Vader tienermoeder (12) is ook vader baby | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Tegen beter weten in gehoopt dat het meisje gewoon vroeg nieuwschierig was.... maar jammer genoeg is het mijn vrees geworden.... Dat arme kind
als dit echt waar is, is dat vreselijk. Maar is zo`n DNA-test wel betrouwbaar? Ze hebben toch sowieso een bloedband lijkt mij. Dus het DNA zal altijd wel overeen komen. ( als ik iets heel doms zeg, moeten jullie het melden hoor ) Liefs
Volgens mij kunnen ze het daarom ook niet 100% zeggen en blijft het alsnog een gok, zo lees ik het ook.. Vooralsnog is er nu nog niks met zekerheid te zeggen, dus ik blijf hopen (tegen beter weten in, denk ik)
de tranen staan in mijn ogen.....wat een verschrikkelijke man dat hij het leven van dit meisje voor de rest van haar leven heeft verwoest... hier zijn geen woorden voor. ben er echt stil van..
Baby's hebben de helft van het DNA van de moeder en de helft van de vader. Dus Dat betekend dat dat meisje de helft van haar vader heeft. De baby heeft dat dan dus ook gewoon...maar doordat vader ook opa is, komt er een gedeelte wel overeen. Wel echt verschrikkelijk zeg....
Dna bestaat voor de helft uit dna van moeder en voor de helft uit dna van vader. Dus baby heeft de helft van moeder en de andere helft lijkt heel veel op dat van opa. Dat kan dus niet als hij de vader niet is. Zo is het het makkelijkst uit te leggen, maar in het echt is het nog veel ingewikkelder Verder is het heel erg, dat arme meisje!!! Hoop dat ze rust vind bij haar pleeggezin en dat ze goed opgevangen wordt.
OMG! Ik word er gewoon k*ts misselijk van! Pfff wat een zieke mensen lopen er hier toch rond op deze wereld...
Wat erg.. Ik word er gewoon misselijk van! hoop voor het meisje en voor het babytje dat ze goed terecht komen, en dat ze de rust krijgen die ze verdienen.. Maar denk nu wel dat het meisje geweten heeft dat ze zwanger was, maar het niet heeft durven vertellen.. Arm kind!
Heb t net gelezen, geen goed woord voor over, wat een achterlijke idioot!! OH Man wat kan ik kwaad worden, je ontneemt niet alleen de onschuld en jeugd van je prachtige dochter, ook breng je haar nog eens schandalig in het nieuws en je kleinkind krijgt altijd te horen dat zijn/haar opa ook zijn/haar vader is. te gruwelijk gewoon. Ophangen zo'n vent!
Ik geloof dat er een plan is het meisje een nieuwe identiteit te geven.... Omdat de heren dames van een niet nader te noemen grote Nederlandse krant het meisje met naam en al hebben genoemt....
Wat afschuwelijk dit ! Ik was er al bang voor Ze willen inderdaad het meisje een nieuwe identiteit geven. Wat ik overigs ook wel begrijpelijk vind. Maar helaas is niet alleen haar naam en toenaam bekend, maar ook zijn er foto's uitgelekt. Ook mede door een grote nederlandse krant !