Hallo, wij zijn op zoek naar een leuke naam voor een Labrador Retriever (reu). We nemen over een tijdje een pup, en kunnen nog niet echt een leuke bedenken. Er is hier vast wel iemand met een hond met een leuke naam! Alvast bedankt! Daniëlle
Boris had ik ook al bedacht, ook erg leuk. Door ziggy kwam ik op het idee van Zorro. Is Zorro een leuke hondennaam? Beau, Levi en Brani vind ik ook erg leuk, Snoopy iets minder....
Onze hond (Cavalier King Charles Spaniel) heet Denzel Pup nummer 2 komt over 3 weekjes en wordt waarschijnlijk Diego! Maar zijn er ook nog niet uit dus kom hier mee spieken voor een leuke naam! Succes met een naam vinden! Liefs Pearly
het is maar net wat voor naam je zoekt herman joost max guus louwie bram kip mike er zijn leuke site's met hondenamen
Wat is er mis met snoopy Meeste golden retrievers die ik ken heten bijna allemaal Snoopy en Goldy. Is gewoon een lieve naam. Maar is een grapje wilde alleen weten waar zoek je naar een stoere of een lieve of een ondeugende naam? Welke richting wil je op? Lover
Stoer, maximaal 2 lettergrepen. Verder geen voorkeuren! Er is niks mis met Snoopy hoor, maar vind het niks voor een middelgrote hond. Meer voor een schoothondje. Maar heb al een paar leuke voorbij zien komen! Goed idee om hier eens een balletje op te gooien!
Mexx is ook leuk, maar is natuurlijk wel een merknaam... Misschien moet je daar niet te lang over nadenken. Het klinkt leuk!
Onze labradors heten Sarah & Bodhi..Sarah valt natuurlijk af omdat het een reutje wordt.. Maar wat dacht je van BODHI?
Amigo Bambam Bentley Beetlejuice Bender Bo Brownie Chester Conner Dexter Diesel Duncan E.T. Fletcher Grover Moby Homer Houston Humphrey Ikon Indigo Jinx Kenzo Levi Magnum Oliver Preston Junior Quizz Riley Sparkle Taran Tristan Watson Xcalibur