Milla's weg door de MMM

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Milla, 13 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milla

Milla Niet meer actief

Fijn dat je er niets van merkt! Ik hoop voor jou ook op een kortere cyclus, dat is zo veel fijner, dan gaat het allemaal ook sneller, niet meer dat lange wachten!
    Ik ga voor je duimen, wie weet ga je deze keer heel snel weer op het wachtbankje!

p.s.Heb je ze in het ziekenhuis nog aan hun jas getrokken/ er iets van gezegd? (zal verder niet in details treden) ben benieuwd naar de reactie van mevr. v H? Zij was het toch die de mist in is gegaan?

2. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik ga dat donderdag wel aankaarten ja.
    Mijn lief is er nu inmiddels ook van overtuigd dat de timing verre van ideaal is geweest.
    Dus ja, ik ben ook benieuwd!

3. Niet meer actief

Milla, heel veel succes vanavond! Ik duim voor een mooie follikel en hou je plekje al warm op het wachtbankje ;)

4. Milla

Milla Niet meer actief

Ik ben erg benieuwd naar wat er vanavond te zien is. Ik durf er alleen niet zo veel van te verwachten, aangezien ik de vorige keer ook dacht dat er wat zou zitten en dat niet zo was.
    Ik zit vandaag alweer op cyclusdag 22 en ik begin ook wat ongduldig te worden.
    Ik hoop natuurlijk heel erg dat het follikeltje dat vorige week links zat en 8,6 mm was flink is doogegroeid tot een follikel van rond de 18 mm, maar ik zou al blij zijn met een follikel boven de 12mm. Hopelijk komt eind deze week of begin volgende week de eisprong dan toch echt een keer in zicht.
    Ik zal er wel heel erg van balen als er vanavond weer niks te zien is.
    Spannend weer dus! Ik ben echt heel erg benieuwd.

5. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Ik ga voor je duimen dat er een mooie follikel te zien is vanavond!

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik duim ook mee milla!

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    jee spannend meid
    hopelijk is er vanavond wat te zien
    ik duim ook mee voor je ;)

8. Milla

Milla Niet meer actief

Dank voor jullie steun, ik laat het vanavond nog even weten.

9. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    spannend milla! Ik hoop dat ie mooi groot geworden is!

10. Milla

Milla Niet meer actief

Opnieuw was er vanavond geen grote follikel te zien. Vreemd want ik had al wel een baarmoederslijmvlies van meer dan 10mm, iets dat helemaal niet bij elkaar aansluit.
    Even was de twijfel of ik misschien nog geen eisprong gehad heb, de gyn dacht uiteindelijk van niet maar ik ga voor de zekerheid de komende dagen wel mijn temperatuur opnemen.
    Vanaf nu moet ik 112,5 IE Gonal F gaan spuiten, dit is een behoorlijk hoge hoeveelheid. Vrijdag avond mag ik terug komen. Ik ben behoorlijk teleurgesteld in mijn lichaam, ik kan het ook allemaal niet goed plaatsen want ik heb wel constant buikpijn. Ik baal enorm van het lange wachten, maar meer doen dan afwachten kunnen we helaas niet.

11. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hey Milla,
    Ik kwam gauw even kijken hoe het gegaan was...
    Balen, wéér geen ontwikkelingen.
    Snap dat het een tegenvaller is hoor.
    Nu maar weer wachten tot vrijdag he.

X

12. Erikaatje

Erikaatje Actief lid

20 sep 2008
    425
    0
    0
    Echt balen Mila! Al dat wachten en hopen en dan nog niet echt iets...

Herken wel heel erg dat je lichaam een spelletje met je lijkt te spelen. Alles wat je lijkt te voelen of herkennen, klopt dan voor geen meter. Dat is om gek van te worden. Soms heb ik bijv heel veel slijm en buikpijn, denk ik zeker dat er een mooie follikel aan het groeien is, is er niks te zien! Om gek van te worden!
    Duim voor je!

13. Niet meer actief

Milla, gisteravond tijdens mijn avonddienst nog aan je moetem denken. Wat balen he!...Ik had dat afgelopen cyclus ook, mijn lichaam leek gewoon niet gelijk te lopen met mijn syptomen. Ik ga gewoon weer heel hard voor je duimen en hoop dat er vrijdag een mooie follikel te zien zal zijn!

14. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Jeetje milla wat een domper, dat hadden we niet verwacht! En inderdaad een behoorlijk hoge dosis nu, ik weet niet precies hoeveel het is omdat ik altijd puregon spuit. Nou ik blijf voor je duimen meid, dit weekend ben ik alleen veel weg dus ik hoop dat het me lukt om even snel te komen kijken, in ieder geval denk ik heel veel aan je!

Kus

ps wel echt fijn nu dat je in dat andere zkh bent want anders had je vast nu weer van die vage echoscopisten gehad!

15. Milla

Milla Niet meer actief

@ linda lief van je, fijn weekend alvast! Even ter info, Puregon is precies hetzelfde als Gonal, ook wat hoeveelheden betreft.

16. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Milla wat enorm balen zeg... dat lijkt me echt een klap. Wij hebben nog geen eerste officiele ronde gehad maar ik kan me nu al voorstellen hoe erg het is als je lichaam niet mee wil werken.

Ik hoop heel erg dat je snel beter resultaat zal hebben en dat de nieuwe dosis misschien iets uitmaakt.

x

17. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    even een hug nav dat andere topic, ben lekker emo vandaag :({|=

18. Niet meer actief

Milla, hier nog even een oproep aan jou follikels!...ik duim voor je!

19. Milla

Milla Niet meer actief

Ik was vanmorgen door een wat verhoogde temperatuur even bang mijn eisprong inderdaad gehad te hebben, maar gelukkig is de temp nu weer wat gezakt! Was enorm schrikken.

Vanavond heb ik weer een follikelmeting, ik ben benieuwd.

20. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik duim gewoon verder voor jou meid!
    Hoop dat het vanavond dan wat beter nieuws is!
    X

Deel Deze Pagina