Heey meis Hoe was het gegaan vandaag? Ik hoop goed! Laat je snel iets van je horen?! Liefs en dikke knuf Nikkie
Dank jullie wel voor alle interesse en steun! Dat blijf ik steeds zeggen maar ik waardeer het echt enorm! Helaas geen goed nieuws, er was nog niet zoveel te zien. Rechts zat nog steeds de cyste, gelukkig niet gegroeid, en links een stuk of 20 kleine follikels, waarvan de grootste nog maar 8,6mm is. Mijn baarmoederslijmvlies is inmiddels 7mm. Ik moet gewoon door blijven spuiten met 75 IE en aanstaande dinsdagavond weer terug komen voor de derde follikelmeting. Hopelijk is er dan wel een grotere follikel te zien!
Jammer dat het bij jou ook zo langzaam gaat, het liefst zou ik willen dat ik de tijd kon beheersen. Maar helaas zit er idd niets anders op dan geduld te hebben. Ik hoop dat je dinsdag beter nieuws mag melden! Ik duim voor je! Liefs Naatje
mmm dat is jammer, nou hopelijk ziet het er dinsdag beter uit en gaan er 1 of 2 een groeispurt inzetten! hou je taai, ging je weer met een prettig gevoel weg?
Ja ondanks de teleurstelling had ik wel weer een enorm goed gevoel over de kliniek, over de assistentes die altijd heel aardig en meedenkend zijn en ook over de arts bij wie ik op controle moest, hij richte zich eerst op de specifieke punten in mijn dossier, deed de echo, heeft alles goed uitgelegd en nam opnieuw de tijd om mijn vragen te beantwoorden. Door alles te onderbouwen wist hij me echt gerust te stellen. Erg fijn!
Jammer Milla, dat er geen mooi beeld was op de echo. Anderzijds, als je geduld hebt, zal het er vast wel weer van komen. Maar goed, dat geduld van ons is al wel genoeg beproeft he.... X
@ Meisje, ja dat is inderdaad ook het meest vervelende aan alles, het lange wachten steeds, steeds weer geduld moeten hebben, had een vrouw maar in plaats van een keer in de maand, elke 2 weken een eisprong!
Ik heb zojuist onze derde kinderwens in de openbaarheid gebracht door op mijn hyves een gedichtje te plaatsen.. Ik vind het moeilijk maar het lucht na al die tijd wel enorm op, nu hoef ik niet meer te zwijgen over iets dat voor ons zo belangrijk is, buiten dat het niet vanzelf gaat hoeven mensen verder geen details te weten. Maar nu hoef ik in ieder geval niet meer te liegen over waarom ik zo vaak naar het ziekenhuis moet enz. Lastig hoor, hoe gaan jullie er mee om wie weten van jullie dat jullie bezig zijn? Dit is het gedichtje: Onze strijd. Wat voor de meesten een kwestie van keuze is, Blijft voor sommigen een gemis. Wij wachten nu al zo lang, na elke teleurstelling wordt ik steeds meer en meer bang. Om ons geluk te drievoudigen hebben we al veel moeten doorstaan, maar door vast te houden aan ons doel kunnen we het aan. Al anderhalf jaar slikken, spuiten, ziekenhuis in en uit, vaak meerdere malen per week, de natuur laat zich niet afdwingen en laat ons steeds weer in de steek. Maar wij geven niet op, en gaan door! Een compleet gezin met drie kindjes daar vechten we voor!
Milla, kippevel! mooi geschreven en zo herkenbaar... Wat knap dat je jullie wens openbaar hebt durven maken! Bij ons weten heel veel mensen uit onze omgeving van onze wens en dat het niet vanzelf gaat. Maar dat we nu weer bezig zijn weten ze niet allemaa, dat weten alleen een paar mensen.
Dat heb je mooi verwoord meis en oh zo herkenbaar! Knap van je dat je het naar buiten hebt gebracht! Uiteindelijk moet je altijd datgene doen waar jij je goed bij voelt! Liefs Nikkie
Met mij gaat het goed, inmiddels begonnen met de Gonal-F. Omdat ik tijdens een cyclus van ziekenhuis naar kliniek ben overgestapt, moest ik ook midden in de cyclus van Puregon naar Gonal overstappen, gelukkig is dit middel hetzelfde, maar de pen werkt toch net anders wat bij mij even voor lichte paniek heeft gezorgd Mogen avond heb ik weer een follikelmeting, ik hoop dat er dan in tegenstelling tot afgelopen donderdag wel wat te zien is!
Donderdag. En de Clomid, tja, ik merk er niet veel van. Ik hoop dat die dosering (50 mg) voldoende effect heeft en dat ik deze maand gewoon eens een cyclus van 4 weken heb, in plaats van 6. Ik dacht overigens gisteren dat ik iets voelde (een ei), maar nu voel ik niks meer dus het zal wel iets anders zijn geweest.