Milla's weg door de MMM

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Milla, 13 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Milla, dikke knuffel vanaf heir en sterkte. Die rotongi is altijd weer een tegenslag. Ik duim voor je dat het in de volgende ronde zo mag zijn.

Liefs Zora

2. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Milla, hoe gaat het nou met je?
    X

3. Niet meer actief

oh meis, wat erg he...dikke knuf!

4. Milla

Milla Niet meer actief

Bedankt voor al jullie lieve berichtjes!

Mijn ongi wil maar niet door zetten, komt natuurlijk door de Utrogestan.
    Zo lang er niet echt bloedverlies is, blijf ik gevoelsmatig toch een beetje hoop houden, heel vervelend, ik weet gewoon dat het niet raak is! Zo dubbel... Ik wil gewoon verder kunnen, heb het gevoel dat ik tijd aan het verspillen ben.

Ik zie ook enorm op tegen de uitgangsecho. In het ziekenhuis waar ik eerst onder behandeling was, kreeg ik die gelukkig nooit, ik vind het super vervelend om deze echo te ondergaan als ik ongesteld ben. Maar van de arts in de kliniek moet het omdat hiij zeker wil weten of de 5 follikels die er rechts nog zaten voldoende geslonken zijn, zo niet dan mag ik niet eens aan een nieuwe cyclus beginnen. :(

Maar goed ik probeer positief te blijven, toen ik vanmorgen mijn kindjes naar school en peuterspeelzaal had gebracht en door de sneeuw terug naar huis liep, kreeg ik door de sneeuw ineens zo'n winters en kerst gevoel over me heen. Ik bedacht me ook dat het misschien dan nu opnieuw weer niet gelukt is, maar dat kerst en oud en nieuw ook een hele bijzondere tijd zijn om positief te testen, ook heb ik 3 pendels voor december staan! :D
    Ik blijf hoop houden! Misschien komt er in de donkere dagen van december nog wel een lichtpuntje..

5. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    JAAAA THAT'S THE SPIRIT MY GIRL!

(en ik snap heel goed dat je stiekem toch een beetje hoop houdt. Als die krampen bijvoorbeeld weer wegebben, kun je toch ook hopen dat het van een innesteling is geweest bijvoorbeeld?! )

X

6. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    tja het blijft toch geen bloed geeft moed maar ik denk dat je een goed instelling nu hebt.

ik moet ook altijd een uitgangsecho, ik vind dat ook altijd zo eng, het kan trouwens ook zijn dat bijv. nog 1 blaasje wat vergroot is en dat je bijv. toch mag beginnen, ze kunnen dan wel goed rekening houden met het feit dat dat een oude follikel is, dat geeft wel een beter beeld voor de daarop volgende echo's! dat vind ik dan weer het voordeel.

Hou je taai meis de komende dagen!

7. Milla

Milla Niet meer actief

Het gekke is de krampen en bloedverlies zijn weer gestopt, misschien toch een innesteling? Maar kan dat nog een innesteling op cyclusdag 9 of 10? Nou ja ik durf eigenlijk geen hoop meer te hebben, anders doet het opnieuw zo'n pijn als het niet zo blijkt te zijn. Ik hoop snel uit de onzekerheid te worden verlost!

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @milla, mijn innesteling was op dag 9. Was wat oud bloed, lichte krampjes die aanhielden tot na NOD. Meer niet!
    Dus wie weet!

9. Niet meer actief

Milla, ik duim toch nog ff door hoor...wie weet?

10. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Poeh poeh...wat spannend!

11. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    jeetje zeg...

12. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @milla, ik heb ook pas later een innestelingsbloeding gehad, kan volgens mij tot bijna 6 weken....succes, ik duim voor je!

13. Milla

Milla Niet meer actief

En nou heb ik ook nog van dat rekbare slijm dat je altijd voor een eisprong ziet, het wordt steeds gekker, ik meen me te herinneren dat ik dat vaker heb gehad voor ik ongesteld werd, of zou het toch iets anders betekenen :(
    Wat werkt een vrouwen lichaam toch raar!

14. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    jeetje wat gek, nou we houden moed ook al zeggen die testen misschien ook wel iets maar het is in ieder geval om gek van te worden dat weten we wel zeker!

15. Milla

Milla Niet meer actief

Inderdaad om gek van te worden!
    Nu heb ik weer opnieuw krampen en niet de minste!
    Als ik niet zwanger ben dan hoop ik dat het vanavond nog doorzet!

16. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @milla,

hoe gaat ie? hopelijk geen duiveltjes op bezoek, maar straks een mooie vette positieve test....

17. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hey Milla, hoe gaat ie?

18. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Milla, hoe is het met je? Hier is de temp flink omlaag gegaan :(

19. Milla

Milla Niet meer actief

Krampen zijn weer weg.. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
    Vandaag zit ik nog maar 1 dag voor NOD en al 13 dagen na de eisprong! Omdat ik normaal altijd binnen 9 dagen na de eisprong ongesteld wordt en zaterdag avond al de laatste utrogestan heb gebruikt vind ik het wel raar!
    Toch blijf ik er vanuit gaan dat ik gewoon ongesteld ga worden. Ik voel me niet zwanger, en ik denk dat het progesteron gehalte gewoon net als bij het stoppen van primolut/provera een paar dagen nodig heeft om af te breken voordat de ongi doorzet. Ik gebruikte ook best een hoge dosis, 3x 2 bolletjes van 100 per dag. Ik heb niet meer getest en ben dat ook niet van plan. Als ik vrijdag nog niet ongi ben ga ik testen. Het is dus nog steeds afwachten, maar ik heb besloten mezelf niet te druk te maken, ik geloof dat mijn laatste theorie over de afbraak van de progesteron klopt, dus vermoedelijk wordt ik morgen ongesteld. Ik had tot nu toe iedere dag een temperatuur van 37,3-37,4 vanmorgen was het 37,2.. als ik ongesteld wordt zakt het naar 36,6- 36,9, dus nog even afwachten.

20. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @milla, hopelijk zegt je gevoel nu niet het juiste en test je gewoon vrijdag positief ;)

Deel Deze Pagina