Ik heb een paar dagen geleden ook de brief gehad, alleen gaan wij niet omdat wedie dag al iets hebben. Misschien lopen we nu wel duizenden euro's mis.... ha ha
Ook wij hebben die brief gekregen. Net als mijn moeder trouwens. We hebben ons ook opgegeven , al heb ik geen idee of ik wel kan eind mei, hoop namelijk dan al te bevallen Een paar jaar gelden heeft mijn vader ook zo'n brief gekregen en wij zijn er samen heen geweest. We zijn niet vergekomen, maar het was wel een leuke dag. Was goed eten en we kregen ook nog een lunchpakketje mee voor als we op de tribune zaten. Uiteindelijk kreeg iedereen die "echt meedeed" ( dus niet de gene die je mee mag nemen) een kado bon van de bijenkorf twv 50 euro. Wie niet waagt die niet wint , zeggen we maar steeds. Enne je zal maar in het publiek aangewezen worden voor die 10.000 euro die ze een paar keer weggeven..... Zou ook niet vies zijn, wel dan
Hehe, het is altijd een dagje uit Zijn indd veel mensen die een uitnodiging hebben gehad (en met achterdeurtje voor nieuwe loten), zoals ook mn schoonmoeder.
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, IK OOK!!!!!!!!!!! Heb het allemaal ingevuld en nu maar hopen of ik word uitgekozen. Laat me even weten of je het bent geworden, ok?
whahaha, nou ik helemaal blij dat ik zomaar zo een brief gekregen heb, maar volgens mij heeft half Nederland m gekregen hihi...
ik heb hem ook gekregen,en gebeld met de code....maar heb geen koffer uitgekozen. dus zal ook niet uitgenodigd worden denk ik
Ik ben altijd 1 van die meisjes geweest die de koffer komt brengen, het is wel een leuk spel hoor. De kans is alleen wel klein dat als je uitgenodigd wordt je ook het spel mag spelen, het ligt eraan als de mensen die in jou vak zitten de vragen ook weten.
Ik had afgelopen november ook al eens zo'n brief ontvangen, mijn schoonpa toen ook. Voor de uitzending van 20 december ofzo. Code ingevuld, niet uitgekozen. Deze keer ook weer de brief ontvangen, mijn vriend ook (hebben op beide namen diverse loten). Ik heb de code alweer ingevuld, maar geen koffer uitgezocht.. want dan moet je weer een extra lot kopen... en we hebben er al zat! Zal wel weer niet uitgenodigd worden... Vriend heeft 'em nog niet ingevuld.. hopelijk issie zo slim om GEEN extra lot te kopen, want dan kill ik 'em! Geldklopperij telkens... zelfde als de telefoontjes, dat je 'de kans hebt' op een BMW, maar WEL een extra lot kopen anders doe je niet mee... pffff
Wij hebben ook zon brief gehad en heb me ook aangemeld, wie weet zien we elkaar wel hahahaa... en het is trouwens Miljoenenjacht Het is net zoiets als deal or no deal zeg maar.. koffertjes openen en hopen dat er veel geld in je koffer zit.... ik geloof wel dat je ook tussentijds mag stoppen...
Ook wij hebben zo'n brief gehad, zal dan maar een heeeeeeeeeel klein kansje zijn dat je uitgenodigd wordt om mee te doen. Maarja, wie niet waagt wie niet wint idd. Ben benieuwd! Groetjes Inge