moet worden, geef ik ook iemand anders die opdracht Wil dat beest niet nog een keer tegenkomen, dood of niet!
@ Meetie Ja heb een 2de test gedaan en die was ook negatief maar het is zo als Rachje zegt geen bloed is moed. En wat vast ritme betreft dat hebben we juist helemaal niet meer dat hadden we wel voordat ik een andere baan had en voordat we in zoetermeer woonde maar maakt voor John niet zo veel uit hij is gewoon een man met weinig zin ( die bestaan dus ook ) Hij heeft mezelf laatst eens gezegt dat hij best bezeft dat hij me soms op die manier te weinig aandacht geeft en dat hij wou proberen het te verbeteren maar ik zie het (nog) niet. Vind het ook een beetje moeilijk om hem er op aan te spreken want voor zijn gevoel doet hij mischien heel erg zijn best terwijl ik denk nou gaat er nog wat gebeuren, Als ik het dan op het verkeerde moment zeg gebeurt er zo weer niks . Knuffelen vind hij ok hoor dat doen we de hele dag door als we samen zijn maar verder dn dat heeft hij moeite mee op een of andere manier.