Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ja... ik heb Dylano gezien hoor! Mooi kereltje heb je! :D

Ja, dat zou idd nog wel eens kunnen Mensi, dat Jordy denkt dat je zwanger bent (ik denk het ook hoor!).. en dat ie daarom niet durft. Maar persoonlijk denk ik dat het voornamelijk te maken heeft met het feit dat hij veel aan z'n hoofd heeft. Dat heb ik ook altijd.. en dan kan ik me echt niet tot seksen zetten.. Ik snap dat het je ook niet zozeer om de seks gaat, maar meer waarom ie niet wil. Je gaat vast aan jezelf twijfelen; ben ik wel leuk genoeg e.d.. of niet? (dat heb ik altijd.. haha.. onzeker typje, haha.. )..

Overigens, ik heb deze hippe draagzak net besteld voor Chloé.. Leek me zó makkelijk als ik even snel de stad in wil om een boodschapje te doen.. Je kunt er ook zoveel mee... Banaanzit, kangeroezit, heupzit.. weet ik het wat.. Leek me wel leuk in fuchsia.. :D

2. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hier nog even snel een schattig fotootje van Edwin en Chloé vorige week op een avond.. gemaakt me een telefoon, dus beetje donker en wazig.. maar vond het zo schattig! Wilde het even met jullie delen..

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Bo20 leuk die draagzak ik heb ook op die site gekeken, Heb het ook overwogen om te kopen, maar nu loopt hij al, dus niet meer nodig.
    Wat een lieve foto :p

Ben op zoek naar een oppas....

4. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Handig zo een draagzak Bo!
    Ik kwam er ook een beetje laat achter, maar het lijkt me inderdaad ontzettend makkelijk. Je hebt veel meer vrijheid met zo een zak/doek!

En wat een ontzettende schattige foto! Ik zie hem best duidelijk hoor :D Kijk haar hangen dan! Hahaha Zo schattig die kleintjes!

Handig he een camera op je telefoon!
    Ik mag nu weer een nieuwe telefoon kiezen.. mn abonnement is verlopen.. denk dat ik voor de nieuwste cybershot ga van ericsson..
    Ik heb zo vaak dat ik mn telefoon gebruik om foto's te maken van Dylano! Echt handig!

5. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Jaa.. schattige foto hè? Let niet op Ed z'n legerkloffie en z'n out of bed look, haha.. :p

6. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ mensi Ik heb idd ook altijd een paar potjes met groente in de bergkast en wat invries groente in de diepvries liggen daar heb ik dus nu gebruik van gemaakt.

@ meetie ja maakt tegenwoordig niet veel meer uit of je nu vers diepvries of potgroente eet maar ik vind vers nou eenmaal lekkerder. Had de fot's op je hyves bekeken dylano ziet er super uit in zijn mini pakje

@ Bo wat lief ligt je meisje daar in Ed zijn armen toch handig met je telefoon want voordat je je gewone camera bij de hand hebt is het moment al weer voorbij. Lijkt me trouwens heel handig zo'n draagzak en lekker kleurtje heb je gekozen . Zie in de bus heel vaak moeders met hun kinderwagen stuntellen en dan denk ik waarom koop je niet zo'n ding is veel makkelijker en sneller dan dat gepruts en altijd zeker van een plekje want officieel mag ik maar een kinderwagen mee nemen in mijn bus en ik vind het zo sneu om moeders met hun kindje in de kou te moeten laten staan.

7. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hm dat is inderdaad handiger, zo een draagzak in de bus! Maar weet je wat het ook is, die draagzakken kosten nog best een hoop centjes..

8. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    @Busster help je die vrouwen dan ook tillen met de kinderwagen de bus in?
    Bij ons doen ze dat meestal wel, en anders vraag ik erom.
    Een draagzak zou idd wel handig zijn, maar als je boodschappen moet doen is z'n mand onder de kinderwagen ook reuze handig hoor.
    Gelukkig heb ik een auto, is wel leuk met de bus maar wel een gedoe hoor.

9. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hihi ik ga ook zelden met de bus, ik zie mezelf al staan klunsen :p Ik ga alleen wanneer ik de kar thuis kan laten, dan gaat Dylano gewoon op de arm en mn schoot. Boodschappen haal ik lopend met de kar en de stad in gaan of dergelijke wacht ik gewoon tot het weekend zodat Alex met de auto thuis is ;)
    Mijn ouders hebben zelf ook een kar, dus als ik daar in de buurt ben, laat ik mijn kar gewoon thuis en leen ik die van hun wel 8)

10. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @rach laat je mannetje eens met de aalmoezenier praten op zn werk. Misschien kan hij hem wel wat handvaten geven om zn verdriet te verwerken en het gevoel dat hij zn buddies in de steek heeft gelaten. Waarschijnlijk zien zijn buddies dat niet eens zo, zoals hij het wel ziet. Soms zijn prive omstandigheden belangrijker dan defensie, en dat begrijpen die buddies ook heel goed hoor.

@all tja op comando het moeten doen, is best moeilijk. Wij hebben anderhalf jaar lang in de mmm gezeten en hadden toen ook gezette tijden waarop we het moesten doen. En daar hebben we het allebei wel moeilijk mee gehad, maar gelukkig konden we erover blijven praten. En we hadden ook wel eens dat we moesten, maar dat het gewoon niet ging, en dan deden we het gewoon niet. Het moet leuk blijven in bed. De laatste keer moest ie zelfs van oefening terug komen, dan sta je elkaar echt zo aan te kijken in de slaapkamer, van en nu. grijns. Maar dat ging geluk erg goed, want we hadden allebei toen het gevoel dat we iets stouts aan het doen waren omdat we allebei van het werk gespijbeld hadden (moest overdag). Enneh dat heeft denk ik geholpen. hi hi. Het resultaat draag ik nu rond. Enneh dat groene spul verpesten in de was is niet moeilijk. Ik heb al een paar keer die sokken in de droger gegooid en dan krijg je kindersokjes. grijns. Gelukkig kan mn mannetje er wel om lachen als ik weer iets doms gedaan hebt. Alleen moet ik niet de stofzuiger van de trap laten vallen, want na 3 nieuwe kopen wordt het een beetje duur.
    Gisteren was trouwens een leuke dag en helemaal naar ons zin geweest.

11. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hey sas,
    Wat houdt mmm in? :oops:
    En ik heb geloof ik gemist wat je gisteren ging doen? :oops:
    Hihi...

12. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    MMM medische malle molen, enneh gisteren ben ik getrouwd.

13. Meetie

Meetie Fanatiek lid

NEEEEE :confused: Ik dacht dat.. :confused: dacht over twee weken ofzo pas :confused: ah meeen
    Ah nou gelukkig was het helemaal naar jullie zin!
    Hoe is het precies verlopen?
    Je had geen trouwjurk? Kerkinzegening? familie? Feestje? Komt er een huwelijksreisje?

En wat houdt medische malle molen in? :oops:

Ik flikker trouwens al die legerstukken gewoon in de droger :confused: Tot nu toe nog niets verpest..

14. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hey, hoi, hallo,

Bo, wat een leuke foto, lief zeg... Leuk die draagdoek, zit er zelf idd ook aan te denken om zo'n ding aan te schaffen, maar zijn idd best prijzig!

Busster, dus je hebt nu wel een voorraadje groente liggen!? ;) zal je niet nog eens gebeuren! Al ongi?

Sas, huh dacht ook dat het pas over weekkie was,
    nou meis nog van harte gefeliciteerd! Heb je foto's?

Meetie, ik zal straks es kijken naar je doopfoto's, nog niet gezien!

Mensi, wrom zoek je oppas, ga je meer werken?

Rach, hoe is het met je meis? Al ongi?

Ja mijn haartjes zijn gelukkig goed gelukt, ben nu rood ipv paars, is wel beter! ;)

Vandaag weer vroeg naar bed, we zijn allemaal (behalve Luke) niet zo lekker, pijn in de keel en beetje verkouden aan het worden!

fijne avond nog meiden

15. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Nouuu wat een ei :confused: Alex ging zondagavond hier weg en vroeg mij of ik hem maandag wilde bellen.. maar hij is er helemaal niet :( Hij zei tegen mij dat hij kleine oefeningetjes had en ondertussen wel op de kazerne was..
    Maar hij zit dus deze week ook in maarnewaard.. :eek: of hoe heet dat daar? In groningen zei een maat van hem..
    Bo, ed zit daar nu toch ook!?

16. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Meetie, oh heeft hij je dat dan niet verteld?

17. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Haha mooi dat je haren weer normaal zijn!

Nee Alex had dat niet verteld hihi. Ik hoor zulke dingen vaak pas laat of achteraf :p. Maar dit keer was hijzelf denk ook niet helemaal op de hoogte. Hij was natuurlijk vorige week thuis gebleven en kreeg dit even vlug over de telefoon door..

Hey slaap lekker meis, wordt maar snel beter!

18. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Oh vandaar... ;)

dank je meis..

19. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    @Sas7 gefeliciteerd meid, heb je een leuke dag gehad?
    Heb je nog een foto van hoe je eruit zag?
    @Meetie als je iets niet weet kun je zo ff googelen ;)
    daarna druk je op enter en je antwoord kun je lezen, is erg handig.
    Medische malle molen is als je moeilijk zwanger kunt raken, en dan de dokter inschakeld en daarna na het ziekenhuis moet.
    Of is het een uitspraak die je niet kent?
    @Eliesja ik zoek een oppas omdat m'n moeder een vriend heeft en daar in het weekend zit, en ze woont niet vlakbij.
    Helaas hebben de 2 dames zich nog niet gemeld, vraag denk ik ons nichtje maar...
    @Meetie kun je Alex niet mailen of smsen?

Nou vanmorgen naar een oude klasgenote geweest was erg gezellig haar 4e kindje is 5 weken, wat een heerlijk klein mormeltje.
    Steven vond het ook leuk, en keek heel verbaasd toen het meisje begon te huilen.Heb haar zelf al 15 jaar niet gezien, net als haar vriend.
    Loop ik vanmiddag met m'n moeder in haar woonplaats, wie zie ik de vriend van dat meisje, nou als dat geen toeval is.

Steven heeft vandaag 3x gepoept :confused: komt denk ik door z'n doorkomende tanden.

Gister kwam er een vrouw de enveloppen ophalen van het kerkbalans je kunt dan invullen hoeveel er van je rekening word afgeschreven,
    wij hadden dus 20 gedaan, vonden we wel geneog (allebij 20 euro) ga ik vannacht dromen dat die vrouw zei dat we er meer van moesten maken, ging Frank het veranderen in 50 euro, ik zei niet doen joh 20 is meer dan genoeg.
    Toen ging ik ineens dromen dat ik op de foto ging, maar ik had geen leuke trui aan, dacht ik bij mezelf dan maar topless op de foto :confused:
    Vage dromen heb ik he?
    Ik denk bij mijn keus aan geld uitgeven dus goed na, en van de week kan ik de foto's van Steven ophalen bij Dirk, maar wat dat nou weer te maken heeft met mezelf :rolleyes:

Straks even douchen, haar wassen en ontharen ben ik weer up to date :D

20. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Haha wat een droom :p

Ik ken die uitspraak inderdaad niet. Had ook al op google gekeken, maar kwam alleen maar vage dingen tegen.. ;) Vandaar

Alex zit nu dus in dat oefendorp.. En op de kazerne heeft hij zo goed als geen internet. Zijn mobiele telefoon abonnement is voor 4 maanden op stop gezet, omdat we een megarekening van ca 700 euro moeten afbetalen door zn 6weken oefening in Suriname :confused: Dus hij heeft ook geen telefoon.. Enigste manier om contact te hebben is, dat ik de telefoon van de kazerne bel.

Wat leuk dat je die oude klasgenote bezocht heb! En het inderdaad wel erg toevallig dat je daarna haar vriend ook ineens tegen komt hihi

Dylano poept de hele dag door :oops: Hoe vaak poept steven normaal dan?

Deel Deze Pagina