Dankjewel voor jullie lieve reacties.. Helaas werkt het niet zo Sikki.. Door de bollen ga ik niet ongesteld worden. Hield hier zelfs de miskraam tegen. Dus zal het echt af moeten wachten tot zondagavond. Verder voel ik niet veel. Soms wat krampjes en steekjes en heb een trekkend gevoel in mijn liezen. Afgelopen dagen veel last van mijn rug gehad maar dat heb ik ook als ik ongesteld word die rugpijn. Dus het zegt allemaal niet veel. Alleen die liezen valt me op. Maar misschien heb ik dat altijd wel en let ik er nu gewoon meer op.
Het is 'alweer' donderdag Milla, testdag komt nu echt klein stapje voor stapje dichterbij. Mijn duimen draaien echt overuren en denk veel aan je!
Nou... Vanochtend toch gezwicht voor de testdrang. En negatief.. IUI dus sowieso mislukt. Cryo kan nog maar nog weinig hoop...voorgevoel zeg maar. Heel raar, voelt nu beter dan niets weten. Toen was ik er slechter aan toe..
Weet je wat ik trouwens heel erg verdrietig vind? Een goede vriendin word in augustus mama. Ze heeft van heel dichtbij meegemaakt hoe wij strijden voor een kindje. Maar ze heeft niet mee gedaan aan MvM.. En nu heb ik dus decapeptyl moeten spuiten ipv pregnyl omdat het niet leverbaar is. Ik heb er er tijdens de zwangerschap in de beginfase nog subtiel op geattendeerd dat ze daar aan mee zou kunnen dien, dat daar medicatie van wordt gemaakt voor vrouwen die minder geluk hebben. Maar daar heeft ze niets mee gedaan.. Ik vind niet dat ik er iets van mag zeggen, omdat dat ieders eigen keuze moet zijn. Maar het kwetst me wel...
hhhmmm...Mila...kl*ten van de negatieve test... Ik snap wel dat je 'het weten' fijner vindt dan de onzekerheid. Dat had ik ook... Hier ook zwanger van een cryo, dus ik duim nog even flink door voor je!!! En daarvoor kun je zondag testen?! Het is je zo gegund meis!!!Knuffel! Ik heb bijna hetzelfde als jij gehad. Ook een vriendin die wist hoe moeilijk het bij ons was en we waren uiteindelijk tegelijk zwanger, maar toch heeft ze niet meegedaan, terwijl ze wist dat ik die medicijnen had gebruikt en dat er veel meer vrouwen het niet zo makkelijk hebben. Maar idd, het is hun keuze, maar snap wel dat het je pijn doet! Ook daarvoor een hele dikke knuffel!
O milla Onwijs dikke knuffel voor je, ik blijf ook doorduimen voor cryo maar kan me voorstellen dat dit wel klap is. Gadver!
Bah, kan me voorstellen dat de hoop weer weg is... Gelukkig weet je het nu en zit je niet nog extreem in spanning tot zondagavond, maar ik had je zo graag een andere uitslag gegund... En die vriendin: niets van aantrekken en misschien over een tijd eens ter sprake brengen, misschien heeft ze het toen alsnog niet echt bewust overwogen. Knuf meis!
Dankjewel voor al jullie lieve reacties! Nu ik gisteren heb getest gaan we toch pas maandagochtend voor de tweede keer testen. Dan zit er 4 dagen tussen de twee testen. Dus dan moet ie wel echt positief zijn als er iets zit. En anders is het game over. Waar ik wel al vanuit ga.. Ben gisteren toch nog heel verdrietig geweest. Nu gaat het wel. Niet meer gehuild in elk geval. Beetje in huis aan het frotten, zo even de paasboodschappen doen. Nog 3 nachtjes slapen dus tot D-Day. Zal mijn banner even aanpassen.
He Milla, na je berichtje in het babyrinth even hier komen spieken. Wat eens slopende en spannende tijd zeg! Wel ontzettend K van de negatieve test. Maar het kan nog... Al snap ik heel goed dat het moeilijk is om die hoop nog te hebben. Ik duim heel hard voor een supermooi paascadeau!
Helaas, weer een illusie armer en een boel verdriet rijker. We gaan eten, douchen en afleiding buiten de deur zoeken. Dankjewel voor al jullie lieve meeleven...