milkshake McDonald's

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Senna82, 20 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker heb gelijk trek, en dat heb ik al de hele zwangerschap, zucht! Maaruh gewoon doen, heerlijk!!!!

2. Senna82

Senna82 Bekend lid

25 jun 2012
    747
    53
    28
    Ik denk dat ik mn man er zo nog even op uit stuur ;)

3. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    Mijn been bestaat voor 80 % uit milkshakes vrees ik....

4. itsdaisy

itsdaisy Actief lid

21 mrt 2013
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mmmmmmmm.......milkshake! En softijs. Jummie. Kan je man het ook hier brengen?

5. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Yummy yummy, ik heb vanmiddag bij de Mac eens een Mc flurry gehaald i.p.v een milkshake. Had het liefst allebei besteld maar dat staat zo hebberig / gulzig, hihi:D

6. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Sommige dingen moet je gewoon even niet bij nadenken. Als ik me daar druk over zou maken zou mijn dochter nooit meer schep of softijs eten van welke onderneming of zaak dan ook.
    Jouw verhaaltje is misschien (gedeeltelijk) waar, maar toch zijn er geen verhalen in omloop van ( grote groepen) mensen die ziek zijn geworden nadat ze een ijsje en/of milkshake bij de mcdonalds hebben gekocht en gegeten.
    Los daarvan is elke horecaonderneming dan een risico. Want in geen enkele zaak wordt steriel gewerkt ;)
    Daarbij heeft je verhaaltje betrekking op de algemene gezondheid van de mens en is ijs eten niet per definitie schadelijker voor een vrouw wanneer zij zwanger is.

7. Myhiro

Myhiro Actief lid

13 okt 2012
    492
    0
    0
    Mmm ik heb gisteren nog een lekker ijsje gehad van de mac en zou het zo terug doen hoor :D vind het bacterie verhaal wel wat overdreven. Hier zal de machine niet lang stil staan en als die ook nog eens elke avond doorgespoeld word dan is het risico wel al vrij laag toch. Zo kan je alles wel gaan verbieden!

8. stiefmam02

stiefmam02 Actief lid

24 jan 2013
    222
    0
    0
    Werk als secretaresse
    Den Haag
    vind ik ook! en zowiezo heeft de mac een hoge hygiene eisen! geen zorgen, kan echt geen kwaad... ik zou persoonlijk dan niet bij de snackbar op de hoek een milkshake of ijsje halen want daar is de kans op een listeria bacterie wel groter! maar bij de mcdonalds word zo vaak ijs en milkshakes gehaald dus is echt wel schoon!

9. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Amaai had hier ook nog nooit bij stilgestaan maar dan kan je aan alles gaan twijfelen natuurlijk bij het kopen van eten...... Ik zou het van bij Mac precies ook wel wagen! Ik denk dat er dagelijks heel wat shakes over de toonbank gaan..... Lap nu heb ik zin in 1.......

10. sietsie

sietsie Bekend lid

13 sep 2012
    615
    0
    0
    Voormalig kraamverzorgende, nu VIG-er op een PG af
    Ik heb gisteren een softijsje gehaald bij zo'n lokaal zaakje, en heb er zelfs geen moment bij stil gestaan dat het niet zou mogen. Je mag werkelijk niets meer als je het internet en de geruchten moet geloven, maar zo erg zal het vast niet zijn. Heb er heerlijk van genoten, en ben ook niet van plan het te laten ;).

11. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Seriously? wordt dit ook al afgeraden?
    Guttegut. Laten we vooral met zijn alle in een plastic steriele bubble gaan leven.
    Wel allemaal apart natuurlijk want stel je voor dat je iemand's snotje aan raakt met bacterien tijdens je zwangerschap -_-

Bring does milkshakes to me baby!!

12. Myhiro

Myhiro Actief lid

13 okt 2012
    492
    0
    0
    Haha! +1

13. t schijnt dat je zowel geen milkshakes als geen softijs mag.. nou heb ik me toch net lekker genoten van een softijsje..
    af en toe vind ik het wel even best hoor. je mag bijna niks onderhand :(

14. kleinepien

kleinepien Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.363
    1.416
    113
    Vrouw
    Oost-Groningen
    Over 10 jaar mag je als zwangere alleen nog gesteriliseerd water en linksgedraaide biologisch geteelde ijsbergsla. Vanuit je steriele plastic bubbel dan he. :p
    Bacteriën zijn overal! Die paar eventuele bacteriën in milkshakes of softijs maken je echt niet zieker dan de bacteriën die je dagelijks binnenkrijgt via je andere voedsel.
    Dat bepaalde rauwe/vacuum verpakte dingen niet mogen, snap ik. Maar als men zo nauwkeurig kijkt dat zelf een milkshake niet meer mag... Zucht... Dan zullen ze wel achterover van hun stoeltje lazeren als ik vertel wat ik allemaal doe en eet als zwangere vrouw. :D

15. glimworm

glimworm Niet meer actief

precies, en dan krijgen we babies die overgevoelig zijn voor van alles wat omdat ze nooit een weerstand hebben opgebouwd in de buik.

16. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Ben ik helemaal met je eens Glimworm. Er is een verschil tussen voorzichtig zijn en overdreven. Dingen als rauw vlees kun je inderdaad beter mijden, maar een ijsje? Straks mag je geen melk meer drinken uit een aangebroken pak omdat er wel eens een bacterie op de rand zou kunnen zitten.
    Ik denk inderdaad dat kinderen overgevoelig worden voor een groot aantal dingen omdat wij veel te overdreven zijn. Je bouwt weerstand op uiteindelijk door met ziektekiemen in contact te komen. Nou zeg ik niet dat je je kind zoveel mogelijk moet besmetten maar er moet wel een tussenweg zijn.

17. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Feit is dat je beter softijs kunt vermijden uit machines die erg weinig gebruikt worden maar dat is gelukkig niet bij de MacDonalds! (In het buitenland zou ik zeker wel even opletten)

18. Es85

Es85 Niet meer actief

Hahaha precies mijn gedachte!

19. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Eet lekker die milkshake! en geniet ervan!

20. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou meiden ijsjes en milkshakes zijn een ware verslaving voor mij in de zwangerschap! Rij regelmatig naar de stad om daar een swirl te halen haha!
    Ik vind ook dat alles zo word overdreven tegenwoordig! Lekker genieten van de ijsjes hoor! Je bent zwanger en het is dan niet zo dat je als een holbewoner moet leven en niks mag eten haha

Deel Deze Pagina