Tjee, nu dat weer Ik zou ook niet weten wat de cyste gaat doen als je begint met spuiten... lijkt me geen kwaad kunnen toch, anders zou je toch niet mogen gaan spuiten? Ik duim voor dat je verder een normale cyclus krijgt, met netjes op tijd 1 of 2 eitjes en weer een mooie LF! December wordt jou maand meid, dat moet gewoon!
jeetje milla kan me voorstellen dat jullie enorm geschrokken zijn. hopelijk gaat het nu weer beterder met haar. fijn dat je weer gelijk mag beginnen met spuiten, en dat de cyste niet in de weg gaat zitten. liefs lisa
Goh milla, was deze arts anders dus? wat jammer zeg, maar wel goed dat je mag spuiten. ik zou vanavond gebeld worden door dr. je weet wel, maar heb nog niks gehoord!
@ Loe, ze werken tot 21.00 dus het kan nog steeds, ik ben nu op msn, laat je even weten hoe het gegaan is? Ik ben erg benieuwd! Met ons meiske gaat het beter, er staat nu een babyfoon op haar kamertje, vandaag leek er zelfs niks aan de hand te zijn, maar pseudokroep is een veradelijke ziekte, die in aanvallen op komt zetten als het kindje in bed ligt ik hou mijn hart vast vanaaf.
Jeetje meid, dat was schrikken. Sterkte ermee. Fijn dat je gewoon mag beginnen met spuiten, wel vervelend van die cyste. Succes !
@ milla, fijn dat je wel mag beginnen met spuiten! Succes meid! (en weltrusten voor dalijk, hoop dat je toch kan slapen, ondanks bezorgdheid voor je dochtertje...)
@milla, goed de nacht doorgekomen met jullie kleine meid....hoop dat het bij vorige nacht blijft.... fijn dat je weer mag spuiten, op naar een mooie december maand
Gelukkig mag je verder. Zelf heb ik ook al vanaf de zomer een cyste, hij was steeds 2 cm en heeft er ook tijdens de ivf behandeling gezeten. De laatste dagen voel ik 'm weer echt zitten, dus ben nu ook wel bang dat deze gegroeid is. Dit is dus de belangrijk reden van een uitgangsecho. Anders was je voor de 1e fm gekomen en hadden ze niet geweten dat deze er al vanaf het begin zit. Was de cyste op de echo trouwens grijs of zwart als een follikel? Bij mij is ie grijs omdat er bloed in zit. Daardoor kan de arts het wel goed onderscheiden van andere follikels. Als hij gewoon zwart is zit er vocht in en dan kan hij ook wel weer snel verdwijnen. Mijn nichtje heeft trouwens ook een keer een cyste gehad van 4 cm tijdens het spuiten en die ronde werd ze zwanger dus wie weet
Heey meid, ik had ook een cyste. Die ging vanzelf weer weg en mocht gewoon door gaan met een volgende ronde spuiten. Uiteindelijk, duurde wel even, is 'ie weggegaan. Balen dat je niet je eigen arts had! Liefs Nikkie
Hoi lieve meiden, Ik kom even melden dat ik voorlopig een beetje afstand neem van het forum, dat wil zeggen, ik kom nog regelmatig kijken en posten, maar niet meer zo vaak. Ik heb er echt genoeg van zoveel met 'zwanger worden' bezig te zijn. We zijn al zo lang bezig, het kost me zoveel tijd en nu het al weer december is besef ik des te meer dat het jaar voorbij is gevlogen en ik zoveel andere dingen met die tijd had kunnen doen. Begrijp me niet verkeerd want we blijven bezig met spuiten naar de kliniek gaan enz. Maar meer kunnen we ook niet doen. Ik ben altijd een bezig type geweest, voor we de mmm ingingen was ik in mijn vrije tijd een boek aan het schrijven, deed cursussen besteede veel tijd aan van alles en nog wat, maar het laatste jaar ben ik voornamelijk in die tijd met zwanger worden bezig geweest door me druk te maken, te schrijven op het forum of te googelen en surfen. Ik dacht steeds bepaalde hobby's wel weer op te pakken als ik eenmaal zwanger zou zijn, maar nu ik dat nog steeds niet ben, vind ik het zonde alles maar te laten liggen in de hoop dat het ooit gebeurd. Ik wil er niet meer zoveel mee bezig zijn en dingen los laten, zodat ik ook weer energie en tijd heb voor andere dingen. 2008 heeft naast de zorg voor mijn kinderen en wat andere dingen voornamelijk in het teken gestaan van zwanger worden,en dat wil ik niet langer. Ik heb er toch geen invloed op, en andere dingen zijn ook belangrijk. Natuurlijk blijf ik jullie volgen en ondersteunen en op de hoogte houden, maar wat minder frequent als tot nu toe. Hoop dat jullie het een beetje snappen.
tuurlijk snap ik je milla, je moet doen waar jij je goed bij voelt, en als dat is afstand nemen van ''het zwanger worden'' dan moet je dat zeker doen. ik herken veel herkening in je verhaal, en als ik er over na denk heb ik het afgelopen jaar heel wat op het forum gezeten. ik hoop dat je in 2009 snel zwanger mag zijn. dikke knuffel lisa.
Milla, ik begrijp je helemaal, je moet doen waar jij je goed bij voelt! Meid, ik hoop dat 2009 jullie jaar zal worden!
Heey Milla, Ik snap je erg goed zelfs. IK ben de laatste tijd ook niet meer zo actief hier op het forum. Toch wil ik je veel succes wensen met jullie wens. Liefs Nikkie
Ik snap het heel goed hoor meid, ben er zelf ook regelmatig even tussen uit geweest. Veel succes en sterkte en 2009 wordt ons jaar!
Goed nieuws! de cyste rechts van 4cm is inmiddels weer geslonken tot 15mm en links zat een follikel in de groei van nu 9x11mm. Omdat het de vorige keer in sneltrein vaart is gegroeid mag ik zaterdag al terug komen en ik zit nog maar op cyclusdag 9! Vorige keer moest ik wachten tot cyclusdag 30 ofzo voor een eisprong, nu ziet het er beter uit! Hoop nu wat eerder mijn eisprong te krijgen. Ik merk dat ik het moeilijk vind om echt afstand te nemen. Is toch lastig als je met je hoofd bij het een bent en met je gevoel bij het ander. Werkt niet lekker.. Ik denk dus dat afstand nemen ook niet de oplossing is.. Lastig.. ik ben nog een weg aan het vinden, maar kom toch steeds weer kijken op het forum. Werkt dus niet echt.
en dan sturen ze je ook nog pb-tjes.. word je hier natuurlijk alleen maar meer hier naartoe getrokken... Goed nieuws dat je eitje al zo snel gegroeid is! Ik hoop dat je idd je eisprong veel sneller hebt dan vorige maand en dan eens een keertje zonder allemaal tegenslagen! X