Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hoi!

@ Meetie: die draagzakken vind ik wel meevallen hoor.. 25 euries! :D

Ik heb vandaag mijn eerste twee sollicitatiegesprekken gehad en ze gingen goed! Bij Start People de eerste.. 5 minuten na het gesprek werd ik al gebeld dat ik ben uitgenodigd voor een tweede gesprek. En Creyf's ging ook goed.. daar hoor ik vrijdag meer van! Nu donderdag nog een gesprek... ben heeeel benieuwd! :)

Nou, ik ga Chloé lekker voeden en dan naar bedje toe! :D

2. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    nou vind het ook wel meevallen 25 euro....had ze duurder verwacht..
    Waar heb je m besteld Bo?..altijd handig ;)

ga er weer vandoor, ff naar de winkel...lekker vroeg des te eerder ben ik weer thuis..heb zo'n hekel aan boodschappen doen...

tot laterrrrrrrrrrrr

3. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ik heb deze besteld via Minimonkey.nl .. 25 euro incl. verzendkosten à 6,20.

Hoe is het verder Diaan? Alles goed met jou en je tuttebel?

Hier een mijlpaal! Chloé heeft vanaf haar laatste voeding om half 12 tot 8:15 vanochtend geslapen! :D

4. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @meetie we hebben het klein en simpel gehouden. We wilden allebei niet in de belangstelling staan. Dus geen witte jurk en strakke pakken. Lekker allemaal casual maar toch netjes. Ik had alleen een leuk broekpak, maar ja door mn buikje paste mn broek niet meer, maar gelukkig had ik al een nette bolle buikenbroek gekocht en dat kon goed met het colbertje. We hebben alleen maar een ceremonie gehad in een kasteeltje (want in mijn woonplaats hebben ze alleen daar, de gemeente trouwzalen) en daarna zijn we met de hele bubs uitgebreid gaan lunchen. Het gezelschap was ook niet zo groot, want we hebben het klein gehouden. Het moest ook allemaal een beetje snel snel, ivm de zorgzaam verzekering. Maar dit wilde we al een tijdje, maar er waren nu een aantal omstandigheden waardoor we het snel wilde doen. We hebben geen ringen gedaan, want ik hou helemaal niet van sieraden en mn mannetje kan het niet dragen vanwege zn werk en die is daar ook niet zo van. De foto's heb ik nog niet, want die heeft mn vader gemaakt, maar die is er nog wat mee van plan, dus dat is nog een verrassing. Een huwlijksreis zit er ook niet in, want Bas kan geen vrij krijgen en heeft het harstikke druk op het werk en hij wil zn dagen sparen voor als de kleine straks komt. Het worden dus zo af en toe wat weekendjes weg. Als ik daar zin in heb natuurlijk, want eigenlijk wil ik het nest niet verlaten. Beetje nestdrang waarschijnlijk.

5. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Sas, nog van harte met jullie huwelijk! Mooi dat het een memorabele dag is geworden! Vond je het niet jammer om het op zo'n korte termijn allemaal te moeten regelen? Of heb je nooit zoiets gehad van dat je het allemaal wat uitgebreider wilde doen?

6. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    mogguhhh. was ze weer...

jeetje Sas..van harte meis..fijn dat het een geslaagde dag was...
    Zal wel wennen zijn als ze je bij je mans naam noemen hahhaha
    (heb een keer bij de dokter gezeten, en toen ze me riepen reageerde ik dus niet...en die assistent maar roepen..dus ik dacht al bij mezelf..l" ekker dan..ben je eindelijk aan de beurt zijn ze vertrokken!...." :oops: ...duurde echt even tot ik door had dat ik het was.....heel blond....

@ Bo...ga de zak ook bestellen ..lijkt me handig..vooral als ik met de bus ga ja ;) ..zie sommige vrouwen zo stuntelen met de kinder wagen...dus ideeal!

Hier verder alles oke..wel steeds meer last van een bloedneus..zo iri..heb gelukkig altijd wel zakdoekjes bij me..maar vind het wel lastig, soms spontaan onder weg...net nog op de fiets.......hadden jullie daar ook zo last van?

7. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Goedemorgen!
    Zo, ik had net mn bezoekmoeder op visite :) Weer even lekker bijgekletst en de nodige vragen gesteld..
    Kennen jullie dat? MIM..moeders informeren moeders?
    Vanmiddag komt er nog een vrouw langs, voor een intake-gesprek. Dan wordt ik ook bezoekmoeder! :D Heb er al helemaal zin in!

@Bo,
    oooo dat valt inderdaad harstikke mee! Diegene die ik zag kostten rustig rond de 100 euro! Soms zelfs meer :confused:
    Maar je schijnt het ook met gewoon een doek te kunnen doen, ach ja.. daar kwam ik net iets te laat achter hihi

En wat fijn dat ze heeft doorgeslapen! Zal voor jou ook wel heerlijk zijn geweest :D

Hoe ging je sollicitatiegesprek vandaag? :D
    Wat fijn dat die vorige twee goed gingen, je bent dus in ieder geval verzekerd van een leukere baan.

@Sas,
    Nou, dat klinkt als een erg gezellige dag :D En dat is uiteindelijk toch het belangrijkste he! En trouwen in een kasteeltje, wat leuk!
    Heb je het altijd klein en casual gewilt, of kwam dat meer door de sistuatie?
    Hihi, je paste niet meer in de broek, is je buikje zo hard aan de groei ja? :D Heb je een buik-foto? Ben wel benieuwd.. ;)

@Diaan,
    Hahaha die dokter zal ook wel gedacht hebben :)
    Wat vervelend dat je steeds een bloedneus hebt zeg! Lijkt me erg irritant!
    Nee, ik had daar geen last van. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een bloedneus gehad :confused:

8. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @all ik had nooit een grote bruiloft gewild. Ik heb altijd geroepen dat ik in Las Vegas zou trouwen, lekker snel en geen familie erbij. Maar zoals het nu is gegaan is helemaal naar ons zin geweest. De familie vond echt dat het op onze manier is geweest en dat het gewoon bij ons paste. een bruiloft met alle poespas erom heen had van mij en bas niet gehoeven, Dus helemaal prima zo.

9. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    bezoek moeders?..klinkt gezellie..kom je dan ook bij mij langs ?

(weet niet wat het in houd..maar gezellie word het vast en zeker!)

:D :D :D

10. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Sas,
    Nou dat is dan toch mooi :D Het is tenslotte jullie dag toch!
    Nogmaals gefeliciteerd he! ;)

@Diaan,
    Hihi heb je de thee klaar staan ;)

MIM is een vrijwilligers..vereniging?stichting? Een initiatief van het consultatiebureau als het goed is.
    Maar dan gaan 'bezoekmoeders' (moeders die al kind(eren)/ervaring hebben) bij 'eerstekindmoeders' (moeders die een eerste kind hebben) langs, om deze te helpen. Helpen in de zin van, luisteren, vragen beantwoorden, ervaringen en tips uitwisselen. En vanzelf komen er persoonlijkere problemen naar boven. Zo heb je bijvoorbeeld turkse vrouwen waarbij de bezoekmoeder mee gaat als ze naar het consultatiebureau moet, om te tolken.
    Toen ik ziek was, bood mijn bezoekmoeder ook aan om te helpen of om bijvoorbeeld de boodschappen te doen. Ik moest ook bloedprikken, maar wist niet waar het ziekenhuis was, dus kon ik haar bellen. Ze was zelfs bereid om me er heen te brengen.

http://www.meavita.nl/producten-en-diensten/moeders-informeren-moeders.html

11. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Normaal altijd s'morgens, en soms ook s'middags erbij.

12. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland

13. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Leuk Sas! ben ik ook getrouwd in 2004 september. ;)

14. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Ha ha grappig, ik heb wel in het begin gehad, dat als ik het dan over m'n man had, dat ik dacht wat klinkt dat oudbollig.

15. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Rachje20 who bist du?

16. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    OoOOO ik ben zo'n enorme kluns af en toe. Ik ben gister gezellig naar het nieuwe huisje van een vriendin gaan kijken in Tilburg. Wil ik s'avonds weer naar huis gaan sta ik in het donker bij mijn auto kan ik nergens mijn frondje van de autoradio meer vinden . Heb gister de auto van boven tot onder leeg gespit maar nergens te vinden en hij zit ook niet in mijn jas of tas en mijn dinnetje en ik hebben op onze buik in haar huis gelegen om hem onder de bank te vinden maar ook niets . Dus echt weg heb net bij de dealer een nieuw frondje besteld want ik kan echt niet zonder muziek in de auto gelukkig kan ik hem vrijdag al weer ophalen maar wel even 110 euro dokken . Balen ! :evil:

@ ELiesja Ik had al een voorraadje pot en vriesgroente in huis maar ja ik ging voor vers. Nou ja uit een potje kan ook wel een keer. Gelukkig is je haar weer rood ipv paars . Rood is veel mooier gelukkig hoef ik niet te verven om het rood te krijgen dat groeit gewoon zo uit mijn bolletje :)

@ Meetie Handig van Alex dat hij wil dat je hem belt maar dat hij niet eens op de kazerne is maar op oefening. Balen zeg van die hoge rekening van toen hij in Suriname was en dat hij daarom nu geen telefoon heeft. Klinkt trouwens hartstikke leuk gezellig en handig dat MIM

@ Bo 25 euro klinkt helemaal niet te duur voor zo'n zak want zoals je zelf al zei kan jke er best lang mee doen eerst kunnen die kleintjes er in liggen en later als zit zak toch !? Wat goed dat je al op 2de gesprek mag komen bij START nu je andere gesprekken ook zo positief . Ga voor je duimen.

@ Diaantje Wat onhandig zeg die spontane bloedneusen . Heb het een tijdje s'nachts gehad was s'morgens mijn hele kussen rood omdat ik het niet merkte. Kwam volgens de dokter door een klein adertje die ik met snuiten had kappot gesnoten en die s'nachts open ging omdat ik mijn hoofd niet meer recht had.

@ Sas gefeliciteerd met je huwlijk Gelukkig was de dag zoals je zelf wou klein en gezellig .

@ Mensi Wij mogen als chauffeurs niet helpen met tillen volgens onze cao, bedrijfsregels en Arbo de bus is inprincipe ook zo laag dat je met de wagen gewoon zo vanaf de stoep binnen kan rijden en als het druk ik laat ik de moeders met wagens door de midden deur instappen zodat ze niet met dat ding langs allemaal mensen moeten en dus tegen enkels aan gaan rijden .

17. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Dames het is zo ver hoor de :evil: is er eindelijk . Jammer . Op naar de 2de ronde dus maar. En bij jou Rachje?

18. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ochh jammer! Volgende ronde beter! :D

19. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    hehhhhhhhhh balen lieverd, ...ff slikken..ff snikken..en dan maar op naar de volgende ronde....
    duimpjes draaien alvast aan deze kant....

20. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    @Busster balen van je ongi, op naar de volgende ronde!
    Mijn broer helpt hier de mama's wel met de kinderwagens maar hier rijd hij veel in dorpen dus dan is er ook meer tijd voor.
    En anders moeten de passagiers maar helpen ;)
    Als ik geen hulp krijg dan vraag ik het gewoon hoor, of evt aan een onbekende, beetje mee helpen met je medemens ;)

Deel Deze Pagina