Zo leuk om te lezen. Wat die man ook gedaan heeft. Hij zal zijn staf uit gezeten hebben. En verder is het een mooi gebaar echt wel.
Wat ontzettend misselijk weer dat zijn verleden door de media naar boven wordt gehaald. Dat staat los van wat hij nu doet, maar nee hoor.. er moet altijd wat te zeiken zijn!
Ik vind deze wetenschap juist een extra gouden randje aan het bericht geven. Mensen kunnen dus echt veranderen. Mooie gedachte rond de feestdagen. Hulde!
Waarom? Hij wil duidelijk schoon schip maken, en doet zich niet beter voor dan dat ie is..ik heb daar eigenlijk wel respect voor. Ik vind het een superdaad van hem, wat zullen die kinderen in Breda blij zijn!
En hij heeft inmiddels al een aantal kids blij gemaakt !! Kennis van mij die 2 kids heeft en hulp krijgt van de voedselbank is inmiddels blij gemaakt !! Echt super.
Eens En ik geloof in wonderen. Zie wonderen bestaan. Zo veel kinderen toch sinterklaas kunnen vieren daar van ga ik huilen. Emo muts dat ik ben hihi.
Omdat hij in eerste instantie anoniem wilde blijven.... Nu vind ik het net alsof hij toch graag een schouderklopje wilt. Maar goed, neemt niet weg dat het uiteindelijk nog steeds een super daad is van hem!
Ik sluit me bij de reactie's aan. Vind het een onwijs mooie daad. En fijn om ook eens een keertje te lezen dat een ex crimineel ook kan veranderen.
Ik denk dat de kans groot is dat zoiets sowieso al gaat uitlekken. Misschien heeft hij zich daarom bedacht.
Ik hoorde dus net dat hij een juwelierszaak heeft overvallen die van de vader van een collega was toen der tijd. Voor hun is het erg moeilijk om overal in de media te horen hoe geweldig de man wel niet is 'die een pistool op haar vaders/man hoofd heeft gezet'.Hij leeft zelf niet meer dus het meer voor de rest van het gezin dat het steekt. Ik vind het dus dubbel nu. Waar ik in het begin riep dat hij fantastisch is, vind ik het nu moeilijk. Feit blijft dat hij dus als mens toch iets goeds in zich heeft/heeft geleerd van zijn straf. Maar het gebeuren krijgt wel een donker randje zo in mijn ogen..