handig! ik gebruik nu een gewoon haar elastiekje die ik om mn pols draag. en dan aan de kant waar ik moet beginnen.. enige probleem is dat ik weleens vergeet om het stiekje te wisselen.. ahum.. werkt verder prima!
Vagans, ik zit er nog steeds over te denken... Die armbandjes met kralen zijn wel leuk, maar ik stuur mijn mannetje nog liggen op mijn arm. Dan heeft hij die kraaltjes dus in zijn hoofdje... Ik draag nu geen armbanden, omdat ze zo irritant zijn met voeden. Zo'n plastic armandje zal voor hem ook prettiger liggen. Hmmm, ik denk nog even.
Bij mij ligt Yara op mn arm, een armband zou haar dan idd kunnen raken, bij dat plastic bandje is dit geen probleem. Enne nu ga ik weer voeden, en mn bandje verstellen
Ja maar als je je kindje steeds moet pakken en overpakken, is een kralenarmband mijns inziens echt niet handig. Steeds met dat ding langs het hoofdje op.
Heb echt nog nooit haar verveelt met het armbandje. En heb toch zeker 10 maanden met armbandje om mijn arm gevoed.
Ja ach ik ben ook niet bijster handig en armbandjes irriteren me sowieso gauw. Hoop dat deze plastic wel lekker zit