Milla gaat van IVF naar IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Milla Rose, 27 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik begrijp precies wat je bedoeld. Ik had nu een klein kereltje kunnen hebben van bijna 4 maanden.
    Het is allemaal zo oneerlijk. Net zoals dat iemand in de familie net 6 weken een vriend heeft en al meteen zwanger is. En dan vindt ze het gek dat ik aangeef dat ik er nu niet mee om kan gaan... We hebben inmiddels bonje omdat ze er niet mee om kon gaan dat ik heel eerlijk tegen haar was beschermd sex hebben.

2. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Lieve Milla,

jullie mooie vlindertje is zeker wel gegroeid en kijkt met een glimlach naar jullie.

Geen hoop op de cryo.:( gelukkig heb ik hopen hoop dus ik ga gewoon door met hopen,duimen,fikken,klaveren en mijn diamant staat aan.

Ik hou hoop tot dat je het helemaal zat bent goed?;)

Dikke kus

3. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Knuffie, succes deze cryo, ook al geloof je er niet zo in, het is toch weer een kansje!

4. Melief

Melief Niet meer actief

Oow zo herkenbaar, ik had gister ook 30 weken geweest.. helaas die dag ook nog een negatieve test. Ik hoop voor je dat er toch nog een wonder gaat gebeuren, mijn duimen draaien!

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Geen idee of ze daar door groeien.
    Maar die vreselijke leegte in de buik ken ik ook heel goed.
    Toen ik in 2010 zwanger was van de tweeling en later de mk vertelde mijn nichtje dat ze zwanger was ow wat heb ik toen gehuild en nu nog steeds haar mannetje niet heb kunnen aan kijken.
    Gelukkig begrijpt ze me heel goed daar in.
    We hadden samen zwanger moeten zijn zo oneerlijk deze verdomde wereld.
    Mijn hart en buik voelen weer zo leeg als ik er aan denk pff .

Lieverd duim voor je dat het geluk er voor je komt.

6. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Vandaag voor de 2de FM bij GG geweest. Rechts twee follikels die donderdag mooi genoeg zijn voor een IUI. Vrijdag word dan de cryo ontdooid en eventueel dan op maandag nog een cryo TP.

Vind het best spannend want ivm mijn ziekte is het best veel.. Ik mag geen meerlingzwangerschap. Maar aangezien die kans zo klein is hebben we in overleg besloten ervoor te gaan, ook omdat de kans op een mooie cryo heel klein is en IUI in het verleden nooit tot een zwangerschap heeft geleid.

Dus deze ronde 2 en misschien zelfs 3 kansen...

7. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik duim,fik,klaver en diamant voor je Milla. Hopelijk deze ronde een plakbeeb.

8. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Ik heb geen ervaring met IVF, wel met Iui bij ons de 6e (laatste zonder hormonen) raak!
    Wens je heel veel succes!

9. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Hoi ongeduldje, hoeveel follikels had je toen? Zie dat je zwanger bent namelijk van een tweeling! Gefeliciteerd in elk geval..!

10. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Thanks lieve nynke!

11. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Milla, ik duim fik en klaver voor je!

12. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Had er toen 3, twee grote (ik weet niet precies meer hoe groot) en 1 kleintje. Eigenlijk wilde ze t niet doen, maar omdat het al 5x mislukt was, toch gedaan

13. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Milla, vandaag IUI gehad? Ik hoop het! En dan maandag nog een TP, zou mooi zijn. Ga ontzettend hard voor je duimen!

14. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    en Milla?

15. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Afgelopen donderdag heb ik IUI gehad. 24 miljoen zwemmers voor 2 eitjes.... Zou goed moeten komen zou je denken. Maar we wachten het af. Morgenochtend hoor ik of de cryo goed is ontdooid. Erg spannend allemaal.. Tussen 8 en 9 word ik gebeld. Ze zeiden dat als ie helemaal niet goed uit de ontdooiing is gekomen dat ik dan in het weekend gebeld zou worden. Dat is niet gebeurt, maar de vorige keer bleek het toch geen succes dus ik wacht het af. denk dat de kans nog steeds heel klein is dat er morgenmiddag een tp is. Ik houd jullie op de hoogte. 2de paasdag mag ik sowieso testen. Of ik nu wel of geen cryo heb. Spannend dus....

16. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Er is een wonder gebeurt.... Ben net gebeld en er is om 13.20 een TP!!!!!!
    Kan het nog steeds niet geloven..... Zou het dan echt nog....?

17. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    oooo lieve milla

Wat ga ik ongelooflijk hard duimen dat wat jij onmogelijk acht toch mogelijk zal zijn.

Lieverd ik duimfikklaver alles bij elkaar de komende weken!!!

Knuf!

18. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Wat ontzettend spannend weer! Eigenlijk drie kansen deze keer, 24 milj is tenslotte een keurige score, ik ga zo ontzettend hard voor je duimen! Veel succes vanmiddag.

19. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    :$ Milla wat lees ik nu? En iui gehad en vandaag nog één tp!! Ik duim,bid,fik,hoop,klaver en diamant me suf de komende twee weken. Ik ga voor een paaskindje!!!!!

20. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.563
    2.028
    113
    Ik duim voor je. Zou toch een super combi zijn zo.
    Succes deze zware 2 wachtweken!

Deel Deze Pagina