Hier niet gehad, maar dat komt omdat we niet in hun systeem staan. Heb me een paar jaar geleden uit laten schrijven uit hun systeem en sindsdien is de brievenbus een stuk leger. Anders had je 1 of 2x per week wel wat van die schooiers.
Als je met de uitzending mee wilt doen moet je in ieder geval wel minimaal 1 lot hebben of lid worden anders mag je volgens mij niet meedoen ? Ik heb hem, zoals elk jaar, wel geactiveerd, wie niet waagt wie niet wint toch?
het is gewoon een reclame folder. als je activeerd sta je in het systeem en wordt je doodgegooit met de post en mail. er worden echt wel mensen gekozen, 50 wel te verstaan. de kans dat je mag komen is nihiel en enkel als je ook daadwerkelijk lit bent maak je kans op prijzen. als je niet lid bent is activeren eigenlijk doelloos. je bent trouwens nergens toe verplicht en hoeft geen lid te zijn of te worden
heb m ook gehad en code is geactiveerd kost niks en dus ook geen extra lot of zo dus ik doe weer mee ben benieuwd
Mijn man heeft hem ingevuld in de hoop dta hij mag . Ik zou balen, want ik ben de naam op de brief en ik ga echt niet op tv een spelletje spelen, doodeng. Kom ik vast veel te lomp over haha, want sla vast dicht. Dus ik ga er maar vanuit dat Half nederland wordt uitgekozen en wij niet
als iedereen het weggooit, dan zou ik me dus aan moeten melden, maar ja om nou alleen in die studio te zitten lijkt me ook niets.... dus toch maar weggooien dan.... maar ja ook weer zielig voor Linda, dan staat ze daar alleen.... kan ik haar net zo goed vergezellen... is weer zo'n aktie.....zucht... *lol*