Milla, heel veel succes dadelijk in het ziekenhuis...jeetje wat gaan ze daar slordig met patiënten om zeg! Daarom ben ik blij dat je vanmiddag al naar de kliniek gaat voor je intake, ik hoop dat jullie daar eindelijk goed geholpen gaan worden! Liefs Naatje
Daar ben ik weer, vanmorgen follikelmeting gehad in het zkh en vanmiddag ben ik naar de kliniek geweest. Eerst over de kliniek: Het was in een woord geweldig! Wat een thuiskomen, wat een opluchting, blijdschap enz.. De fertiliteitsarts herkende mijn verhaal meteen, vond dat het ziekenhuis totaal niet goed bezig is geweest en vond het een klassiek probleem met betrekking tot het ziekenhuis waar ik onder behandeling ben, er zijn blijkbaar heel veel vrouwen vanuit dat ziekenhuis overgestapt naar die kliniek met zelfde problemen van beleid, volgens hem had dat te maken met bepaalde protocollen en wetenschappelijke richtlijnen, die niet altijd in het voordeel zijn van de patient. Dat was de eerste opluchting. Hij draagde meteen een beleid en oplossing aan, en nu komt het: Ik mag nu al direct overstappen op de kliniek, zij gaan mijn cyclus verder volgen, ik krijg als oplossing voor de luteale fase sufficiëntie extra Pregnyl en Progestan, ik hoefde er niet eens naar te vragen! Dus ik hoef het nu niet op eigen houtje te doen, maar automatisch geheel onder hun begeleiding. Het meest frapante was dat de follikelmeting die vanmorgen in het ziekenhuis is gemaakt, ook helemaal niet klopte! De arts van de kliniek heeft opnieuw even een echo gemaakt, en de troebele follikel van de vorige keer zat er nog. De arts van de kliniek kon precies omschrijven wat het was en hoe groot het was, dat er bloed in zat enz. dat ie 1,3 cm was terwijl vanmorgen in het ziekenhuis alleen werd gezegd dat het 2 follikels waren van 0,7 mm De zoveelste bevestiging dat ik daar niet goed geholpen werd! De gyn van het ziekenhuis belde vanmiddag nog op (had ze beloofd) en ik heb haar ook gezegd dat de echo van vanmorgen niet klopte, in haar ogen kon dit ook, ze was zelf ook niet zeker. Ze belde (zou ze maandag of dinsdag al doen) op om door te geven dat ze volgende cyclus eerst nog onderzoek wilden gaan doen, want ze zou dit nog even met een andere gyn overleggen. Ik heb aangegeven dat er in de kliniek hele andere dingen werden gezegd en dat ik vanaf nu overstap! Het fijne van de kliniek vond ik de sfeer, het beleid, maar ook dat ik na het gesprek met de gyn nog even alles met een assistente na kon bespreken, is daar standaard, ik kreeg meteen medicijnen mee (hoef dus niet meer naar de apotheek) Kortom ik ben helemaal blij. Ook mijn man was enorm opgelucht. Ik heb er nu alle vertrouwen in dat het goed gaat komen! Volgende week donderdag heb ik weer een follikelmeting! Ik krijg nu voortaan in plaats van Puregon, Gonal F, maar dit middel is hetzelfde maar dan met andere naam. Aan de meiden die me al hadden geholpen met Progestan/utrogestan van het ivf en pco forum J, P en S, het is dus gelukkig niet nodig geweest, maar toch super bedankt!
Meis, wat ben ik blij dat de kliniek ook voor jou een warm welkom had. Fijn dat je al meteen over kan en dat je nu eindelijk goed geholpen gaat worden! Ik mag morgen weer naar de kliniek, ik ben benieuwd! Liefs Naatje
Echt heel fijn dat je er zo'n goed gevoel bij hebt! Welke kliniek is het? Ga je wel door met deze cyclus of moet je hem afbreken? Kan die follikel nog verder groeien. Succes!
hey mila, wat een goed nieuws. klinkt ook goed die kliniek, wel raar hoor dat ze in dat ziekenhuis zo slordig zijn. maar gelukkig voor jou mag je al gelijk overstappen. heel veel succes meid!
WAUW wat een super nieuws Wat goed dat je deze stap hebt gezet! Eindelijk het gevoel hebben in goed handen te zijn! Geweldig! En dat van die hogere dosis pregnyl en nu ook progesteron, allemaal al zelf bedacht en nu eindelijk eens bevestigd. Dat gaat vast een hoop rust geven, ook niet onbelangrijk in de mmm! Van harte gefeliciteerd met misschien is je 3e kleine mini wel heel dichtbij! Ben echt blij voor je!
he he eindelijk nu eens een stelletje artsen die WEL in het belang van de patient denken ipv hun eigen starre stomme wetenschappelijk gebla bla ja sorrie hoor maar ik kan er zo boos om worden als ik dan lees dat er in ziekenhuizen waar we zoooooo afhankelijk van zijn zo geblunderd word! je zal maar helemaal niet in de buurt van een goede kliniek wonen.........een kinderwens is zooo iets allesomvattends zelfs al je al kids hebt.... ze zouden daar in sommige ziekenhuizen met meer integriteit mee om moeten gaan.... ik vind het heel erg goed van je dat je zelf actie hebt ondernomen... je zal zien nu komt alles heel erg snel goed meid.... mischien zelfs nog voor het einde van het jaar.. zou dat geen mooi kerstkado zijn? xxxxx jose
Mila wat een goed nieuws! En wat ontzettend fijn dat de arts daar er hetzelfde over denkt als jij/jullie dat geeft veel meer zelfvertrouwen en een ontzettend goed gevoel Ik ben echt helemaal blij voor je Nu hopen dat je snel nog zo'n mooi kindje in je armen mag sluiten als de twee die je hebt! x
Super dat het zo goed is gegaan in de kliniek. Pff wat een prutsers in dat ziekenhuis zeg.... Succes meid!