Hoi Dames, even benieuwd hiernaar. Tot in de hoeveelste maand of week groeit jullie borsten? Vraag me namelijk af of die leuke setjes die ik gekocht heb, me over 3 maanden nog zullen passen.. (zit in m'n 22e week)
Ik ben bijna 24 weken en ik pas mn bh's nog. Het is wel iets krapper, maar niet enorm geëxplodeerd ofzo
Hier van grote a/keine b inmiddels op een C uitgekomen net als vorige keer. Toen had ik tijdens de borstvoeding D, ben benieuwd wat t nu worden gaat.
Ik hoop dat een keer de rem er op gaat!! Van een B inmiddels bh aan waar D in staat, die van C passen ook nog maar niet lang meer als het in hetzelfde tempo door blijft groeien!! Wat ik lees scheelthet heel erg per persoon en valt er eigenlijk niks over te zeggen...
Hier van D/E naar G (van GIGANTISCH, alsof D/E al niet groot genoeg was..) and still growing strong.. *zucht* wanneer stopt het inderdaad?! Ik durf in ieder geval geen beha's meer te kopen..
1e kindje; met 4 mnd van een grote C soms D al naar G. Die zit nu krap- als ik straks kan voeden zal ik nog n grotere bh nodig hebben. M'n boobies lijken in mijn ogen wel enorm...
Ik weet niet meer precies hoe lang mijn borsten vorige keer in de zwangerschap bleven groeien. Ik weet nog wel dat ze zo'n beetje explodeerden na de bevalling. Ik ben normaal niet zo rijk bedeeld. Maar in de kraamweek echt twee flinke bloemkolen voor de deur. Tijdens de borstvoeding een flinke c-cup.
Mijn borsten zijn Gedurende de hele zwangerschap niet gegroeid Na de vorige zwangerschap/ bv periode waren ze wel gegroeid en een mooie Ccup gebleven. Hopelijk blijven ze dat nu ook.
Dames ben jaloers op jullie...hier nog steeds hetzelfde kleine zielige bcupje Had gehoopt dat ze wel wat zouden groeien in de zwangerschap maar helaas
Ik had het zelfde, het is nog steeds een g. Lees dat er meer vrouwen dat hebben, raar dat dan bijna geen bh's in die maat te krijgen zijn in de winkels zelf.
Ik heb nog steeds 75f... Alleen zitten mijn oude bh's niet lekker (met beugel) maar ze passen nog wel. Heb nu 2 nieuwe bh's gekocht (ook gewoon 75f) van het merk Anita. Zijn officieel voedingsbh's maar ze zitten echt heerlijk. Lekker zacht, stevig en mooie pasvorm. Ik zie wel hoe het verder loopt. Maar een goed zittende bh is wel heel belangrijk!! Zeker als je wat grotere borsten hebt...
Tijdens de hele zwangerschap... Begon met E, eindigde in maand 9 met H. Ik kan het niet aanraden Daarna werden ze langzaamaan weer kleiner, ook terwijl ik nog borstvoeding gaf; uiteindelijk heb ik weer cup E gekregen. Gelukkig rekken voedingsbh's enorm mee, als je die in je normale cupmaat koopt passen ze waarschijnlijk wel.
Hier tijdens de eerste zwangerschap ook niet gegroeid (of in elk geval niet merkbaar...) Ik had toen C Na de bevalling, toen ik bv gaf, is het gegroeid naar E en uiteindelijk is er D overgebleven. Nu ben ik opnieuw zwanger en lijken ze wel wat voller, maar m'n D-bh's passen nog wel gewoon. Volgens mij is het bij iedereen zó anders dat je er helemaal niets zinnigs over kunt zeggen helaas...
Ik ben van een b-tje naar een C gegaan.. Hopelijk groeien ze nog even door. Vorige zwangerschappen bereikten ze hun max na ongeveer 4 maanden. So fingers crosses. Voor nu: genieten van de volle cups! (na bv blijft er namelijk van dat volle niet meer zoveel over..)
Eerste zwangerschap vanaf de eerste weken al enorme groei. Van E naar G uiteindelijk. Na de bevalling en borstvoeding op F gekomen. Deze zwangerschap nog compleet geen verschil.