hier vanmiddag nog vannille ijs verse aarcbeien melk. gooi gewoon wat erin en kijk hoe het eruit ziet haha of proef ff ook lekker met ander vers fruit kiwi aarbei. wel de kiwi heel kort mee blenderen want de pitjes worden bitter meloen meloen aarbei of yoghurt shake ook erg lekker. vers fruit , melk en yoguhrt
Milkshake dat zou ik nu ook wel lusten! Maar ik heb helaas geen ijs in huis. Milkshake aardbei van de Mac staat bij mij op nr 1. Heerlijk.
ow heerlijk ik ga strax ook een milkshake met aardbei maken. Ik had nog een blender van philips op zolder nog in doos, gekregen toen we hier kwamen wonen !nooit gebruikt maar ga strax voor het eerst even proberen dus!!
door de bacterien die in de automaat zitten als ze hem niet goed schoonmaken. vind het ook een beetje vergezocht want zo zou je niets meer kunnen eten. maarja zekere voor het onzekere. had het ook eens gegoogled en daar zag ik het ook staan.
Ik denk niet dat je je druk hoeft te maken om die van McD, de ijsmix gaat er daar zo hard doorheen dat de bacterievorming daar te verwaarlozen is en echt niet gevaarlijk
Ik gebruik de vanille ijs van de lidl (die rode bakken), beetje melk en dan de staafmixer erop, heerlijk! Mijn man mengt er ook wel fruit doorheen, maar ik vind naturel het lekkerst.