Ik was even terug aan het bladeren.. Ik wil jullie bij deze allemaal bedanken voor alle steun die ik in de tijd van behandelingvan jullie gekregen heb. Met mij en mijn zwangerschap gaat het goed, ik heb inmiddels 3 echo's gehad, het hartje klopt, kindje groeit goed, is al anderhalve centimeter groot. Ik ben wel veel ziek, maar je hoort me niet klagen ben enorm gelukkig dat ik zwanger ben. Vandaag ben ik voor het laatst in de kliniek geweest, daarmee heb ik ook de periode van zwanger worden afgesloten. Dit topic mag wat mij betreft ook gesloten worden. Succes allemaal! Hoop dat degene die nog aan het behandelen zijn heel snel ook zwanger zullen zijn!
Milla, fijn dat je vandaag voor de laatste keer bij de kliniek bent geweest, de zware strijd van het zwanger worden is voor jullie voorbij...ik hoop dat jullie van een onbezorgde zwangerschap mogen gaan genieten en dat jullie begin september een wolk van een baby in jullie armen mogen houden! Voor nu vooral proberen te genieten ondanks de ongemakken...
Meid een laatste dikke knuffel aan deze kant van mij! Ik ga je snel volgen ok en neem de misselijkheid dan graag van je over
Ook van mij nog even een piepklein berichtje. Heel veel succes met je zwangerschap en het prachtige kindje dat je straks in je armen hebt. Liefs Zora
Dank jullie wel, wat zijn jullie toch schatten! Ik vind het heel lief.. ook een beetje oneerlijk omdat ik het jullie ook zo onbeschrijfelijk gun! Jullie moeten me snel volgen hoor!
super meid dat het goed gaat en je nu de laatste x bij de kliniek bent geweest ik wens je een hele fijne en voorspoedige zwangerschap toe