Miljoenenjacht (postcodeloterij)

Discussie in 'De lounge' gestart door Sientje, 7 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    nee, helaas nog geen telefoontje gehad, je zou voor 15mei bericht krijgen en dat is as dinsdag, zal wel niet gebeld worden vrees ik..

2. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    hier ook nog geen bericht gehad

3. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Hoi Sientje,

Ik heb maar liefst 2 x meegedaan aan miljoenenjacht (niks gewonnen) en het is echt leuk om eens mee te maken.
    Je wordt ontvangen in de studio met een heerlijks (sorry Sonja ;) ) lunch. Vervolgens ga je naar de zaal en dan beginnen de opnamen, en dan kom je er dus ook achter hoeveel er geknipt wordt in de show.
    Het eerste spel is de rode en blauwe tribune tegen elkaar, daarna spelen 5 vakken tegen elkaar en als laatste worden er 5 mensen uitgezocht die een spel spelen.
    Uiteindelijk blijft er 1 over die de finale speelt. Met kans op helegrote prijzen.

De opnames duren ongeveer 3 uren totaal en je krijgt dan een "overlevingspakketje" mee tijdens de opname. Doosje met een flesje water, een krentenbol, een mars en een appel.
    Na afloop krijg je als kandidaat een leuk aandenken en je partner ook.

Ik zou zeggen: gaan want het is hartstikke leuk en Linda de Mol is ook heel grappig.

Groetjes van Kiki

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Jaaaaaaaa, als er nu iemand wél gebeld word maar die kan of gaat niet.. ik meld me bij deze aan hoor!

5. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Ik heb ook al 3 keer zo'n uitnodiging gehad... maar inderdaad... als je geen extra lot neemt word je niet echt uitgenodigd.

Jammer, kon wel een paar ton gebruiken!

:(

6. sporty78

sporty78 Actief lid

15 jan 2007
    195
    0
    0
    mn schoonouders hebben al 2 keer in de zaal gezeten. De eerste keer mocht mn schoonvader met een koffertje zitten en raden wat erin zat (fout helaas) afgelopen weekend was de 2e keer en waren ze snel af maar ze kregen wel een Nespresso machine kado! Zij vonden het een hele leuke dag.

7. lover

lover Bekend lid

12 jun 2006
    851
    0
    0
    Dit verhaal komt bekent voor.
    Mijn ouders hebben een buurvrouw en die heeft ook zo`n brief gehad.
    Zij zei dat het nep was.
    Want als je de code invult zit je weer vast aan een extra lot.

Je hoord zoveel dat elk brief die ik binnen krijg gelijk in de prullebak gooi.
    Kijk als ik win zie ik het van zelf wel aan de rekening ;)

Maar doe van begin af aan mee en heb nooit wat gewonnen.
    Maar ja stoppen durf je niet.

Hoop dat jij een andere brief heb gehad en dat je naar die show mag.
    Dan gun ik jou heel veel geluk.

Liefs Lover

8. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Klinkt allemaal leuk kiki, maar ik denk niet dat ik vandaag nog gebeld word, en je zou voor 15mei bericht krijgen..jammer hoor, klinkt echt leuk om een keer mee te maken!

9. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Bij ons was het heel gek, we kregen zo'n brief dat Michiel mee kon doen als reservekandidaat. We moesten dan eerst naar de studio en als je dan ingezet werd, dan was het voor 't echie, en mocht je niet meedoen, dan kreeg je 45 euro onkostenvergoeding en een plaatsbewijs voor de volgende show.
    Er waren reserves nodig en dus hebben we het met veel plezier meegemaakt. En toen de grote verbazing toen we thuis kwamen: voice-mail, we werden uitgenodigd voor de laatste show!

Op die manier hebben we dus 2 x meegedaan (en niks gewonnen). Maar als je meedoet is de kans 1 op 500 dat je een grote prijs wint en dat is nog vele malen groter dan wanneer je gewoon thuis meespeelt.

Het gekke is dat ik op internet wel iets had ingevuld, maar toen er gezegd werd dat ik akkoord ging met een extra lot, heb ik gecanceld. Maar ben toch uitgenodigd.

Toch jammer Sien dat je niet gebeld bent.

Groetjes van Kiki

10. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    wij hebben ook geen bericht gehad.
    ik denk dat dit ook weer een stunt was om extra loten te kunnen verkopen want het was erg onduidelijk en voor je het weet had je weer een lot aangekocht! (gelukkig zag ik het net op tijd)

11. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Achja, het is wel jammer maar goed, ben gelukkig in de liefde ;)
    (en ga nu maar hopen op de postcode kanjer van ahum :confused: 18miljoen!)

Deel Deze Pagina