Gefeliciteerd! Mijn duimen draaien voor je dat het goed blijft gaan. Ik zat 2 jaar geleden in dezelfde postitie als jij nu, was ook net zwanger van de 4e IUI en heb een kerstkindje gekregen, mijn zoontje is 26-12-2008 geboren!!! Ik wens je hetzelfde als mij toe!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Geniet ervan. Veel liefs Nataly
Milk, wat lees ik nu! Super zeg, na al die tijd! Het is je zo gegunt, geweldig meid, geniet ervan! Dikke knuff
JEEUUUJ!! Ben nogsteeds zoooo blij voor je!! DUs ook nog maar een keertje hier: Super gefeliciteerd!!!!!
dankjulliewel lieverds! begin steeds meer aan het idee te wennen, hopelijk wordt het niet van me afgenomen...
Nataly: hee IUI-chickie! thanks voor je fijne wens. balen dat je toch weer ongi bent, je had toch weer extra hoop zo voor die 5e keer... Miss mommy: mag ik me eindelijk bij je aansluiten, haha. Alexandra: voor jou wordt het ook hoog tijd... (volg je een beetje in het babyrinth) Remmar: gezellig samen op Lillith: jij ook gefeli he (heb ik ook al gedaan in je eigen topic volgens mij) Corina: mooie trouwdatum! Danjay: hopelijk mag jij ook snel weer je eigen topic openen! Tamara: gaat alles goed bij jou? Kleintje: joehoe, heeft even geduurd he! Lana: dank je!