Onderwerp is duidelijk lijkt me Geen discussie, gezeur over kilo's of wat dan ook. Negatieve meningen zijn hier niet welkom! Show yourself with pride!!!! Ik begin
Mooie vrouw ben je inderdaad!! En knap van je dit topic te starten! Ik durf geen foto's meer van mezelf te laten maken sinds ik 30 kilo aangekomen ben
Thnx! Ik herken het....je hoeft ook niks, maar eerlijk ik voel me wel even heel fijn nu ik dit zo gedaan heb. Het is zo makkelijk om op jezelf af te geven, om naar elk negatief puntje te kijken( grote punten als je veel aan bent gekomen, net als ik). Maar er zijn ook hele mooie dingen aan jezelf, al zijn het je ogen of je haren. Elke foto die ik van mezelf zie zorgen voor een knoop in mijn maag, met uitzonderingen net als foto 2. Ik wil die knoop zien kwijt te raken. Mezelf zien te accepteren dik of dun. En het mooie in mezelf zien.
Dit ben ik!!! Ik ben wel echt veels te zwaar en moet voor mijn gezondheid afvallen, maar de knop omzetten is voor mij heel moeilijk omdat ik er totaal geen last van heb en mezelf leuk vind zoals ik ben
Elke vrouw is prachtig! Vind dat niemand zich zou moeten verstoppen of schamen This is me, wel een jaar geleden, dus m'n haar is ondertussen een stukkie langer