Dag dames, De titel zegt het al! Ik vroeg mij af of er dames zijn die met 1 lucky shot zwanger zijn geraakt. Na een aantal maanden proberen is het bij ons nog niet raak. Mijn man is bang dat als we te vaak klussen hij hiermee al zijn kruit al verschiet haha . Ik weet dat het beter is om het toch vaker te doen en normaal doen we dat ook, maar door omstandigheden is het deze ronde bij 1x tijdens de eisprong gebleven. Fingers crossed en wie weet...... Ik ben heel erg benieuwd naar de reacties! Groetjes Beepje
Nou, hier zwanger van de tweede, kan je wel een "lucky shot" noemen! Net gestopt met de pil, 1x ongesteld geweest en 1x "geklust" tijdens niet-vruchtbare dagen. En dus toch hartstikke raak!! Snap er zelf nog steeds niks van, maar zijn er heeeeel erg blij mee!! Ik hoop dat het bij jullie ook raak is! Heel veel succes!!
Ja, die maand slechts 1 keer seks, zelfs nog een MAP geslikt, en tóch zwanger. Het heeft zo moeten zijn
33x in one lucky shot zwanger geraakt! Helaas eindigde er eentje in een miskraam... Hierna nog 2x ongesteld geweest (waarvan 1 maand maar "geprobeerd") en toen weer zwanger... Beseffen ons maar al te goed dat we ontzettende bofkonten zijn! Maar snel zwanger worden is ontzettend prettig, maar heb nu al wel mn derde high risk zwangerschap wegens pre eclampsie e.d.... Dus liever er iets langer overdoen en een zorgeloze zwangerschap! Wens ik je dat toe!
dit moet je even uitleggen... Ben je 33 keer zwanger geweest, waarvan een een miskraam werd? Heb je dan 31 kinderen? Of lees ik iets verkeerd Wel vervelend dat je pre eclampsie hebt.... Succes in elk geval! Wij doen niet aan een keer lucky shots, hier zijn flink wat meer shots nodig. Ik heb ze niet geteld, maar na twee jaar is de lol er in elk geval wel van af
Je kent mijn verhaal Hier ook wel wat langer bezig geweest. Ook in de ronde dat het wel raak was, hebben we meerdere keren rondom eisprong geklust. Dus welke dag de lucky shot was? Geen idee Ik ga weer voor je duimen deze ronde hoor!
Wel in ronde 1 raak, niet van maar 1x schieten want we doen het dagelijks, maar het is dus maar net hoe je het bekijkt^^.
Haha zie het nu pas! Nee er staat een 3 teveel! Nu zwanger voor de 4de keer, 1 miskraam gehad... Derde kindje op komst!
Bij onze dochter wel ja....voelde mijn eisprong en toen ff snel vluggertje hahahaha...Daarna weer zeker 2 weken niet...dus tsjah.... bij onze zoon niet, 12 dagen rond de eisprong geklust..elke dag...... Wilde zeker dat het die ronde raak was hahahaha
De eerste was niet met 1 keer sex maar dat was echt om te 2 dagen De andere 2 wel 1 keer sex die maand en zwanger. Maargoed ik hoef er maar naar te kijken en ik ben zwanger
Bedankt voor alle reacties en jullie stemmen. Tot mijn verbazing is het percentage one lucky shot zelfs hoger! Hopelijk ben ik ook zo lucky dit keer....
We waren al een paar maanden bezig maar juist in de maand waarin het gelukt is, hebben we maar 1x seks gehad in de vruchtbare periode. Die maand dus een lucky shot