Owh milla!!!! Je hebt nu jullie cryo in je buik Hou 'm lekker warm, gelukkig helpt het zonnetje ook nog mee! Zou dit eindelijk jullie wonder zijn? Ik hoop het!
Ik heb weer een potentieel kindje in mijn buik.... Het was 7-cellig (vandaag dag 3) maar had wel fragmentatie. Ze beoordelen daar van 1 tot 4 (1 is top en 4 heeft de minste kwaliteit). Onze cryo is een 2. Omdat ondanks de fragmentatie de cellen erg mooi waren. En nu maar duimen draaien.... Ben nog steeds een beetje overrompeld over deze onverwachte wending.. Maar ook heel erg blij! Ik mag zaterdag de 7de testen, maar we gaan het 2de paasdag doen. Dan zijn we met z'n tweetjes dus vinden we fijner.
Wow Milla!!! Enne kwaliteit fragmentatie enz zeggen soms zo veel maar zeker niet alles. Mijn meisje was een behoorlijk gefragementeerde 10cellige op dag 4 Toch ineens weer kansen lieverd!!! Diamant AAN!!!!
Zo we kunnen 1 nachtje wegstrepen. Dat gaat nog lang duren zo... Zit heel erg te twijfelen over de testdatum. Als ik het 7 april doe weet ik het eerder. Maar dan zijn we niet met z'n tweetjes, moet millaman gaan werken en s avonds hebben we een etentje. Als we 2de paasdag testen zijn we wel met z'n tweetjes en kunnen we er iets speciaals van maken samen. Of niet... Maar ook dan is het fijn met z'n tweetjes te zijn. Dat ik 2de paasdag haal zonder bloeding staat vast want de bollen houden hier altijd menstruatie tegen. Dus eigenlijk test ik liever pas maandag, maar dan moet ik dus TWEE extra dagen wachten..... Mhmh.. moeilijk!
Milla, wat spannend! En wanneer testen... Ik weet dat ik het altijd moeilijk vond om het vooraf te zeggen. Op een gegeven moment komt denk ik de drang en dan is er geen houden meer aan. Maar idd is met z'n tweeën zijn wel een fijne gedachte. Meid, heel veel succes! Weet dat er hier ook iemand is die voor jullie duimt!
En weer een nachtje verder.. Heb vannacht 12 uur geslapen..! Dus aan de rust zal het niet liggen... Wou dat ik de tijd vooruit kon draaien...! Gelukkig is mooi weer een goede afleiding.
12 uur geslapen! Wow Kon je maar de komende anderhalveweek gewoon in 1 keer doorslapen he... We duimen door hoor
En weer een nachtje minder... Voel vanalles sinds gisteren. Steekjes beneden en net een hele felle kramp. Weet ook niet of dat wel goed is.. Heb ook grotere borsten maar misschien door de utrogestan.
Ooo pfff wat is het toch spannend zo he. Je bent zo gefocust op alles wat je voelt. Ik had nooit veel bijwerkingen van utro maar ja anderen weer wel. Afwachten en ohwat is dat moeilijk. Ik duimmmmmmfikklaver! Diamanat AAN!
mil ook hier diamant ik voor je! wat onwijs spannend en eng en UW he. de dubbele kansen van IUI en TP maken verwachting wellicht ook hooggespannener- hoewel jij inmiddels helaas ook een expert bent in het nietmeerdurvenhopen... over testen, go with je flow en met je impuls, iets anders kan je ws toch niet doen. tuurlijk is samen testen het fijnste. kan uiteraard wel savonds met een in de koelkast bewaard ochtendpiesje! de 7e, hoeveel dagen na IUI en TP is dat? is de 6e een optie qua millaman of vind je dat te vroeg voor je gevoel? over wat je allemaal voelt, argh, is so killing, je focust je op alles wat je maar voelt tussen nek en knie en dat is best veel. kan alleen maar zeggen dat ik beide keren omdat ik het natuurlijk niet verwachtte (je weet waarom ) ook niks voelde- het bewijs voor mij dat de focus je meer gek maakt dan wat je lijf echt laat voelen. but, achteraf ! waren mijn steekjes EN donkere urine deze keer wel echt anders dan anders.. een felle steek? die heb ik bij MKkeer en bij florinekeer ook echt gevoeld. midden in de nacht, dat je dacht van OUCHHHHH! had jij dat ook????? liefs, kus, glitter, diamant, klaver, bid, smeek, hoop, ZEN en UW!
Nog 6 nachtjes slapen en dan gaan we testen.. Vind het zo spannend.. En zo eng. Eigenlijk zijn we alleen maar bang voor die allesvernietigende teleurstelling.. Het wachten duurt zo lang en is zo moeilijk.... Al meer dan 4 jaar wachten op een wonder. En ben nu zo dicht bij de datum dat ik dat kindje al echt in mijn armen had kunnen houden. 17 mei... Wat moet ik op die datum zonder baby in mijn buik... Dat is het enige dat het kan verzachten, goed maken. Ben zo bang dat er zondagavond 'niet zwanger' op komt te staan. Wat moet ik dan..? Ik weet niet of ik dit nog langer trek en dat word zo langzamerhand bijna een rede voor ons om met dit gevecht te stoppen. Ik hoop de hele dag dat er nu een klein wondertje in mijn buik aan het groeien is wat al het leed van de afgelopen jaren in 1 klap doet vergeten. Maar durf er tegelijkertijd niet eens meer op te hopen... Is er dan echt geen lief klein mensje dat bij ons wil zijn..? Ik beloof je dat we je zo gelukkig zullen maken en zullen koesteren.. Je papa en ik allebei..!
Nog even over het testen, als de plannen niet veranderen gaan we zondagavond testen. Dat is een dag later dan mag van het ziekenhuis. Dus die uitslag is dan ook echt meteen definitief. Eerder testen ga ik ook niet doen, wil het samen doen.
Pfff kan echt niet slapen... Nooit eerder vond ik de wachtweken zo zwaar. Het lijkt wel of ik de minuten tel. En dat nog tot zondagavond. Weet niet hoe ik dat vol moet houden... Afleiding zoeken helpt zelfs niet echt. Het zit constant in mijn systeem
lieverd toch.... Kon je maar even in je buik kijken, even de glazenbol raadplegen. Gewoon om duidelijkheid te krijgen. Niemand kan je dat geven helaas. Ik kan dan ook niet meer dan duimen,fikken,hopen,bidden,klaveren en diamanten dat jullie mooiste droom zondag mag uitkomen. Pletknuff
Ach lieverd! Een knuffel voor jou!!!! Het is ook niet niks wat er allemaal is gebeurd!!!! Ook ik wilde dat ik de klok voor je vooruit kon zetten! Hoop dat je nog een beetje geslapen hebt! Liefs
Nogal logisch dat het je dwars zit en je er nu nog meer naartoe leeft dan anders... ik kan alleen maar voor jullie duimen en ga dat ook zeker volop doen. Op naar zondagavond!
Milla ik duim als een dolle voor je! Morgen 2 weken na IUI toch? Dus iedere dag na morgen is er 1! *duim duim duim*