Moe, er aan toegeven? Nog geen buik bij 15 wkn, jullie?

Discussion in 'Gezondheid' started by Sus, Oct 29, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sus

Sus Lid

Aug 25, 2008
    32
    0
    0
    Zelfstandige
    Haarlem
    Hoi meiden,
    Geven jullie toe aan je vermoeidheid? Ik merk dat het beter gaat als ik wat te doen heb en naar buiten ga. Soms hou ik echt mijn ogen niet open en doe ik een slapie van een uur.

Hebben jullie al een buik? Mijn moeder vertelde dat men bij haar tot 7 mnd niks zag... bij mij nu 15 weken en alleen in mijn blootje een heel kleine verandering te zien. Ik heb een doppler gehuurd en kan naar het hartje luisteren wanneer we dat willen, heel leuk!

Sterkte weer!

2. Arevinol

Arevinol VIP lid

Oct 7, 2007
    7,759
    3
    0
    mama!
    Ja, ik geef wel toe aan de moeheid. Maar dat kan voor iedereen anders werken. Ligt eraan hoe jij je erbij voelt. Als ik er niet aan toe geef voel ik me vaak nog zieker. Bovendien voel ik soms zo moe dat ik me er echt niet meer tegen kan verzetten, lijkt net of ik Pfeiffer heb ofzo!
    Hopelijk wordt de moeheid bij jou snel minder, meestal rond 16 weken, dus nog ff volhouden!

Wat betreft de buik, zie mijn album! Met 15 weken zag je bij mij ook nog niet zoveel, pas vanaf 20 weken is t pas echt duidelijk geworden en dan lag t er nog aan wat ik droeg (anders leek ik alleen maar wat dikker voor mijn gevoel).
    Het ligt er ook aan hoe sterk je buikspieren zijn, of je bijvoorbeeld veel last hebt van opgeblazen darmen, hoeveelste kindje etc.

Met 7 maanden pas wat zien is wel erg laat tov het gemiddelde, denk ik, maar t kan en t zal vast ook wel genetisch bepaald zijn. Dus helemaal niet zo raar dat er nu bij jou nog niets te zien is! Lekker toch? Heb je er ook minder last van.

3. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

May 20, 2008
    3,051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik zou zeker als het kan toegeven aan je vermoeidheid. Je lichaam heeft de rust en extra energie echt nodig nu! Je hebt straks veel energie nodig voor het bevallen. En als je kindje er straks is, ben je ook veel meer wakker! Lekker aan toegeven dus! En vaak voel je je daarna veel beter (ikke in iedergeval wel).

Van de grootte van je buik weet ik niet zo goed, bij 14 weken kon ik mijn eigen broeken echt niet meer aan en zagen mensen toch echt dat ik zwanger was. Denk wel dat het voor iedereen anders is!

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Die moeheid gaf ik wel aan toe. Anders was ik de dag erna nog vermoeider. Meestal was dat even een uurtje eerder op bed, of overdag even een uurtje rustig liggen.

Qua buik verschilt het nogal. Ik heb met 16 weken een positiebroek moeten kopen, en had er begon al een boling te ontstaan..
    Mijn zusje is nu 26 weken en loopt nog in haar normale broeken.
    Ik droeg erg naar voren, terwijl zij meer in haar buik draagt..

5. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Ik geef ook toe aan de vermoeidheid, doe ik het niet wordt ik beroerd.
    Bij mijn zoontje kreeg ik pas rond de 13/14 weken een buikje en moest ik positiekleding aan, nu draag ik het al een week.
    Maar het is ook al de 2e, dus dat gaat duidelijk een stuk sneller.

6. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    De vermoeidheid zal ik als ik jou was gewoon aan toegeven.

Die buik zal ik me maar geen zorgen over maken. Dat is echt zo verschillend bij iedereen! Hier dit keer bij 14 weken net pas een kleine bolling (die je ag als je heel goed keek ;)), en nu toch al best een buikje ;)!

Share This Page